skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Představuji svýho žrouta času a peněz:-)
Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(
Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.
Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.
Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.
Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.
Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16
Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16
Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.
Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)
Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení
z palubky.
Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.
Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)
Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.
Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.
Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)
Časem opět něco připíši:-)
!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!
edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky
Motor:Dárcem je Saab 9000,označení motoru je 2.0 Turbo 16V kod B202i.Původní výkon Saabu byl cca 180k po výměně řídicí jednotky má nyní cca 230k(Přesně budu vědet až na válcích).Motor je uchycený na svařených držacích který jsou pevně sešroubovány do kastle.Motor s prevodovkou je spojen pomocí mezikusu vlastní výroby:-)Motor byl v takovým stavu že po odstrojení jsem na něj musel koupit vše nové(Turbo,svody,pumpa vodní,vstřikovací lišta a mnoho dalšího:-(
Převodovka:Převodovka je ZATÍM seriová 5g.Do budoucna tam půjde neco lepšího co udrží ten výkon.Přítlačák je z felicie 1.6 a lamela kovokeramicka od Feroda a nedochází k žádnému prokluzu.
Podvozek:Nápravy jsou původní akorád vyztužený a samozřejmě zrepasovaný.Na zadní nápravě bylo změněno uchycení pod převodovkou,aby nevznikal efekt Aček kol.Tlumiče jsou udělaný na zakázku od Anglický firmy AVO,jsou jak výškově tak i tuhostně štelovatelný(předek 20 a zadek 22 poloh).Mezi zadními rameny pod tlumičema je štelovací tyč na čepech(použity z předku z řízení)aby se neměnila vzdálenost mezi rameny.Přední stabilizátor je o průmeru 25mm.V předním kufru je vzpěra mezi tlumiči.
Brzdy:Kotouče jsou použity z Octavie 1.8T jak př. tak zadní.Třmeny jsou ve předu ze Saabu 9000 a vzádu ze Seatu Cupry.Náboje a uchycení třmenu jsou dělaný podle mého návrhu a náboje mají rozteč 5*100.Podotýkám že to není Made in Saky!Jelikož jsem si je u něj objednal a po 4 MĚSÍCÍCH mi zdělil že se ztratily někde v zinkovně:-)Upřimně řečeno mu dodnes nevěřim!Tak mi je zhotovyl pan MISTR Braunstein z místní vesničky nedaleko ode mě.
Kola:Kola jsou značky AEZ Paron o rozměru 9*16 na obou nápravách.Časem je nechám celý vyleštit.
Pneumatiky:Vpředu jsou použity Hankook S1 evo 215/35 R16
Vzadu jsou použity Michelin PilotExalto 215/40 R16
Barva:Je žllutá s perletí,odstín od Mazdy 6.Lak je ve 3 vrstvách.
Interiér:Je v kombinaci béžovo-černý koženky.Palubka je původem z Felicie.Budiky jsou modře plazmově podsvícený.Otáčkoměr i Tachometr je plně funkční a k nim jsem přidal budíky tlaku turba,tlaku oleje,teploty oleje a teploty vody.Kvůli odhlučnění jsem všude nalepil zevnitř auta molitan o síle 1,5cm(dveře,střecha,podla ha)
Music:Radio je JVC KD-SH1000(relativně za málo peněz špičkový rádio:-)Celkem je požito 11 reproduktorů a dva zesiky,z toho jeden basák a zesik je v předním kufru,čtyři středy v předních dveří,dva ovály za sedačkami v bocích,dva basáky ze zesikem v ozvučnici místo zadních sedaček a nakonec dva výškáče ve vydechách topení
z palubky.
Světla:Přední světla z blinkry jsou překrytý čirými kryty od fi.Ellri.Přední světla jsou osazena Bixenony z Fordu S-max a blinkry jsou zahlazeny a v nich krytky z Octavie který překrývají žárovku.Zadní světla jsou použity ze starý Tatry 148 a nebo Mates kde sloužily jako blinkry.
Karoserie:Je zcela zahlazena,zavařená otvory pro nárazníky,pro kliky zadní ofuky,srovnaný zadní čelo atd.Každý to zřejmě pozná sám:-)
Osvětlení vozu:Celkem je použito 8 neonu který vyzařují modrý světlo.Z toho čtyři pod autem a čtyři v mororovým prostoru.Vše je ovládáno pomocí dálkovýho ovládaní.
Jízdní vlastnosti:K tomu nemohu zatím moc říci jelikož jsem auto nemohl řádně otestovat:-(Mohu zatím jen usoudit že ŠkodaSoob nebude nějaká ztihačka v zatáčkach,jelikož motor je kurevsky těžky a podíl má na tom i to že veškerá váha je na zadní nápravě.Ale na druhou stranu jsem to nedělal na nějaký závodění ale pro to že mě to baví a chtěl jsem tam mít od každýho odvětví tak něco(motor,muzika,vzhled atd:-)Jinak jízdy na 400m se jedou jen rovně,tak alespoň tam si mohu zařádit.
