Děti na které se nedostalo 2.část

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [12]:

Děti na které se nedostalo 2.část: Škoda 720 Coupé I-5, Československo 1969 Děti na které se nedostalo 2.část: Škoda 720, ČSSR 1972 Děti na které se nedostalo 2.část: Škoda 740, ČSSR 1971 Děti na které se nedostalo 2.část: Škoda 720 Coupé, Československo 1970 Děti na které se nedostalo 2.část: Škoda 1000 MB, typ 990 Roadster, ČSSR 1962 Děti na které se nedostalo 2.část: Škoda 792 Felicia Sedan, Československo 1991 Děti na které se nedostalo 2.část: Škoda 781, ČSSR 1983 Děti na které se nedostalo 2.část: Škoda Super Sport, typ 724, ČSSR 1971 Děti na které se nedostalo 2.část: Škoda 1100 GT - ÚVMV, ČSSR 1970 Děti na které se nedostalo 2.část: Škoda Winetou, Švýcarsko 1967 Děti na které se nedostalo 2.část: Škoda 1500 V, typ 778, ČSSR 1972 Děti na které se nedostalo 2.část: Škoda Tudor V6 2.8, ČR 2002

Text:

obrázek 1
Škoda 720 Coupé I-5, Československo 1969
Dvoudveřové čtyřmístné kupé, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1498 cm³, vrtání 80 mm a zdvih 74,5 mm, komprese 9,0, karburátor Weber, výkon 63 kW (85 koní) při 5300 ot/min, točivý moment 125 Nm při 4000 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2550 mm, hmotnost 1150 kg, maximální rychlost 150 km/h a zrychlení na stovku za 17 s.
Prototyp typu 720, karosérii kupé postavili v Kvasinách. Žádný z prototypů typu 720 se nedočkal sériové výroby.
Tohle auti se mi moc líbí

obrázek 2
Škoda 720, ČSSR 1972
Čtyřdvéřový čtyř až pětimístný sedan, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1498 cm³, vrtání 80 mm a zdvih 74,5 mm, komprese 9,0, karburátor Weber, výkon 63 kW (85 koní) při 5300 ot/min, točivý moment 125 Nm při 4000 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2550 mm, rozchod 1330/1330 mm, vnější rozměry 4360x1630x1410 mm,hmotnost 1030 kg, maximální rychlost 152 km/h a zrychlení na stovku za 18 s.
Ve druhé polovině šedesátých let byl připravován prototyp střední třídy, typ Škoda 720 s motory 1250 a 1500 cm³. Vůz byl vyvíjen od roku 1967, původně s karosériemi českých návrhářů. V roce 1969 dostal italskou karosérii, kterou navrhl Giugiaro (Ital Design). Roku 1972 byl vývoj bohužel zastaven, na zavedení výroby údajně nebyly prostředky.

obrázek 3
Škoda 740, ČSSR 1971
Pětidvéřový čtyř až pětimístný vůz, motor vpředu a pohon zadních kol. Byl vyroben pouze jediný prototyp, který se nedostal do sériové výroby. Karosérii možná navrhla firma Ital Design (Giugiaro). Motor měl objem 1100 cm³

obrázek 4
Škoda 720 Coupé, Československo 1970
Dvoudveřové čtyřmístné kupé, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1498 cm³, vrtání 80 mm, zdvih 74,5 mm, komprese 9,0, karburátor Weber, výkon 68 kW (92 koní) při 5300 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2550 mm, hmotnost 1030 kg, maximální rychlost 160 km/h.
Jeden z prototypů řady Škoda 720, připravovaného nástupce vozů 1000 MB. Vozy řady 720 se ale do sériové výroby nedostaly. Vystavené kupé mělo karosérii, kterou navrhl Giugiaro (Ital Design) a větší z připravovaných motorů (ten menší měl objem 1250).

