Bělouch2 EVO Bělouch2 EVO

komentáře | popis | fotky | ZdrubT | 17.04.24 20:15 | 98x v oblíbených
Šáde 120 Zavoďáček.
Provedeno vážení vozu v plné zátěži, tak jak ho používáme na Revivalu. 1200kg předek 540kg zadek 660kg. V plánu jsou nové tlumiče Protlum.

Motor:
MRTEV vrtání 74, zdvih 72, K.p.12 naměřeno, originál 120LS blok (zpevněný), leštěné ojnice, hlava 5 kanál - komplet upravená (tvrzená sedla, zvětšené a leštěné kanály atd) (od p. Čížka), vačka originál škoda 120S tuším 283/283 (od p. Kratochvíla), svody litina a poté příčák za čelem, sání přes hlavu - solex 40 ADDHE : difuzory 34, hl.trysky 160, vzdušníky 180 (210puvodně) volnoběh 55, svíčky HGK BP7HS, olej Valvoline VR1 RACING 10w60, olejový filtr BOSCH 0 451 103 298.

Současnej
1.4 blok felda MPI (rovnání a příprava Frei), hlava felda MPI sundaná o 0,8mm, svíčky NGK BCP6ES 4930, vana a sací koš felda, prsa a rozvody nový felda, ojnice, písty a vložky fabia, pístní kroužky MAR-MOT, klika fabia (uprava od Freie), řemenice dural (Frei) elox (www.galvenn.cz), setrvák (uprava Frei), Vyvážení www.lompraha.cz, Vačka - Motor Excel Cepek 278/263 zdvih 7mm, zdvihací tyčky ocel, termostat převařen pro čidlo teploty, výfukový svody litina 136, sání převařeno, zvětšeno a odlehčeno fávo, vodní pumpa Vika, řemenice vodní pumpy (Jindas, odvrtal Eidy), rozdělovač Magneton 540 novej (uprava Vrba, regulace 11st.) Karbec zatim SEDR ze 130 (125/160, 140/160). Olej 10w50

Záložní:
Felda 136b na karbecu ze 130 (120/200,145/140), sací potrubí lícováno na hlavu, kanály 27,5mm, hlava snížena 0,5mm, zdvihací tyčky ocel, vačka 260 Vrba S0,35 V0,4 za tepla, svíčky NGK BCP6ES 4930, olej 10W50

Převodovka:
nově nasazená převodovka suchej 5Q 3,9 stálý převod, uprevená 3. 1,61, 4. 1,26 a 5. 1,08. Jedno ocel víko. Olej MOGUL 80W (skládal Wrba)
suchej 5Q 4.22
mokrá, 5Q, sériový obal, koncový převod 4.44, kolečka originál škoda 130 LA (od Petra Šimurdy)

Podvozek:
EVOLUCE 3
Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit krom svislých čepu, tam jsem vrátil sériový, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče Protlum, pružiny Protlum 240mm 72 podloženy 10mm.

Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, prožiny Protlum 320mm 40, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče Protlum, vyrobeno spodní uložení tlumiču.

EVOLUCE 2
Předek - širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, veškeré silentbloky Pemit, stabilizátor 18mm LR, převrtané náboje 4X100, tlumoče HP, pružiny 220mm 80 Tuner2, podloženy 10mm.

Zadek - vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100, pérování origo kyvkové prožiny 300mm, podložka 40mm, upravené horní domky, tlumiče upravené ventily, oboučinné, přitvrzené.

Pod motorem a převodovkou ocranná ližina a pod přední částí vozu také.

Brzdy:
Předek 4 písty, desky Ferodo DS 2500, posilovač brzd.
Zadek buben a hydraulická ručka, obložení sterline.

Interier:
Ochranný rám, homologovaný sedačky Sparco, pásy Sabelt 6bod, hasičák 2kg pod sedačkou u spolujezdce. V zadní části kotvení pro náhradní kola.

Kola: No mam jich hodně. :-)
Ty Turba z Renska 6,5 r15 8,2kg
AEZ 7j r15 9kg
Renault Intra 7j r13 et23
Renault Intra 5,5j r14 6,3kg
Renault Intra 6,5j r15 et36 8.1kg

Rally Škoda sraz - podzim Běšiny 2017 - report


Rally Škoda sraz Podzim 2017


Ve stopě Valašské zimy 2018 | 84 | Tomáš Zdrubecký - Jan Eidkum


Nutné opravy a upravy zjištěny na RPR 2018 pokud dojedem. To se stalo, tak hurá na ně.
- Předělat držák heveru - HOTOVO
- Dodělat kastlík v palubce
- Nové plasty na táhlech otvírání dveří - Zakouveno, HOTOVO
- Upravit zamikání zadních dveří - HOTOVO
- Uprava P.Z.dveří a vnitřní otevírání - HOTOVO
- Sluneční clony???
- Nová zadní ližina 2874,- Speedpro Zakoupeno, NAMONTOVÁNO
- Věšáky na bundy - HOTOVO
- Brzdové destičky - KOUPENO 2900,-
- Kapsy na přední dveře - řešim, Něco tam je.
- Předělat budíky - HOTOVO
- Zámek přední kapoty - OPRAVEN
- Předělat držák altíku - HOTOVO
- Přidat hodiny na palubku - HOTOVO
- Zvednout podvozek - HOTOVO
- Kamera do auta na rám - Zakoupeno a přiděláno

Běšiny podzim 2018 máme za sebou bez poruchy. Tak paráda.
Rallye Berounka Revival 2018 dokončena bez závad na autě, vše vydrželo mé hrubé zacházení. Doplnim videa z jednotlivých SS.

