Škoda RS2000 Škoda RS2000

komentáře | popis | fotky | Bedřich | 31.10.17 18:06 | 89x v oblíbených
Karosérii jsem koupil od Myschaka z Kutné Hory, který ji kupoval od Tuner#2 z Plzně.
Karta původního auta: skoda-virt.cz/cz/.../463- tuner-2-skoda-120-gls



Dosavadní provedené úpravy:

Karosérie:

- Zbavena plastizolu,odhlučnění,gum osfaltu
- Přední část kompletně přepracována a vše potřebné vyrobeno z trubek
- Uchycení přední nápravy předěláno pro širší nápravnici
- Vše spojeno s vnitřním rámem
- Rám,alespoň zhruba,vyroben dle přílohy J
- Zadní část rámu včetně uchycení motoru dle vlastního návrhu
- Přepracován mechanismus stěračů,táhla vyrobeny z hliníkových trubek
- Štěrče použity z Avie 31
- Předělány B sloupky včetně uchycení zadních dveří
- Benzínové nádrže přemístěny těsně za sedačky a co nejníže to šlo.Objem jedné nádrže cca. 8 litrů
- Hrdlo nádrží posunuto do zadních dveří
- Víčko nádrží z Trabantu
- Karosérie v oblasti hlavního oblouku odřezaná a pevně spojená s hlavním obloukem
- Trubky na rozvod vody vedeny středovým tunelem.
- Kompletně srovnaná podlaha vzadu přecházející v difuzor, v podlaze pod motorem umístěny malé nasávače pro přívod vzduchu
do motorového prostoru.
- Zadní velká kapota včetně hliníkové malé kapoty a světel váží cca 35 Kg
- Zadní hliníková kapota výztuhy vyřezané - váha zadní kapoty cca 4,5 Kg
- Přední kapota laminátová,upravené ocelové výztuhy
- Přední hliníkový spojler s integrovaným splitterem ve spodní části vyrobeno nasávání k brzdám

Prostor pro posádku:

- Sedačky OMP ARS carbon a OMP RS-P.T
- Čtyřbodové bezpečnostní pásy Sabelt
- Držáky sedaček posunuty a cca 150mm dozadu a 70mm směrem k podlaze,samotný držák spojen s rámem vlastní návrh
- Sloupek řízení posunut o cca 200mm směrem řidiči a o 100mm dolů
- Sloupek řízení přepracován tak aby šel výškově nastavit
- Prodloužená volantová tyč
- Konzola řazení dle vlastního návrhu posunutá co nejblíže k volantu
- Bowdeny řazení vyrobené na zakázku
- Rychlospojka volantu vlastní konstrukce
- Palubní deska vyrobena podle vlastního návrhu - váha paluboky včetně elektroinstalace 5Kg


Elektroinstalace:

- Otáčkoměr Sandtler se nastavitelnou signalizací max. otáček(tři diody)
- Budík teploty vody Sandtler
- Motorek stěračů z Felície
- Řídící jednotka Wolf Racing


Nápravy:

Přední:
- Nápravnice rozšířená o 150mm ve střední části
- Držáky řízení uzpůsobeny šířce nápravnice
- Přední stabilizátor průměr 18mm, uchycen v tvrdé gumě nad mostem nápravy uchycen k nápravě pomocí táhel kterými lze
upravovat stabilizační účinek ( tak tedy praví teorie)
- Pružiny od Tunera_2 (zatím)
- Tlumiče Gaz

Zadní :
- Rameno vlastní konstrukce
- Samotná náprava použitá z vozu Ford Escort
- Navrženy a vyrobeny vlastní kloubové hlavice pro pružné uchycení ramena do rámu
- Výškově nastavitelné tlumiče HP
- Horní uložení vlastní konstrukce s možností nastavení odklonu kola


Motor a převodovka a chlazení motoru:

- Motor včetně převodovky a poloos pochází z vozu Ford Escort RS 2000
- Uchycen v rámu
- Externí palivové čerpadlo tlak 5 barů
- Chladič použit z neznámého typu Mercedesu (seděl rozměry tvarem i váhou a hlavně netekl)
- Plastový ventilátor uchycen na chladiči s vrtulí průměru 16"
- Hliníková expansní nádobka
- Škrticí klapka Weber
- Prodloužené hliníkové sání pro uchycení volnoběžného ventilu
- Expansní celo nerezový tlumič výfuku


