-> Vrba:
Za tu dobu co jezdím se nám povedlo odpálit asi tři mpi lišty. Ale bylo to vždy třeba launch controlem nebo pops and bang.
Pak se přišlo na to čím to bylo a od té doby to drželo. Chtěl jsem se posunout trochu dál a tohle byla taková celkem cenově přijatelná možnost. Je ještě dost řešení Ale nechci zapalovaci kabely.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto je v rodině od 04.06.1991 nejdřív ho vlastnil můj táta pak ho zdědila moje starší sestra a po ní pak já. V 19ti letech jsem ho zdědil já. Rapida jsem vyvařil, nechal nalakovat a celkové dal do kup ale byl jsem ještě mladej a blbej a s autem jsem jezdil i v zimě. Takže místa, která se zdála OK byla rázem v loji. Rapid opět potřeboval vyvaření a celkem dost oprav. Do toho mi zemřela moje Maminka.*12* *12* To auto mi ji obrovsky připomínalo a vždy když jsem v něm seděl jsem jí viděl. Takže jsem neměl vůbec odvahu ani sílu auto znovu opravit a jezdit. Ale čas je obrovský léčitel. Čas hodně zahojil a já pořád říkal že ho musím celého opravit. Pokukoval sem pořád po nějaké slušné karoserii a najednou ejhle na bazoši celkem slušná, za dobré peníze. Já váhal ale moje přítelkyně mě do toho popošťouchla a jeli jsme pro ní. Tam jsem zjistil, že je vzadu napasovaná molčanovka. Tak mě napadlo postavit něco pořádného s pořádným motorem. No a je z toho tohle. Obrovskou zásluhu na to má moje Přítelkyně Míša 13, která mě v tom strašně moc podpořila a hlavně mi toleruje všechen ten čas, který sem v garáži. Obrovský dík patří všem, kdo mi kdy pomohli... Auto je věnováno tam na horu Pro tu nejúžasnější osobu, kterou jsem kdy mohl mít... Mami doufám, že jsi tam na mě nahoře pyšná. I po těch letech mi stejně dalo obrovsky zabrat tohle napsat jedná se proste *13* *13* *13* *13* záležitost.
Pomalu se budu snažit doplnit nějaké info o autě.
Podvozek
-Tlumiče a pružiny Protlum
Zadní náprava
-Ramena Molačan mnou upravené na stavitelné tlumiče Protlum
Přední náprava
-Horní ramena Trubková WLAD
Převodovka
Dá se říct že série
Pomalu se budu snažit doplnit nějaké info o autě.
Podvozek
-Tlumiče a pružiny Protlum
Zadní náprava
-Ramena Molačan mnou upravené na stavitelné tlumiče Protlum
Přední náprava
-Horní ramena Trubková WLAD
Převodovka
Dá se říct že série
Milanrejpid/R@pidek 1,4 8v Turbo 212 Koní - komentáře:
13:13:20
13.11.2021
13.11.2021
milanrejpid
12:47:08
13.11.2021
13.11.2021
Vrba
-> milanrejpid: Pěkný. Lišta to v boostu neuměla zapálit, nebo odcházela?
17:14:02
11.11.2021
11.11.2021
Eidy
-> milanrejpid: Jasný. Možná by stačilo otočit věnec o 180° a bylo by to mnohem lepší. Ale tak co. Hlavně, že to je vyvážený.
16:58:10
11.11.2021
11.11.2021
Eidy
-> milanrejpid: Aha, nevím teda jak samotné odlitky, ale od Favoritů byly mnohem přesněji opracované. Ty to máš frézované i zevnitř kolem lamely?
16:50:51
11.11.2021
11.11.2021
milanrejpid
-> Eidy 11.11.21 16:33:33: felicia 1.3 mpi
16:33:33
11.11.2021
11.11.2021
Eidy
-> vhml: Třeba hodně nehomogenní odlitek.
-> milanrejpid: Z jakýho motoru je ten setrvák původně?
-> milanrejpid: Z jakýho motoru je ten setrvák původně?
15:53:33
11.11.2021
11.11.2021
milanrejpid
-> vhml: -> ZdrubT:
Proste tak vyšlo dělají to řekl bych že opravdový tým odborníků.
Proste tak vyšlo dělají to řekl bych že opravdový tým odborníků.
15:42:22
11.11.2021
11.11.2021
ZdrubT
-> vhml: Divný, co?
15:30:45
11.11.2021
11.11.2021
vhml
Co že je tolik odvrtáno z jedný strany?
15:16:46
11.11.2021
11.11.2021
milanrejpid
Uz se strašně těším až budu mít vše a budu moct skládat.