BMP/Favorit 136l BMP/Favorit 136l

komentáře | popis | fotky | Alenka | 10.12.16 17:52 | 165x v oblíbených
Motor:



- 1.4l - 133k/141Nm





Prevodovka:



-serie SP 4,16



Podvozek:



Predek:

-kratke rizeni

-napravnice Felicia

-stabilizator Felicia

-ramena upravena pro zvetseni odklonu a zaklonu

-4,5cm podlozky mezi cepem ramene a tehlici

-cep rizeni uchyceny zespoda

-HP Sporting Tréningová sada

-excentricke horni ulozeni s unibalem



Zadek:

-naprava Felicia

-2x pritvrzeny stabilizator

-tlumice s pruzinami Sachs pro sk.A

-podlozky pro srovnani sbihavosti

-PUR silentbloky se silonovymi vymezovacimi podlozkami

-"triangulace" podelnych ramen



-kola 6Jx14 ET 35

-pneu Yokohama A048 185/55 R14





Škoda Favorit 1.4 125hp

BMP/Favorit 136l - komentáře:

15:41:06
21.08.2015
Alenka
Aby to zas nekdo nevzal vazne, tak jsem normalne vyskolen k obsluze valcove zkusebny (neni to jen najet, prikurtovat a hen, heeen), vse bylo predem domluveno a kdyz se podivate na datum, cela akce se odehrala v nedeli, takze mimo obvykle uredni hodiny :)
14:49:38
21.08.2015
czechino
Že bych se taky stavil, mám to tam 10min a Fáva jim zrujnujou byznys3
17:04:23
20.08.2015
castrol
-> Alenka: 3 3 dobre3



ale sak co podarilo sa zostelovat to pekne
upraveno 1x, naposled 20.08.2015 17:05:01
16:13:07
20.08.2015
Alenka
-> castrol: bohuzel, kdyz jsem to pristavil ke vratum s tim, ze je to cely ftuningu, nema to RJ a jezdi na palivo, o kterym nikdo z firmy v zivote neslysel, dostal jsm klic od baraku s tim, at si to ukurtuju na brzdu a seru se s tim sam 1



Tuning by Dieselpower byla moje lest, jejimz cilem bylo vystaveni Favorytu na firemni FB strance, protoze marketingove oddeleni o tom od zacatku nechtelo ani slyset. No, a nakonec mel muj prispevek nejvic lajku v historii FB stranky 3
12:23:56
20.08.2015
castrol
-> Alenka: takze prd sam ale nechal si to na profikou
01:34:23
20.08.2015
Alenka
Jup, svěřil jsem to odborníkům :D
22:12:13
19.08.2015
czechino
Vždyť to všechno ladil dieselpower, tak je zdroj informací jasnej 3
22:57:28
17.08.2015
Alenka
-> Tuner#2: na FB je komplet konfigurace motoru presne tak jak je v clanku. Odsud pochazi zrejme ony namerene hodnoty, protoze ty pro zmenu nejsou na FB :)
17:55:51
17.08.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alenka 17.08.15 11:51:43: A o vacce, KP, karburaci apod. se dozvedeli kde? Tady nic neni a bylo me podezrely, ze bys to mel s 278/265...
11:51:43
17.08.2015
Alenka
S tim nemam nic spolecnyho. Nikdo se me na nic neptal, jen se zjevne vzal prispevek z FB, doplnil o par udaju odsud a clanek byl hotovej
22:04:21
14.08.2015
castrol
-> Tuner#2: a teraz po nom pojdu 1
21:59:30
14.08.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
22:31:27
26.07.2015
Alenka
Díky, koně se podařilo nahnat docela hezky, ale furt to moc nejede.

Nedostatek výkonu bude potřeba kompenzovat přilnavostí v zatačkách, takže další věc, kterou "udělám pořádně", bude podvozek.

Na přední nápravě už je docela slušný základ, takže za cíl si dám udržet aspoň 1,2 g boční přetížení + nezáludný handling ve vysokých rychlostech na nerovném povrchu a uvidíme, co se mi z té primitivní techniky podaří vytřískat 1
22:12:08
23.07.2015
Eidy
-> Alenka: Moc hezký parametry motoru a průběh je super.
21:41:41
23.07.2015
sekyn
No pane 124koní to už je hodně pěknej výkon na favorita. Klobouk dolu.
21:22:10
23.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Alenka: tak doufám,že se na Pohofestu dostanu alespoň pod 20s letos 5 Tohle nemůžu brát jako stěžejní bod,i když se startovalo na semafor a na fotobuňku,ale nevím,jestli to je 400m,podle mě míň...



vysledky.skodateam.cz/spr int



A ty teda jedeš a nebo ne?Abych měl srovnání na stejný trati 2 Ale stejně to nejede,takže beztak vyhraješ 5
22:17:08
05.06.2015
OndraKrupi
-> Vena136: musím se pobavit s Myšákem, protože on je pověřen zkoumáním kubatůůůůůůr 4



Ono je to těžký to rozdělit...
20:42:23
05.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> OndraKrupi: ano,proto já byl první rok právě proti Eidymu a Dušanovi s 1300ccm....a hele já si tu příručku vemu,abys věděl,že se ten karbec dával do 110LS....ale to je fuk.Pokud přijedu,tak proto,že chci a nechci se tam jebat s nějakýma pravidlama a je mě jedno,kde budu,eventuálně budu sedět v "kempu" u piva 4 Ale můj názor je ten,že speciál uplně všechno včetně mě a sériovky opravdu co má mít status veterána a nebo je opravdu auto ze srandy,kde je maximálně celý motor z favorita včetně toho karbecu nakřivo 2 Jinak to bude vždycky pro někoho nefér....8



-> Alenka: nene,já si nahodím taky tu fábii a pak uvidíme 4 i když to je naprd,....spíš to 78mm vrtání,aby to teda bylo podle mýho gusta ta 1400ccm a klidně si nechám pořád to sériový sání 3 A teda vyndam sedačky,oškrabu plastizol,atd.Pak to bude férový 5
19:18:22
05.06.2015
Alenka
-> OndraKrupi: dobre, no, na pristi rok teda asi nahodim horizontalni webery a nejaky poradny vyfuk, at v tech specialech nejsem za uplnou socku 1
18:21:56
05.06.2015
OndraKrupi
-> Alenka: tak jsou 2 druhy speciálů 4 a pohár a diplom už máš 4
upraveno 1x, naposled 05.06.2015 18:22:25
Extreme Tyres