Kola:

- Braid winrace 16x8 přední ET25 zadní ET0

Pneu:

- 210/605 R16 suchý slick výrobce Matador (zatím)

Brzdy:

- Přední brzdiče a kotouče použity z vozu Porsche 911
- Zadní brzdiče a kotouče použity z vozu Ford Escort RS2000
- Brzdová kapalina DOT5
- Pedáková konzola včetně pedálů dle vlastního návyrhu
- Vahadlo brzdového pedálu
- Dva brzdové válce pro každý okruh jeden
- Rozvod brzd nerezovou opletenou teflonovou hadicí

Škoda RS2000 - komentáře:

18:46:47
23.05.2017
Bedřich

-> FrenkyTT: Nepříléváš.
-> Luky: Toto už s virtem nic moc společného nemá...
16:26:14
23.05.2017
Luky

-> FrenkyTT: a je otázka, jestli je to vykradený virt nebo autoforum :)
14:49:01
22.05.2017
Bedřich

-> Vojťas: Musel to sledovat dlouho.Poslední fotky jsou vytažené z videa.
21:51:00
21.05.2017
Pavel P@nkáč

-> Vojťas: No napadlo asi na članku už nějakou dobu pracují...
21:27:38
21.05.2017
Vojťas

Napadlo nekoho, ze vlastne ty fotky si pisatel musel stahnout uz davno, kdyz Bedřich jich tady ma od března jen par, respektive tady dlouho nebyly zadne ? I kdyz to na veci nic nemeni, ale je to zajimavy.
upraveno 1x, naposled 21.05.2017 21:28:03
21:14:16
21.05.2017
StepaNoFUN

Ty woe když to tu čtu, tak jsme asi naprosto naivní, když jsem před několika lety požádal mailem redakci jednějch místních novin o možnost publikování jedný jejich fotky sama sebe v autě na svým soukromým profilu na FB...Bylo mi to umožněno pouze s výslovnou podmínkou uvést zdroj...
19:46:18
21.05.2017
castrol

-> PJ: teda ked si virtak asi bolo to nejmenej opytat sa -> Bedřicha: na suhlas o zverejnenie ci?
19:30:00
21.05.2017
jourin

-> Bedřich: Ja se prece vubec nesmal tobe, co to je za uvahu a jak jsi na to prisel? Me jen zajimalo, jestli tvoje fotky stahli s tvym souhlasem, nebo jestli to bylo stejne jako u me kdy si vzali moje fotky, bez meho souhlasu a jeste v tom clanku meli fakticke chyby.

Napsal jsem ti do zpravy tohle:
"Cus, Dobre ti na autoforu vykrali fotky. :-) Dovolil jsi jim to, nebo to natvrdo ukradli?"

Kde v tom proboha vidis nejake vysmivani tobe? Zajimalo me to protoze to me to same udelali me a uz tehdy jsem jim rikal, ze nechapu jak si to muzou dovolit a proc pred zverejnenim clanku nekontaktuji majitele fotek. Urcite bych jim to tehdy nezakazal, naopak bych jim upravil ty castecne nesmysly ktere k tomu napsali. Naopak jsem pak panu Bednarovi poskytoval nejake informace kdyz psal dalsi clanek.

Nechapu kde v tom vidis nejaky utok na tebe..
19:25:06
21.05.2017
Bedřich

-> Tomaso435: Jo na tom se shodnem a shodli jsme se už minule.Nedělá se to, sere mě to, ale kecal by jsem kdyby jsem říkal, že mě to nepotěšilo, tedy napsání článku myslím.
upraveno 1x, naposled 21.05.2017 19:32:29
19:04:53
21.05.2017
Bedřich

-> jourin: Debatu jste sice nezačal, ale byl jste první kdo se mi vysmál, že fotky vykradli...
18:07:45
21.05.2017
Nwkt

