skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Představuji svýho žrouta času a peněz:-)
Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(
Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.
Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.
Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.
Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.
Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16
Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16
Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.
Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)
Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení
z palubky.
Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.
Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)
Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.
Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.
Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)
Časem opět něco připíši:-)
!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!
edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky
Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(
Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.
Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.
Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.
Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.
Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16
Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16
Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.
Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)
Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení
z palubky.
Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.
Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)
Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.
Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.
Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)
Časem opět něco připíši:-)
!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!
edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky
Zdenek/SkodaSaab - komentáře:
22:54:46
02.06.2008
02.06.2008
vojticee
Viděl jsem na živo v Doksech a musím říct, že je to nádhera..Konečně zase nějaká Škodovka dotažená do konce a do detailu...Klobouk dolů
21:44:39
02.06.2008
02.06.2008
exwrcteam
moc hezky moc hezky poklona pane.. v krasne udelany na zivo je k sezrani
20:31:22
29.05.2008
29.05.2008
Kniza Ignor - zrušená registrace
ty kraaaavo to je motor jak hovado velkej :))
16:07:26
23.05.2008
23.05.2008
Zdenek z Lovo
-> Tuner#2: No musím říct že to hraje nějak divoce na moje lajkuchoAle na druhou stranu neumim řešit nějaký nastavení na rádiu zesiku atd.Je to rozštelovaný a bude se mi muset na to někdo kouknout a dát do kupy.
15:44:56
23.05.2008
23.05.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdenek z Lovo: Nejde vůbec o decibely, ale o přesnost podání basů a to tady prostě nebude.
15:32:21
23.05.2008
23.05.2008
Zdenek z Lovo
-> Tuner#2: Jo v pohodě vím jak to myslíš Na druhou stranu se nepovažuji za hifiodborníka tak to neřeším jestli tam je o pár decibelů méně Něco to zahraje,tak aspoň to.
14:37:56
23.05.2008
23.05.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdenek z Lovo: Je to hodně velký rozdíl, takhle máš o hodně zmenšenou plochu membrány a zvuku brání poměrně velký magnet a koš. Proč to tak má ten Magnat? To netuším, zřejmě chtěli vyjít vstříc všem tuzingářům aby vystavovali na obdiv své koše a o zvuk jim šlo až v tom druhém případě. Tím nic proti Tobě, ale je to fakt.
14:34:19
23.05.2008
23.05.2008
Zdenek z Lovo
-> MATTESS: To se divím jelikož co jsem si myslel tak u basů je jedno jestli je dovnitř nebo ven jelikož se basy šíří všemi směry stejně.Výšky a středy musí být samozřejmě nasměrování na člověka aby výsledný zvuk byl dobrý.A ještě jedna věc mě zaráží proč na tom Magnátu je dosedací plocha kruhového tvaru u membrány jak to mam a u magnetu je nějaký x úhelníkový tvar dosedací plochy.To by mě zajímalo jak bych to tvořil do desky
14:23:58
23.05.2008
23.05.2008
MATTESS
-> Zdenek z Lovo: má to vliv na to, jak to hraje. Hlavní snad je hraní a ne vzhled
14:15:51
23.05.2008
23.05.2008
Zdenek z Lovo
-> TUNER: Kvůli vzhleduA myslel jsem že u basů je jedno jestli je mag.ven nebo dovnitř.Nebo se mýlím?Proč se ptáš?
12:27:37
23.05.2008
23.05.2008
TUNER
Pročpak neni ten woofer košem dovnitř ??
10:30:01
23.05.2008
23.05.2008
Zdenek z Lovo
-> David V6: Tak tak alespoň vším co jsem tam dal se zvadla hmotnost na předku okolo 50 kg a to už je dobrý.Basák 15 kg baterka taky kolem 15kg a bedna zesik držáky tak kolem +-15 kg.Takže alespoň jsem i vyřešil zátěž na předku
09:41:00
23.05.2008
23.05.2008
David V6
-> Zdenek z Lovo: když už nic jinýho tak je to aspoň jako závaží v kufru,ale je to pěkný
13:16:33
21.05.2008
21.05.2008
Zdenek z Lovo
-> Tuner#2: Takhle,udělal jsem uzavřenou ozvučnici ale čekal jsem od toho více tak budu muset udělat otvor do kokpitu aby to mělo lepší učinek.A s tou kapotou máš pravdu,budu jí muset něčím polepit aby tlakem nerezonovala.
11:27:43
21.05.2008
21.05.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdenek z Lovo: Tak jednou jsem viděl Porsche a MR2 s woofrem v kufru a měli udělaný průraz do kabiny a to by nemuselo být špatné, tak mě docela tvoje pojetí zaujalo, ale při tom jak se samotná kapota jak papír, to bude u škodovky asi peklo. Každopádně kdysi jsem podobný nápad měl a rozhodně ho nezatracuju, dokud to neuslyším.
08:45:16
21.05.2008
21.05.2008
Zdenek z Lovo
-> gim: Trochu se nafukuje
08:44:42
21.05.2008
21.05.2008
Zdenek z Lovo
-> Tuner#2: Ti nic nepustím jelikož hifi máš zmákli a akorát by jsi se mi vysmál Kufr se mi zdál prázdný tak jsem se rozhodl pro tuhle variantu,ale učel to nebude mít až takový pro posluchače ve vnitřku vozu
20:56:23
20.05.2008
20.05.2008
gim
-> Zdenek z Lovo: se ti nafukuje kapota ;-)
18:17:30
20.05.2008
20.05.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdenek z Lovo: Tak ten woofer v tom kufru bych chtěl slyšet, ale jinak hezky jsi si s tím vyhrál.