skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Šáde 120 Zavoďáček.
Motor:
vrtání 74, zdvih 72, K.p.12 naměřeno, originál 120LS blok (zpevněný), leštěné ojnice, hlava 5 kanál - komplet upravená (tvrzená sedla, zvětšené a leštěné kanály atd) (od p. Čížka), vačka originál škoda 120S tuším 283/283 (od p. Kratochvíla), svody litina a poté příčák za čelem, sání přes hlavu - solex 40 ADDHE : difuzory 34, hl.trysky 160, vzdušníky 180 (210puvodně) volnoběh 55, svíčky HGK BP7HS, olej Valvoline VR1 RACING 10w60, olejový filtr BOSCH 0 451 103 298.
Motor záložní:
Felda 136b na karvecu ze 130, sací potrubí lícováno na hlavu.
Převodovka:
momentálmě suchej 5Q 4.22
mokrá, 5Q, sériový obal, koncový převod 4.44, kolečka originál škoda 130 LA (od Petra Šimurdy)
Podvozek:
Předek
- širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, stabilizátor 18mm, převrtané náboje 4X100, tlumoče HP, pružiny Tuner2.
Zadek
- vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100
Pérování origo kyvkové prožiny, tlumiče upravené ventily, oboučinné, přitvrzené.
Pod motorem a převodovkou ocranná ližina a pod přední částí vozu také.
Brzdy:
Předek 4 písty, desky Ferodo DS 2500, posilovač brzd.
Zadek buben a hydraulická ručka, obložení sterline.
Interier:
Ochranný rám, homologovaný sedačky Sparco, pásy Sabelt 6bod, hasičák 2kg pod sedačkou u spolujezdce. V zadní části kotvení pro náhradní kola.
Kola: No mam jich hodně. :-)
Ty Turba z Renska 6,5 r15 Bez laku 8,2kg
AEZ 7j r15 9kg
Nutné opravy a upravy zjištěny na RPR 2018 pokud dojedem. To se stalo, tak hurá na ně.
- Předělat držák heveru - HOTOVO
- Dodělat kastlík v palubce
- Nové plasty na táhlech otvírání dveří - Zakouveno, HOTOVO
- Upravit zamikání zadních dveří - HOTOVO
- Uprava P.Z.dveří a vnitřní otevírání - HOTOVO
- Sluneční clony???
- Nová zadní ližina 2874,- Speedpro Zakoupeno, NAMONTOVÁNO
- Věšáky na bundy - HOTOVO
- Brzdové destičky - KOUPENO 2900,-
- Kapsy na přední dveře - řešim, Něco tam je.
- Předělat budíky - HOTOVO
- Zámek přední kapoty - OPRAVEN
- Předělat držák altíku - HOTOVO
- Přidat hodiny na palubku - HOTOVO
- Zvednout podvozek - HOTOVO
- Kamera do auta na rám - Zakoupeno a přiděláno
Běšiny podzim 2018 máme za sebou bez poruchy. Tak paráda.
Rallye Berounka Revival 2018 dokončena bez závad na autě, vše vydrželo mé hrubé zacházení. Doplnim videa z jednotlivých SS.
Motor:
