fela jeste pred prestavbou na Kita
http://www.youtube.com/wa
tch?v=n6-O4gWucvs
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto tu už jednou bylo, ale nějak pořád nebylo jasný co z toho nakonec bude. Teď už je tak nějak hotový, tak to sem můžu dát. Je to taková normální bílá Felda s motorem z Fábie na Ačkovym karburátoru, vlastně to celý skládali a ladili v Motor Excelu. Podvozek je rozšířenej o 4cm na každý straně, má to chlazený kotouče vepředu a obyč kotouče vzadu s destičkama DS2500, plus tréningáče. Převodovka je pokrácená na 3,4,5 stupni.
pro ty co mají rádi takový ty highlights z časopisů tak to máte tady formální cestou:
Motor a převodovka:
Blok motoru s vnitřnostma z Fábie 1,4 8V, odlehčená kliková hčídel. Hlava upravená Felda MPi z Motor-Excelu. Plnění - karburátor favorit úprava Motor-Excel, upravené sání fávorit. El. benzínová pumpa Pierburg. Odlehčený setrvačník (něco kolem 4kg), chlazení oleje tepelným výměníkem Setrab, prevodovka SP 4,12 a kratší 3,4,5st + zajištění 3st proti posunutí. Uložení motoru a převodovky v tvrdých silentblokách. Výfuk je zatím ve výrobě.
Podvozek:
Přední chlazené kotouče Renault 238mm s brzdiči Sierra, zadní kotouče Golf GTi destičky Ferodo DS2500, HP tréningáče, rozšířená zadní i přední náprava o 8cm. Upravená přední ramena.
Karoserie:
Odlehčená od koberců a plastů v interiéru a od tlumících hmot mezi motorem a interiérem. Vevařená rozpěra mezi zadní tlumiče + šroubovaná rozpěra předních tlumičů. BodyKit Felicia KIT Car včetně karbóónovejch zrcátek a zdního křidýlka.
Elektrika:
Odebrán kabelový svazek motoru a řídící jednotky MPi + vlastní rozvod a ovládání benzínové pumpy a zapalování. Manuální zapínání ventilátoru chladiče.
------------------------- -------------------------- ------
10.10.2010
plány do budoucna:
(to je to co se uskuteční na 100%)
1) svody 4-1 a dál podomácku vyrobený 50mm střed a konec - 29.10.2010 Hotovo
2) laminátový zadní vrata
3) makrolony
4) přechod z chlazenejch 238 na 260mm přední brzdy - Hotovo
5) podložky pod náboj s odklony na zadní nápravě - Hotovo
(to co se uskuteční jenom možná)
1) přechod z podložek na dlouhé poloosy + "A" těhlice s tlumičema
2) přechod z podložek na širokou KIT nápravu
29.10.2010:
Vejfuk je celej hotovej, zvuk to má krutej a do otáček to jde taky moc pěkně :) někdy sem hodim video až to natočim
22.6.2011:
Poskládal jsem nějakou převodofku. SP 4,8 a 3,4,5 kratší ... v max cca 155km/h
pro ty co mají rádi takový ty highlights z časopisů tak to máte tady formální cestou:
Motor a převodovka:
Blok motoru s vnitřnostma z Fábie 1,4 8V, odlehčená kliková hčídel. Hlava upravená Felda MPi z Motor-Excelu. Plnění - karburátor favorit úprava Motor-Excel, upravené sání fávorit. El. benzínová pumpa Pierburg. Odlehčený setrvačník (něco kolem 4kg), chlazení oleje tepelným výměníkem Setrab, prevodovka SP 4,12 a kratší 3,4,5st + zajištění 3st proti posunutí. Uložení motoru a převodovky v tvrdých silentblokách. Výfuk je zatím ve výrobě.
Podvozek:
Přední chlazené kotouče Renault 238mm s brzdiči Sierra, zadní kotouče Golf GTi destičky Ferodo DS2500, HP tréningáče, rozšířená zadní i přední náprava o 8cm. Upravená přední ramena.
Karoserie:
Odlehčená od koberců a plastů v interiéru a od tlumících hmot mezi motorem a interiérem. Vevařená rozpěra mezi zadní tlumiče + šroubovaná rozpěra předních tlumičů. BodyKit Felicia KIT Car včetně karbóónovejch zrcátek a zdního křidýlka.
Elektrika:
Odebrán kabelový svazek motoru a řídící jednotky MPi + vlastní rozvod a ovládání benzínové pumpy a zapalování. Manuální zapínání ventilátoru chladiče.