-> Tomaso435: A o tom tu jourin mluví celou dobu
12:12:38
21.05.2017
Tomaso435

-> Bedřich: spíš bych to viděl jako poučení pro příště...
Až budou chtět udělat článek o favoritu - jelikož slaví letos 30let zahájení výroby, mile rád jim zcela zdarma pofotim co budou chtít a poskytnu info o čem budou chtít... ale né že si vytahaj z profilu fotky a texty věcí co sem sme nahrál a bez kváknutí z toho udělaj svůj článek.... zaprvé můžou bejt zcela mimo obraz, jelikož to co sem napíšu se vubec nemusí zakládat na pravdě, a za druhý by mě to prostě sralo, kdyby se někdo "živil" na tom co sem udělal bez mého vědomí....)
E: A TO SE PROSTĚ NEDĚLÁ... at je to sebe víc legální / nelegální.
upraveno 1x, naposled 21.05.2017 12:13:44
11:23:25
21.05.2017
Bedřich

-> Tomaso435: Že by nějaká reakce nakonec přece byla?
11:01:00
21.05.2017
Bedřich

Tady se pořád mluví o nějaké nabídce.Nikde nic nepřišlo, nikde nic není.
Pouze se jedna strana přehaduje s druhou o tom kdo jak to dělá dobře a kdo je lepší.
upraveno 1x, naposled 21.05.2017 11:06:30
10:50:09
21.05.2017
jourin

-> Bedřich: Je mi to dost lito co tady pises, zopakuju to znovu. Ja tuhle debatu nezacal, zacali to resit kluci. S tim, ze Autoforum propaguje stare skodovky a praci lidi, kteri na nich pracuji a jsou srdcari, jsem naprosto v pohode. Ale i kdyz pominu pravni rovinu, tak povazuji minimalne za slusne, aby redaktori pred pouzitim ciziho autorskeho dila, pozadali o souhlas s jeho pouzitim. Nevim jaky je v tom problem, je to otazka jednoho telefonatu nebo emailu.

Pod tvoje auto pan Janda napsal az ve chvili, kdyz se tu zacalo rozebirat, ze na autoforu opakovane pouzivaji obsah z Virtu bez souhlasu majitelu. Ja tuhle debatu opravdu nezacal, jen jsem se k tomu pridal, protoze v ramci sveho zamestnani resim podobne zalezitosti spojene s autorskym pravem pomerne casto. Snazim se pragmaticky vysvetlit, ze obhajuje neobhajitelne. Stacilo by, aby tobe a vsem ostatnim napsali dopredu, jestli fotky muze pouzit a vsadim se, ze nikdo z nas by nebyl proti.

Naprosto nechapu, jak bych na tomhle dopisovani mel neco vydelat, nebo vyuzit neco ve svuj prospech. Kdybych na tom chtel neco vydelat nebo se najak zviditelnit, tak jsem to udelal ve chvili, kdy Autoforum pouzilo bez souhlasu nase fotky a to se opravdu nestalo. Jedine co jsem tehdy udelal, bylo ze jsem napsal redaktorovi (panu Bednarovi), ze ma u toho clanku fakticke chyby a az bude priste psat neco podobneho, tak at mi zavola, ze mu s tim obsahem rad pomuzu, aby tam nebyly nesmysly, ktere si precetl nekde v diskuzich.

O firme Renovace veteranu jsem tady nic nepsal a psat nechci a ani nepotrebuju. Nema to zadnou spojitost s tim co se tady resilo. Nikdy jsi po me nic nechtel a s zadnou nabidkou na spolupraci jis nepresel, takze nechapu proc to sem tahas :)

Preji ti, aby ti pan Janda zaplatil novy lak a klidne celou zavodeni sezonu, protoze sehnat dneska sponzora je maly zazrak. Jen je mozna trochu skoda, ze ta nabidka prisla az po te co zacala tahle debata a ne pred ni, kdyz jsou takovy naivni srdcari :) :) :-)

Dal se k tomu fakt vyjadrovat nebudu, protoze Autoforum svoje pochybeni ocividne stejne neuzna (i kdyz naprosto o nic nejde) a ty mas pocit, ze se ti snazim prekazit novy lak a ze pro sebe chci urvat celosvetovou slavu.

Takze slunce v dusi panove a ja jdu delat neco uzitecnejsiho.
upraveno 2x, naposled 21.05.2017 10:55:03
09:25:32
21.05.2017

-> Bedřich: Vážně míněna samozřejmě je, poslal jsem Vám už v noci SZ.

