skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
S úpravami Felicie jsem začal už v roce 2000. V roce 2002 prošla velkou změnou a položil jsem základ budoucího vzhledu verze, kterou jsem nazval RRS. Od té doby jsem auto postupně vylepšoval. V letech 2005 a 2006 jsem se s autem zúčastnil soutěže Tuning Cup. V následujícím roce už jako její porotce. Firma Sony Xplod prezentuje své výrobky ve Felicii RRS od roku 2006.
Karoserie a lak
Přední, zadní nárazník a prahy vyrobeny na zakázku dle vlastního návrhu, modifikovaná přední maska s nasáváním k ventilaci do interiéru, stříška 5.dveří Airdesign, zpětná zrcátka M3, zavařené 5.dveře, kliky, boční blinkry a původní sání na kapotě, převařené všechny lemy blatníků, sání na kapotě originál Toyota Celica Turbo 4WD s krytem z karbonu, karbonové deflektory na předním nárazníku, karbonové výplně celého nárazníku, aero-centrální stěrač, hliníkové víčko nádrže Mattig, lakované zadní lampy, přední projektorová světla s parkovacími světly „ANGEL EYES“, LED-diodové blinkry, žraločí ploutev, přední a zadní difuzor z karbonu
Barva
na zakázku míchaná,6 vrstev barvy,1 vrstva bezbarvého laku
Motor a převodovka
Motor převrtán na obsah 1.490 ccm, výkon 109 koní, 132 Nm, kovaná klika, ostrá vačka 280/280, závodní výfuk sk.A, zapalovací kabely a iridiové svíčky SPLITFIRE, leštěné sací a výfukové kanály, modré FLEXO hadice, leštěná rozpěrná tyč a víko ventilů, kryt okolí motoru z karbonu, černě lakované nádržky, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, olejová chladič MOCAL, manuální ovládání větráku chladiče, ostřik chladiče vodou
Interiér
Sedadla SPARCO SPRINT, závodní bezpečnostní pásy SPARCO, u řidiče limitovaná série Carlos Sainz, palubní deska a dveřní lišty v matové barvě vozu, zadní zástavba z karbonu v ní zabudované Hi-Fi s ozvučnicemi, homologovaná ochranná klec sk. N s FIA homologací, volant OMP 320 mm z broušené kůže, karbonové pedály SPARCO, nerezové nášlapy pro řidiče a spolujezdce s logem RRS, řadička SPARCO T-REX z broušené kůže, 2x helma SPARCO, boční ochranné sítě SANDTLER, individuální přihrádka na DVD přehrávač a zásobník na CD a DVD, bílé polepy hlavních přístrojů Air Design, duralové lemování kolem nich, před spolujezdcem na palubní desce ukazatele teploty a tlaku oleje, teploty chladící kapaliny voltmetr a otáčkoměr s barevnou volbou podsvícení, 2x hasící přístroj, startování tlačítkem
Sony Audio
CD, MP3 přehrávač CDX-GT700D, DVD přehrávač MEX-R1, v palubní desce zabudovaný LCD monitor XVM-F65, komponentní repro v předních dveřích XS-HT170SN, komponentní repro ve středovém tunelu XS-HT130SN, za předními sedadly 2x basové repro XS-L102P5S s uzavřenými boxy á 14 litrů, v šikmé konstrukci komponentní repro XS-HT170SN a komponentní repro XS-HT130SN, 2x subwoofer 15“ XS-L152P5S s boxem 60 litrů a 2x bassreflex, druhý zabudovaný LCD monitor XVM-F65 na rozpěrné tyči zadních tlumičů, 1x dvoukanálový zesilovač XM-SD22X, 3x čtyřkanálový zesilovač XM-SD46X, 2x jednokanálový digitální zesilovač XM-SD61X, 4x komponentí repro XS-HT170SN v zadních dveřích kufru, mezi sedadly umístěn High End kapacitor Carpower CAP-50HEX 5-Farad, baterie OPTIMA YELLOW TOP, power kabely Carpower Silverline, klemy baterie, pojistková pouzdra, signálové a video kabely Rockford Fosgate, zapojení provedeno firmou RAPID Autohifi
Podvozek a kola
Upravené tlumiče HP Sporting special, snížení -60/-40 mm, litá kola Porsche Turbo 8x17 ET47, rozšiřovací podložky 35/65 mm, pneu Dunlop 9090 205/40 R17, lakované podběhy na modro, přední kotouče Brembo, destičky Ferodo DS2000, přívod studeného vzduchu k brzdám
Karoserie a lak