obrázek 5
Škoda 1000 MB, typ 990 Roadster, ČSSR 1962
Dvoudvéřový 2+2 místný roadster-kabriolet, motor vzadu a pohon zadních kol. Prototypová karosérie budoucí řady Škoda 1000 MB. Vůz se nedostal do sériové výroby, jeho karosérie neměla dostatečnou tuhost. Vůz na snímku má vyjmuté sedadlo řidiče. Řadový hliníkový čtyřválec OHV, objem 988 cm³, vrtání i zdvih 68 mm, výkon 33 kW (45 koní) při 4650 ot/min. Rozvor 2400 mm a maximální rychlost asi 125 km/h.

obrázek 6
Škoda 792 Felicia Sedan, Československo 1991
Čtyřdveřový čtyř až pětimístný sedan, motor vpředu a pohon předních kol. Prototyp vycházející z modelu Favorit, který měl být vyráběn od roku 1994 pod jménem Felicia. Měl modernizovanou karosérii a měl být vybaven novými motory Škoda OHC 1375 a 1596 cm³ (78x83,5 mm, 74 kW při 5500 ot/min). Později měly následovat obdobně modernizované verze hatchback (Favorit) a kombi (Forman). K sériové výrobě sedanu ani nových motorů nedošlo. Jméno Felicia bylo pak použito na inovovaný hatchback (typ 791) i verzi kombi (typ 795).



obrázek 7
Škoda 781, ČSSR 1983
Pětidvéřový čtyř až pětimístný vůz, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1289 cm³, vrtání 75,5 mm, zdvih 72 mm, komprese 9,7, dvojitý karburátor Jikov, výkon 43 kW (58 koní) při 5000 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost asi 850 kg, maximální rychlost kolem 150 km/h.
Jeden z prototypů budoucího vozu Škoda Favorit. První prototypy byly postaveny již v roce 1980, do roku 1983 vzniklo asi 10 prototypů s různými tvary karosérie typu hatchback.

obrázek 8
Škoda Super Sport, typ 724, ČSSR 1971
Dvoumístný sportovní vůz s odklápěcí střední částí a výklopnými světlomety, motor uprostřed před zadní nápravou a pohon zadních kol. Laminátová karosérie s kovovými výztuhami. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1107 cm³, vrtání 72 mm, zdvih 68 mm, komprese 10,4, výkon 54 kW (73 koní) při 6250 ot/min, točivý moment 81 Nm při 5250 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2500 mm, rozchod 1310/1300 mm, vnější rozměry 4060x1640x1120 mm, hmotnost 898 kg, maximální rychlost 180 km/h a zrychlení na stovku za 15,3 s.
Pro ověření chování vozu ve vyšších rychlostech byl do vozu krátce pokusně zabudován závodní okruhový motor 1147 cm³ s výkonem 76 kW (104 koní). S tímto motorem vzrostla maximální rychlost na 212 km/h.

obrázek 9
Škoda 1100 GT - ÚVMV, ČSSR 1970
Dvoudvéřové dvoumístné kupé, prototyp sportovního vozu s upraveným motorem Škoda 110, motor vzadu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1140 cm³, vrtání 73 mm a zdvih 68 mm, komprese 12,0, dvojitý karburátor Weber, výkon 55 kW (75 koní) DIN při 5750 ot/min, točivý moment 105 Nm při 4000 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2200 mm, vnější rozměry 3880x1505x1125 mm, hmotnost 816 kg, maximální rychlost 175 km/h a zrychlení na stovku za 13,7 s.
Vůz Škoda 1100 GT byl vyvinut v Ústavu pro výzkum motorových vozidel v Praze roku 1970. Na výrobě laminátové karosérie se podílely Rudý Letov Praha (forma) a Karosa Vysoké Mýto (zhotovení). K pohonu byl použit upravený motor Škoda 110 Rallye.