Jinak na tom asi nevyděláte, pokud jste tomu věnoval léta života :) Ale jak říkáte, asi jste to nedělal s tím cílem. Beru to jen jako možnost si trochu vylepšit bilanci, když jste udělal něco, co zajímá tolik lidí. Pro mě je to jedním ze smyslů existence našeho webu - dát prostor věcem, kterým se jinde prostor nedostává a ne s cílem na tom vydělat - my stavíme web se stejnou prvotní motivací jako někdo staví auto. Baví nás to, naplňuje, pak teprve cokoli dalšího.

To pro mě ale ještě neznamená, že to musíme dělat potají v koutě a čekat, kdo si nás všimne. Chceme výstup dostat k co největšímu množství lidí a to prostě nejde bez toho, aniž by se to účastnily faktory, které musíme platit (lidi, reklama), tak se na ně také snažíme vydělat. Nevidím na tom nic špatného a ve výsledku je to snad plus pro všechny - my jsme rádi, že to čte více lidí. Ti, o kterých se píše, by snad měli být rádi též. A když se věci opravdu podaří, něco to i vydělá, což může pomoci samotnému webu nebo tomu, kdo se o jeho obsah postaral. Nevidím, kdo je na tom bit. Někdy možná jednáme rychleji, než bychom měli, ale vždy s přesvědčením, že to tak je dobře pro všechny...

Třeba Tomáš Němec, který se tu kdysi snad také mihl, svého času udělal v Ženevě video, které si jistě mohl někde vystavit sám a mít radost, že si ho prohlédne 200 lidí. Ale vystavili jsme ho u nás, vidělo ho přes 200 tisíc lidí, čímž samo více naplnilo svůj smysl a jemu zaplatilo cestu do Ženevy, snad i víc než to. Ptám se proč ne. Tyhle věci nejdou dělat bez peněz, ne v takové velikosti. To ale ještě neznamená, že jsme hnáni oněmi penězi, chceme hlavně dělat fandovskou věc ve velkém.

Nechci to dále rozebírat, jsme daleko od původního tématu. Domluvíme se po SZ. Možná naivně, ale věřím tomu, že jsme udělali věc, ze které mohou mít všichni radost...
08:40:26
21.05.2017
Bedřich

-> PJ: Cením si Vašeho vystoupení z anonymní řady uživatelů.
Předně se chci veřejně distancovat od všeho, co zde předvedl jourin.Řeší si pouze své vlastní případy a chytil se Vašeho vystoupení z anonymity.V současnosti nemám nic společného s firmou Renovace veteránů a žádným z jeho zaměstnanců.V ničem mi firma pana jourina nikdy nepomohla.
O Vaší nabídce se samozřejmě můžeme bavit.Velice mne překvapila, protože v prvopočátku všeho byla myšlenka postavit auto, ne vydělat peníze.Pokud je Vaše nabídka opravdu myšlena vážně, tak email a telefon Vám zašlu po soukromé zprávě.

-> jourin: Jste opět pouze třetí strana, která řeší něco po čem jí v tomto případě nic není.Zneužíváte situace ve svůj prospěch.
upraveno 1x, naposled 21.05.2017 08:41:07
01:32:50
21.05.2017

-> jourin: Máme k tomu prostě jiný přístup. Ukrást fotku pro mě znamená vzít si něčí dílo a vydávat ho za vlastní. To neděláme, publikujeme také tyto materiály s tím, že jasně uvádíme jejich autora a cestu k tomu, kde případně lze tu či onu věc sledovat dále. A neptáme se v případě, kdy předpokládáme, že to druhá strana ocení - může to být fanda, který bude rád, že si jeho práce někdo všiml, může to být firma, která bude ráda za zviditelnění svých aktivit, může to být médium, které bude rádo za backlink/návštěvnost navíc.

A v naprosté většině případů je to přesně tak - lidé, firmy, weby nám i děkují, že jsme to udělali. A sám to vnímám stejně, naše materiály byly v minulosti po celém světě použity v nespočtu případů, v 99 % z nich se nás nikdo neptal a nikdy by mě ani nenapadlo to někomu vyčítat, protože to pro nás je jen plus. Více než respekt ke zdroji ani nemohu žádat, ne dnes. Pokud je toto krádež, pak krade asi tak 99 % médií z celého světa.

