
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia edice Magic 781.136M - 50kW
Vyrobena - 10/1998 - modelový rok 1999
Feldu jsem koupil v dubnu 2020 od 88 letého pána co jí měl od novoty. Měla najeto rovných 59 tisíc, bohužel za celý život nepoznala garáž, stála stále před panelákem a to se podepsalo na stavu laku - bezbarvá vrstva se hlavně na kapotě a střeše odlupuje a po celém autě jsou průhledné tečky viditelné z blízkosti..také zadní lemy v růžcích už kvetou - bude potřeba pořešit, jinak si myslim na felicii celkem slušný základ
Původně auto mělo být čistá sériovka pro občasné výletění, ale trochu se to zvrtlo a rád bych z toho udělal sériově vyhlížející líp jedoucí feldu, takže jsem začal s úpravami
Exteriér:
- série, kterou to i co nejvíc zůstane
- stříška z edice Mystery
- sundané zástěrky
- v plánu je:
- RZty bez rámečků
- oprava koroze na lemech, lehce promáčklého prahu a dveří
- olakovat kliky a kroužky kolem zámků
- ideálně celolak, pokud mi hrábne a budu to chtít mít TOP
Interiér a výbava:
Edice Magic obsahovala tyto příplatky v základu
- přední okna v elektrice
- centrál s alarmem Laserline na DO
- metalický lak šedá Granitová
- 13cti palcová kola Borbet
- přední mlhovky, středový tunel bez boxu, zrcátka lakovaná v barvě vozu, dělené zadní sedačky, přípravu pro rádio a čtyřramenný volant
- navíc je zde airbag řidiče a origo ozdobná koncovka výfuku
Co jsem navíc dodělal:
- elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka
- cyklovač zadního stěrače a zpožďovač osvětlení
- vyjímatelný box pod palubku
- origo rádio Grundig MS 401
- palubní PC Apri TC-6
- sedačky z edice Magic 2
- kontrola nezapnutého pasu řidiče
- v plánu je:
- budíky na tlak a teplotu oleje místo středových ofuků
Motor:
- 781.136M - 50kW - zatím série
- kompletně uložen v tvrdých silentblokách - Pemit
- dostavba servořízení
- nový origo chladič 1.3 s velkou saharou z 1.6 + předělání spínání přes relé pro odlehčení termospínači
- plechy pod motorem v matném černém komaxitu
- v plánu je:
- v začátku zatím kombinace hlava-vačka-jednotka od Motor-Excel
- zkrácený 3., 4. a 5. převodový stupeň
- výfuk si představuju celonerez o průměru 50 mm se svodama 4-2-1 (zatím finančně nereálné, ale 4-1 nechci, tak si radši počkám), kat místo střeďáku a dozadu rychloprůchozí tlumič
- později bych chtěl stavbu 1.4 MPi od Motor-Excel
Podvozek:
- kola Škoda Borbet R14 s pneu 185/60
- přední náprava s ramenama v matném černém komaxitu
- stabilizátor přední nápravy (vzadu samozřejmě taky)
- HP Tréninkové sk.N
- tvrdší silentbloky - Pemit
- servořízení
- rozpěra předních tlumičů
- přední brzdy Ford Mondeo s 60mm pístkem a 256mm chlazenýma kotoučema
- pancéřové brzdové hadice - SP-EL
- ližina převodovky - SP-EL
- v plánu je:
- Zadní náprava - komaxit, tvrdé silentbloky Pemit, kotoučové brzdy, rozšiřující podložky pod náboj s odklonem
- Přední náprava - horní uložení do unibalů, ramena s unibalem od ALS Motorsport
- rozpěra mezi zadní tlumiče
- nějaký hezký R15
Vyrobena - 10/1998 - modelový rok 1999
Feldu jsem koupil v dubnu 2020 od 88 letého pána co jí měl od novoty. Měla najeto rovných 59 tisíc, bohužel za celý život nepoznala garáž, stála stále před panelákem a to se podepsalo na stavu laku - bezbarvá vrstva se hlavně na kapotě a střeše odlupuje a po celém autě jsou průhledné tečky viditelné z blízkosti..také zadní lemy v růžcích už kvetou - bude potřeba pořešit, jinak si myslim na felicii celkem slušný základ
