skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co dát do popisu...
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Bery / 130 LR - komentáře:
15:09:00
21.09.2019
21.09.2019
StepaNoFUN
-> vhml: Jo. Viděl jsem to po vystavení 80°C v troubě... Zkroucený jako prase a smrsknutý.
13:51:25
21.09.2019
21.09.2019
vhml
-> Bery 21.09.19 09:37:53: jaky byly problémy s tiskem? Teplota v motorovym prostoru?
13:48:38
21.09.2019
21.09.2019
Eidy
-> Bery: Bude to šestiválec nebo jsou tam 2 patra?
09:37:53
21.09.2019
21.09.2019
Bery
3d tisk se neosvědčil, takže cnc soustruh...aneb trumpety pro paní colombovou
06:25:31
17.09.2019
17.09.2019
Bery
mikrolamely na nábojích a kotoučích jsou krásný a snad i trvanlivý, tak můžeme skládat nápravu a mezitím dorazily upravený spodní hlavice na svisláky - úprava odklonu i záklonu provedena.
A tvrdoelox jako třešnička na dortu.
Zbývají ještě 2 páry- kdyby někdo chtěl..
Jinak si vyřezávám díry do kastle a připravuju zdravý plechy, který vysadim. Snad ještě letos:-)
A tvrdoelox jako třešnička na dortu.
Zbývají ještě 2 páry- kdyby někdo chtěl..
Jinak si vyřezávám díry do kastle a připravuju zdravý plechy, který vysadim. Snad ještě letos:-)
09:23:40
02.09.2019
02.09.2019
Bery
-> Eidy: půjdem na to... už neni na co se vymlouvat...
na to že dělám jak když nedělám, na stole je plno.
na to že dělám jak když nedělám, na stole je plno.
17:22:45
01.09.2019
01.09.2019
Eidy
-> Bery: Od zítra má být chladno, tak můžeš řádit v dílně.
22:19:51
12.08.2019
12.08.2019
peter13789
-> Bery: Vyborny napad,tiez zrealizujem
16:33:06
11.08.2019
11.08.2019
Eidy
-> Bery: Chytrý. Aspoň to nezpuchří.
22:42:16
08.08.2019
08.08.2019
StepaNoFUN
-> Bery: Tady je jen dvojitá příčka, nebo i odhlučněnní mezi plechama?
22:21:37
08.08.2019
08.08.2019
Bery
když vidím to spasovani plechu kolem tlumicu, tak vyhrává vevareny domek.
už mám ovareny skoro celý zadek, pak do toho riznu abych usadil ty 2 válce.
už mám ovareny skoro celý zadek, pak do toho riznu abych usadil ty 2 válce.
22:19:17
08.08.2019
08.08.2019
StepaNoFUN
-> Antony: Asi tak... Ale tyhle domky přijdou stejně přivařit (po vykuchání části stěny). Takže tady ty díry jsou spíš "montážní"...
22:10:47
08.08.2019
08.08.2019
Antony - zrušená registrace
-> StepaNoFUN: tako ono by to i na dva fungovalo, přeci jen kolikrát se dneska s autem skáče, že?
22:05:33
08.08.2019
08.08.2019
StepaNoFUN
-> Antony: Zase na druhou stranu - když jsme na naší LR na vlečku cpak kyvkový tlumiče (i pružiny, protože byly - origo KONI) tak jsem na prasáka vytočil ze silonu podložky, přišrouboval to na 2 šrouby a nikdy s tím nebyl problém. :-)
22:04:57
08.08.2019
08.08.2019
Eidy
-> Bery 08.08.19 18:31:06: Tak to jo. Takže nic zvláštního. A to ho při výměně budeš muset vytlouct ven?
21:59:53
08.08.2019
08.08.2019
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 08.08.19 21:56:47: sériový jo, elera měla vždycky 4
21:56:47
08.08.2019
08.08.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony - zrušená registrace 08.08.19 21:54:14: Domky jsou u eMka jen na dva šrouby, tam ani 4 nejsou.