A pak je tu pár jednotek případů, kdy to někomu vadilo, kdy byl ten předpoklad prostě špatný. Ne vždy tomu rozumím, protože bych v kůži těch druhých byl sám rád, ale respektuji to a mrzí mě to. Ale byli jsme vždy vedeni dobrými úmysly a nikdy ne snahou na tom něco trhnout.

Chápu, že to vidíte jinak, chápu to. Ale mám na to tento pohled a obvykle je to pozitivní pro všechny strany. A věřím, že to je i tento případ...
01:03:11
21.05.2017
jourin

-> PJ: Odepsal jste mi v mezicase co jsem trochu upravoval svuj predchozi komentar, tak se na nej pls podivejte znovu.

Myslim si, ze staci opravu malo aby jste se chovat slusne a podle zakona. Nevim proc pisete o tom ze se nezavdecite me. V predchozi diskuzi si prosim vsimete, ze ja jsem si s timto tematem rozhodne nezacal. Resilo se to tady uz nekolikrat.

Zareagoval jsem az na vasi prvni odpoved.. myslim ze kdyby jste napsal "Sorry, mate pravdu, priste si od vas vyzadame souhlas, tak vam tady lidi maximalne napisou diky za odpoved, radi vam ty materialy poskytneme. Misto toho jste trapne zacal okecavat to ze porusujete autorsky zakon.

Verte, ze mi uplne jedno kolikatery kalhoty si koupite a ze vam dokonce preji, aby ty penize vydelavali a aby jste je mohli reinvestovat do rozvoje a zkvalitnovani webu nebo treba do tech kalhot :-) . Pouze jsem naprosto pragmaticky popsal jak se veci maji a postavil se na stranu kluku kterym se to nelibi :)
upraveno 2x, naposled 21.05.2017 01:16:33
00:38:36
21.05.2017

-> jourin: Už jsem se smířil s tím, že se člověk nemůže zalíbit každému a vím, že Vy jste jedním z takových. Zrovna ve Vašem případě jsem měl pocit, že zviditelnění Vašich aktivit u nás byste mohl uvítat, ale zkrátka jsem se zmýlil. Pokud se Vás to jakkoli dotklo, omlouvám se Vám. A mrzí mě to, mám rád Vaši práci a kdybyste chtěl někdy začít znovu, jsem tomu otevřený.

Nechci tu zaplácávat Bedřichovu prezentaci něčím zcela mimo téma, jen říkám, že děláme věci trochu jinak, hnacím motorem našich aktivit nejsou peníze. A i když to nemusí všechny naše činy ospravedlňovat de iure, jako morální ospravedlnění to vnímám. Už když jsem ráno viděl, že článek o tomto autě se bude číst, měl jsem z toho radost - ne proto, že si zítra koupím nové džíny, ale proto, že sem vyrazím a budeme moci pomoct Bedřichovi třeba s tou patálií s lakováním. Protože jsem pochopil, že to asi není věc, kterou by mohl jen tak vyřešit.

Mně to přijde jako pozitivní pro všechny strany, ale třeba se zase mýlím. Každopádně věřte, že věci fungují pod povrchem trochu jinak, než se na první pohled zdají. Nejsme charita, ale já jsem se prací v tomto oboru nikdy nedostal ani k halíři zisku a pochybuji, že se na tom někdy něco změní. Těší mě na tom jiné věci...
00:13:45
21.05.2017
jourin

-> PJ: Naprosto presne rozmim tomu ze provozovat web je drahe, chapu ze jste celkove v minusu a jako byvaly zamestnanec Cpressu vim pomerne dobre co jste delal pred tim a i to ze vas zivi neco uplne jineho. Nechci nijak znevazovat vasi praci, ozval jsme se jen proto, ze se mi nelibi jakym zpusobem to delate a jak se k tomu vyjdrujete. Je pro redaktora tak velky problem aby majitele auto oslovil? Vetsina z nas tu na sebe ma email, nekteri i telefon a vsem muzete poslat privatni zpravu. Rika se tomu slusne chovani... Nemuzete prece stahnout fotky na cizim webu, dat je na bez svoleni na svuj weba argumentovat tim, ze to delate proto ze vybodovat novy web bylo drahe. To prece bylo vase rozhodnuti do ktereho vas nikdo nenutil :)