------------------------- -------------------------- ------
10.10.2010
plány do budoucna:
(to je to co se uskuteční na 100%)
1) svody 4-1 a dál podomácku vyrobený 50mm střed a konec - 29.10.2010 Hotovo
2) laminátový zadní vrata
3) makrolony
4) přechod z chlazenejch 238 na 260mm přední brzdy - Hotovo
5) podložky pod náboj s odklony na zadní nápravě - Hotovo
(to co se uskuteční jenom možná)
1) přechod z podložek na dlouhé poloosy + "A" těhlice s tlumičema
2) přechod z podložek na širokou KIT nápravu
29.10.2010:
Vejfuk je celej hotovej, zvuk to má krutej a do otáček to jde taky moc pěkně :) někdy sem hodim video až to natočim
22.6.2011:
Poskládal jsem nějakou převodofku. SP 4,8 a 3,4,5 kratší ... v max cca 155km/h
JirkaF / Fela KITCAR 1.4 - komentáře:
09:30:09
10.10.2010
10.10.2010
suri
-> JirkaF: keby len spamer :-D
09:27:47
10.10.2010
10.10.2010
JirkaF
-> suri: tyjo to cumim Suri ... ty seš tady teda pěknej spamer ... tolik příspěvků nemá na FK ani Kejzi
09:14:36
10.10.2010
10.10.2010
suri
-> JirkaF: tak vitaj -> Tuner#2: tiež som nadával na PHP fora ale TW aj Feliciaklub.cz je úplne prehľadný a pohodový , dobré vyhľadávanie , akurát inzeráty sa tam premazávajú a spätne nenájdem už nič . zato feliciaklub.sk je na mňa príliš nevhodný , php divná farba a malé tlačítka a také neprehladné
00:21:27
10.10.2010
10.10.2010
JirkaF
-> Tuner#2:
To máš asi pravdu... každopádně já do toho ještě neproniknul
To máš asi pravdu... každopádně já do toho ještě neproniknul
22:23:12
09.10.2010
09.10.2010
Jura_Favorit
-> Tuner#2: myslím, že je to čistě subjektivní záležitost, každýmu prostě vyhovuje něco jinýho. Já jsem tady regnutej dva roky, za tu dobu jsem si snad nastavil, co se dalo, a stejně mi phpbb vyhovuje taky víc Samozřejmě neříkám, že phpbb nemá své mouchy – má a mnoho…
Ale nechme toho tlachání o ničem, stejně nic nevyřešíme, máme tu skoro hotový krásný projekt, tak dejme prostor jemu…
Ale nechme toho tlachání o ničem, stejně nic nevyřešíme, máme tu skoro hotový krásný projekt, tak dejme prostor jemu…
21:32:15
09.10.2010
09.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> JirkaF 09.10.10 18:23:03: S tím nemůžu souhlasit... Tady i přes to jaký je tu trafic, tak je vše naprosto přehledné. Je to o nastavení a naučení se všechny ty funkce co tu jsou využívat pro svůj prospěch a ušetření času a pak je to 100x lepší jak phpbb forum.
21:30:37
09.10.2010
09.10.2010
Lukáš Černý
-> JirkaF: Diky :) .. projel sem fotky na rajceti a vipada to hodne dobre, tak at se dari i dal ;) :)
18:30:31
09.10.2010
09.10.2010
Mr_Kubas
JirkaF 09.10.10 18:23:03 napsal:
→ Jura_Favorit:
no mě moc nesedí ten systém tady … klasicky phpbb forum je asi
nepřekonatelny Tak to já jsem přesně opačného názoru Je to o zvyku, tady je super systém nečtených a rozdělení kategorií atd atd...
→ Jura_Favorit:
no mě moc nesedí ten systém tady … klasicky phpbb forum je asi
nepřekonatelny Tak to já jsem přesně opačného názoru Je to o zvyku, tady je super systém nečtených a rozdělení kategorií atd atd...
18:23:03
09.10.2010
09.10.2010
JirkaF
-> Jura_Favorit:
no mě moc nesedí ten systém tady ... klasicky phpbb forum je asi nepřekonatelny
no mě moc nesedí ten systém tady ... klasicky phpbb forum je asi nepřekonatelny
18:15:53
09.10.2010
09.10.2010
Jura_Favorit
JirkaF 09.10.10 17:56:43 napsal:
Ty seš tu taky
Tady ale víceméně jen jako pozorovatel, nějak mi to tu celkově nesedí Doma jsem na skodafavorit.cz, jenomže, ... No, do mrtvoly se nekope
Ty seš tu taky
Tady ale víceméně jen jako pozorovatel, nějak mi to tu celkově nesedí Doma jsem na skodafavorit.cz, jenomže, ... No, do mrtvoly se nekope
18:11:27
09.10.2010
09.10.2010
JirkaF
Tak chlapi ... s těma fotkama asi nic zajímavýho nevyberu tak se podívejte na všechno ... mám to na rajčeti jirkaf007.rajce.idnes.cz/
17:56:43
09.10.2010
09.10.2010
JirkaF
-> Lukáš Černý:
Koukal jsem na tvoje auto, líbí se mi jak si to vzal z gruntu
-> Jura_Favorit:
Ty seš tu taky
-> Petrson:
Fotky nějaký vyberu
Koukal jsem na tvoje auto, líbí se mi jak si to vzal z gruntu
-> Jura_Favorit:
Ty seš tu taky
-> Petrson:
Fotky nějaký vyberu
14:18:10
09.10.2010
09.10.2010
Petrson
oo tak to mě zajímá rychle rychle fotky :))
12:39:36
09.10.2010
09.10.2010
Jura_Favorit
Jé Jirka má účet i tady... šup s ním do oblíbených
12:25:42
09.10.2010
09.10.2010
Lukáš Černý
hhmm zni to zajimave ... chtelo by to nejaky fotky ;) :)