Přední, zadní nárazník a prahy vyrobeny na zakázku dle vlastního návrhu, modifikovaná přední maska s nasáváním k ventilaci do interiéru, stříška 5.dveří Airdesign, zpětná zrcátka M3, zavařené 5.dveře, kliky, boční blinkry a původní sání na kapotě, převařené všechny lemy blatníků, sání na kapotě originál Toyota Celica Turbo 4WD s krytem z karbonu, karbonové deflektory na předním nárazníku, karbonové výplně celého nárazníku, aero-centrální stěrač, hliníkové víčko nádrže Mattig, lakované zadní lampy, přední projektorová světla s parkovacími světly „ANGEL EYES“, LED-diodové blinkry, žraločí ploutev, přední a zadní difuzor z karbonu
Barva
na zakázku míchaná,6 vrstev barvy,1 vrstva bezbarvého laku
Motor a převodovka
Motor převrtán na obsah 1.490 ccm, výkon 109 koní, 132 Nm, kovaná klika, ostrá vačka 280/280, závodní výfuk sk.A, zapalovací kabely a iridiové svíčky SPLITFIRE, leštěné sací a výfukové kanály, modré FLEXO hadice, leštěná rozpěrná tyč a víko ventilů, kryt okolí motoru z karbonu, černě lakované nádržky, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, olejová chladič MOCAL, manuální ovládání větráku chladiče, ostřik chladiče vodou
Interiér
Sedadla SPARCO SPRINT, závodní bezpečnostní pásy SPARCO, u řidiče limitovaná série Carlos Sainz, palubní deska a dveřní lišty v matové barvě vozu, zadní zástavba z karbonu v ní zabudované Hi-Fi s ozvučnicemi, homologovaná ochranná klec sk. N s FIA homologací, volant OMP 320 mm z broušené kůže, karbonové pedály SPARCO, nerezové nášlapy pro řidiče a spolujezdce s logem RRS, řadička SPARCO T-REX z broušené kůže, 2x helma SPARCO, boční ochranné sítě SANDTLER, individuální přihrádka na DVD přehrávač a zásobník na CD a DVD, bílé polepy hlavních přístrojů Air Design, duralové lemování kolem nich, před spolujezdcem na palubní desce ukazatele teploty a tlaku oleje, teploty chladící kapaliny voltmetr a otáčkoměr s barevnou volbou podsvícení, 2x hasící přístroj, startování tlačítkem
Sony Audio
CD, MP3 přehrávač CDX-GT700D, DVD přehrávač MEX-R1, v palubní desce zabudovaný LCD monitor XVM-F65, komponentní repro v předních dveřích XS-HT170SN, komponentní repro ve středovém tunelu XS-HT130SN, za předními sedadly 2x basové repro XS-L102P5S s uzavřenými boxy á 14 litrů, v šikmé konstrukci komponentní repro XS-HT170SN a komponentní repro XS-HT130SN, 2x subwoofer 15“ XS-L152P5S s boxem 60 litrů a 2x bassreflex, druhý zabudovaný LCD monitor XVM-F65 na rozpěrné tyči zadních tlumičů, 1x dvoukanálový zesilovač XM-SD22X, 3x čtyřkanálový zesilovač XM-SD46X, 2x jednokanálový digitální zesilovač XM-SD61X, 4x komponentí repro XS-HT170SN v zadních dveřích kufru, mezi sedadly umístěn High End kapacitor Carpower CAP-50HEX 5-Farad, baterie OPTIMA YELLOW TOP, power kabely Carpower Silverline, klemy baterie, pojistková pouzdra, signálové a video kabely Rockford Fosgate, zapojení provedeno firmou RAPID Autohifi
Podvozek a kola
Upravené tlumiče HP Sporting special, snížení -60/-40 mm, litá kola Porsche Turbo 8x17 ET47, rozšiřovací podložky 35/65 mm, pneu Dunlop 9090 205/40 R17, lakované podběhy na modro, přední kotouče Brembo, destičky Ferodo DS2000, přívod studeného vzduchu k brzdám
Asphalte/Felicia RRS - komentáře:
09:17:53
10.03.2010
10.03.2010
Kapřík
-> asphalte: zdravím, obdivuji Vaši práci. Tuto felicii řadím mezi top felicie u nás co jsem kde viděl a ve svém pomyslném žebříčku na samotný vrchol. Tuším na předloňském BVV jsem u ní stál asi půl hodiny. Sice nejsem fanda audia, které bych v autě oželel, ale co se exteriéru a ostatních detailů týče, paráda. Skutečně dokonalá precizní práce hodná obdivu....hluboce smekám
01:09:23
10.03.2010
10.03.2010
asphalte
-> Faust22: Jo, byla to podobná chuťovka, jako s gumou na pátých dveřích, ale rovnou 4x.