Je zcela irelevantni diskuze o pocitech. Tohle se pomerne striktne ridi autoskym pravem a to jakym zpusobem pouzivate cizi fotky je jednoznacne jeho porusovanim. V pripade, ze by vas dal nekdo k soudu, budete mit opravdu pakarnu a to dvojnasobnou, protoze jste komercni subjekt a soud vubec nebude zajimat jestli jste v plusu nebo v minusu, ale to ze pouzivate cizi autorska dila k vlastni komercni cinnosti. Jestli si to chcete overit, tak to muzeme otestovat s myma fotkama ve vasich clanich :-D Ostatne jsem osobne prosil pana Bednare. ze kdyz uz bez svoleni pouziva moje fotky, tak at k tomu alespon nepise nesmysly ktere si precetl nekde v diskuznich forech.

Stejne tak neni argument pro pouziti fotek na autoforu ze i na Virtu je reklama.... Ano je tu reklama, ale lide sem svoje fotky nahravaji dobrovolne s vedomim ze tady ta reklama je a dokonce v mnoha pripadech jeste pomahaji s financovanim tohoto serveru :)

Ale chapu, ono mit vlastniho fotografa, ktery by za majitelem auta zajel a udelal profi fotoset, je o dost drazsi... Tak si fotografa neporizujte, ale alepson respektujte zakon a slusne chovani :-) Jak sam rikate, vetsina lidi bude mit radost ze se pise o jejich aute a urcite nebude mit problem s poskytnutim souhlasu.
upraveno 2x, naposled 21.05.2017 00:49:32
23:46:40
20.05.2017

-> jourin: Napsat můžete cokoli, ale na mnou popsané realitě to nic nemění. Samozřejmě, že na webu máme reklamu a samozřejmě, že z ní máme příjmy. Stejně jako je reklama tady. Ale to ještě neznamená, že to je nějaký zlatý důl. Není, nebylo to nikdy tak míněno a naše bilance za celá ta léta fungování je dokonce čistě záporná. Nebo si myslíte, že vystavět z ničeho tak navštěvovaný web během 6 let jde zadarmo, když vás po většinu z toho času málokdo z inzerentů bere vážně?

Stálo nás to spoustu práce a spoustu peněz, ale co bylo v minulých letech neřešíme. Teď si to na sebe vydělá a když něco zbude, zacházíme s tím popsaným způsobem. Proto tu také nabízím, co nabízím. Tento článek ztrátový určitě nebude, je snaha dát peníze z něj někomu, díky komu mohl vzniknout především zavrženíhodná? Něco takového neděláme zdaleka poprvé.

AF od začátku děláme především z nadšení pro věc. Dříve jsem dělal Autorevue.cz úplně se stejnou motivací. A že se v tom točí peníze na tom vůbec nic nemění. Živím se v úplně jiném oboru...
23:32:07
20.05.2017
Matsoft

-> Zazaa: jj. to bylo na konfere. PJ si pamatuju dobre :-D
23:31:20
20.05.2017
jourin

-> PJ: Promin ale meles totalni nesmysly. Autoforum se nedela proto ze jste fandove, ale protoze vydelava na reklame docela slusne penize. Vas clanek prevzali na hlavni stranku seznamu do doporucovaciho feedu a nahrnuli vam na nej hromadu lidi. Vsem tem lidem se v tu chvili zobrazuje reklama seznamu a vy se s nima delite o tom kolik se vydela klikanim na tuto reklamu.

Potrebujete vygenerovat co nejvetsi pocet co nejvice klikanych clanku a skodovky mezi tyto clanky jednoznacne patri.

To ze jsou na internetu vystavene nejake fotky, vas absolutne nijak neopravnuje k jejich komercnimu pouziti. Proste je ukradnete za ucelem aby jste vydelali prachy na reklame. Tent zpusob je 10000x levnejsi nez mit vlastniho fotografa, ktery ty fotky dojede nafotit.

