Jasně, k čemu taky víc dveří, že?
Na té poslední fotce je důvod, proč už není Bublině poskytována taková péče jako doposud. Zjistil jsem však jinou nemylou věc. Spousta srazů a jízd veteránů je do roku 1960. Tento vůz však byl vyroben 4.1.1961. A jak jsem zjistil, bylo to pondělí. Prošvihl jsem to o jediný pracovní den
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
motor:
momentálně sériová 136, která nahradila původní 120LS s díly Avon,
výfuk Zapa sport
a filtr sání Kingdragon na mnou navrženém nástavci.
svíčky Brisk LGS
podvozek:
vpředu pružiny snad ze 120S (od kamaráda), zkrácené o 1,5 závitu, (v krabici ve sklepě již odpočívají LA v délce 240)
zadní originál Rapid, původní byly příliš krátké a po několika ranách vanou o zem šli pryč
tlumiče HP sporting
pneu Barum Bravura 185/60-13 na discích Metaz Týnec, teď v zimě protektory Obnova 165/70 na plecháčích.
exteriér:
6-ti vrstvý lak s nakreslenými bublinkami
maska bez znaku
kliky a nárazníky z prvního modelu užovky
červené světlomety a blinkry
zrcátka Beskyd sport
interiér:
sport volant 34cm
bílé budíky
momentálně sériová 136, která nahradila původní 120LS s díly Avon,
výfuk Zapa sport
a filtr sání Kingdragon na mnou navrženém nástavci.
svíčky Brisk LGS
podvozek:
vpředu pružiny snad ze 120S (od kamaráda), zkrácené o 1,5 závitu, (v krabici ve sklepě již odpočívají LA v délce 240)
zadní originál Rapid, původní byly příliš krátké a po několika ranách vanou o zem šli pryč
tlumiče HP sporting
pneu Barum Bravura 185/60-13 na discích Metaz Týnec, teď v zimě protektory Obnova 165/70 na plecháčích.
exteriér:
6-ti vrstvý lak s nakreslenými bublinkami
maska bez znaku
kliky a nárazníky z prvního modelu užovky
červené světlomety a blinkry
zrcátka Beskyd sport
interiér:
sport volant 34cm
bílé budíky
wekky / Bublina - komentáře:
07:06:26
25.02.2003
25.02.2003
wekky
12:12:25
24.02.2003
24.02.2003
Luděk
Nový (starý) fotky,alespoň ukazujou,jaxes nadřel,ale ta poslední fotka je jedna z nejlepších,inu 2D jsou krásný na každý Škodofce :c)))
07:52:39
24.02.2003
24.02.2003
wekky
Díky ó velký U-geene za přidání nových (starých) fotek.
08:25:30
17.02.2003
17.02.2003
wekky
To je přestavěná původní. Teď mám ovšem crash tuning - chybí mi rámeček okolo levého světla
21:50:15
15.02.2003
15.02.2003
Samantus
Tam maska bez znaku, to je tvoje vyroba, nebo origos, nebo replika
13:26:39
06.02.2003
06.02.2003
Vici
taky jsem mel na favu sveho casu znacku PRI :o)
14:59:09
03.02.2003
03.02.2003
sep
To je zvláštní,ptal sem se chlápka co stává za tebou a ten říkal něco úplně jinýho.....:-)
06:24:03
03.02.2003
03.02.2003
wekky
Ta koule je nutnost, občas něco tahám. Tohle auto totiž slouží víceméně jako pracovní.
A taky se s ní dobře parkuje
A taky se s ní dobře parkuje
14:47:10
31.01.2003
31.01.2003
M a r c e l
Jo, je to moc pjekny, ale ta koule :-(
Ne fakt super Gardofkam zdar :-) M a r c e l
Ne fakt super Gardofkam zdar :-) M a r c e l
08:40:29
18.12.2002
18.12.2002
sep
U-Geen má pravdu, je to i v reálu fakt super....
12:11:43
17.12.2002
17.12.2002
U-Geen
Ale je, viděl sem to na vlastní oči.
07:42:46
16.12.2002
16.12.2002
wekky
Dík. Ve skutečnosti to však není úplně dokonalé. Když jsem stříkal poslední vrstvu průhledným lakem, přilétlo najednou hejno mušek a sesedly se mi na to. A jak jsem se je snažil odstrynit a nanést novou vrstvu, je to místy špatné, neměl jsem však již chuť brousit to celé znovu, tak to tak zůstalo.
Ono je to stejně jedno, protože jsem na jedné křižovatce nedostal přednost.
Ono je to stejně jedno, protože jsem na jedné křižovatce nedostal přednost.
21:22:36
15.12.2002
15.12.2002
Dan
Ten lak je naprosto suprovej. Eště sem nic podobnýho neviděl.