Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7664 příspěvků (zobrazeno 1501 až 1550) od 21.01.2010 do 04.01.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
09:34:05
22.11.2017
ondie
Jasný díky.. Auto bude ježděný převážně po Praze,ale určitě budou občas i delší trasy. Tak to po uvážení vypadá na ten benzin.. co koukám tak mají benzin pouze ten jedinej 2.0 16V 103kw - je to výkonově na tu hmotnost vážně takovej průser ?
Ten člověk neni žádnej závodník ani petrofil,ale zas na druhou stranu lpí na 7 míst k sezení,otázka jak často to bude využívat.

Líbí se nám třeba tohle:

auto.bazos.cz/inzerat/... /CITROEN-C8-20-LPG166000KM STK7-SEDACEKKRASAVEC.php

(tak ne že to někdo do příštího tejdne vyfoukne :D )
08:38:18
22.11.2017
Jirik_Tuňák1983
-> MB_CML 22.11.17 07:21:03: Záleží na tom, co je pro koho větší nájezd. Já už začínám po 100 000 nervóznět. 3
07:21:03
22.11.2017
MB_CML
-> ondie: Takže to ve výsledku moc jedno není 3 Neříkám, že benzín nebrat, ale chce to svést se s oběma variantama, ideálně v plném osazení auta 4
-> Jirik_Tuňák1983: No hele nezlob se na mě, ale to je irelevantní, každý auto s vyšším nájezdem žere olej 1 Dnešní auto už nemusí mít ani nic naježděno a žerou olej od novoty 8
14:35:36
21.11.2017
Jirik_Tuňák1983
-> ondie 21.11.17 14:26:11: Ten zase trpí kus od kusu při větším nájezdu na vyšší spotřebu oleje. 3 I když tedy 1.8 16V více a zejména 85 kW oproti 92kW.
14:26:11
21.11.2017
ondie
-> MB_CML: -> Jirik_Tuňák1983: Díky.. no ten DPF mě nenapadnul,to je fakt,to by mohlo bejt zásadní rozhodovací želízko v ohni. Vypadá to spíš na ten benzin a ve hře je i lpg. Jo pravda,o těch elektrickejch dveřích už sem taky slyšel.
13:47:10
21.11.2017
Jirik_Tuňák1983
A ještě pozor u starších HDi na řemenice na klikovce a jejich včasnou kontrolu nebo výměnu.
12:25:50
21.11.2017
MB_CML
-> ondie: Benzín je na tohle auto dost slabej 4 Ale zase nemá DPF...
Volil bych bezproblémovou 2,2 HDi a v podstatě jedna z věcí, která asi nejvíc zlobí, tak jsou motory na otevírání zadních (bočních) dveří. Jinak pokud auto předchozí majitel servisoval, tak je to bezúdržbové vozítko.
01:38:25
21.11.2017
ondie
Mám dotaz na místní citroen znalce. Kamarád chce koupit C8 okolo roku 2010 a jde nám o motory.
Strkali tam buď:
benzin 2.0i 16V (143k)
nafta 2.0 HDi 16V (138k)
nafta 2.2 HDi 16V (173k)

