skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Šáde 120 Zavoďáček.
Motor:
vrtání 74, zdvih 72, K.p.12 naměřeno, originál 120LS blok (zpevněný), leštěné ojnice, hlava 5 kanál - komplet upravená (tvrzená sedla, zvětšené a leštěné kanály atd) (od p. Čížka), vačka originál škoda 120S tuším 283/283 (od p. Kratochvíla), svody litina a poté příčák za čelem, sání přes hlavu - solex 40 ADDHE : difuzory 34, hl.trysky 160, vzdušníky 180 (210puvodně) volnoběh 55, svíčky HGK BP7HS, olej Valvoline VR1 RACING 10w60, olejový filtr BOSCH 0 451 103 298.
Motor záložní:
Felda 136b na karvecu ze 130, sací potrubí lícováno na hlavu.
Převodovka:
momentálmě suchej 5Q 4.22
mokrá, 5Q, sériový obal, koncový převod 4.44, kolečka originál škoda 130 LA (od Petra Šimurdy)
Podvozek:
Předek
- širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, stabilizátor 18mm, převrtané náboje 4X100, tlumoče HP, pružiny Tuner2.
Zadek
- vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100
Pérování origo kyvkové prožiny, tlumiče upravené ventily, oboučinné, přitvrzené.
Pod motorem a převodovkou ocranná ližina a pod přední částí vozu také.
Brzdy:
Předek 4 písty, desky Ferodo DS 2500, posilovač brzd.
Zadek buben a hydraulická ručka, obložení sterline.
Interier:
Ochranný rám, homologovaný sedačky Sparco, pásy Sabelt 6bod, hasičák 2kg pod sedačkou u spolujezdce. V zadní části kotvení pro náhradní kola.
Kola: No mam jich hodně. :-)
Ty Turba z Renska 6,5 r15 Bez laku 8,2kg
AEZ 7j r15 9kg
Nutné opravy a upravy zjištěny na RPR 2018 pokud dojedem. To se stalo, tak hurá na ně.
- Předělat držák heveru - HOTOVO
- Dodělat kastlík v palubce
- Nové plasty na táhlech otvírání dveří - Zakouveno, HOTOVO
- Upravit zamikání zadních dveří - HOTOVO
- Uprava P.Z.dveří a vnitřní otevírání - HOTOVO
- Sluneční clony???
- Nová zadní ližina 2874,- Speedpro Zakoupeno, NAMONTOVÁNO
- Věšáky na bundy - HOTOVO
- Brzdové destičky - KOUPENO 2900,-
- Kapsy na přední dveře - řešim, Něco tam je.
- Předělat budíky - HOTOVO
- Zámek přední kapoty - OPRAVEN
- Předělat držák altíku - HOTOVO
- Přidat hodiny na palubku - HOTOVO
- Zvednout podvozek - HOTOVO
- Kamera do auta na rám - Zakoupeno a přiděláno
Běšiny podzim 2018 máme za sebou bez poruchy. Tak paráda.
Rallye Berounka Revival 2018 dokončena bez závad na autě, vše vydrželo mé hrubé zacházení. Doplnim videa z jednotlivých SS.
Motor:
vrtání 74, zdvih 72, K.p.12 naměřeno, originál 120LS blok (zpevněný), leštěné ojnice, hlava 5 kanál - komplet upravená (tvrzená sedla, zvětšené a leštěné kanály atd) (od p. Čížka), vačka originál škoda 120S tuším 283/283 (od p. Kratochvíla), svody litina a poté příčák za čelem, sání přes hlavu - solex 40 ADDHE : difuzory 34, hl.trysky 160, vzdušníky 180 (210puvodně) volnoběh 55, svíčky HGK BP7HS, olej Valvoline VR1 RACING 10w60, olejový filtr BOSCH 0 451 103 298.
Motor záložní:
Felda 136b na karvecu ze 130, sací potrubí lícováno na hlavu.
Převodovka:
momentálmě suchej 5Q 4.22
mokrá, 5Q, sériový obal, koncový převod 4.44, kolečka originál škoda 130 LA (od Petra Šimurdy)
Podvozek:
Předek
- širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, stabilizátor 18mm, převrtané náboje 4X100, tlumoče HP, pružiny Tuner2.
Zadek
- vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100
Pérování origo kyvkové prožiny, tlumiče upravené ventily, oboučinné, přitvrzené.
Pod motorem a převodovkou ocranná ližina a pod přední částí vozu také.
Brzdy:
Předek 4 písty, desky Ferodo DS 2500, posilovač brzd.
Zadek buben a hydraulická ručka, obložení sterline.
Interier:
Ochranný rám, homologovaný sedačky Sparco, pásy Sabelt 6bod, hasičák 2kg pod sedačkou u spolujezdce. V zadní části kotvení pro náhradní kola.
Kola: No mam jich hodně. :-)
Ty Turba z Renska 6,5 r15 Bez laku 8,2kg
AEZ 7j r15 9kg
Nutné opravy a upravy zjištěny na RPR 2018 pokud dojedem. To se stalo, tak hurá na ně.
- Předělat držák heveru - HOTOVO
- Dodělat kastlík v palubce
- Nové plasty na táhlech otvírání dveří - Zakouveno, HOTOVO
- Upravit zamikání zadních dveří - HOTOVO
- Uprava P.Z.dveří a vnitřní otevírání - HOTOVO
- Sluneční clony???
- Nová zadní ližina 2874,- Speedpro Zakoupeno, NAMONTOVÁNO
- Věšáky na bundy - HOTOVO
- Brzdové destičky - KOUPENO 2900,-
- Kapsy na přední dveře - řešim, Něco tam je.
- Předělat budíky - HOTOVO
- Zámek přední kapoty - OPRAVEN
- Předělat držák altíku - HOTOVO
- Přidat hodiny na palubku - HOTOVO
- Zvednout podvozek - HOTOVO
- Kamera do auta na rám - Zakoupeno a přiděláno
Běšiny podzim 2018 máme za sebou bez poruchy. Tak paráda.
Rallye Berounka Revival 2018 dokončena bez závad na autě, vše vydrželo mé hrubé zacházení. Doplnim videa z jednotlivých SS.
Bělouch2 EWO - komentáře:
-> ZdrubT 15.02.19 18:55:13: pěkný,jediná užovka na startu. Asi bych spočítal na jedný ruce kolik jich za posledních 10 let na valašce startovalo.
-> ZdrubT 16.02.19 08:53:28: Kdybys sháněl převodovku - tak SZ 

