skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tohle je moje Škoda 1000 MB z roku 1968, model 69.
Kupoval ji děda v 69 roce novou. Mám doma i účet. Pak s ní jezdili nějakou dobu táta, který provedl i nějaké úpravy( v 90. roce výměnu blatníků+věci okolo, zgenerálkovaný motor Š 120 a další drobnosti.Něco najezdil a pak auto nějaký čas stálo. Pak jsem ho dostal já.
Asi v 16 letech jsem začal s nějakýma úpravama. Ze začátku nějaké drobnosti. Pak jsem si svařil prolisy 5.5 palce a obul nové pneu Barum Brillantis 185/60 R13. Ale v autě byl stále původní čtyřkvalt SP 4.44. S tím se jezdit nedalo. Následovala úprava tunelu a montáž 5q SP 4.22. Poté následovala spousta dalších úprav…Auto mělo v té době najeto cca 117 000 Km, motor po generálce cca 15 000 Km.
Kastle:
Téměř v sérii, střešní okno originál Škoda, vytažené zadní lemy cca o 2 cm, mřížky v zadních blatnících upravené erkové, doplněné kapsami. Kapky Beskydsport. Díra v zadní kapotě kvůli odvodu horka. Přední halogenová světla, přídavná dálková světla+žluté mlhovky
Podvozek:
Přední náprava z užovky
7mm podložky mezi horními rameny a nápravnicí
Dorazy na ramenech převařené za rovné
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Zadní náprava původní, podélná ramena rozšířená v oblasti tlumičů, vzadu spojen profil výztuhou pro podvázání popruhem, nyní podvázání kratším kovovým páskem jako origo.
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Brzdy:
Posilovač+brzdový válec Felicia bez ABS na nerezovém držáku na stovkové pedálové konzoli, nádobka na brzdovku z Octavie I, víčko Fabia
Spojkový váleček 120
Kompletně nové měděné trubky včetně spojky a benzinového vedení, nové hadice.
Předek dvoupístky, nové třmeny, nové origo kotouče, desky Lucas
Zadek origo původní bubny, azbestový obložení, excentry nahrazeny novými samostavy
Motor:
Škoda 120 po generálce , naskládaný v bloku 105.
Bezkontaktní zapalování z Favorita 136
Snížená hlava
Vačka Favorit 136
Alternátor Felicia 70 A.
El. ventilátor, přídavný chladič Š 120, olejový chladič z erka.
ALU ventilové víko škoda s hrdlem do strany, odvětrání do nádobky
Vzduchový filtr K&N
Příčný výfuk-svody vlastní výroby, motocyklový tlumič Akrapovič Carbon/Titan
Tvrdé uložení motoru
Olej Castrol EDGE TITANIUM FST 10W60
Palivo Verva100/MaxxMotion 100
Převodovka:
5q, SP 4.22.
Kola:
Wolfrace 7x13, pneumatiky Nankang Sportnex NS-2R , TREADWEAR 180 185/60 R13 84V
Interiér:
Přidaný otáčkoměr, sportovní tříramenný volant OMP WRC s červenou nití.
Přední sedadla Cobra Classic RS, tříbodové odepínací červené pásy OMP
Zadní sedadla 110R.
Kulisa 5q, upravená páka 1203, kožená rukojeť Felicia Sport-line s červenou nití, hliníkový kroužek ala TT
Zkrácená ruční brzda hybrid 120/favorit
Kupoval ji děda v 69 roce novou. Mám doma i účet. Pak s ní jezdili nějakou dobu táta, který provedl i nějaké úpravy( v 90. roce výměnu blatníků+věci okolo, zgenerálkovaný motor Š 120 a další drobnosti.Něco najezdil a pak auto nějaký čas stálo. Pak jsem ho dostal já.
Asi v 16 letech jsem začal s nějakýma úpravama. Ze začátku nějaké drobnosti. Pak jsem si svařil prolisy 5.5 palce a obul nové pneu Barum Brillantis 185/60 R13. Ale v autě byl stále původní čtyřkvalt SP 4.44. S tím se jezdit nedalo. Následovala úprava tunelu a montáž 5q SP 4.22. Poté následovala spousta dalších úprav…Auto mělo v té době najeto cca 117 000 Km, motor po generálce cca 15 000 Km.
Kastle:
Téměř v sérii, střešní okno originál Škoda, vytažené zadní lemy cca o 2 cm, mřížky v zadních blatnících upravené erkové, doplněné kapsami. Kapky Beskydsport. Díra v zadní kapotě kvůli odvodu horka. Přední halogenová světla, přídavná dálková světla+žluté mlhovky
Podvozek:
Přední náprava z užovky
7mm podložky mezi horními rameny a nápravnicí
Dorazy na ramenech převařené za rovné
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Zadní náprava původní, podélná ramena rozšířená v oblasti tlumičů, vzadu spojen profil výztuhou pro podvázání popruhem, nyní podvázání kratším kovovým páskem jako origo.
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Brzdy:
Posilovač+brzdový válec Felicia bez ABS na nerezovém držáku na stovkové pedálové konzoli, nádobka na brzdovku z Octavie I, víčko Fabia
Spojkový váleček 120
Kompletně nové měděné trubky včetně spojky a benzinového vedení, nové hadice.