obrázek 10
Škoda Winetou, Švýcarsko 1967
Dvoudvéřový dvoumístný roadster s nouzovou plátěnou střechou, laminátová karosérie na ocelovém rámu, motor vzadu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 988 cm³, vrtání i zdvih 68 mm, komprese 9,0, dva karburátory Jikov, výkon 34 kW (46 koní) DIN při 4800 ot/min, 38 kW (52 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 77 Nm při 3000 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2095 mm, rozchod 1300/1270 mm, vnější rozměry 3815x1595x1300 mm, hmotnost 661 kg. Při měření byla dosažena maximální rychlost 126 km/h, zrychlení na osmdesátku za 17 s a na stovku za 30,2 s.
Prototyp sportovního vozu Škoda Winetou byl postaven švýcarskou firmou A.P.Glättli AG Dietlikon. Do karosérie zakoupené od německé firmy Hubert Seuren KG Aaechen byly zamontovány podvozkové orgány vozu Škoda 1000 MBX. Vůz byl zkoušen i v ČSSR, nedostal se však do sériové výroby.

obrázek 11
Škoda 1500 V, typ 778, ČSSR 1972
Čtyřdvéřový pětimístný užitkový vůz, motor vpředu a pohon zadních kol, na pravé straně vozu byly zadní boční posuvné dveře. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1498 cm³, vrtání 80 mm a zdvih 74,5 mm, komprese 9,0, karburátor Weber, výkon 63 kW (85 koní) při 5300 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2400 mm, vnější rozměry 4750x1880x1900 mm, hmotnost asi 1200 kg, maximální rychlost asi 130 km/h.
Jeden z prototypů uvažovaného nástupce vozu Škoda 1203. Vůz měl klasickou koncepci a motor z prototypu Škoda 720. Boční dveře byly posuvné, existovaly i prototypy v provedení dvoumístné dodávky bez proskleného nákladového prostoru. Prototypy vznikaly v první polovině sedmdesátých let.

obrázek 12
Škoda Tudor V6 2.8, ČR 2002
Dvoudvéřové čtyřmístné kupé, motor vpředu a pohon předních kol. Vidlicový šestiválec VW s rozvodem DOHC, objem 2771 cm³, vrtání 82,5 mm a zdvih 86,4 mm, komprese 10,6, pět ventilů na válec, výkon 142 kW (193 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 280 Nm při 3200 ot/min. Pětistupňová mechanická převodovka, hmotnost asi 1500 kg, maximální rychlost 240 km/h a zrychlení na stovku za 8,0 s.
Prototyp Škoda Tudor byl připraven vývojovým a designérským centrem firmy Škoda Auto pro autosalón v Ženevě roku 2002. Byl postaven na podlahové plošině sériového modelu Škoda Superb. O sériové výrobě kupé Tudor se neuvažovalo.
Tak snad jen škoda, že se tohle nevyrábí

hodnocení článku:

info:

Správce článku: kirri - zrušená registrace
Založeno: 01.12.04 19:36   Poslední změna: 01.12.04 19:51

Děti na které se nedostalo 2.část - komentáře:

09:29:25
25.10.2009
majo125ls - zrušená registrace
Tudor som videl naživo kam sa hrabe superb škoda že ho nevyrabali ... 10
12:20:09
06.12.2004
hany
-> kirri: aaahhhaaa 1 1 tak to já mám garáž s lůžkovou úpravou, ale to auto by nebylo marný 1 v tom se dá zatopit 1 1
18:12:52
04.12.2004
kirri - zrušená registrace
-> hany: to je speciální lůžková/*ukací úprava
18:10:46
04.12.2004
hany
-> kirri: auauauauauauau 11 to fávo je asi trochu skažený nebo bylo na teple a tak se nafouklo 1 3 3 3
18:08:07
04.12.2004
kirri - zrušená registrace
-> hany: 47 121
18:06:16
04.12.2004
hany
-> Samantus: nooo jooo faaavo, ale trochu nafouklý 33
16:10:43
03.12.2004
Samantus
hmmm podivejte se na tohle www.meap.cz/u-geen/.../in dex.php?id=2&i...

a je to rok 1972, pekne dlouho ty zrcatky drzeli pod poklickou nez je dali na Favo
22:07:44
02.12.2004
hany
fak vooooostrýýý příště zkusíš snad jen napalm 1111
Extreme Tyres