-> růža: Nikomu názor neberu - svoje vzhledové neduhy rozhodně má, ale mě to nepřišlo neřešitelné, takže se není za co omlouvat. Dokonalá rozhodně není. Bylo to prostě auto, které stálo v garáži a když se někomu posralo jeho tak se sebralo a jezdilo se s ním, což sice znamenalo, že se aspoň trochu hýbalo občas, ale taky to, že ten kdo s tím jezdil k tomu neměl vztah. Taky to jezdilo na chatu někam, takže všechno a všude zaprášené od prašné cesty. Vana a hrana chladičové stěny v nejnižším místě doškrábané. Z ventilace byť jsem se snažil ji co nejvíc rozebrat a vysát pořád vypadává jehličí protože to stálo někde asi u chaty pod stromem a filtr na vstup nebyl takže to napadalo dovnitř a pořád to při puštění vybíhá a ještě asi chvíli vybíhat bude... Ono to hlavně dost prokouklo po tom co na to naběhla teplá voda a hlavně odspodu. Na autě škrábance jsou od skladování nějakých koberců nebo čeho na kapotě a tak, ale to je rozleštitelné takže to není průser.
HP Sportingy se dělají, ale až jako poslední v řadě. Skládá to jeden člověk, takže momentálně nejsou skladem a berou se objedávky. Až bude volněji tak se složí objednaný počet plus něco navíc, co prý dlouho skladově nevydrží protože poptávka po nich prý stále je. Takže je možné trefit zrovna navíc skladovku a dostat je hned. Na sklad navíc toho moc nedělají - dle slov paní Huškové 2-3 sady. Aktuálně teda napsat se do seznamu a počkat si. Dodací lhůta říkala paní Hušková +-měsíc, měsíc a půl. Cena tuším nějak 22.500,- CZK díky dříve zakoupeným materiálům a dřívějšímu zpracování polotovarů. Momentálně s ohledem na situaci na STK se dělají jen v černé barvě. Repase se sice dělají, ale už se nedělají na nejstarší verze takže kupovat starší sadu říkali jen po konzultaci zda na daný typ ještě mají díly nebo ne. Prošli také vývojem a měnili se třeba průměry pístnic, dodavatelé dílů atd., takže je pochopitelné, že na nejstarší verze a některé pozdější již není možné objednat repas.
Co se týká dílů tak by bylo potřeba dát čísla dílů. Jen teď letmým pohledem do jednoho skladu mají v originál dílech na Felicii 1500 položek a kdo to má procházet a hledat co se hodí a co ne. Je tam spousta balastu samozřejmě - šroubky, podložky, matky, plastíky, nikdy se nekazící drobnosti... a kdo to má procházet? Proto čísla dílů - ono i to hodily by se karosářské díly a díly interiéru je takové dost všeobecné a nic neříkající co je potřeba. Ceny toleruju bývá taky dost nic neříkající slovní obrat. Někdy se sám domluvím na ceně a je to super, někdy cenově se to dá a někdy taky chtějí nesmysly za věci, které se nekazí, neničí a jde jen o pocit, kdy chceš díl nový jen aby byla celá sestava třeba nová. A co se týká samotného objedávání - můžu se zeptat a dát vědět je to za tolik a tolik. Ale všeobecně se ví, že mám celkem záběr dejme tomu v okruhu 400 km okolo sebe, takže se mi tam taky nechce jet někam pro díly na otočku a přitom si nejet pro nic co chci já sám. Jsou díly které se posílat nedají - nebo spíš jinak - posílat je nechceš. Nejde třeba ani tak o poškození při přepravě, ale třeba plastový nárazník fakt chceš vidět. Protože dát za nárazník třeba 5tisíc s tím, že jsi ho neviděl není úplně nejšťastnější. Může být skladovaný super a zároveň může být 10x stěhovaný a poškrábaný víc, než nárazník z provozu. A co si budem, jednou takový vyskladněný díl už majitelé nechtějí moc vracet zpět. A co se týká - já si tam dojedu dej mi tip, tak nedávám. Není to o vysranosti, je to o čase a investované energii. Je pěkné, že si někam zajdete nakoupit, ale téměř nikdo nezohlední to, že to musíš vyčmuchat, najit, domluvit. Zpravidla si pak ještě člověk který k tomu přišel jako slepý k houslím myslí, že jste domluveni a že ty máš z toho beztak aspoň 500% marži. Takže tak. Ochotný se zeptat po dílech jsem, ale dodej čísla dílů, počítej s tím, že se to bude muset převážet a nemám-li čas tak to prostě musí počkat takže je dost možné, že když si objednáš raketu věcí, tak je musíš předem zaplatit a pak si je vyzvednout až mám čas já a to už je i o důvěře a tak dále...