vrtání 74, zdvih 72, K.p.12 naměřeno, originál 120LS blok (zpevněný), leštěné ojnice, hlava 5 kanál - komplet upravená (tvrzená sedla, zvětšené a leštěné kanály atd) (od p. Čížka), vačka originál škoda 120S tuším 283/283 (od p. Kratochvíla), svody litina a poté příčák za čelem, sání přes hlavu - solex 40 ADDHE : difuzory 34, hl.trysky 160, vzdušníky 180 (210puvodně) volnoběh 55, svíčky HGK BP7HS, olej Valvoline VR1 RACING 10w60, olejový filtr BOSCH 0 451 103 298.
Motor záložní:
Felda 136b na karvecu ze 130, sací potrubí lícováno na hlavu.
Převodovka:
momentálmě suchej 5Q 4.22
mokrá, 5Q, sériový obal, koncový převod 4.44, kolečka originál škoda 130 LA (od Petra Šimurdy)
Podvozek:
Předek
- širokej hřeben, výstuhy dle LA, horní ramena trubkový, stabilizátor 18mm, převrtané náboje 4X100, tlumoče HP, pružiny Tuner2.
Zadek
- vlečka M, vyztužená ramena, bubny převrtaný na 4X100
Pérování origo kyvkové prožiny, tlumiče upravené ventily, oboučinné, přitvrzené.
Pod motorem a převodovkou ocranná ližina a pod přední částí vozu také.
Brzdy:
Předek 4 písty, desky Ferodo DS 2500, posilovač brzd.
Zadek buben a hydraulická ručka, obložení sterline.
Interier:
Ochranný rám, homologovaný sedačky Sparco, pásy Sabelt 6bod, hasičák 2kg pod sedačkou u spolujezdce. V zadní části kotvení pro náhradní kola.
Kola: No mam jich hodně. :-)
Ty Turba z Renska 6,5 r15 Bez laku 8,2kg
AEZ 7j r15 9kg
Nutné opravy a upravy zjištěny na RPR 2018 pokud dojedem. To se stalo, tak hurá na ně.
- Předělat držák heveru - HOTOVO
- Dodělat kastlík v palubce
- Nové plasty na táhlech otvírání dveří - Zakouveno, HOTOVO
- Upravit zamikání zadních dveří - HOTOVO
- Uprava P.Z.dveří a vnitřní otevírání - HOTOVO
- Sluneční clony???
- Nová zadní ližina 2874,- Speedpro Zakoupeno, NAMONTOVÁNO
- Věšáky na bundy - HOTOVO
- Brzdové destičky - KOUPENO 2900,-
- Kapsy na přední dveře - řešim, Něco tam je.
- Předělat budíky - HOTOVO
- Zámek přední kapoty - OPRAVEN
- Předělat držák altíku - HOTOVO
- Přidat hodiny na palubku - HOTOVO
- Zvednout podvozek - HOTOVO
- Kamera do auta na rám - Zakoupeno a přiděláno
Běšiny podzim 2018 máme za sebou bez poruchy. Tak paráda.
Rallye Berounka Revival 2018 dokončena bez závad na autě, vše vydrželo mé hrubé zacházení. Doplnim videa z jednotlivých SS.
Bělouch2 EWO - komentáře:
Tak Stopa letos velká spokojenost.
14 flek ve třídě z 24 a 56 absolutně ze 114 dokončených. Dík Eidymu, že nás dobře dovedl do cíle.