Je tam něco vyloženě průser ?
Jemu je asi jedno jestli naftu nebo benzin,hlavně aby moc nesypal za servis.
Případně jiná slabá místa u C8?
Dík za rady.
00:20:37
18.11.2017
haso
som sa vratil po tyzdni zo sluzobky vo francuzku...
okrem toho, ze sa mi tam paci, lebo maju vsade PSA group auta, tak ma prekvapilo kolko citroenov saxo tam este stale jazdi
som sa potom bavil s F kolegovcami o tych autach a oni sami bud tie auta este stale mali, alebo na ne v dobrom spominali 1
upraveno 1x, naposled 18.11.2017 00:24:54
12:10:36
14.11.2017
MB_CML
-> Jarda: Já jsem rapida zvedal vždycky za "příčku" ale v místě, kde je přišroubovaná do kastle. tedy pod těma dvěma šrouby 4
20:01:21
13.11.2017
venni
Nedávno tady proběhlo pár komentářů k 306tkám jak hnijou/nehnijou na zadním sloupku,podběhu...zrovna ten týden jich bylo na sále pár a všechny byly totál,říkal jsem si ok,je to před fl je to stará vrána.No ale když už mi od tý doby prošla rukama snad 7má ve stejným stavu,musel jsem to vyfotit :D rok 2000 kombi f HDÍčku.( velká škoda že jsem se nehecnul dřív a nevyfotil všechny.Ani na jedný už neměl na čem držet bezpečnostní pás.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od venni vložen 13.11.2017 20:01:21
14:26:49
13.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> MB_CML 13.11.17 13:45:49: no a ja za ten diferak nekolikrat zustal sedet na sutru1 a co myslis ten rapid za pricku? To mi prijde lepsi, nez jak to casto zvedaji za sb zadnich ramen, tak mi to chtel zvedat i kamarad v servise9
13:45:49
13.11.2017
MB_CML
-> Jarda: No vidíš a ani jedno z toho se nesmí zvedat za přostředek zadní nápravy, kord za diferák 4 To, že to uděláš a ono to přežije je věc jedna... Ale není to na to stavěné...
Stejně tak, jako má konkrétně PSA vedle té značky zákazu zvedání také značku zákazu tahání za nápravu.
upraveno 1x, naposled 13.11.2017 13:46:34
12:34:53
13.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> MB_CML 13.11.17 12:12:23: Copak niva je jedine auto, co ma zadni tuhou napravu?, tu ma treba i fiat panda 4x4 nebo ruzna starsi auta klasicke konstrukce s nahonem na zadek a motorem vpredu4
A co u rapida za pricku prevodovky, obcas to udelam pres prkynko...
Ani mustang nema vzadu nic jinyho www.google.cz/search?dcr= 0&...
upraveno 2x, naposled 13.11.2017 12:48:39
12:12:23
13.11.2017
MB_CML
-> palinator: No to jo, ale když Jarda tady všechno, co tak čtu porovnává s nivou... Takže tak 4 Proto je to tak, jak psal -> Jarda/felda:

Edit: fuj, velké písmeno
upraveno 1x, naposled 13.11.2017 13:44:20
09:05:51
13.11.2017
palinator
-> MB_CML:
Torzní je každá kliková náprava ne?
08:31:17
13.11.2017
MB_CML
-> Jarda: U těchto PSA náprav ano, protože jsou dělané jako torzní a zrovna uprostřed nemají takvou tuhost, takže jí snadno zdeformuješ a celá funkce je tatam 4
03:17:13
13.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Jarda/felda 12.11.17 21:28:01: i u tuhe zadni napravy?, tam totiz, kdyz zdvihas za prah, tak se nic moc nedeje, to by jsi musel zdvihat do velke vysky a ani u pojizdneho koleckoveho heveru nemam takovej zdvih4 jasne jde to zvedat na kraji napravy, ale nevim v cem je to lepsi, kor kdyz clovek potrebuje resit neco na obouch stranach4
21:28:01
12.11.2017
Jarda/felda
-> Jarda - zrušená registrace 12.11.17 16:05:40: zvedat za zadní nápravu uprostřed je zakázaný u všeho ....
20:38:41
12.11.2017
MATTESS
-> Jarda: z druhé strany je cosi upevněno.
16:05:40
12.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> MATTESS 11.11.17 23:36:37: dobra ta cedulka se zakazem zvedani4
12:01:54
12.11.2017
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 11.11.17 23:35:41: To je docela velký šetří 8.
23:37:11
11.11.2017
MATTESS
Ve středu se ozvalo doplnění aditiva pro FAP
23:36:37
11.11.2017
MATTESS
23:36:12
11.11.2017
MATTESS
Přední rameno
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od MATTESS vložen 11.11.2017 23:36:12
23:35:41
11.11.2017
MATTESS
Vlezl jsem pod auto, jak vypadá ta podlaha (taky se šetří). Kraje s gumoasfaltem (či co to je), prostředek ošetřený plech. Docela to jde, jen některé bodové svary začínají s korozí. Ramena zatím drží barvu. Stáří 6,5 roku, 182t km.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od MATTESS vložen 11.11.2017 23:35:41
17:45:01
11.11.2017
haso
-> MB_CML: kvapalina neubuda, tu kontrolujem

