skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba vozu od základu probíhala od roku 2014.
Byl použit kus v naprosto dokonalém stavu bez zásahů a jakéhokoli poškození (havárie/koroze) a stavba byla od počátku koncipovaná dle dobové homologace "A" - vzorem byl vůz p. Raichla.
Motor obsah 1300ccm, T-písty, ostrá vačka - trio D. Fiser / Z. Dolezel / J. Kubíček ( po destrukci na konci sezony 2016 ve vystavbe druhy motor z dilny D. Fisera - kluci proste vi co delaji a delaji to perfektne)
Krmeni zajistuje upravený LEKR - p. Kvaizar.
Převodovka 6q , samosvor, atd.. - p. Krotky Zlin
Tlumiče Protlum - p. Křístek.
Kola: Speedline Corse Marmora 4x98 6,5x15" --- > Evo I --- > Speedline Corse competition 2 6x14" --- > + originál MtX 13"
Popis i fotky budeme pomalu postupně přidávat.
V sezóně 2016 máme odjeto 6 závodu (5 v kategorii E1) :
Valašská Roscksteel : celkově 72. , ve třídě 14 - 5. místo -
Rallye Krumlov : celkově 11. , ve třídě E1 - 2. místo -
Rallye Bohemia : celkově 5. , ve třídě E1 - 1. místo -
Barum Rallye Zlín : celkově 14. , ve třídě E1 - 2. místo -
SVK Rally Příbram, po sobotní technické závadě mimo pořadí -
XIII. Bonver-Partr Rally Vsetín, po technické závadě pohonné jednotky bez dojezdu -
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _______
V sezóně 2017 máme odjeto v kategorii E1 :
Historic Vltava Rallye 2017 : celkově 21. , ve třídě E1 - 2. místo (Stolarek neklasifikován) -
45. Rallye Cesky Krumlov : celkove 9. , ve tride E1 - 3. misto -
Rally Bohemia 2017 : celkove 14. , ve tride E1 - 4. misto -
XXXVIII. RALLY Pačejov 2017 : celkove 8. , ve tride E1 - 2. misto -
X. Star Rally Historic 2017 : celkove 7. , ve tride E1 - 3. misto -
XIV. Bonver Partr Rally Vsetín - Historic 2017 : celkově 6. , ve třídě E1 - 1. misto -
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _______
V sezóně 2018 máme odjeto v kategorii E1 :
24. Vančík Rallysprint Kopná 2018 : celkove 10. , Trida E1 - 1. misto (bohužel sami ve třídě) -
27. Historic Vltava Rallye 2018 : celkove 4. , Trida E1 - 1. misto -
46. Rallye Český Krumlov 2018 : nedokončeno pro havárii v druhém dni závodů -
11. Star Rally Barum Rally Zlín Historic 2018 : celkově 13. , Trida E1 - 2. místo -
39. SvK Rally Příbram 2018 : Celkově v MČRHA - 7. místo , Trida E1 - 1. místo , kategorie 4 - 3. místo -
15. Partr Rally Vsetín 2018 : Celkově v MČRHA - 6. místo , trida E1 - 1. místo -
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ __
Po nádherné, velice náročné sezóně 2018 prochází Fovorit kompletní repasí, aby do nové sezóny 2019 byl v nejlepší kondici .
Rozhodnutí majitele, výkonného ředitele, šéfkonstruktéra, sponzora a pilota, nebylo nijak jednoduché, nicméně je potřeba se posunout k vyšším cílům..kapitola amksmb pravděpodobně uzavřena..
Nový projekt dostává reálné proporce.. ať žije pokrok !
Byl použit kus v naprosto dokonalém stavu bez zásahů a jakéhokoli poškození (havárie/koroze) a stavba byla od počátku koncipovaná dle dobové homologace "A" - vzorem byl vůz p. Raichla.
Motor obsah 1300ccm, T-písty, ostrá vačka - trio D. Fiser / Z. Dolezel / J. Kubíček ( po destrukci na konci sezony 2016 ve vystavbe druhy motor z dilny D. Fisera - kluci proste vi co delaji a delaji to perfektne)
Krmeni zajistuje upravený LEKR - p. Kvaizar.
Převodovka 6q , samosvor, atd.. - p. Krotky Zlin
