Zdenek/SkodaSaab Zdenek/SkodaSaab

komentáře | popis | fotky | Zdenek z Lovo | 08.09.09 16:19 | 187x v oblíbených
Představuji svýho žrouta času a peněz:-)



Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(



Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.



Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.



Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.



Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.



Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16

Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16



Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.



Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)



Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení

z palubky.



Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.



Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)



Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.



Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.



Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)



Časem opět něco připíši:-)







!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!



edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky





Zdenek/SkodaSaab - komentáře:

17:51:29
20.05.2008
Zdenek z Lovo
-> Eidy: Díky ale nařezat ty desky aby kopírovaly kufr bylo na palici1
13:23:59
20.05.2008
Eidy
-> Zdenek z Lovo: teda čeče, kufírek jak pokojíček. Moc pěkný 4
17:16:41
08.03.2008
Zdenek z Lovo
-> Maros: Děkuji a přeji hodně štěstí1
14:57:24
08.03.2008
Maros - zrušená registrace
mas ju velmi krasnu...moja je v stadiu prerabania
14:54:21
06.03.2008
Zdenek z Lovo
-> David V6: 1 4
06:33:23
06.03.2008
David V6
-> Zdenek z Lovo: jo jo,a výš jak to tady chodí
15:53:01
05.03.2008
Zdenek z Lovo
-> Eidy: Ty kaňoure1Jo zastav ukážu,předvedu,pokácáme a když tak mi jí ohneš přes hlavu 3 Včas se ozvy ať ti vysvětlím kde to je
15:21:41
05.03.2008
Eidy
-> Zdenek z Lovo: ok, někdy se stavím, jezdím tam poměrně často na šu... totiž na kukačku samozřejmě 3
14:33:09
05.03.2008
Zdenek z Lovo
-> David V6: Taky bych mohl tam dát ramena ve stylu RS a možná by bylo po problémech ale nechci se už tím zabývat jelikož bych nikdy nevyjel1Třeba Eidy to myslí dobře ale mam o trochu jiný názor tak jsem mu nabídl ať se zastaví a pokecáme o tom,jelikož bydlí kousek ode mě.Jinak váha motoru je kurevská 2A ta tvůj musí vážit o krapec víc než můj.
13:35:38
05.03.2008
David V6
tady je fakt zajímavý jak lidi podle fotek poznají co je dobrý a co ne,ale souhlasím se zdeňkem protože ten kravskej motor tý vlečce dá zabrat a když to má na unibalech a převařený ramena tak je to hned jiný,kuli váze motoru já do svýho auta taky nedal vlečku a udělal si ramena podle sebe.
18:20:00
04.03.2008
Zdenek z Lovo
-> Eidy: Koukám že jsi z Roudnice tak až pojedeš do Ltm tak dej vědět a zastav se.Pokecáme o tom.Jak popisujete že se bude kroutit to a to je moc přehnaný.Ta tyč není stáhnutá jak si někdo myslí stylem co síly dali ale je to jemně dotažený na voze který stálo na kolech.Přiznávám že kdyby to někdo dotahoval a auto bylo zvednutý tak by to dotáhnul do polohy kdy vzdálenost mezi rameny je kratší než v poloze na kolech,tak to pak ano,ale u mě to tak nebylo takže žádný problém.Jednoduší bude když se zastavíš a vysvětlím,takhle psaním mě to nebaví1
16:09:10
04.03.2008
Eidy
-> Zdenek z Lovo: tohle lze z fotky posoudit snadno, stačí znát úhly kývýní ramen a je to jasný. Při propružení z normální polohy tvého auta dochází krátce k napínání tvojí hoummejd tyče a posléze ke vzpěru. Při vzpěru dojde při tomhle průměru a délce pouze k ohnutí takže se nic nestane, jen je to kravina navíc, ale budiž. Spíše jde o fázi napínání. V tom případě budou značně namáhaný uši na příčce na ohyb, příčka na krut, podélná ramena a jejich uložení na tah a konec podélného ramene ještě na krut (mimo jiné). Snad se ti to kroutí hlavně v podélnym rameni, protože si nechci představit co by se stalo, kdyby ti prasklo ucho na příčce převodovky.

Tvoje auto se mi líbí, zpracování vypadá na fotkách moc dobře, ale tohle je z principu nesmysl, navíc nebezpečný.
14:39:21
04.03.2008
Zdenek z Lovo
Dobrá pro někoho blbost pro mě věc která mi pomohla v určitých věcech co jsem potřeboval2A občas nechápu jak někteří lidi přes fotky dokáží posoudit že je to blbost když ani neví proč to ten dotyčný udělal tak a z jakým záměrem4 Ten unibal jsem myslel uložení podélného ramene,špatně jsem to pojmenoval.
13:32:05
04.03.2008
Zazaa
a neni to negativni ohlas ... auto se me az na nektere veci libi



jen tohle je proste blbost :)
13:26:20
04.03.2008
Zazaa
-> Zdenek z Lovo: co myslis prosimte gumovym unibalem ? mam pocit ze si to pletes se silentblokem coz je neco naprosto jine :)



jinak ono z tech fotek moc videt neni, ale co vidim je ze sikme rameno je ulozene klasika v pricce (mozna posunute nahoru kvuli odklonu)

podelne se zda bejt taky puvodni a pokud si to misto uchyceni do skeletu neposunul dozadu tak aby osa kyvani byla kolma k podelne rovine auta tak to spojeni polonaprav je blbost a casem musi neco odejit
12:01:27
04.03.2008
Zdenek z Lovo
Vidím že tu jsou záporné ohlasy,to je dobře1To co máte namysli je pravda,ale u mého případu místo klasických unibalů tam mam ty popisovaný ložiska a převařený uchyty ramen pod převodovkou.Jinak po pár jízdách jsem vyndal originál gumový unibal a čuměl jsem co z nich zbylo8.Jinak zvednutý auto na heveru a při ježdění nejde srovnávat jelikož by při takovým rozdílu ramen by byl člověk dávno na boudě 1 Jinak chlapi,nedělal jsem to pro srandu králíkům ale pro to že to má nějaký účinek který vyžaduji.Kdyby to mělo negativní účinky tak už to tam není1
11:29:52
04.03.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: -> Zazaa: Naprostý souhlas. Stačí auto zvednout na hever o kolik se přiblíží podélné ramena k sobě. Pohyb kola do předu a dozadu se dá řešit unibalem nebo jiným uchycením podélného ramene a nebo jinou nápravou ve stylu RS a LR.
08:19:52
04.03.2008
Zazaa
-> Zdenek z Lovo: na to zabraneni rozjisdeni ramen je lepsi minimalne jine ulozeni podelneho ramene (uplne jinej silentblok nebo lozisko) protoze v nem se to hlavne rozjizdi

nebo nejlip nejakej svarenec obou ramen misto toho origo bastlu ...
08:14:00
04.03.2008
Zazaa
-> Zdenek z Lovo: U-geen ma pravdu ... ty ramena nemaji osu kyvani kolmo k podelne rovine a proto pohyb pri propruzeni neni jen nahoru a dolu ale i dovenku

pokud je dole sepnes natvrdo tak se ten pohyb ve smeru doven musi projevit deformaci nekde jinde (silentbloky na podelnem a pricnem rameni, spoj ramen ...)

jestli maji ty tlumice jen malej zdvih tak to ty silentbloky asi poberou , ale i tak to neni moc stastne reseni
07:58:30
04.03.2008
U-Geen
-> Zdenek z Lovo: no jenze ramena se "priblizujou" nebo "vzdalujou" mj, z principu tyhle napravy...
Extreme Tyres