Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7692 příspěvků (zobrazeno 901 až 950) od 21.01.2010 do 25.04.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
19:17:57
26.08.2019
vinorak
byla to sice komorní akce, ale dobrá 5
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od vinorak vložen 26.08.2019 19:17:57
20:40:01
24.08.2019
šadesa
-> palinator: xantia je zapomenutá ale je to super autíčko pohodlný mnoho dnešních na ní nemá jednu vlastnim s hydroactivem a supr svezení
16:17:23
24.08.2019
Kocvin
205 GTi
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Kocvin vložen 24.08.2019 16:17:23
16:16:20
24.08.2019
Kocvin
A ještě foto ze Šternberka od tratě ecce homo.. Parádní odpoledne..
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Kocvin vložen 24.08.2019 16:16:20
22:25:10
23.08.2019
Kocvin
Cesta na sraz.. 1
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Kocvin vložen 23.08.2019 22:25:10
11:56:51
23.08.2019
vinorak
V dobré společnosti1
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od vinorak vložen 23.08.2019 11:56:51
10:55:16
23.08.2019
palinator
-> darklord:
Já ti dám mdlej nástup účinku jako u 742! 3 Šlápneš do hovna a letíš oknem. Při větším zatížení už to pravda tak slavný není, ale ten začátek, jak zasyčí posilovač, to je mazec. I kámoš řikal že v takhle brzdící škodovce nikdy nejel. Jinak ten Citroen přeci jen brzdí jedovatějc, uznávám.

E: paradoxní na tom je, že ta škodovka naopak celou svoji historii do výměny posilovače brzdila nahovno. Teď neni problém zaflekovat všechny kola na suchým asfaltu, vč. ručky. A to s brzdama nic moc dělaný nebylo. Jen novej osinek vpředu i vzadu a vzadu nový samostavy a prasata. Bubny, kotouče a třmeny 2p jsou v původním stavu.
upraveno 2x, naposled 23.08.2019 10:57:38
08:45:38
23.08.2019
darklord
-> Jirik_Tuňák1983: to skorej bude o tom ze mu chyba ten pocit slapnutia do hovna pred nastupom mdleho brzdneho ucinku ako sme zvyknuti z 742 a ich nasledovnikov z VW 3
13:02:37
22.08.2019
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 22.08.19 11:46:26: Nic takového jsem nepozoroval, takže asi něco nejede jak má.
11:46:26
22.08.2019
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Sešlápneš brzdu a bremsesystém ti kopne pedál zpátky a pak to brzdí na prvním milimetru. 3
upraveno 1x, naposled 22.08.2019 11:47:05
11:35:29
22.08.2019
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 22.08.19 09:53:39: Jak mohou kopat brzdy proti noze, to je mi skutečně záhadou. Ono u toho nemůže nic kopat, ani když v tu chvíli běží ABS. 1
09:53:39
22.08.2019
palinator
Někdy před tejdnem jsem se svezl v Xantii 1,8 16v. V prvom rade to je vel'mi pohodlný voz, ktorý nevyžaduje zvláštnú námahu pri jazdě. Riadenie je velmi lahké, presné. 3 Jako z toho podvozku jsem byl docela paf. Navzdory tomu, že to není nijak houpavý, tak má člověk pocit, jako když si to auto před každou dírou odmontuje kolo a za dírou ho zase namontuje. 9 3 A ty jedovatý brzdy, který kopou proti noze, mazec. 3
Jen ten benzinaut mi k tomu nějak nešel. 2,1 TD by k tomu páslo tak nějak lepší. 1

A včera jsem tu samou cestu jel s MB Vario odtahovkou. To má oproti Xantii jakejsi podobně účinnej zesilovač nerovností. 3
07:29:02
20.08.2019
neválí se doma někomu zbytečná sada šroubů na kola na 205 kola na GTI ?