-> Jirik_Tuňák1983: a zaroven neni menena a je cierna...ale original 3

a samozrejme sa daco nove stalo, idem po dialnici, podradujem pri vyjazde a puk a zlomila sa mi lamelova pruzina na spojke
ale kupoval som to a bavili sme sa s majitelom ze spojka je na vymenu, tak som este 50tis km pockal, kym si vyziada opravu sama 3
upraveno 2x, naposled 11.11.2017 17:46:35
21:47:17
18.10.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 18.10.17 21:44:32: Já viděl asi 6 fotek a musel jsem se k němu jako neuživatel faceknihy promačkat.
Saxo a Golf I Cabrio fajn, ze zbytku, co jsem tedy viděl, jsem byl poněkud rozpačitý, ale je vidět, že vzduch zase frčí.
21:44:32
18.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 18.10.17 21:40:56: Vždyť to Saxo tě vyskočí hned jako první, k němu jsi nemusel "chodit" a jinak nemyslím si, že všechno z odkazu jsou zrůdy.
21:40:56
18.10.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 18.10.17 16:52:47: Až na pár aut z odkazu jsem nakonec rád (došel jsem jen k tomu Saxu a zavřel to), že jsem už mimo tunynkové dění. Hned ze začátku jsou tam auta, která jsou zrůdičky jako kráva, přitom za dlouhý peníze.
17:40:33
18.10.2017
Kocvin
16:52:47
18.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
09:02:22
18.10.2017
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 18.10.17 06:54:39: Ještě je tu se zlatejma středama kol. Barva asi odpovídá, možná vyměnil kola. 4 Je to hezký, že?
upraveno 1x, naposled 18.10.2017 09:02:42
08:48:59
18.10.2017
minno
-> haso 17.10.17 23:47:06: oprava ponechaním :)
08:39:19
18.10.2017
MB_CML
-> haso: standartní závada 1 S největší pravděpodobností ti uniká olej do elektriky v čerpadle a občas to zlobí, doporučuji co nejdřív rozebrat a překontrolovat 4
06:54:39
18.10.2017
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983: já vím o tomto
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od MATTESS vložen 18.10.2017 06:54:39
00:02:32
18.10.2017
Jirik_Tuňák1983
-> haso 17.10.17 23:47:06: Má to elektrohydraulické servořízení s odděleným čerpadlem, možná už zlobí ono čerpadlo. A vůbec, máš už měněnou kapalinu? To prdítko stejně předběhlo dobu. 1 Tady jezdí jeden kluk s krásným VTS na tuším Schmidtech a vypadá super.
23:47:06
17.10.2017
haso
tak som dneska dosiel k saxofonu...vcera fungoval super, dnes nastartujem a nejde servo...nastartujem este 5x po sebe, ci sa to neopravi a nic
nasraty idem s pocitom ze soferujem nalozenu aviu do obchodu, nakupim, nastartujem a servo zas krasne bezi 3
minuly rok mi to spravilo ked bolo asi -15 stupnov, rovnaky problem, rovnako sa odstranila zavada