Prevzali jste i hromadu mych fotek a nikdo se me krome jednoho pripadu na nic neptal. Kdybych na vas ja nebo kdokoliv z autoru fotek podal zalobu, tak mate kurva velky problem, protoze Autoforum rozhodne neni charita ale pouziva cizi autorska dila k vydelavani penez :-)

Meli by jste mit alespon ty koule a rict jak to dopravdy je a ne tady vymyslet nesmysly.
upraveno 2x, naposled 20.05.2017 23:51:14
23:16:23
20.05.2017
Zazaa

-> PJ: pametniku tu asi jeste par bude :)
pamatuju si dobre cerveny Rapid s vyfukem Burges a diskuze o bezpecne jizde rychlostmi vysoko nad zakonnymi limity ?
i kdyz to se mozna jeste neodehravalo tady , ale na emailove konfere :)
23:03:40
20.05.2017

Asi už si tu na mě s registrací někdy v roce 2003 nikdo nevzpomene, ale jsem to já, kdo má dnes na starosti Autoforum.cz, a tak jsem se přišel podívat, jestli jste zaznamenali náš článek.

Skutečně se neptáme, pokud čerpáme z veřejně dostupných zdrojů a máme důvod předpokládat, že autor původních materiálů bude za jejich další publikaci rád. Chápu uštěpačné poznámky, ale nikdy takové materiály nevydáváme za vlastní dílo, ale publikujeme je s veškerým respektem k původnímu autorovi.

I když je dnes Autoforum.cz monstrum, pořád jsme hlavně fandové, projekt živí jen řadové redaktory, kteří to mají jako zaměstnaní. Já i všichni kolegové, kteří za tímto webem stojíme, máme jinou práci a jiné zdroje příjmů.

Tento článek má velkou odezvu, přečtou si ho nejspíš statisíce lidí (jen video s první jízdou se dnes s 25+ tisíci přehráními dostali mezi "top 40 trending" na Youtube...) a určitě něco vydělá. A rádi Bedřichovi přispějeme na další práci práci autě, třeba na to problematické lakování.

Možná je Autoforum.cz sračka, to už si musí zhodnotit každý sám. Děláme co umíme, děláme co nás baví a máme radost z toho, když to baví i někoho dalšího. Když něco vyděláme, investujeme to zpátky do projektu nebo do těch, kteří dělají zajímavé věci, které baví nás i ty, co to čtou. Protože bez nich by nebylo o čem psát. Takže rádi podpoříme i Bedřicha, bude-li s tím souhlasit...
21:09:21
20.05.2017
Tuner#2

-> Bedřich 20.05.17 21:05:33: Jednou jsem měl někde auto s linkem a říkal že ano.
21:05:33
20.05.2017
Bedřich

-> Tuner#2: Stejně by mě zajímalo jestli se U-genovi zvedne po jakémkoliv takovém článku návštěvnost.Zajímavých aut, o kterých bylo psáno,je zde dost a dost.
20:45:31
20.05.2017
Tuner#2

-> Tomaso435 20.05.17 20:36:43: Tak to určitě, nicméně jsem už tak otupěl, že pokud je uveden zdroj a fotky jsou s podpisem autora/stránek, tak to neřeším.
20:43:44
20.05.2017
castrol

-> Bedřich: tak urcite reklama pre teba a aj tvoju pracu
20:42:15
20.05.2017
Bedřich

-> Tomaso435: Myslím si to samé, ale začínám si pomalu zvykat na to že se nikdo neptá.To je ten "tah na branku"?
-> castrol: Na stránky skoda.virt určitě ano. :)
upraveno 1x, naposled 20.05.2017 20:44:26
20:36:43
20.05.2017
Tomaso435

-> Tuner#2: třeba svolení .. minimálně
20:29:13
20.05.2017
Tuner#2

-> Tomaso435 20.05.17 19:35:41: Uvádí tam zdroj, fotky jsou bez úprav, tady není nic moc co si žádat... 4
20:28:38
20.05.2017
castrol

-> Bedřich: -> Tomaso435: tak aspon relkama ne ?
20:19:07
20.05.2017
Bedřich

-> Tomaso435: Ano,nevědel jsem o tom, ale neždádá si to vůbec nic.
upraveno 1x, naposled 20.05.2017 20:20:36
19:35:41
20.05.2017
Tomaso435

-> Tuner#2: no to si děláš prdel :D :D to si něco žádá ...
19:23:25
20.05.2017
Tuner#2

-> Tomaso435 20.05.17 19:17:31: Jiny na autoforu ani nejsou...
19:17:31
20.05.2017
Tomaso435

-> Bedřich: to je zase článek bez vědomí autora s fotkama znetu ? 3
Extreme Tyres