-> T: Ten sníh byl dobrej. Klouzalo to tak příjemně. Střídáni asfaltu a ledu bylo trochu naprd.
-> Bukaj: nebo víc používat ruční brzdu

-> Bukaj: Motor a převodovka jsou peníze.
Loni i letos jsou veškeré opravy Tempem a rukou. Ta značka je první zničená a jen plastová, nechal jsem si udělat novou.
Plechovou vozim v autě. Taková Sosnová je náročná na plechy, co naděláš.


-> ZdrubT: podmínky strašný, asi bych ani víc koní nechtěl
jinak paráda 


-> Eidy: Jo, s tím se nedá nesouhlasit
-> ZdrubT: A to máš na každou "Valašku" novou sadu blatníků, lízátko, kapotu a SPZ?
Jen mne tak napadá, jestli by na tyhle "klouzavý" akce nebylo lepší aspoň lízo a značku sundat?

-> ZdrubT: A to máš na každou "Valašku" novou sadu blatníků, lízátko, kapotu a SPZ?

-> Nevšovjan 11.02.19 00:15:16: Jo slušně zahozený. Dost jsem se tam toho bál, aby to nedopadlo podobně. Jinak při najíždění jsem to tam mále poslal do Altei XL co jela proti.
-> ZdrubT: Vklidu, to nic není. 11:10 jsme my. 

-> Dušan 10.02.19 23:08:01: A co konkretně navrhuješ? Je tam klasika 4.22.
-> ZdrubT: motor je možná slabej, ale podle videa to víc zabíjí převodovka.
-> ZdrubT: Dřevěný ne, jen jsi trochu přemotivovanej nahradit chybějící koně. Bohužel to občas nevyjde a pak ztratíme. Ale je to zábava.
-> Dušan: Dík. Náš motor je velká brzda, ale ruce mam taky dřevěný, jinak bych 3x neboural a 2x nešel ven.




moc pěkný, pocity jak kdybych tam seděl 

Tak komplet nahrány prujezdy.
pěkný svezení!

-> ZdrubT: Dík, žes nás nikde nerozbil.
Paráda.
Teď koukám, že nás to zaparkování dole před mostkem stálo cca 20 vteřin. Ale dobrý, užil jsem si to u videa znova.

Teď koukám, že nás to zaparkování dole před mostkem stálo cca 20 vteřin. Ale dobrý, užil jsem si to u videa znova.