esteze nemam nejake moderne auto, to by uz kontrolka na palubovke svietila a musel by som do servisu, tuto to vymysleli tak, ze sa to same aj opravi, ani servis netreba navstevovat 1
14:17:01
02.10.2017
MB_CML
-> charon: však v pořádku, taky proto jsem to kupoval 1 To já mám takovou menší úchylku, 205gti, 106rallye, chtěl jsem původně gti, ale žádné v rozumném stavu (čti gti ve zlaté metalíze) nebylo k mání 3
08:50:59
29.09.2017
vhml
-> Kocvin 29.09.17 08:34:32: no a to je XS, XSI je asi o 20 koní víc. 205 1.9 GTi Rallye jsme taky kdysi provozovali na slalomy. Jenže přišla rána a pak už to jen dohnilo na zahradě a hurá ve šrot v době kdy to nemělo žádnou hodnotu. Dneska by mělo celkem smysl to zachránit.
upraveno 1x, naposled 29.09.2017 08:51:10
08:34:32
29.09.2017
Kocvin
-> vhml: 106 1.4 XS mám doma a potvrzuji pila to je :) Ale 205/309 GTI či 106/205 rallye je jiná liga..
06:45:05
29.09.2017
charon
-> MB_CML: Tak musíš brát že rallyeček moc nebylo a je to de facto top model ...
15:06:26
25.09.2017
vhml
-> MB_CML 25.09.17 14:53:04: já jsem právě svýho času jezdil s 1.4 XSi. Ovšem 1.6 v relýčku je ještě jinde :-)
upraveno 1x, naposled 25.09.2017 15:06:50
14:53:04
25.09.2017
MB_CML
-> vhml: Jen škoda, že si to moc nerozumí s poloosama, mám nějakou spotřebu 1
Ale jinak je to hezké svezení, to zase jo
14:13:03
25.09.2017
vhml
-> MB_CML 25.09.17 14:09:54: tohle ovšem jinej divočák oproti 1.1 6 S tím bych si docela rozuměl 6
14:09:54
25.09.2017
MB_CML
-> charon: No řekl bych, že takových lidí bude víc 1 Třeba já 3
106 1,6 rallye 74kW ( v této chvíli po úpravě 90kW) a o cenovce 27tis. bych si mohl nechat jenom zdát v mokrých snech
3
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od MB_CML vložen 25.09.2017 14:09:54
13:39:28
25.09.2017
ogi
Ne, je nás víc 1
13:36:08
25.09.2017
charon
Tak mě 106 poface (taky rok 1996) s 1.1 motorem a 100 000 km (dle stavu asi taky sedí) vyšla na 27 000, ale stavem je taky docela dost pěkná ... Já chtěl jen vědět jestli jsem jedinej takovej poděs dát takový prachy za todle auto ... 1
upraveno 4x, naposled 25.09.2017 13:37:19
13:02:12
25.09.2017
ogi
Auto 17500Kč.
Měl toho samýho 9let, před měsícem jsme ho po bouračce odvezli do šrotu a řešili co dalšího. Objel jsem pár 106 facelift a Sax a samá bída.
Pak táta v Budějovicích objevil tohle. Já nejdřív řikal, že to je blbost dávat takovou raketu za starej kýbl(s dovozovkou, přihlášením, EKO vyšlo 25tis.) a ject pro to(mam to do Budějek cca. 120km), ale když jsem to na živo viděl, řek jsem, jestli chce 106, tak tuhle, takovou už nesežem.
Jezdí do práce 6km a hlavně to máme i jako tahouna kolem baráku, odvozit dřívý, trávu ze zahrady, písek... Takže je fakt, že to co vydržela ta předchozí 106 byvydrželo málo co. Kdyby ji nezbořil, tak ještě jezdila 1,5 do další TK.
Takže ještě udělat servis, namontovat závěs a snad vydrží taky tak dlouho...
12:02:18
25.09.2017
charon
-> ogi: ještě napiš kolik ho to stálo ... Ať vim, zda za celkem draho nakupuju jen ja ...
upraveno 1x, naposled 25.09.2017 13:36:49
Extreme Tyres