Tak jsem si udělal radost pod stromeček a koupil jsem si dva Magnáty Destruktor 1000:-)
Časem opět něco připíši:-)
!!!!!!!!!PRODÁM ZA 55000KČ,vše kompetní.!!!!!!!!!
edit:tak r-a-k jde nakonec do DOBRÝCH rukou kde vim že se nebude huntovat,ničit,tuzingovat atd ba naopak budu na přání kupujícího dávat převodovku z porsche aby měl svatý pokoj.Prodej byl za 60000Kč + Kč za práci a cenu převodovky
Zdenek/SkodaSaab - komentáře:
15:13:09
29.01.2008
29.01.2008
Br-Misko
cerus kamo pekna rapida ako si tam dostal ten motor
10:29:37
10.01.2008
10.01.2008
David V6
-> Zdenek z Lovo: já jsem ji prodával že mi doma vadila.příště
09:02:50
10.01.2008
10.01.2008
MATTESS
-> TUNER: prej každá druhá, cestou z Hrocháče to tak na Baranďáku nevypadalo
07:46:08
10.01.2008
10.01.2008
Zdenek z Lovo
-> David V6: Kdo zaváha nežereAlespoň je výhoda že se jich ještě stále mnoho váli u každýho ve stodole a jsou za pakatel(Zatím)
07:35:50
10.01.2008
10.01.2008
David V6
-> Zdenek z Lovo: kdyby si s tímhle přišel dřív tak jsem měl doma 4,22 na suchý poloosy a před pár měsíci jsem ji proda za 400Kč,no jo nic nenaděláme
07:27:28
10.01.2008
10.01.2008
TUNER
.....a vo tom to je....já kdybych to vozil na podvalu tak tam taky klidně dam 4,22 a zrychlovalo by to líp.....ale pro moje podmínky mam to co mam a jsem nadmíru spokojen i za cenu toho že mi každá druhá škodofka na semaforech ujede.....
22:04:41
09.01.2008
09.01.2008
Zdenek z Lovo
-> Tuner#2: Aj,sorry hral jsem si na inteligenta a ani nevim že jen 5g je z trosky
16:45:21
09.01.2008
09.01.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdenek z Lovo: 4řka je ze škodovky ze 4q Akorát 5tka je z trosky.
16:29:46
09.01.2008
09.01.2008
Zdenek z Lovo
-> TUNER: Jj,vím 4 a 5 máš z dvanácettrosky.Já jinak tak maximálně budu jezdit jen kolem komína a a na dál vzdálený srazy budu tahat na podvalu kvůli Fíkům
13:51:08
09.01.2008
09.01.2008
TUNER
-> Zdenek z Lovo: Mě ale nejde o maximální rychlost,na to by mi taky stačila 4,22 protože 200 fakt furt nelítam...
Jde mi o to že při přejezdech je na tenhle motor ta převodovka prostě krátká a motor dost točí a má vyší spotřebu...
Takže při 120 km/h kdy motor točí cca 3000 otáček a má 240 Nm už netočí 3500 jko se seriovou 3,9kou a těch 500 otáček k dobru je na spotřebě sakra poznat...
Jinak to samozřejmě mají ty co to vozí na podvalu....
Jde mi o to že při přejezdech je na tenhle motor ta převodovka prostě krátká a motor dost točí a má vyší spotřebu...
Takže při 120 km/h kdy motor točí cca 3000 otáček a má 240 Nm už netočí 3500 jko se seriovou 3,9kou a těch 500 otáček k dobru je na spotřebě sakra poznat...
Jinak to samozřejmě mají ty co to vozí na podvalu....
09:28:25
09.01.2008
09.01.2008
Zdenek z Lovo
-> TUNER: Znáš to člověk by chtěl mít z auta 20 let starýho raketu Beru to podle toho že na pětku jsem řadil ve 180 km tak by těch 4,22 stačilo a polepšil si v pružnosti auta.Pro mě je zbytečný aby mi to lítalo nějakých 220-230 km.Kdo to má pak kočírovat
07:56:21
09.01.2008
09.01.2008
TUNER
-> Zdenek z Lovo: Nj,sprinteři...Já mam 3,9 a ještě delší 4 a 5ku........Kdo s tou krátkou 3,9 má jezdit dlouhý štreky...))))
07:39:13
09.01.2008
09.01.2008
Zdenek z Lovo
jinak ten stálý převod by měl být 3,9.4,22 jsem nechtěl z důvodů toho že by to moc nejelo na rychlost.Jenže v po zkušební jízdě by bohatě stačil 4,22 a ještě bych si polepšil na akceleraci .Myslim si že nebude dlouho trvat a ohřeje se tam i převodovka z 4,22,tak uvidim
07:35:26
09.01.2008
09.01.2008
Zdenek z Lovo
-> David V6: Ahoj,žiju a někdy mi připadá že přežívámPrděl jsem se s těma prahama co mi šikulové kdysi promáčkly .ale vše je hotovo tak ok.
20:39:37
05.01.2008
05.01.2008
David V6
-> Zdenek z Lovo: žiješ ještě
17:48:09
24.12.2007
24.12.2007
David V6
-> TUNER: víťa má taky 3.9.
zděndovi to pojede o dost líp než nám jestli tam teda má těch 230koní a s váhou nebude moc vysoko,podle videa tam ty koně asi budou
zděndovi to pojede o dost líp než nám jestli tam teda má těch 230koní a s váhou nebude moc vysoko,podle videa tam ty koně asi budou
17:41:58
24.12.2007
24.12.2007
TUNER
-> David V6: Nemá tam náhodou víťa 4,2 a Zdeněk 3,9 ??
Myslim že Zdeňkovy to pojede o dost líp jak nám oběma dohromady....
Myslim že Zdeňkovy to pojede o dost líp jak nám oběma dohromady....
17:14:48
24.12.2007
24.12.2007
David V6
-> Zdenek z Lovo: ty točky to přesně sedí jako u víti,myslím řazení kvaltů a rychlost
17:08:42
24.12.2007
24.12.2007
David V6
-> Zdenek z Lovo: to by bylo dobrý tak se pak dohodnem
13:39:06
23.12.2007
23.12.2007
capuccino
Tak to se ti povedlo je moc hezkej,podle toho co čtu tak máš asi dost dlouho sucho v pěněžence co....