Tlumiče Protlum - p. Křístek.
Kola: Speedline Corse Marmora 4x98 6,5x15" --- > Evo I --- > Speedline Corse competition 2 6x14" --- > + originál MtX 13"
Popis i fotky budeme pomalu postupně přidávat.
V sezóně 2016 máme odjeto 6 závodu (5 v kategorii E1) :
Valašská Roscksteel : celkově 72. , ve třídě 14 - 5. místo -
Rallye Krumlov : celkově 11. , ve třídě E1 - 2. místo -
Rallye Bohemia : celkově 5. , ve třídě E1 - 1. místo -
Barum Rallye Zlín : celkově 14. , ve třídě E1 - 2. místo -
SVK Rally Příbram, po sobotní technické závadě mimo pořadí -
XIII. Bonver-Partr Rally Vsetín, po technické závadě pohonné jednotky bez dojezdu -
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _______
V sezóně 2017 máme odjeto v kategorii E1 :
Historic Vltava Rallye 2017 : celkově 21. , ve třídě E1 - 2. místo (Stolarek neklasifikován) -
45. Rallye Cesky Krumlov : celkove 9. , ve tride E1 - 3. misto -
Rally Bohemia 2017 : celkove 14. , ve tride E1 - 4. misto -
XXXVIII. RALLY Pačejov 2017 : celkove 8. , ve tride E1 - 2. misto -
X. Star Rally Historic 2017 : celkove 7. , ve tride E1 - 3. misto -
XIV. Bonver Partr Rally Vsetín - Historic 2017 : celkově 6. , ve třídě E1 - 1. misto -
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _______
V sezóně 2018 máme odjeto v kategorii E1 :
24. Vančík Rallysprint Kopná 2018 : celkove 10. , Trida E1 - 1. misto (bohužel sami ve třídě) -
27. Historic Vltava Rallye 2018 : celkove 4. , Trida E1 - 1. misto -
46. Rallye Český Krumlov 2018 : nedokončeno pro havárii v druhém dni závodů -
11. Star Rally Barum Rally Zlín Historic 2018 : celkově 13. , Trida E1 - 2. místo -
39. SvK Rally Příbram 2018 : Celkově v MČRHA - 7. místo , Trida E1 - 1. místo , kategorie 4 - 3. místo -
15. Partr Rally Vsetín 2018 : Celkově v MČRHA - 6. místo , trida E1 - 1. místo -
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ __
Po nádherné, velice náročné sezóně 2018 prochází Fovorit kompletní repasí, aby do nové sezóny 2019 byl v nejlepší kondici .
Rozhodnutí majitele, výkonného ředitele, šéfkonstruktéra, sponzora a pilota, nebylo nijak jednoduché, nicméně je potřeba se posunout k vyšším cílům..kapitola amksmb pravděpodobně uzavřena..
Nový projekt dostává reálné proporce.. ať žije pokrok !
amksmb/Favorit 136L/A - komentáře:
-> 11mAjA11: _Takhle to většinou "ulítne" a rozpůlí blok když se ojnice chytne na čepu. Pravděpodobně jste s tím zbytkem ojnice na klikovce už zkoušeli kývat...
Ten motor byl komplet v necem vyprany a byl holy cisty svicavy hlinik, jel jen 5.5 zavodu na castrol 10/60 TWS, ten nekarbonuje jako "obycejne" oleje.
Hele ta ojnice fakt praskla, je to nasledek te Pribrami, tema tvrdyma pruzinama praskl konik na vyfukovem ventilu na tom ctvrt valci, kus to kluci museli doskakat na 3 valce, jenze to furt cucalo benzin a tak nejak se pres ten benal a saci ventil zaklepala do paragrafu tycka na sacim ventilu.
Tim ze se to plnilo pomalu sme doufali ze se nic vic nedokunilo.
Vymenili sme ty dva koniky na ctvrtym valci a dali nove tycky a Pribram sme dojeli.
Na Vsetin sme nahazeli vsechny nove koniky, novy olej, svicky, udelaly se ventilove vule tlaky byly vice mene nastejno, auto jelo normalne a velice dobre.
Prejimky a sobotni start se zdaly byt v pohode.
Az do sobotniho odpoledne (start RZ sest - Hostalkova)

