skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto by měla být replika nebo se aspoň podobat Škodě 120 L ing. Petra Samohýla se kterou jezdil okruhy a závody do vrchu v roce 1980.
Stavba se komplikuje nedostatkem místa a času. Takže auto zatím odpočívá a pracuje se jen když je volná chvilka.
Motor
Karburátor SEDR zrenovovaný, přetryskovaný 1. 125/150 2. 150/160(šetřim na Webery)
Vyleštěné sání, vyleštěné kanály, vše slícované.
Nové ventily, osazené těsnicí kroužky Elring.
Komprese zvýšená na 11, 5.
Klika(přebroušená), nové šály
Chlazení oleje: chladič
vačka 280/280 (když by se povedlo sehnat 320/300 jako měl pan Samohýl byl bych rád)
Řemenice a setrvačník(5kg) odlehčený.
svody, příčný výfuk
Podvozek
Přední náprava vyztužená dle LA, pružiny rallyeové Speedpro, tlumiče nové, přitvrzené. Stabilizátor 19 mm.
Zadní ramena vyztužené dle LA, tuhé silentbloky Speedpro, pružiny sériové, tlumiče nové, přitvrzené.
Převodovka
Zrenovovaná, spojka obložení Ferodo.
Já vím nic moc, dělam co můžu. Vše si fotim a natáčim. Postupně budu doplňovat.
Stavba se komplikuje nedostatkem místa a času. Takže auto zatím odpočívá a pracuje se jen když je volná chvilka.
Motor
Karburátor SEDR zrenovovaný, přetryskovaný 1. 125/150 2. 150/160(šetřim na Webery)
Vyleštěné sání, vyleštěné kanály, vše slícované.
Nové ventily, osazené těsnicí kroužky Elring.
Komprese zvýšená na 11, 5.
Klika(přebroušená), nové šály
Chlazení oleje: chladič
vačka 280/280 (když by se povedlo sehnat 320/300 jako měl pan Samohýl byl bych rád)
Řemenice a setrvačník(5kg) odlehčený.
svody, příčný výfuk
Podvozek
Přední náprava vyztužená dle LA, pružiny rallyeové Speedpro, tlumiče nové, přitvrzené. Stabilizátor 19 mm.
Zadní ramena vyztužené dle LA, tuhé silentbloky Speedpro, pružiny sériové, tlumiče nové, přitvrzené.
Převodovka
Zrenovovaná, spojka obložení Ferodo.
Já vím nic moc, dělam co můžu. Vše si fotim a natáčim. Postupně budu doplňovat.
Škoda 120 L A Pohár - komentáře:
15:05:37
10.01.2009
10.01.2009
MOLSO
-> HodanL: si moc sikovny to si otocil normal cez rucku na bok ?
14:59:26
10.01.2009
10.01.2009
HodanL
Viděla to celá vesnice
14:57:56
10.01.2009
10.01.2009
HodanL
Apropo, stavba se dále komplikuje. Povedlo se mi jí položit na bok. Při pokusu otočit se pomocí ruční brzdy. Škody: zrcátkov pr..li, přední a zadní dveře poškrábaný a rohy maličko zahnutý. Sloupky se nehnuly, radši s ní už nejezdim, aby do přestavby vůbec přežila . Nu jo za blbost se platí.
09:35:00
07.01.2009
07.01.2009
Matsoft
-> Eidy: mas pravdu... mne pomohly vicebody jen ve vyssich otackach, v nizkych se to tvarilo ze je moc bohata smes atd....
09:10:57
07.01.2009
07.01.2009
Eidy
Držím palce a přeju ať to dospěje ke zdárnému konci. Mám jen drobnou připomínku ke svíčkám. Na škodovce nemají vícebodové svíčky významm. Možná dokonce uškodí. Zapalovací soustava je dost slabá, je tak akorát na jednu jiskru, natož na několik. Jiskry, které pak na elektrodách přeskakují jsou slabé a špatně zapalují směs. Ještě to promysli
Ale jinak Good Luck.
Ale jinak Good Luck.
18:39:21
06.01.2009
06.01.2009
Vencars
já též
15:19:20
06.01.2009
06.01.2009
Skoda 120 1.4 16V
Držím palce!...