amksmb/Favorit 136L/A amksmb/Favorit 136L/A

komentáře | popis | fotky | amksmb | 27.06.18 09:42 | 38x v oblíbených
Stavba vozu od základu probíhala od roku 2014.
Byl použit kus v naprosto dokonalém stavu bez zásahů a jakéhokoli poškození (havárie/koroze) a stavba byla od počátku koncipovaná dle dobové homologace "A" - vzorem byl vůz p. Raichla.

Motor obsah 1300ccm, T-písty, ostrá vačka - trio D. Fiser / Z. Dolezel / J. Kubíček ( po destrukci na konci sezony 2016 ve vystavbe druhy motor z dilny D. Fisera - kluci proste vi co delaji a delaji to perfektne)
Krmeni zajistuje upravený LEKR - p. Kvaizar.
Převodovka 6q , samosvor, atd.. p. Krotky Zlin
Tlumiče Protlum p. Křístek.
Kola: Speedline Corse Marmora 4x98 6,5x15" --- > Evo I --- > Speedline Corse competition 2 6x14"
- dobová kola jsou dnes na Favorita prakticky neřešitelná.

Popis i fotky budeme pomalu postupně přidávat.

V sezóně 2016 máme odjeto 6 závodu (5 v kategorii E1) :

Valašská Roscksteel : celkově 72. , ve třídě 14 - 5. místo -
Rocksteel Valašská Rally 2016 | 99 | Petr Farník - Ladislav Zuzánek

Rallye Krumlov : celkově 11. , ve třídě E1 - 2. místo -
Rallye Český Krumlov 2016 | H30 | Petr Farník - Ladislav Zuzánek

Rallye Bohemia : celkově 5. , ve třídě E1 - 1. místo -
Rally Bohemia 2016 | 216 | Petr Farník - Ladislav Zuzánek

Barum Rallye Zlín : celkově 14. , ve třídě E1 - 2. místo -
Star Rally Historic 2016 | 38 | Petr Farník - Ladislav Zuzánek

SVK Rally Příbram, po sobotní technické závadě mimo pořadí -
37. SVK Rally Příbram 2016 | 104 | Petr Farník - Ladislav Zuzánek

XIII. Bonver-Partr Rally Vsetín, po technické závadě pohonné jednotky bez dojezdu -
Bonver-Partr Rally Vsetín 2016 | H8 | Petr Farník - Ladislav Zuzánek


_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _______


V sezóně 2017 máme odjeto v kategorii E1 :

Historic Vltava Rallye 2017 : celkově 21. , ve třídě E1 - 2. místo (Stolarek neklasifikován) -
26. Historic Vltava Rallye 2017 | 71 | Petr Farník - Ladislav Zuzánek

45. Rallye Cesky Krumlov : celkove 9. , ve tride E1 - 3. misto -
45. Rallye Český Krumlov 2017 | H21 | Petr Farník - Ladislav Zuzánek

Rally Bohemia 2017 : celkove 14. , ve tride E1 - 4. misto -
Rally Bohemia 2017 | 218 | Petr Farník - Ladislav Zuzánek

XXXVIII. RALLY Pačejov 2017 : celkove 8. , ve tride E1 - 2. misto -
Rally Pačejov 2017 | 121 | Petr Farník - Ladislav Zuzánek

X. Star Rally Historic 2017 : celkove 7. , ve tride E1 - 3. misto -
Star Rally Historic 2017 | H31 | Petr Farník - Ladislav Zuzánek

XIV. Bonver Partr Rally Vsetín - Historic 2017 : celkově 6. , ve třídě E1 - 1. misto -
XIV. Bonver-Partr Rally Vsetín 2017 | H10 | Petr Farník - Ladislav Zuzánek


_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _______


V sezóně 2018 máme odjeto v kategorii E1 :

24. Vančík Rallysprint Kopná 2018 : celkove 10. , ve tride E1 - 1. misto (bohužel sami ve třídě) -
Vančík Rallysprint Kopná 2018 | 111 | Petr Farník - Ladislav Zuzánek


