Elektro Taz 1500

prohledat
4 příspěvků (zobrazeno 1 až 4) od 13.04.2021 do 13.04.2021, založil/a Respite
řadit dle data
21:10:23
13.04.2021
Respite
Zkoušel jsem měřit tu baterku a stále si drží 12V i při startování, tudíž jsem šel měřit ty mínusy. Během toho, co jsem jen čistil startér, abych to mohl oměřit, jsem si nevšiml, že zůstalo zapalování v první poloze a zničeho nic se mi rozsvítili kontrolky a stěrače o které jsem předtím asi omylem zavadil. Takže asi někde bude špatný kontakt. Bohužel už bylo prd vidět, tudíž pokračování zítra, ale díky moc za rady.
upraveno 1x, naposled 13.04.2021 21:14:17
19:00:07
13.04.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
Jeste je mala pravdepodobnost, ze ti starter zkratuje baterku, ale to bys asi poznal :-D



Jinak problem muze byt i ve spinacce. Opet lze merit napeti mezi vstupem a vystupem spinacky... Napeti musi byt skoro nulove, jinak je ve spinacce prechodovy odpor (asi opalene kontakty)...
18:57:59
13.04.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
Nejdriv doporucuji ujasnit co je proud a co napeti...



Idealne bych si vzal pomocnika, kterej meri napeti primo na baterce. Pokud pri drzeni klicku v poloze start napeti na baterce klesne, je v prdeli baterka. Pokud napeti neklesne, bude problem nekde dal na vedeni.



Dalsi krok - mereni napeti mezi minusem baterky a minusem na starteru (bloku motoru). Pokud pri startovani toto napeti bude treba 1 a vice Voltu, je problem na kostricim vodici. Pokud toto napeti bude skoro nulove, bude problem zrejme na plusovem vodici nebo ve spinacce...



Dalsi krok, mereni napeti mezi plusem baterky a plusem starteru. Pokud je napeti skoro 0 V, je to ok. Pokud je napeti pres 1V, je problem na plusovem silovem vedeni...
18:43:17
13.04.2021
Respite
Zdravíčko, jdu k vám pro radu. Předem prosím o schovívavost, jelikož nejsem v elektrice moc zběhlý, ale snažím se učit. Mám TAZ 1500 rv. 96, o víkend jsem s ním přejel z parkoviště před barák a brousil lak ve skříňi. Když jsem pak chtěl odjet, tak se v první poloze rozsvítily kontrolky, ve druhé jen cvaklo čerpadlo a vše se vyplo. Zkusil jsem očistit baterku i čerpadlo, ale to nepomohlo. Potom jsem rozebral spínací skříňku, očistil kontakty a už šlo nastartovat. Bohužel po následném složení plastů již zase nešlo startovat. Znovu jsem to rozebral a zkusil proměřit spínačku. Naměřil jsem hodnoty, jak jsou na videu. Nejprve v poloze stop na přívodu od baterie, následně v první poloze na vývodu k elektronice vozu a poté v druhé poloze při startování. Proud rapidně klesl, nevíte čím by to mohlo být? Koukal jsem na pojistky, jestli jsem něco nevyzkratoval a všechny vypadají v pořádku.



Elektro TAZ 1500
Extreme Tyres