Hele ta ojnice fakt praskla, je to nasledek te Pribrami, tema tvrdyma pruzinama praskl konik na vyfukovem ventilu na tom ctvrt valci, kus to kluci museli doskakat na 3 valce, jenze to furt cucalo benzin a tak nejak se pres ten benal a saci ventil zaklepala do paragrafu tycka na sacim ventilu.
Tim ze se to plnilo pomalu sme doufali ze se nic vic nedokunilo.
Vymenili sme ty dva koniky na ctvrtym valci a dali nove tycky a Pribram sme dojeli.
Na Vsetin sme nahazeli vsechny nove koniky, novy olej, svicky, udelaly se ventilove vule tlaky byly vice mene nastejno, auto jelo normalne a velice dobre.
Prejimky a sobotni start se zdaly byt v pohode.
Az do sobotniho odpoledne (start RZ sest - Hostalkova)

-> amksmb: sak jo ale jak kukam do toho motoru tam je cistota jedna basen
-> 11mAjA11 24.10.16 21:13:40: To je velká záhada
Ojnice v takovém místě nikdy nepraská, tam musel být kaz...ale jsem ještě zvědavý na tu klikovku zdali je celá v kuse....


Ojnice praskla prakticky hned pod pistnim cepem, pak uz to slo raz na raz.
Pist je cely, vlozka rozmlacena, svicka OK.
Uvidime jak se rozebere, ale tim jak se to ulomilo hned u pistu tak ta ojnice ten zbytecek na pistu zabouchla zespod do dna pistu, celkem labuzo..
Prakticky vzato motor s prevodovkou drzi pohromade dva horni srouby a torzo uchyceni vany, jinak je to odkrojene.
Mame i on-board z toho nestastneho startu..
Pist je cely, vlozka rozmlacena, svicka OK.
Uvidime jak se rozebere, ale tim jak se to ulomilo hned u pistu tak ta ojnice ten zbytecek na pistu zabouchla zespod do dna pistu, celkem labuzo..
Prakticky vzato motor s prevodovkou drzi pohromade dva horni srouby a torzo uchyceni vany, jinak je to odkrojene.
Mame i on-board z toho nestastneho startu..

-> amksmb 24.10.16 12:10:22: To bouhlo i Urbanovi na LRu, tomu rupla klika 

-> amksmb: Prasklá klikovka,klasika u setrvaku v servisu někdo od vas říkal, že ojnice - ta vypadá celá.
A nebo se to potkalo nahoře a pak už to litá, pokud to rozeberete a klikovka je celá....

Co naděláš závody jsou boj no..





-> amksmb: fu ha
Kit je hudba budoucnosti tak min.2let.
Silnější možná malinko ale měl by být trvanlivější a vydržet víc.
Uvidíme co Dušan vymyslí.

Silnější možná malinko ale měl by být trvanlivější a vydržet víc.
Uvidíme co Dušan vymyslí.





Tak přeci jen se v motoru událo něco co nevydržel.
No, do nové sezóny vyrazíte se silnějším motorem, ne ? A nebo kitem ?

No, do nové sezóny vyrazíte se silnějším motorem, ne ? A nebo kitem ?

Auto je v celku, posadka taky, ojnice zakukala..
Nasledek Pribramske anabaze..
Nova sezona pred nama, motor se zacne skladat snad co nejdriv..
Celkove sezona uspesna, nastavajici ukaze !
Nasledek Pribramske anabaze..
Nova sezona pred nama, motor se zacne skladat snad co nejdriv..
Celkove sezona uspesna, nastavajici ukaze !
Tak Vám držim palce ať zdárně dokončíte soutěž, kluci. 

Auto jede a funguje všechno jak má.
Věřím v bezpečně dojetou sezónu.
Nazdar bazar v sobotním servisu ve Vsetíně na staďáku !

Věřím v bezpečně dojetou sezónu.
Nazdar bazar v sobotním servisu ve Vsetíně na staďáku !





Aktuální stav je že auto má motor a převodovku na podlaze v dílně, ale sobotní Vsetín jedeme !
Poslední klání sezóny si nenecháme ujít, kor když je to za komínem..

Poslední klání sezóny si nenecháme ujít, kor když je to za komínem..





Hlavně bych favorita Honzovi nepůjčoval, aby ho neroztrhnul vejpůl.
To že jsou všichni v pořádku je asi nejdůležitějši..
Auto se opraví / postaví nový.
Jj, tak zase nékdy příště.