Rallye Berounka Revival 2018 SS1


Rallye Berounka Revival 2018 SS2 lom


Rallye Berounka Revival 2018 SS3


Rallye Berounka Revival 2018 SS4 lom


Rallye Berounka Revival 2018 SS5


Rallye Berounka Revival 2018 SS6


Rallye Berounka Revival 2019 je za námi, 13 ve třídě a 45 absolutně neni v našich očích nic super, ale odjeli jsme to bez většího problemu a užili si to. Bohužel na náš vuz bylo moc hezky a sucho. :-( Snad příště.

Těšíme se na Rallye Praha Revival 24-26.4.2020 Přihláška odeslána, dovolená naplánována.Nový motor 1.4 NEKONALO SE
Sezona 2020 odjety jen Běšiny. Tam se povedlo odrovnat brzdy, totálně jsem je upekl. Ostatí závody zrušeny pro COVID-19

Bělouch2 EVO - komentáře:

15:58:32
09.02.2020
k.jarek
-> ZdrubT: Pěkné poježdění156 Enem škoda toho sucha40
15:09:45
09.02.2020
ZdrubT
10:46:05
09.02.2020
ZdrubT
-> vhml: No teplo nabylo, ale oschlo to. Se suchem jsem nepočital.
-> T: Ráno Vranik, prvni jizdu Max Sport na předek a na druhy dvě co mam video jsem je dal i dozadu.
Ty MaxSporty RB5-F2 jsou 12let stary a pri koupi byli na autě.
zvětšit Bělouch2 EVO - obrázek od ZdrubT vložen 09.02.2020 10:46:05
09:03:00
09.02.2020
vhml
Mi sere že jsem nejel kdyz vidim to pocasi. Minule byla strasna kosa a celej den to bylo mokry.
08:39:52
09.02.2020
-> ZdrubT: co jsi měl za pneu ? Jinak moc sucho, takže nuda co 40
07:59:01
09.02.2020
ZdrubT
Sosnová
Autodrom Rally Serie Sosnová 8.2.2020 Škoda 120 třetí jízdy
07:40:21
09.02.2020
ZdrubT
Autodrom Rally Serie Sosnová 8.2.2020 Škoda 120
10:25:50
03.12.2019
ZdrubT
-> k.jarek 03.12.19 07:20:16: To teda užil. Trenink a prvni jízdu jsem jel zimáky na zadku a to se klouzalo krasně. Pak jsem přezul a snažil se zajet nějakej čas.
upraveno 1x, naposled 03.12.2019 10:59:04
07:20:16
03.12.2019
k.jarek
-> ZdrubT: Koukám, že sis to celkem užil1 Poklouzání dobrý4
21:20:15
01.12.2019
ZdrubT
Dnešní Sosnová. Krásný klouzání, jdu nahrávat onboardy. První tři kola jsem na zadku jel Vraníky a na dalších šest jsem tam dal MaxSport R13 dot 2006 co jezdim na mokro. Pátý kolo jsem uplně pohnojil a v devátym poslednim jsem dojel Žígo. Ráno led a postupně se vyjížděla stopa.
ars.ms-free.net/online?fb clid=IwA...
19:30:19
01.12.2019
Bukaj
-> Eidy: Tak ono to asi fungovat bude - jen bych měl strach z životnosti ložisek a osazení oběžného kola na hřídeli, zvláště při vyšších otáčkách závodního motoru. Ale osobní zkušenosti nemám s žádnou druhovýrobní pumpou (měl jsem dvě nové HEPU, ale ty jsem prodal a doma se mi někde ve šrotě válí nějaká Vika nebo jiná čína (AQ?) se zadřenými ložisky, ale o jejím původu vím jen tolik, že jsem ji koupil spolu s jinými použitými díly od člověka, který před dvěma lety dal škodovku do šrotu...
12:31:33
01.12.2019
Eidy
-> Bukaj: Krabička říká Vika. Ale zpracování má hezký.
10:25:38
01.12.2019
k.jarek
-> Bukaj: Viděl bych to buď na Hepu nebo Graf (jako mám já).
10:09:04
01.12.2019
Bukaj
-> ZdrubT 28.11.19 22:20:29: Co je zač ta pumpa? V tomhle "pískovým" designu jsem viděl zatím jen HEPU a čínu...
12:52:34
29.11.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 29.11.19 12:38:40: ale je, podívej se pořádně, podle mě je to ta matka s podložkou v celku, která je také samojistící, respektive je lepší než pérovka 4
12:38:40
29.11.2019
-> Tuner#2: není, proto se ptám 4

-> ZdrubT: 1,4 ?

-> vhml: kušuj, je lehčí a to je důležitý 3
11:46:22
29.11.2019
Luky
-> vhml: 3 3
11:25:08
29.11.2019
Eidy
-> vhml: Aspoň nešmajdá. 1
Extreme Tyres