skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
22.8.2009
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
Roman / Orangee - komentáře:
20:53:36
16.03.2009
16.03.2009
exwrcteam
-> RomanT: ja sem mel dyztak brzdy u kabrta kdyby to saky nestihal mel to hotovy za dva tejdny
14:54:06
05.03.2009
05.03.2009
Max
-> Skury: no jo...máš na to vymyšlenej strategickej plán
14:46:11
04.03.2009
04.03.2009
Skury
-> Max: Proto ve svým bytě mám jen svý nárazníky v laku + kámošovo nárazník k opravě, v bytě rodičů pár malých ptákovin, v jejich garáži plechařinu a světla v laku na funku, ve svý garáži mám kámošovo probe bez motoru, a ostatní věci cpu na půdy k babi na chalupu. Tam se toho vejde dost, akorát to chce trošku probrat a uklidit.
14:18:40
04.03.2009
04.03.2009
Max
-> Skury: tohle už jsem musel omezit....u našich v pokoji mám kusy motorky i aut a už to dál nešlo :-) i slečně doma se to nelíbilo....nemluvě o tom hledání potom....
12:42:20
02.03.2009
02.03.2009
Skury
-> RomanT: No... já mám taky 3 palubní desky, dvakrát nápravy, několik tapeců, plno věcí z pickupa a krátký feldy... Půda se už ale pod tím prohýbá, tak to dávám na druhou půdu, kde je betonový strop. Jako třeba další palubka, asi 3 sady kol a tak podobně. A nárazníky mám třeba v bytě.
12:21:17
02.03.2009
02.03.2009
RomanT
-> Skury: u me je problem, ze skladuju plno krfamu, ktery sou k nicemu. Muj mozek si dycky rekne, ze co kdyby se to nekdy hodilo, a tak mam vsechno, ale kdyz to potrebuju najit, tak to nikdy nenajdu
08:51:41
02.03.2009
02.03.2009
Skury
-> RomanT: Hehe, jestli máš ve svém bordelu pořádák jako já, tak to asi sotva nejdeš. Tak snad se ti to konečně hejbne a vyjedeš... ;)
08:36:35
02.03.2009
02.03.2009
RomanT
-> Skury: tak mi volal saky, ze to prej doslo a ze to ma pred sebou na stole-no tak slava :) Jinak ja jsem koukal po tom drzaku klimakompresoru a zatim jsem ho nenasel, ale jeste se kouknu ve druhy garazi, kam jsem prestehoval vetsinu bordelu-tam by mel bejt :)
13:46:46
24.02.2009
24.02.2009
Skury
-> RomanT: Tak když už PPLka volá mě a tobě a chce na Sakyho číslo... Joo a btw... i sama pplka po mě chtěla, aby se to celý zabalilo a svázalo k sobě... Prej aby se to náhodou neztratilo. A já jím říkám, jestli fakt myslí vážně, že by se ztratilo 15kg železa. Tak jen pokrčil ramenama. Jo a poslal jsem těhlice, poloosy i s náboji, tak se snad něco třeba vrátí zpět a nic se neztratí.
13:32:59
24.02.2009
24.02.2009
RomanT
-> David V6: trosku jo...:)-> Skury: jojo doufam ze mu to doslo - a ze to nedopadne jako s minulejma tehlicema
00:18:01
24.02.2009
24.02.2009
Skury
Saky už má těhlice, snad mu ty moje k něčemu budou...
21:21:17
23.02.2009
23.02.2009
Vencars
-> RomanT: tohle je náhodou hodně libovej projekt kterej je fakt pěkně udělanej do detailu takže klobouk dolu a držim palce
12:12:01
22.02.2009
22.02.2009
Max
-> RomanT: no tak držim palec at už se svezeš ;o)
15:14:43
20.02.2009
20.02.2009
David V6
-> RomanT: nedělá to saky už nějak dlouho
09:30:40
20.02.2009
20.02.2009
RomanT
-> Max: se divim ze se na tohle auto jeste nekdo prijde kouknout, kdyz se s tim seru uz 2 roky-takze dik za prizen Jojo, jak sem uz psal skurymu, mam koncne dodelanej komplet vejfuk, priste dam foto - ale budu delat jeste jeden-tendle je klasika vlevo, ale po vzoru V6 a V8 udelam i na obou stranach a uvidim, co se mi bude vic libit - na obou stranach bude naprosto bez tlumice, protoze pak je krasne slyset dobihajici turbo :) Jinak saky uz dela na brzdach pro obe napravy, takze se to uz pekne rysuje :) Zacinam si myslet, ze letosni jizda neni az tak nerealna
08:07:27
17.02.2009
17.02.2009
Max
-> RomanT: nějaký novinky ? :-)
10:12:09
16.02.2009
16.02.2009
RomanT
-> Skury: ok dik
10:25:28
12.02.2009
12.02.2009
Skury
-> RomanT: A já ti o víkendu pošlu ty těhlice, minulej víkend jsem byl mimo Plzeň...
09:56:59
12.02.2009
12.02.2009
RomanT
-> pistaa: ted jsem nebyl dlouho doma, takze se nic nerobilo :( ale hned zitra na to vlitnu :)
21:35:23
09.02.2009
09.02.2009
pistaa
-> RomanT: stojime?? nic sa nerobi??