To že jsou všichni v pořádku je asi nejdůležitějši..


Jj, tak zase nékdy příště.

To zas jooo v tom je Petr dost rozumný, než aby rozbil auto a Láďu.
Jasně že závody asi nejsou zas až tak o opatrnosti, ale je třeba najít hranici, kde je to ještě bezpečné a kde už je to mimo..
Mnohdy je to ale velice problematické..
Ono hlavně to Clio jede trochu líp než Fávo, tak s tím se to hnedle někam smýkne..
Ale co, všichni to ve zdraví přežili a auta se dají do kupy to bych se nebál.
Tak zas někdy pane.

Jasně že závody asi nejsou zas až tak o opatrnosti, ale je třeba najít hranici, kde je to ještě bezpečné a kde už je to mimo..
Mnohdy je to ale velice problematické..
Ono hlavně to Clio jede trochu líp než Fávo, tak s tím se to hnedle někam smýkne..
Ale co, všichni to ve zdraví přežili a auta se dají do kupy to bych se nebál.
Tak zas někdy pane.






No, furt to ale máte v lepším stavu a ne jak my. Clio vypadá jako by jelo autocros. 

Ne příliš vydařený víkend..
Po sobotních drobných technických potížích nakonec kluci auto do cíle v neděli dostrkali.
Do Vsetína je 15 pracovních dní, takže bude co dělat.
Sezónu musíme doma dokončit a přes zimu máknout na přípravě pro rok 2017..
Po sobotních drobných technických potížích nakonec kluci auto do cíle v neděli dostrkali.
Do Vsetína je 15 pracovních dní, takže bude co dělat.
Sezónu musíme doma dokončit a přes zimu máknout na přípravě pro rok 2017..
Tak cirkus Pribram zapocal, dej se vule bozi.
Vsem ucastnikum - dojedte do cile bez ujmy na zdravi a vozidlech!
Vsem ucastnikum - dojedte do cile bez ujmy na zdravi a vozidlech!
-> Sejki - zrušená registrace 15.09.16 20:38:36: Oficiální kopii homologačního listu lze objednat na sekretariátu FAS AČR.
kopecky@autoklub.cz
kopecky@autoklub.cz
-> jate-line: kam muzu napsat aby me poslali homologacni listy na feldu?
-> vhml 15.09.16 12:21:26: Ten dodatek bych chtěl vidět....mám tu kompletní homologační listy až do roku 94....
znova opakuju Favorit 136L/A dle homologace (tj. do roku 1990) nemá povoleny nádobky na tlumičích.
-> vhml 15.09.16 12:35:50: Psal jsem v dobe, kdy tady byl jako posledni jourinovo post 

-> vhml 15.09.16 12:25:31: NJ pisu z mobilu a wifi tu ma rychlost blesku :-)
-> amksmb: Diky za foto, krasna prace ;)
Jinak mam kompletne rozfocene origo Bergrovo auto co stoji u Selmata v muzeu a tam jsou normalne Proflexy s nadobkama a stelovanim - ostatne na ylutube je dobove video lrave z testovani Favorita na Proflexu tusim se Siberou ;-) Komisar asi pekny pako...
Jinak mam kompletne rozfocene origo Bergrovo auto co stoji u Selmata v muzeu a tam jsou normalne Proflexy s nadobkama a stelovanim - ostatne na ylutube je dobove video lrave z testovani Favorita na Proflexu tusim se Siberou ;-) Komisar asi pekny pako...
-> vhml 15.09.16 10:27:30: Do historiku uz muze mam tucha pristi rok i Ackova Felda, takze tohle je pekna hovadina...
-> jourin 15.09.16 12:17:33: Favorit s Proflexama , 6kv. atd je homologovanej až v dodatku homologačního listu, kterej vyšel v nějakým roce cca 94 (?). Aktuálně se MČR historiků jede do periody J2, tj. roku 90. Neplést Klasikama do roku 96, který startujou spolu s MČR historiků, ale nepočítají se tam
-> vhml: co to je za kravinu?
Jezdíš to na co máš peníze a čas..

No a s timhle se pak jezdi nejaky profi zavody ne?
-> jourin 15.09.16 09:10:27: že to není historik, protože je to podle nový homologace, která se zatím jet nemůže.
No listy, ona je to celkem bichle jak cyp..
Ani nevím kde si to pan majitel/stavitel posehnal..
Ale prakticky vzato ano, takto se postaví replika závoďáku, dle homologace pro potřeby závodění..