22:27:53
03.08.2019
šadesa
-> Jirik_Tuňák1983: schválně jsem se koukal do citroen dat a je tam jeden bezp ventil ale ten právě nezabrání uniku právě z te trubky řízení to je bolestivé misto xantie
21:40:18
02.08.2019
Kocvin
-> vinorak: Dělám tři auta najednou, takže radši s předstihem.. 1
20:57:32
02.08.2019
vinorak
Sraz je přeci až za tři týdny1
23:09:16
01.08.2019
Jirik_Tuňák1983
-> šadesa 01.08.19 23:00:19: Nebyly tam ty zámky na udržení některých okruhů při závadě funkčních?
Ale už si nepamatuji na kterých. Modely po FL.
23:00:19
01.08.2019
šadesa
-> Jirik_Tuňák1983: no postupně jak by to čerpadlo hnalo pořád lhm ven tak by si nejdříve sedla na doraz a pak by přestala brzdit proto museli u c5 okruh odelit kvůli bezpečnostni
22:57:29
01.08.2019
Jirik_Tuňák1983
-> šadesa 01.08.19 22:24:34: Ale neznamenalo by to, že by to přestalo brzdit, nebo?
22:24:34
01.08.2019
šadesa
-> Jirik_Tuňák1983: to jsou ale rizeni je přímo s čerpadla takže postupně by unikla ale jasně že normální řidič to hned pozná na volantu
14:51:41
01.08.2019
Jirik_Tuňák1983
-> šadesa 01.08.19 06:43:31: Ahoj, co jsem koukal při výměně LHM na nádobku, tak jsou okruhy oddělené.
06:43:31
01.08.2019
šadesa
-> Jirik_Tuňák1983: třeba trubka od rizeni,a rozviti se teda kontrolka tlaku ale kdyby si jel pořád postupně unikne veškeré medium
06:40:53
01.08.2019
11mAjA11
Borci nemáte někdo z P306 3dv manuální stahovačky oken ? Nebo nevíte z čeho by se daly naroubovat ?
06:13:01
01.08.2019
bouchy
-> Jirik_Tuňák1983: Četl jsem hento, ale je to dost retro. Diravi a změny v Hydractive jsem jaksi vypustil z hlavy... dfens-cz.com/citroen-cx-2 5-rd-break (řízení i brzdy jsou tudíž "drive by wire" - teda skoro).
01:15:25
01.08.2019
Jirik_Tuňák1983
-> šadesa 31.07.19 21:13:50: To není tak úplně pravda. Odkud konkrétně by měla LHM uniknout, aby tento vůz přestal brzdit?
21:13:50
31.07.2019
šadesa
-> bouchy: je to tak ale v případě uniku lhm prestane brzdit v případě poruchy motoru se ty brzdi budou chovat jako auto s klasickým posilovačem bude brzdit špatně
20:32:37
31.07.2019
Kocvin
-> palinator: Netuším, to se musíš zeptat někoho, kdo má těch aut opravdu hodně.. 3 Já jich ve výsledku zas tak moc nemám.. 4
20:25:07
31.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> bouchy 31.07.19 20:00:19: Nenazval bych to úplnou nepravdou, ale z velké části i souborem nepřesností. 1
20:22:03
31.07.2019
Jarda/felda
-> palinator 31.07.19 20:02:14: k tomu aby musel přemýšlet jak dostane všechny auta na sraz 3 3
20:02:14
31.07.2019
palinator
-> Kocvin:
Kdo má víc aut, ten dostává nějakou slevu na daně nebo k čemu je to dobrý? 3
20:00:19
31.07.2019
bouchy
-> šadesa: Tahle hydraulika měla tu nectnost, že při poruše (auta) se nedalo táhnout, neb krom "koulí" byl na stejný systém napojen i posilovač řízení a hlavně brzdy, jež nefungovaly? Jest tak nebo si to pletu? On ten olej byla spíše brzdovka, opět velká specialita. Ale svezení musí/muselo být luxus. Už tehdy...nastavitelná výška podvozku.
