skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
22.8.2009
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
AUTO UZ JEZDI!!!!!! Po trech letech stani v garazi :) zatim jen u baraku - az probehnou nejake mesi testy, zkusim to na silnici a dam video :)
VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
vyroba: květen 1993, výrobní závod Vrchlabí, vývoz německo
série : Forman 135 BMM silver line
v červenci 2002 ho objevuji odstaveného na dvoře malé německé vesnice asi 50 km za Berlínem :)
Ještě týž měsíc se po devíti letech vrací do rodné země a rodného města...ke mě :)
Motor:
koncernová klasika Audi 1,8 20V Turbo AEB (púvodně podélně uložený v Audi A4 quatro)
hodnoty udávané výrobcem PRO NOVÝ motor :) - 110kW/5700 RPM, 210Nm/1750RPM :)
vrtání: 81 mm
zdvih: 86,4 mm
komprese: 9,5:1
Turbodmychadlo KKK-K03 (pootočený vývod dmychadlové částio cca 90° kvůli místu)
intercooler - 770 x 300 x 76, účinná chladící plocha 600 x 300 x 76 mm
chlazení - hlavní vodní chladič 485 x 285 x 34 mm, vedlejší chladič 255 x 130 mm
Rozvodový mechanizmus:
kladky INA, řemen Gates,
Převodovka + spojka:
převodovka 02A z VW golf 1,8 turbo, dvouhmotový setrvák, lamela + přítlačák ze škody Octávia 1,8 Turbo
spojka hydraulická - hlavní spojkový válec 15,87 mm Audi A4, pracovní válec 19,05 mm VW golf 4
Poloosy:
Zakazkově vyrobené (Bartoš mladá Boleslav) - dimenzované na 500 Nm
Karoserie:
Bezpečnostní rám - Dlouhý, Mladá Boleslav. Všechna bodovaná místa v motorovém prostoru provařena, doplněny další ocelové výztuhy + trubkové výztuhy. Převařeny úchyty tlumičů, kompletně převařená přední chladičová stěna. Výztuhy se nevyhly samozřejmě i místům, kde je v podlaze upevněná nápravnice. Vyztuženy jsou i úchyty sedaček, bezpečnostních pásů atd.
Sedačky: Sabelt Taurus, pásy: 6ti bodové Sabelt
Držáky sedaček - vlastní návrh, materiál ocel
Nápravy:
Taktéž doplněny o další výztuhy.
Přední náprava : nápravnice Benteler modifikovaná pro upevnění do FA, příčný stabilizátor
Zadní náprava: Upravená částečně podle vzoru Felicie kit car
Brzdy:
Brzdový posilovač VW Golf 4 2,0
THV - VW golf 4 2,0 23,81mm
předek - Brzdové kotouče ATE 305 mm z Fiatu coupe Turbo, třmeny + desky ATE: Octávia RS
zadek - Brzdové kotouče Ferodo: 239 mm Fa/Fe, třmeny + desky: Octávia
na zadku zátěžový regulátor z feldy
Řízení
s posilovačem z Fe 1,6, servopumpa Audi A4 1,8T - zatím to chodí bez problémů :)
Podvozek:
HP set pro 1,6 s tužšími předními pružinami, kvůli těžšímu motoru
Ráfky + pneu:
ráfky MIM 17"/7,5", přední pneu Yokohama A520 205/40 R17, zadní pneu Hankook ventus 205/40 ZR17
Roman / Orangee - komentáře:
09:30:42
01.10.2008
01.10.2008
RomanT
-> Eidy: -> MATTESS:
08:49:54
01.10.2008
01.10.2008
MATTESS
-> Eidy: myslíš na i v ní?
08:02:24
01.10.2008
01.10.2008
Eidy
-> RomanT: a jsi naivní?
23:17:24
30.09.2008
30.09.2008
RomanT
-> Eidy: kdyz budu hodne naivni, tak mozna i tenhle rok :)
21:32:14
30.09.2008
30.09.2008
Eidy
-> RomanT: Tak jak to vypadá? Kdy to zavrčí tak, aby jsi mohl jezdit? S komplet osazeným vozem.
19:13:30
30.09.2008
30.09.2008
RomanT
-> Péďa17: dam - dej mi cas :)
18:16:23
30.09.2008
30.09.2008
Péďa17
RomanT 30.09.08 09:59:19 napsal: -> Péďa17: VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
proč tam nedáš všechny fotky???
proč tam nedáš všechny fotky???
09:59:19
30.09.2008
30.09.2008
RomanT
-> Péďa17: VŠECHNY DALŠÍ NOVÉ FOTKY ZDE: orangee.rajce.idnes.cz/
20:35:38
26.09.2008
26.09.2008
Péďa17
RomanT 23.09.08 22:38:13 napsal: -> Péďa17: sem je sem dneska chtel dat, ale musim zacalnout clenskej prispevek, jinak nemuzu pridavat :)
A co takhle je dát na rajce.idnes.cz/ ???
A co takhle je dát na rajce.idnes.cz/ ???
12:15:44
24.09.2008
24.09.2008
Max
-> RomanT: já na to koukal,ale už si zas nejsem jistej....pač sem mezitim dělal x jinech věcí :)¨kouknu ještě jednou...
12:00:55
24.09.2008
24.09.2008
RON
tak fofrrrr
22:38:13
23.09.2008
23.09.2008
RomanT
-> Péďa17: sem je sem dneska chtel dat, ale musim zacalnout clenskej prispevek, jinak nemuzu pridavat :)
18:02:47
23.09.2008
23.09.2008
Péďa17
Kdy budou nové fotky???
08:03:51
08.09.2008
08.09.2008
RomanT
-> Max: ne bohuzel nemam-koukal ses jestli nemas ty? reknu sakymu at si ji sezene, kdyz ji zmrvil-ale to se taky muze opet pekne protahnout, takze budu muset shanet sam
19:07:55
07.09.2008
07.09.2008
Max
-> forever_young: tak musíš udělat díry do stropu :-) nebo udělat jámu....
-> RomanT: už máš těhlici ?
-> RomanT: už máš těhlici ?
13:23:00
07.09.2008
07.09.2008
RomanT
-> Vita ze Sudet: jj
09:18:08
05.09.2008
05.09.2008
Vita ze Sudet
-> RomanT: Takže start auta v roce 2010/11
14:20:19
02.09.2008
02.09.2008
RomanT
-> forever_young: me se tam taky skoro nevesel-ale je tam a sem moc raaaaaaaaaaaaad :)
12:36:07
02.09.2008
02.09.2008
forever_young
--> Max: Klucí, nedělějte mi chutě, mě se zvedák do garáže nevejde :/
21:01:22
27.08.2008
27.08.2008
Max
-> RomanT: já právě chci starou školu, to je nejlepší. koupil jsem zouvačku,nevim jak je stará,stěhovali jsme ji ve třech a pořád funguje. Ten od koho jsem to koupil na ty nový mašiny už nadává. kdyby nebyly příšroubovaný tak to cestuje po dílně,kroutí se to...všechno je to made in china