Původně auto mělo být čistá sériovka pro občasné výletění, ale trochu se to zvrtlo a rád bych z toho udělal sériově vyhlížející líp jedoucí feldu, takže jsem začal s úpravami
Exteriér:
- série, kterou to i co nejvíc zůstane
- stříška z edice Mystery
- sundané zástěrky
- v plánu je:
- RZty bez rámečků
- oprava koroze na lemech, lehce promáčklého prahu a dveří
- olakovat kliky a kroužky kolem zámků
- ideálně celolak, pokud mi hrábne a budu to chtít mít TOP
Interiér a výbava:
Edice Magic obsahovala tyto příplatky v základu
- přední okna v elektrice
- centrál s alarmem Laserline na DO
- metalický lak šedá Granitová
- 13cti palcová kola Borbet
- přední mlhovky, středový tunel bez boxu, zrcátka lakovaná v barvě vozu, dělené zadní sedačky, přípravu pro rádio a čtyřramenný volant
- navíc je zde airbag řidiče a origo ozdobná koncovka výfuku
Co jsem navíc dodělal:
- elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka
- cyklovač zadního stěrače a zpožďovač osvětlení
- vyjímatelný box pod palubku
- origo rádio Grundig MS 401
- palubní PC Apri TC-6
- sedačky z edice Magic 2
- kontrola nezapnutého pasu řidiče
- v plánu je:
- budíky na tlak a teplotu oleje místo středových ofuků
Motor:
- 781.136M - 50kW - zatím série
- kompletně uložen v tvrdých silentblokách - Pemit
- dostavba servořízení
- nový origo chladič 1.3 s velkou saharou z 1.6 + předělání spínání přes relé pro odlehčení termospínači
- plechy pod motorem v matném černém komaxitu
- v plánu je:
- v začátku zatím kombinace hlava-vačka-jednotka od Motor-Excel
- zkrácený 3., 4. a 5. převodový stupeň
- výfuk si představuju celonerez o průměru 50 mm se svodama 4-2-1 (zatím finančně nereálné, ale 4-1 nechci, tak si radši počkám), kat místo střeďáku a dozadu rychloprůchozí tlumič
- později bych chtěl stavbu 1.4 MPi od Motor-Excel
Podvozek:
- kola Škoda Borbet R14 s pneu 185/60
- přední náprava s ramenama v matném černém komaxitu
- stabilizátor přední nápravy (vzadu samozřejmě taky)
- HP Tréninkové sk.N
- tvrdší silentbloky - Pemit
- servořízení
- rozpěra předních tlumičů
- přední brzdy Ford Mondeo s 60mm pístkem a 256mm chlazenýma kotoučema
- pancéřové brzdové hadice - SP-EL
- ližina převodovky - SP-EL
- v plánu je:
- Zadní náprava - komaxit, tvrdé silentbloky Pemit, kotoučové brzdy, rozšiřující podložky pod náboj s odklonem
- Přední náprava - horní uložení do unibalů, ramena s unibalem od ALS Motorsport
- rozpěra mezi zadní tlumiče
- nějaký hezký R15
PJDefort/Magic MPi - komentáře:
-> Jura_Favorit: Vyčítal bych si, kdybych to aspoň nezkusil 

-> pjdefort: o tom nemá smysl ani uvažovat



-> Jura_Favorit: Když už tě tu mám...za kolik krejcarů by si přemejšlel o prodeji Dedlo výfuku?




No nekecej...



-> Tomaso435: 2008 no...strašně to letí
-> ZdrubT: Díky

-> ZdrubT: Díky

-> pjdefort 26.03.21 16:39:46: to už je 13 let to favo? .. kurva asi sem zestárnul 

Hezkej kousek.
-> pjdefort: Super. Já naopak jsem přestoupil na novější vůz. Každopádně za mě moc super. Skoro seriově vypadající vůz, jen s upravenými útrobami je ideál.
Děkuju. Přesně tak, po 13 letech od vlastnictví favorita a 10 letech od vlastnictví feldy se vracim zpět ke kořenům 

Hmm, auto velmi cool. Jinak, pokud si dobře vybavuju nick, člověk z TechWebu, ne?