Předek dvoupístky, nové třmeny, nové origo kotouče, desky Lucas
Zadek origo původní bubny, azbestový obložení, excentry nahrazeny novými samostavy
Motor:
Škoda 120 po generálce , naskládaný v bloku 105.
Bezkontaktní zapalování z Favorita 136
Snížená hlava
Vačka Favorit 136
Alternátor Felicia 70 A.
El. ventilátor, přídavný chladič Š 120, olejový chladič z erka.
ALU ventilové víko škoda s hrdlem do strany, odvětrání do nádobky
Vzduchový filtr K&N
Příčný výfuk-svody vlastní výroby, motocyklový tlumič Akrapovič Carbon/Titan
Tvrdé uložení motoru
Olej Castrol EDGE TITANIUM FST 10W60
Palivo Verva100/MaxxMotion 100
Převodovka:
5q, SP 4.22.
Kola:
Wolfrace 7x13, pneumatiky Nankang Sportnex NS-2R , TREADWEAR 180 185/60 R13 84V
Interiér:
Přidaný otáčkoměr, sportovní tříramenný volant OMP WRC s červenou nití.
Přední sedadla Cobra Classic RS, tříbodové odepínací červené pásy OMP
Zadní sedadla 110R.
Kulisa 5q, upravená páka 1203, kožená rukojeť Felicia Sport-line s červenou nití, hliníkový kroužek ala TT
Zkrácená ruční brzda hybrid 120/favorit
Milan 136/Škoda 1000MB SPORT - komentáře:
20:36:57
02.11.2009
02.11.2009
filcek
moc pekna ticka a moc pekny pakapek
21:14:29
31.08.2009
31.08.2009
Milan 136
-> Tomo: Pošli mi prosím pár fotek pickupů takových jako mám já, který jsou denně v provozu. Pak mi nezbyde nic jiného než s Tebou souhlasit
21:11:04
31.08.2009
31.08.2009
suri
-> Milan 136: ono felícia je moja srdcovka a tento pick up je nádherný jeden u nás takého má tiež pekný ale tento je krajší , a čo vidím tak večšinou sú to také s tlmičmi prepadnutými v kasni rozhnité lemy a pod . vylágrované zhuntované mrdky , ak tomo denne stretáva niekolko takýchto pickupov tak musí byt stastný človek
21:09:11
31.08.2009
31.08.2009
Milan 136
-> suri: Děkuju moc. Přidal jsem aktuální foto. Snad mu taky někdy založím kartu
21:16:00
23.08.2009
23.08.2009
suri
-> Tomo: ty každý den vídaš taký pickup? ja to štastie nemám , tiež neviem čo sa ti páči na rozhnitom kile
21:04:31
23.08.2009
23.08.2009
Tomo - zrušená registrace
-> suri: co sa ti paci na tom pick-upe ? vazne neviem ... ako kazdy iny podla mna
19:21:34
23.08.2009
23.08.2009
suri
-> Milan 136: pekná 1000cka , ale ten pick - up je nádherný , proste krása .
09:56:38
10.02.2008
10.02.2008
Eidy
-> skoda100lukas: Wolfrace 7J 13 má to napsaný u fotky
22:36:04
09.02.2008
09.02.2008
skoda100lukas
ahoj prosimte co to je za kola???
11:46:51
30.12.2007
30.12.2007
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
aha
19:26:31
19.12.2007
19.12.2007
Milan 136
-> havlik: Stane se no...-> tomo227: Díky. Teď odpočívá veterán jezdím pick-upem.
Za půlku pěnez
Za půlku pěnez
11:20:57
19.12.2007
19.12.2007
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
tak jasne len som mal malo casu lebo som siel prec tak som to radsej napisal to je rychlejsie
20:44:23
17.12.2007
17.12.2007
havlik
-> tomo227: předpokládam že už si vystudoval 1. třídu zakládní školy aby sis to uměl přečíst
20:43:26
17.12.2007
17.12.2007
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
krasna kara ale aj kolecka nie su zle co su to zac???
16:56:41
25.10.2007
25.10.2007
Milan 136
-> joker999: Bohužel to je zatím ve stavu jako na fotách...
Vůbec není čas. Jezdím každý den s tím. Ale teď pořídím jiný auto a snad to dodělám...
Vůbec není čas. Jezdím každý den s tím. Ale teď pořídím jiný auto a snad to dodělám...
23:49:29
24.10.2007
24.10.2007
joker999
nemaš foto naporaku a ako si to vyriešil
14:38:29
19.08.2007
19.08.2007
Milan 136
-> dušan: Jo komplet s větrákem..
07:57:10
10.08.2007
10.08.2007
dušan
-> Milan 136: a to je topení i s vetrakem ne ??
21:48:14
09.08.2007
09.08.2007
Milan 136
-> dušan: No přes ten tunel je to nešťastný řešení. Hodinu to ohřívá tunel než to začne topit. Kvůli vlečce budu muset odstranit tu rouru od větráku. A dám do kufru topení ze 120. Aspoň to bude konečně topit..