Ani nevím kde si to pan majitel/stavitel posehnal..
Ale prakticky vzato ano, takto se postaví replika závoďáku, dle homologace pro potřeby závodění..


-> jourin: To by mě taky zajímalo...
-> amksmb: takze staci koupit homologacni listy a podle nich to postavit?
Tak ono jsou pak ty kategorie, my jedeme E1 tzn. auta do 1990, pak je E5, atd. atd. , prostě kdo co si chce postavit tak podle toho se jedou homologace..





-> jate-line: to by me teda zajimalo co by rekli na nase puvodni auto
-> vhml: Přesně
A když řadí jedničku, tak aj auto poskočí 




Nic nepropadá, podle té homologace se kontrolují a schvalují auta nově postavená "v replice" a při pravidelné kontrole schvalují již provozované do další sezóny.
Prostě jsou schválené úpravy a předělávky, které pro dané období (rozuměj v době vzniku původních aut v těch letech) mohou být a ty se při sportovní testaci kontrolujou.
Je pár změn ve výkladu jako třeba malý lehký rám nahrazen rámem nové generace pro soudobé auta, zajištění hasičáků atp..(zas na druhou stranu je to pro bezpečí posádky což je pochopitelné)
Prostě jsou schválené úpravy a předělávky, které pro dané období (rozuměj v době vzniku původních aut v těch letech) mohou být a ty se při sportovní testaci kontrolujou.
Je pár změn ve výkladu jako třeba malý lehký rám nahrazen rámem nové generace pro soudobé auta, zajištění hasičáků atp..(zas na druhou stranu je to pro bezpečí posádky což je pochopitelné)
A to se delaj testace na sportovni auta? Jak tohle funguje? Ty homologace uz jsou ale propadle ne? To se nejak drzi 5 let?
-> jourin: Nedělám, měl takovou teleskopickou tužku a na konci magnet..."technik&qu
ot;... Pavel Malý 

My sme šli ale tuším podle homošky do 1990 tak asi proto.
-> jate-line: To si delas srandu ne? Naopak by vas meli vyhodit s litinovejma brzdicema... :-D jinak posledni verze favorita mala proflexy s nadobkou a stack digitalni Stack palubku myslim... Jestli s tim ma nejaky komisar problem tak at se stavi u nas, mame dve origo ackovy auta a treti rozebrany... Nebo ke Standovi Selmatovi kde stoji posleni tovarni Facko Ladi Bergra a muze si to prohlednout...
-> havlik: jo delaji, jen me na nich zmatlo ze maji spodni uchyt na dva srouby, pritom to jsou treningace, tak jsem si rikal jestli to nejsou race, ale bez nadobek pro skupinu A...
-> amksmb: Tak ty některé 100ky co jedou dokonce v historiku, jsou opravdu do nebevolající
Tlumiče s nádobkama na áčku jezdila fabrika v poslední homologaci sice to byly proflex, ale je to jedno, existuje x dobových fotek...takže tradá. Nás zase chytře při testování obcházel magnetem a třeba zkoušel brzdiče....jsme si klepali na čelo co jako dělá...že no máte štěstí, že nejsou hliníkové....přitom dle homologace můžou být a fabrika ani nic jiného nejela....

Tlumiče s nádobkama na áčku jezdila fabrika v poslední homologaci sice to byly proflex, ale je to jedno, existuje x dobových fotek...takže tradá. Nás zase chytře při testování obcházel magnetem a třeba zkoušel brzdiče....jsme si klepali na čelo co jako dělá...že no máte štěstí, že nejsou hliníkové....přitom dle homologace můžou být a fabrika ani nic jiného nejela....

Ono hlavně všichni si maj být rovni, ale někteří jsou si rovnější, příklad - když nemůžeš předjet Favoritem co má cca. 100koní , kilo co jede legendy, tak to asi litrový obsah nebude ne?..
Několik Favoritů má tlumiče s nádobkama, nám řekli že neexistuje dle "A"..
Prostě to vypadá že každý tvrdí něco jiného a nikdo se v tom snad ani pořádně nevyzná, resp. si vybírá a hodnotí co mu zrovna hraje do krámu..

