skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
15:20:01
24.01.2014
24.01.2014
dragon_cb_cz
-> Tuner#2: Na auto ne, ale na spotřební plechovku proč ne? Pokud nepočítám s tím, že by se to někdy mělo lakovat...
15:18:58
24.01.2014
24.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
Tempo přece nikdo soudnej nemůže dát ani na plechovku od právě vypitého pití natož na auto...
15:18:25
24.01.2014
24.01.2014
Nepér
Blbý je, že po roce jsou na tom zase mapy, protože ten lak je prostě měkkej. Ta čára na kapotě vyleze do půl roku.
15:15:19
24.01.2014
24.01.2014
pavucina
-> Pavel P.. 23.01.14 14:39:56: To abych ti vyfotil turborita jak vypada po asi 5-ti nasobnym "rozlestenim" tempem. CHybejici lak hlavne na hranach apod... Jeste ze jde uz do srou...
21:04:17
23.01.2014
23.01.2014
Mr._Nosferatu
-> minno: Kup si zasterky :-D tak u nas se zacalo taky solit az posledni tyden dva, kdyz byly teploty pod 5 pres den ...
21:01:51
23.01.2014
23.01.2014
minno
-> Placko 23.01.14 20:11:25: u vás zatiaľ nesolia? kua a to ako sa dá? šak mrazy sú, solí sa všade, u nás sa solí už od novembra-decembra ako začala zima. Autom spravím 2000 km mesačne a pomaly aby som ho každý týždeň umýval, nie preto aby bolo čisté, ale aby mi svetla dačo svietili a videl som niečo aj v zrkadlách a bočných oknách :(
20:32:41
23.01.2014
23.01.2014
castrol
-> Placko: tak isto to riesim aj ja umyjem po zime a cajk
20:11:25
23.01.2014
23.01.2014
Placko
-> castrol: u nás zatiaľ nesolia, takže som auto od začiatku zimy neumyl, sem tam pretriem špz aby zelený nepindali ale inak to nechávam tak ...
20:09:14
23.01.2014
23.01.2014
Pavel P..
-> Chali: jojo přesně... tam stačí mastnej papír od sekaný
20:00:42
23.01.2014
23.01.2014
castrol
-> Chali: preto ju neumyvam vobec ,spina konzervuje
19:58:11
23.01.2014
23.01.2014
Chali
-> castrol: Na Feldu je i to Tempo drahý
18:37:08
23.01.2014
23.01.2014
castrol
-> Pavel P..: moje slova
14:39:56
23.01.2014
23.01.2014
Pavel P..
škoda peněz za drahou leštěnku na jakýhokoliv favorita fáčku stačí tempo za 60,- a kus hadru....
13:57:28
23.01.2014
23.01.2014
Kocvin
-> Tuner#2: Pecka!
13:49:39
23.01.2014
23.01.2014
Tomaso435
-> Tuner#2: ....aby ne když ten kelímek stojí litr :)))
13:26:00
23.01.2014
23.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
15:43:47
07.01.2014
07.01.2014
Nepér
Musíte tohle téma řešit i tady? Blbci...
14:27:48
07.01.2014
07.01.2014
bigfavo
-> Tuner#2: pockame na oficialne vyjadrenie
14:22:39
07.01.2014
07.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> bigfavo: Že by proto ty tajnosti s tím?