11:19:24
09.03.2010
09.03.2010
Faust22
Asphalte--- díky jasný to chápu moc práce jakou s tou gumu na pátých dveří co ? Jinak právě to vypadá pěkně ,já to chtěl aby mi ta linka na palubce taky navazovala na dveře ,tak uvidím kdy udělám něco podobného zatím na to nená čas ,nebo spíš nemám náhradní tapecy co bych tam dal prozatím. Díky za radu.
13:42:30
08.03.2010
08.03.2010
asphalte
-> Faust22: Je to přišroubovaný tenký pruh plechu, potažený měkčeným kitem, s kterým se dělá na náraznících. Následně zabroušený do tvaru a přestříkaný. Nekonečná práce, ale když to má BMW E46, tak jsem to prostě musel mít taky.
11:26:20
05.03.2010
05.03.2010
Faust22
asphalte- Prosím tě ty pruhy na tapecech jsou z lamina v oranžové barvě.V Brně jsme se na to zapoměl podívat. Něco takového taky plánuju na svojí felici už jsme to zkoušel nátěrem ,ale neí to ono aby ta stříbrná na palubce navazovala natapecy u dveří. Dík Vondry
20:18:32
28.02.2010
28.02.2010
kengura
viem ze su nato tie vroubky,no aj tak svietia strasne tie svetla
09:22:54
28.02.2010
28.02.2010
MATTESS
-> kengura: k čemu myslíš, že jsou na origo skle ty vroubky? Pro srandu?
09:18:54
28.02.2010
28.02.2010
kengura
takze neodporucas mi ich radcej......su pekne no svietia zle,skoda.rozmyslam nad tymi VW 6N,no neviem ci to pasuje alebo musim menit kabelaz,uprava karoserie je jasna....
21:44:23
27.02.2010
27.02.2010
asphalte
-> kengura: Bohužel jsem je už dávno prodal. Stejně na normální ježdění to nebylo dobré, svítilo si to kam chtělo, jen na silnici moc ne.
18:45:26
26.02.2010
26.02.2010
kengura
caw pomaranc,neostali ti nahodou tie cire original svetla predne na predaj?
23:52:11
09.02.2010
09.02.2010
Mr_Kubas
-> asphalte:
23:23:53
09.02.2010
09.02.2010
asphalte
-> Mouseley: Dalo by se říct, že Mr_Kubas je odborník na mé auto. Blinkry i světla jsou opravdu určená pro VW Polo 6N od výrobce FK Automotive. Jsou navíc velikostně a tvarově upravené, aby padly do origo blatníku Felicie. Před blinkrem je chromová krytka.
21:33:49
08.02.2010
08.02.2010
Mr_Kubas
Na předešlé stránce píše majitel, že světla jsou komplet z Pola, i s blinkry. To co je v blinkru, je podle mne chromovaná žárovka. V klidu chrom a při rozsvícení oranžová, ale nejsem si tím stoprocentně jist, schválně co napíše asphalte.
skoda-virt.cz/cz/.../6067 -asphalte-felicia-rrs?goto post=2...
skoda-virt.cz/cz/.../6067 -asphalte-felicia-rrs?goto post=2...
21:26:23
08.02.2010
08.02.2010
Mouseley
21:15:59
08.02.2010
08.02.2010
Mouseley
-> Mr_Kubas: Pokud se dobře dívám, tak přední světla jsou sice z Pola6N, ale blinkry jsou origo felda s čirým sklem od ELRRI.
21:02:01
08.02.2010
08.02.2010
Mr_Kubas
-> Mouseley: Popis druhý odstavec. Jinak světla jsou z Pola... Snad nevadí, že jsme odpověděl za majitele
asphalte napsal: ... přední projektorová světla s parkovacími světly „ANGEL EYES“, LED-diodové blinkry ...
asphalte napsal: ... přední projektorová světla s parkovacími světly „ANGEL EYES“, LED-diodové blinkry ...
20:55:46
08.02.2010
08.02.2010
Mouseley
Ahoj, mám malý dotaz, chtěl bych vědět, co je to vloželé v předním blinkru, popř. z jakého je to auta a kde by se to dalo sehnat. Moc děkuju za odpověď
00:22:22
01.02.2010
01.02.2010
asphalte
-> Péďa17: Blog se teprve rozjíždí, tak jsem tam dal nejdříve moje auta a pak ty, která jsou něčím zajímavá. Díky za pochvalu fotek, jsem v profesionálním focení teprve začátečník, ale asi nějaký to oko na focení aut mám . Jestli myslíš ten slovenský, který vycházel i v české mutaci (na které jsem taky pracoval) asi nejlepší bude napsat do: redakcia@atmag.sk .
22:38:46
31.01.2010
31.01.2010
Péďa17
-> asphalte: vážně pěkný fotky,nejvíc se mi libi tvoje auta v blogu,Nevíš jak by jsem si mohl objednat starsi čísla Autotuning a Hifi???