27. Historic Vltava Rallye 2018 : celkove 4. , ve tride E1 - 1. misto -
27. Historic Vltava Rallye 2018 | 64 | Petr Farník - Ladislav Zuzánek


46. Rallye Český Krumlov 2018 : nedokončeno pro havárii v druhém dni závodů -
46. Rallye Český Krumlov 2018 | H12 | Petr Farník - Ladislav Zuzánek


amksmb/Favorit 136L/A - komentáře:

13:54:55
16.08.2017
amksmb

13:54:30
16.08.2017
amksmb

14:08:10
04.07.2017
amksmb

14:07:47
04.07.2017
amksmb

13:44:06
04.07.2017
amksmb

14:11:32
03.07.2017
amksmb

Bohemka za nama, sobota paradni, v nedeli probehl sotek palivovym cerpadlem a upalil pojistk, pomerne dlouho se stalo, podarilo se opravit a pokracovat.
Nebyt zrusene RZ nabrana ztrata by v podstate zahy zanikla, auto slapalo paradne a RZ jsme davali naplno az do konce ( v ramci nasich moznosti a zkusenosti).
Tak zase za rok. 4
21:23:31
21.05.2017
amksmb

10:59:57
28.04.2017
Stinger1987

No právě ..........3
09:46:26
28.04.2017
11mAjA11

Proč dyť na Fáčku a Myši nebude skoro co dělat, joo to Clio by moh být trochu problém to je fakt..škarpolez jeden...3 3 3
20:20:18
26.04.2017
Stinger1987

Jo a já se pak z toho po*eru, co ? 3
09:41:38
26.04.2017
11mAjA11

Tak bude uprostřed Fáčko a po stranách Clio s Myší..5 5
20:46:02
25.04.2017
Stinger1987

Márty s mišákem chce jet Krumlov. Ale nevim jak Honza s Cliem. 8
10:56:37
25.04.2017
amksmb

Dekujeem.
A doufame ze v Krumlove taky budete at uz Cliem nebo Mysou..
5 4
22:11:43
24.04.2017
Stinger1987

Gratuluji k umístění kluci. 4
22:32:56
22.04.2017
amksmb

Podle prevzatych posadek celkem 8.4
22:13:21
22.04.2017
Eidy

-> amksmb: Pěkné umístění, gratuluji. Kolik vás bylo ve třídě?
21:27:36
22.04.2017
amksmb

Tak Sumava za nami.
Nakonec se vsechno tak nejak utrepalo a dopadlo lip nez bylo predpokladano?..asi 3
zvětšit amksmb/Favorit 136L/A  - obrázek od amksmb vložen 22.04.2017 21:27:36
06:14:42
13.03.2017
amksmb

19:04:10
12.03.2017
11mAjA11

Jedu z STK jsem OK 1 2 6 5
Sezona moze zacat.1
09:21:21
10.03.2017
amksmb

Zitra se dej vule boozii 1
zvětšit amksmb/Favorit 136L/A  - obrázek od amksmb vložen 10.03.2017 09:21:21
14:06:55
05.03.2017
jate-line

-> Tuner#2 05.03.17 13:06:17: Ne už první homologace umožňovala použití větších brzd, ale spíše to bylo z hlediska dostupnosti závodních pneu a profilu trati,kdy bylo potřeba větších brzd,jelikož to s těma 255,kde ještě jdou použít 13" kříže, tak to nic moc extra nebrzdilo.
upraveno 1x, naposled 19.10.2017 14:58:06
13:06:17
05.03.2017
Tuner#2

-> jate-line 05.03.17 09:51:22: To bylo az na nejake pozdejsi evoluci? Protoze jinak favo ze zacatku jelo krize na vsech kolech a v predu 130tkovy 4P ne?
09:51:22
05.03.2017
jate-line

Kombinaci vpředu 14" a vzadu 13" se jelo pouze z důvodu použití větších kotoučů vpřed, tak jim tam logicky 13ky nešly...
16:24:31
04.03.2017
TTomas