19:32:40
31.07.2019
Kocvin
A začíná velké chystání na sraz 205 Clubu.. 1
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Kocvin vložen 31.07.2019 19:32:40
upraveno 1x, naposled 31.07.2019 19:33:46
19:31:09
31.07.2019
Kocvin
-> vinorak: Já si je prostě musím pořídit.. 3

Jinak u nás přibylo další vozítko.. 5
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Kocvin vložen 31.07.2019 19:31:09
18:28:35
31.07.2019
šadesa
-> Jirik_Tuňák1983: ano je udrzovana ma teda nějaký škrabance ale hydro,motor vše super,navic pracuji jako automechanik v citroenu,ale prostě jsem se zbláznil do xantie,za cenu lepšího telefonu
17:53:23
31.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> šadesa 31.07.19 15:47:38: Po servisu aby to pružilo jak má? Já tu svoji neměl prodávat. 10
16:55:26
31.07.2019
šadesa
-> kraska98: právě proto jsem ji chtěl a další věc že je z doby kdy se auta delali hlavou
16:17:17
31.07.2019
kraska98
-> šadesa: Jo, takhle pohodlné auto už asi jen tak někdo nevyrobí. Už jenom ty sedačky že Xantie jsou fest pohodlné křesla. Když k tomu přidáš ten podvozek, tak to je jako na obláčku.5
upraveno 1x, naposled 31.07.2019 16:17:35
15:47:38
31.07.2019
šadesa
Je to asi blbost kupovat v roce 2019 xantii ale ta hydraulika mě dostala a o peníze nešlo ale je to fakt komfort
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od šadesa vložen 31.07.2019 15:47:38
13:03:16
22.07.2019
vinorak
13:02:13
22.07.2019
vinorak
teď jsem obul obyčejný nankangy a oprti předchozím Toyo to už vepředu skoro neleze přes lemy 1
upraveno 1x, naposled 22.07.2019 13:02:58
12:46:08
22.07.2019
Kocvin
-> vinorak: Ty SL434 jsou prostě nejlepší kola na 205.. 32
12:27:32
22.07.2019
vinorak
konečně po letech pod střechou 4
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od vinorak vložen 22.07.2019 12:27:32
23:13:06
11.07.2019
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983: 2009
21:57:58
11.07.2019
Jirik_Tuňák1983
21:55:11
11.07.2019
MATTESS
Tak dnes první delší svezení, asi 75km a manželka je spokojená. Vynuloval jsem počítadlo, kde byl průměr 7l/100, my pro dnes máme 6l/100. Byl jsem s ním dnes v práci a docela se v tom cítím dobře. Oproti 206 to dost nakynulo - na délku o 200mm (něco na šířku a výšku) a na váze o 200kg 9 Dost lidí si myslí, že jsme koupili nové. Ten vnitřek je jak nový. Tak snad bude dělat radost dlouhá léta
16:21:31
09.07.2019
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 08.07.19 12:05:11: takže pořád to stejný TUčko jako máme v plnoletý 309 3
upraveno 2x, naposled 09.07.2019 16:22:18
08:55:00
09.07.2019
MATTESS
Na svém místě
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od MATTESS vložen 09.07.2019 08:55:00
08:54:37
09.07.2019
MATTESS
12:12:07
08.07.2019
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983: jj, na té 206 to chčije, co jsme ji koupili. Tady to je zatím suchý. Teď mu dám péči a musí jí tak 10 let vydržet. Docela mi překvapilo, že není o moc nižší než ta 308
12:05:11
08.07.2019
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 08.07.19 11:14:58: Na spolehlivost a výdrž dobrá volba, jen je to za chvíli zechcaný volejem jak když to jezdilo ve 106 - 205. Většinou mezi hlavou / blokem (těsnění), bez vlivu na fci. Ségra ten motor měla v C3 (2010) a v 56 000 km už byl blok z boku od oleje. Ale jinak se tomu motoru krom lenivosti nedá nic vytknout.
Extreme Tyres