Koukám, že na fb ste častý terčem fotografů, a to ani pořádně nezačala stopa



Ano, ulomenej držák okna u řidiče. Jak padalo do dveři tak se poškrábala ochranná folie proti tříštění. Zavařeno a okno nasazeno.
-> Vojťas: to by mohlo 

-> T: tipuju drzak skla mechanismu stahovani ve dverich
-> ZdrubT: coto ?
-> MOLSO 17.01.19 18:21:25: Tak jsem to dnes udělal podobně jak ty. Je to potrhaný trochu jen kolem děr. Dal jsem velký podložky.
Matky neni třeby vysekávat, jsou utrhaný. Problém je popraskaná ta patka na kterou jsou přivařený.
mne sa tie matky tiež potrhali, doslova sa odbodovali od kastle ... spravil som si taký pliešok s dvoma navarenými skrutkami v správnej rozteči, hodil osm to do dutiny a priečku mám prichytenú silónovou maticou.
-> Eidy 16.01.19 17:39:40: Matky tam normálně musí jít protáhnout mezerou, je to otevřený 

-> havlik: Jenže když máš ty matky v tom domečku, tak jak se tam máš dostat? Musíš to nějak otevřít.
-> Eidy: Já bych to nevyrezaval ale zkusil nějak vysekat ty matky a navrátit jen nové. Je to strašný opruz to z té Kastilie vyparat abys nezkurvil půl auta. Když jsem to dělal na kastli na LR tak bylo jednodušší to rozrezat na prvocinitele, jak je ten silnější plech privaren na slabý.
-> T: Při skládání to bylo ok. Ale postupně se vlevo trochu povolily, do tý příčky jde spousta ran. A jak to bylo povolený, tak se jedna matka v dutině asi utrhla a u tý druhý se zničil závit tak, že to nešlo utáhnout. Takže Zdrubák tam dírkou nacpal jinou matku a delším šroubem jsme to chytili a dojezdili. Ale chce to vyříznout, navařit a zesílit.
-> Eidy: takže povolené šrouby ? Nebo už při skládání nebyl zavit ve formě a tudíž to nebylo jak pořádně dotáhnout ?
-> ZdrubT: Ok. Tak s tím budu počítat. Vezmi to na vapku, ať to máme aspoň trochu čistý.
-> Tuner#2: Příčka zůstala držet jen vpravo. Vlevo se postupně povolily šrouby, až se těmy nárazy zničil/vytrhnul závit v matkách. Šrouby prostě nebylo do čeho utáhnout.
-> Tuner#2: Příčka zůstala držet jen vpravo. Vlevo se postupně povolily šrouby, až se těmy nárazy zničil/vytrhnul závit v matkách. Šrouby prostě nebylo do čeho utáhnout.
-> Eidy: No já nemam čas, to je ten problém. Nejdřív neděle 27.1.
-> ZdrubT 16.01.19 09:59:36: Jo takže ne z kastle, ale jen matky? Tím pádem ale nevypadla, jen začala být volná?
-> ZdrubT: Kdy se domluvíš s tatíkem na hever?
Tak máme tu jeden problém na závodnim vozu. Stalose, že se vytrhla příčka převodovky z kasle. Neustály to matky v domkách na jedné straně.

Tak zítra zas sosnová a bude to slušná motanice.
Těšim se. www.autoklubbohemiasport.
cz/download/2019mapaARS2.p
df


-> castrol 03.12.18 12:05:31: Napiš bratrovi do karty. Jednak nevim jak je na tom, tam jsme to moc neřešili a udělá mu radost, že mu někdo napsal.
-> ZdrubT 03.12.18 07:58:37: naraznik to ustal ?
-> ZdrubT: slušný blátíčko 

Plán zimních závodu:
Začneme 2.12. Dnem volných jízd: www.autodrom.cz/cs/202-de n-volnych-jizd-v-sosnove.h tml#web Na to se moc těšim a bude prostor případně někoho svézt.
Potom bych rád odjel: www.autoklubbohemiasport. cz/ars-18-19 První zavod 4.11. jsem nestihl 10.2. nestihnu kvuli valašce a 10.3. budu na horách.
Zbylé tři závody bych rád absolvoval.
Potom 8-9.2. nás čeká Ve stopě Valašské zimy: www.valaska.cz/
Nakonec 12.-14.4. Rallye Praha Revival.
Snad to auto a posádka přežije a užijem si volné léto do Běšin podzim 2019.
Začneme 2.12. Dnem volných jízd: www.autodrom.cz/cs/202-de n-volnych-jizd-v-sosnove.h tml#web Na to se moc těšim a bude prostor případně někoho svézt.
Potom bych rád odjel: www.autoklubbohemiasport. cz/ars-18-19 První zavod 4.11. jsem nestihl 10.2. nestihnu kvuli valašce a 10.3. budu na horách.


Potom 8-9.2. nás čeká Ve stopě Valašské zimy: www.valaska.cz/
Nakonec 12.-14.4. Rallye Praha Revival.
Snad to auto a posádka přežije a užijem si volné léto do Běšin podzim 2019.
Výsledky ve třídě. Chyba nastala na useku 12,6km a asi někde hned na začátku. Jelikož nás bloudilo dost a diky neznalosti lokality jsme se nedokazali vratit na trať. Tak jsme do cíle dojeli dle navigace a věřili v chybu v itiku a anulováni této části.
-> vhml: Průjezdy. Byly jsme tak ztracený, že jsme se na to vyprdli jako spousta dalších. Těch 200 za průjezdy by nám posunulo nahoru, ale stejně bychom nebojovali o nic. Chybu jsme našli asi po 10km.
-> Eidy 30.10.18 11:30:30: a těch 200 je radar, když jste se snažili dohnat zabloudění? V tomhle jsou ty GPSky nahovno no. Ty doby, kdy jsme na 60km přejezdu udělali 15 minut zásek a v časovce chytli jen minutu už jsou s GPSkama pryč 

-> Luky: Ztratili jsme jsme se v místě, kde se ztratila třetina posádek. Všichni, co jeli za tmy.
Jinak jsme zvládli všechno parádně. Páteční přejezd, kde jsme jeli ve vláčku a všichni odpočili špatně, prasklou pružinu od plynu, shořelý vypínač i gumu jsme zalepili. Jen jedna blbá odbočka nás vyřadila.

-> Eidy: ale tak jestli jste se ztratili jen jednou, tak byl docela dobrej i navigátor...