-> Tuner#2: Taky jsem se nad tim pozastavil, ale nejspis jo, protoze delitka jsou 13"
15:44:04
04.03.2017
Tuner#2

-> TTomas 04.03.17 15:37:21: Tak to pak jo, predohraby nacteny nemam. 4 To teda jeli 14 v predu a vzadu 13?
15:37:21
04.03.2017
TTomas

-> Tuner#2: Myslím, ze elektronové "kanaldekly" jsou 14".
15:17:01
04.03.2017
Tuner#2

-> vhml 04.03.17 14:40:45: To jo, ale dle dobovych fotek tady v karte to jsou 13tky ne? Tak nejak moc nechapu "navrat ke 14".
14:40:45
04.03.2017
vhml

-> Tuner#2 04.03.17 14:35:20: 13-15 podle homologace
14:35:20
04.03.2017
Tuner#2

-> amksmb 04.03.17 14:14:37: Tak pokud je tam zmena z R15 na R14 tak to muze byt. Guma v 15" ma 8-9kg pokud ma zesilene bocnice. BTW nejezdil nahodou Favorit na 13"?
14:14:37
04.03.2017
amksmb

Ona ta 15" guma taky neco vazi oproti bezne civilni pneu.
Jo jo 14" tak jak to bylo za dob mladi tohoto vozu.
16:12:10
02.03.2017
TTomas

Ze by 14"?
16:01:54
02.03.2017
Tuner#2

-> amksmb 02.03.17 10:43:53: Rozdil 3kg na kole? To se me nejak nezda, vzdyt ty zlaty nepatri mezi tezkou vahu.
10:43:53
02.03.2017
amksmb

Redukce hmotnosti cca.14kg z toho tocici se je to cca.12kg.
Celkove to urcite pomuze k ovladatelnosti a jizdni charakteristice.
1 1 1
20:44:50
28.02.2017
castrol

18:22:54
28.02.2017
amksmb

18:22:15
28.02.2017
amksmb

Kola dorazily.
zvětšit amksmb/Favorit 136L/A  - obrázek od amksmb vložen 28.02.2017 18:22:15
19:19:23
16.01.2017
amksmb

Tlumiče z repasu doma.
Bekas vytvořil nástřel pancéřek, upravují se brzdiče, čeká se na nerez pístky.
Motor v procesu, převodovka taky.
Čistí se, kontroluje, upravuje a chystá na Malenovické testování.
5 5 5 5 5 5
12:17:20
19.12.2016
11mAjA11

Plné otáčky při startu no..
Držela to pokupě vana a nahoře dva šrouby pro převodovku 3
10:53:06
19.12.2016
vhml

Ten blok prostrelenej z obou stran je dobrej úlet :-)
10:48:40
19.12.2016
amksmb

Tak konec roku pred nami, nova sezona klepe na vrata..
Novy motor v procesu stavby, shaneni komponent a pripravnych praci.
Tlumice po revizi a vymene dulezitych soucasti.
Probehne drobna evoluce vedeni brzdove kapaliny, drzaku RB, podlazky spolujezdce a mnoho dalsiho.
Zasadni bude volba kol a obuti ( otazkou je jestli zustat u 15" nebo zmenit rozmer ) to se uvidi..

Vsem prejeme prijemne proziti zbytku roku 2016 a do nadchazejici sezony pevne zdravi a nervy bez technicky problemu a potizi a tesime se na shledanou ve viru kolotoce MCRHA v rally.
12:46:36
25.10.2016
amksmb

Tož to ja teda. 4
12:42:44
25.10.2016
jate-line

Jj Daněk a Julínek.4
10:57:11
25.10.2016
amksmb

S panem Daňkem tedy ?