Několik Favoritů má tlumiče s nádobkama, nám řekli že neexistuje dle "A"..
Prostě to vypadá že každý tvrdí něco jiného a nikdo se v tom snad ani pořádně nevyzná, resp. si vybírá a hodnotí co mu zrovna hraje do krámu..




Tak elektronické zapalování, tam bez diskuze nemá co dělat, to mají komisaři pravdu, ale pár věcí je na palicu co každý rok vymýšlejí 

-> amksmb: Jasné, jinak auto je to moc pěkné už na Valašce jsem pozoroval 

-> jate-line: to byla fotka motoru pro homolagci.
Náš motor se skládal a nebyl hotový na technickou.

Náš motor se skládal a nebyl hotový na technickou.


Je to verze sport, race jsou s nádobkou a top race s nádobkou klikací. Mě zaujal ten blok motoru ze 742, to tam na historiku může být?.....
-> Sejki: nejsem odborník ale race dělají snad s externí nádobkou pouze ?
tlumiče zjisím u pana majitele/stavitele, už by se tu taky moh trochu projevit, ale tím jak je vytíženej se ani nedivím, ono se to poddá, dejte mu čas on to popíše co a jak..



-> amksmb: tlumiče "řada", dělaj sport, race, race 2-3
-> amksmb: to je jaka rada?
-> amksmb: par veci ti tam chybi co?
No to sem taky chtěl vyměnit..vybojoval sem si olejový filtr od Hengstu a tu placku si taky vybojuju..




-> amksmb: co ta cinska podlozka pod karburatorem?
-> amksmb: Uz dlouho se chci zeptat. Nechces sem dat foto ze stavby auta, detail, podvozku, motoru, apod. Fotky z aktualni rallye jsou na ewrc a zpratelenych webech, ale tady by se vyjimaly fotky ze stavby. 

To by bylo super. Dneska jdu k Honzovi připravovat Clio, tak se zeptat jestli s ním už Petr mluvil.
Jede i Jirka Kašpar se 110L, tak kdyby jsme to tam spojili, by jsme mohli mít servis větší než v Hustopečích.
Jede i Jirka Kašpar se 110L, tak kdyby jsme to tam spojili, by jsme mohli mít servis větší než v Hustopečích.
Tak ještě se bude jednat s p.Bergrem jestli pojede, tak by sme měli pěkné depo..








Jj, ať si to páni závodníci doladí..

Dobře dobře, tak musíme poladit servisní stání nejlíp u sebe, předám info Peťovi.




Tak Příbram prej pojedem stopro, Honza to má prej skoro za barákem. Tak se tam uvidíme. 

Kdyz tak aspon na cumendu vezmu tekute ovocicko kdyz to Hosakovi tak chutna..



Není zač.
Zítra budu s Honzou konzultovat jestli Příbram náhodou nepojedem taky, když Jeseníky jsou zrušený.
Zítra budu s Honzou konzultovat jestli Příbram náhodou nepojedem taky, když Jeseníky jsou zrušený.
Nápodobně a děkujeem.
Tak v Příbrami !

Tak v Příbrami !


Gratuluji k umístění na barumce.
Rád jsem Vás kluci zase viděl.

Rád jsem Vás kluci zase viděl.
Paráda...jako před 20ti lety... 

-> el.tomas: -> el.tomas: dik
-> castrol: Speedline Corse
-> amksmb: co su to za kola ?
No jo, jsem tu taky.. 

Ajoo kurna tak to joo to sem teda necekal ze si taky na Virtu..




Já jsem ten druhej co byl s Honzou vám pomáhat na Krumlově.
Na bohence jsem nebyl, protože mi do toho vlezla práce a jiné aktivity.

Na bohence jsem nebyl, protože mi do toho vlezla práce a jiné aktivity.
Toz doprcic hele tak se priste hlas ze si z Virtu, sem tam se nekdo zastavil, prohodil par slov, nekdy vic slov, jenze nikdo nerek ze je z Virtu atd..
Kterej si byl ?
Kterej si byl ?
Opravdu nádherné auto. Po technické stránce jsem z toho byl unešen.
Tak ať se Vám kluci daří a třeba se zase někde potkáme. Pepa
Tak ať se Vám kluci daří a třeba se zase někde potkáme. Pepa