Karlos / Škoda 105 S Karlos / Škoda 105 S

komentáře | popis | fotky | Karlos (WIO46) | 13.11.19 10:14 | 116x v oblíbených
Škoda 105S r.v. ´80



Nápravy garde, 4pístky vpředu, posilovač, motor 781.135M krmený karbecem

Sníženo v předu o cca 11cm, vzadu o cca 8 cm.

Kola Mangels Modular 14" x 6" ET6, gumy 175/60 R14



carlos-tw.rajce.idnes.cz/ Skromna_-_Novy_zacatek

carlos-tw.rajce.idnes.cz/ Uzovka_-_Skromna

Karlos / Škoda 105 S - komentáře:

22:11:28
22.02.2012
Star LC20
-> Karlos (WIO46): tyjo... 9 to nasere. Tohle to udělá, když se to hodí buď rovnou na starej lak bez plniče, nebo se zkombinují špatný barvy....

Já bych to normálně "na dobytka" 3 naválel rovnou nějakou syntetikou (něco jako mám já spotřebáka 136ku). Práce s tím skoro žádná, efekt maximální. Během chvíle to bude matný a ošuntělý, což je Tvůj záměr none? 5

Víš co, čím víc se s Tím sereš, Tím víc Tě pak štve, když se to nepovede.
21:50:49
22.02.2012
Karlos (WIO46)
-> Radek Retro eLeSo: Zas všeho s mírou.1
21:46:26
22.02.2012
Radek Retro eLeSo
lak nech jako patinu i s vadama1 1
21:30:45
22.02.2012
Karlos (WIO46)
-> Qwak: To samozřejmě. 4
21:29:16
22.02.2012
Qwak
-> Karlos (WIO46): ale je snad uplne jasný že je to normální profi lak žádnej váleček 4 3 1
21:26:57
22.02.2012
Karlos (WIO46)
-> Qwak: Tak SZ. 3
21:26:10
22.02.2012
Qwak
-> Karlos (WIO46): nerad bych se tady prokec 3
21:25:27
22.02.2012
Karlos (WIO46)
-> Qwak: To je taky řešení... časem možná. (zatim se na tom vyblbnu s pár uchylárnama co jsem chtěl udělat)

btw. jak's to dělal? Normálka váleček a matová farba? Jaká? Základ pod to, nebo něco? Nebo na dobytka? 3
21:23:53
22.02.2012
Qwak
-> Karlos (WIO46): válečková metaliza to jistí, koukni na moje 4 3
21:22:11
22.02.2012
Karlos (WIO46)
-> Pavel P..: Děkuju nechci, teda ne na těhle částech. Tak jsem to profesionálně namatlal alkytonem v co nejpodobnější barvě.1
21:17:13
22.02.2012
Pavel P..
-> Karlos (WIO46): jasný protože origo lak by tohle neudělal... tak máš aspoň RAT bez práce..3
21:16:11
22.02.2012
Karlos (WIO46)
-> Pavel P..: Jo, to auto je původně zelený a zadní blatníky byly měněný. Tam kde byl původní lak to nějak drží, no ale ty blatníky asi někdo blbě odmastil či co, tak to dopadlo takhle. Asi tam skrz nějaké prasklinky zatekla voda a umrzla.
21:13:39
22.02.2012
Pavel P..
to bylo lakovaný někdy že se to oloupalo?
15:52:04
23.11.2011
Karlos (WIO46)
-> Radek Retro eLeSo: Jo jo, asi to tak nechám. No a jsou potřeba řešit i zásadní věci, a nějaký ty detaily taky. Třeba by to chtělo novou přední nápravu a motor a pořádný tlumiče.3
12:42:17
23.11.2011
Radek Retro eLeSo
-> Karlos (WIO46): já bych jí nechal matovou jaká je,ostatní to pracně lakujou do matu a ty už to máš hotový přírodně1 pár detailů bych pořešil a jinak nechat4
12:24:09
23.11.2011
Karlos (WIO46)
-> Kaprof: To je pravda, že každej se snaží mít leštěnku no. 6

-> maca: Auto jsem teda na živo nikdy neviděl, ale zašlý mi moc nepřinde.
09:28:18
23.11.2011
maca
-> Kaprof: také mam zašlej lak4
08:54:37
23.11.2011
Kaprof-Pisařík
-> Karlos (WIO46): srát na lesklej lak....:o) Mně se to líbí takhle...leskloužovkářu je tu posledni dobou jak nasr...:o)
01:25:57
23.11.2011
Karlos (WIO46)
-> Star LC20: Jsem tím jistý jako máločím jiným.4 Mimochodem, za tuzing považuji něco jiného. Krom tohohle a výměny pár kravinek (které ovšem budou v záloze seriové) nic neplánuji. Ale furt mě hodně lidí taví do renovace laku a začíná mi to vrtat hlavou. Ale asi ne.
01:22:43
23.11.2011
Star LC20
takový zlo 1 nějak se to tady zvrtává do tuzyngu 1 nee, sranda. Jseš si Tím mega snížením jistej? Podle mě je to už přílš.
Extreme Tyres