5 5 5 5
09:07:53
25.10.2016
jate-line

-> amksmb 25.10.16 08:53:03: Nene na druhou stranu.4
08:53:03
25.10.2016
amksmb

Ha s tou sanitkou 4
08:49:35
25.10.2016
jate-line

-> amksmb 25.10.16 06:01:50: My stájili těsně vedle.4
06:01:50
25.10.2016
amksmb

Ten zbytek na klice normálně chodí a kdyby ten vajgl nebyl zaklepaný do pístu tak se taky určitě normálně vrtí.

jate-line - ty seš kterej, že sem tak smělej ? tam prošla hromada lidí..5
22:08:40
24.10.2016
jate-line

-> 11mAjA11: Ahá tak to jsem nevěděl tuto drobnost 3 No tak ta ojka byla namožená až až, tak to beru zpět s tou klikovkou. Tak to je bohužel smůla. Jinak auto moc pěkné jsem viděl takto z blízka prvně a fakt krasavec! 4
21:58:14
24.10.2016
MVM

-> 11mAjA11: _Takhle to většinou "ulítne" a rozpůlí blok když se ojnice chytne na čepu. Pravděpodobně jste s tím zbytkem ojnice na klikovce už zkoušeli kývat...
21:43:39
24.10.2016
11mAjA11

Ten motor byl komplet v necem vyprany a byl holy cisty svicavy hlinik, jel jen 5.5 zavodu na castrol 10/60 TWS, ten nekarbonuje jako "obycejne" oleje.

Hele ta ojnice fakt praskla, je to nasledek te Pribrami, tema tvrdyma pruzinama praskl konik na vyfukovem ventilu na tom ctvrt valci, kus to kluci museli doskakat na 3 valce, jenze to furt cucalo benzin a tak nejak se pres ten benal a saci ventil zaklepala do paragrafu tycka na sacim ventilu.
Tim ze se to plnilo pomalu sme doufali ze se nic vic nedokunilo.
Vymenili sme ty dva koniky na ctvrtym valci a dali nove tycky a Pribram sme dojeli.
Na Vsetin sme nahazeli vsechny nove koniky, novy olej, svicky, udelaly se ventilove vule tlaky byly vice mene nastejno, auto jelo normalne a velice dobre.
Prejimky a sobotni start se zdaly byt v pohode.
Az do sobotniho odpoledne (start RZ sest - Hostalkova)

8
21:20:09
24.10.2016
castrol

-> amksmb: sak jo ale jak kukam do toho motoru tam je cistota jedna basen
21:19:58
24.10.2016
jate-line

-> 11mAjA11 24.10.16 21:13:40: To je velká záhada 8 Ojnice v takovém místě nikdy nepraská, tam musel být kaz...ale jsem ještě zvědavý na tu klikovku zdali je celá v kuse....4
21:13:40
24.10.2016
11mAjA11

Ojnice praskla prakticky hned pod pistnim cepem, pak uz to slo raz na raz.
Pist je cely, vlozka rozmlacena, svicka OK.
Uvidime jak se rozebere, ale tim jak se to ulomilo hned u pistu tak ta ojnice ten zbytecek na pistu zabouchla zespod do dna pistu, celkem labuzo..
Prakticky vzato motor s prevodovkou drzi pohromade dva horni srouby a torzo uchyceni vany, jinak je to odkrojene.
Mame i on-board z toho nestastneho startu..8
upraveno 1x, naposled 24.10.2016 21:14:17
19:57:53
24.10.2016
Tuner#2

-> amksmb 24.10.16 12:10:22: To bouhlo i Urbanovi na LRu, tomu rupla klika 8
14:53:15
24.10.2016
jate-line

-> amksmb: Prasklá klikovka,klasika u setrvaku v servisu někdo od vas říkal, že ojnice - ta vypadá celá.9 A nebo se to potkalo nahoře a pak už to litá, pokud to rozeberete a klikovka je celá....
upraveno 1x, naposled 24.10.2016 14:57:18
14:14:31
24.10.2016
amksmb

Co naděláš závody jsou boj no..
4 4 4 4
12:15:41
24.10.2016
castrol

-> amksmb: fu ha
12:10:22
24.10.2016
amksmb

Extreme Tyres