skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Chtel bych vam ukazat moji skoro RS. zacnu s popisem, ale jelikoz nejsem na slohy tak to nebude nic extra.
motor:vyrobni tajemstvi a ani nebudu sem psat vykon dokud nebude namerenej
vyfuk: nerezovy svody 4-1 a absorbcni nerezovej tlumič AMK a na srazy tam bude jen nerez trubka.
chlazeni: naporak vlastni vyroby-dle vzoru RS, trubky vedeny vnitrkem, vlastne vsechno spojeni kufr,motor je vnitrkem.
prevodovka: zatim origo 3,9, ale budou skraceny kvalty a ma vrchni drzeni.
podvozek: ve predu napreava s rapida a vzadu trouhelnikovy ramena ala LR. zmeneny rozchody kol z 1390/1350 na originalnich 1415/1368. stavitelny tlumice na obouch napravach a to jak utlum tak i predpeti.jinak tlumice jsou upraveny Spax.dlouhy a zesileny poloosy.tvrdy vsechny 4 pruziny.na predni naprave 2 stabilizatory,chtel bych do predu dat 2x 20mm stabil. a do zadu 18mm stabil, ale jeste poradne nevim co a jak.
Kastle: kompletne vyvarena,vyztuzena a pozinkovana, barvy budou original "valečný"-modro bila, komplet zbavena odhlucneni,laminatovy okruhovy blatniky a kapota.
brzdy: vepredu chlazeny kotouce, vzadu jednoduchy na obou napravach 4pisty ve predu jsou zapojeny cely na jeden okruh vzadu 1 par brzda 2 par rucka, v kabine kapalynova rucka. zatim s posilovacem s rapida
Kola: ARC v predu: 13"/7" vzadu: 13"/9" gumy: ve predu 205/40-1
a vzadu 225/40-13 bodou tam bud slicky nebo mokry slicky.
Tak to je prozatim vse, nektery veci jeste nejsou hotovy, ale vse bude tak jak to tu pisu.
Malonko zmeny: tlumice nejsou Spax ale KONI ty spaxe jsem vratil- chcal s nich olej, ty konaci jsou zase tvrdy jako svina, jsou to stavitelny plyno-kapalinovy a kdyz je uplne utahnu nejdou ani roztahnout. vejfuk taky asi nebude celej z nerezu-dochazej penize- takze svody z normalniho plechu a tlumic z nerezu, ve predu nebudou 2 stabilizatory ale 1 25mm a v zadu nebude zadnej stabilizator, motor dostane suchou skrin.
co je novyho : auto je nazinkovany, nastrikany nekolika vrstvama antikorozniho bodycka a ted pripravuju na lak zbytek auta, takze kituju a kituju a kituju. :-(
co je novyho: na aute ted monentalne moc nedelam, vyrabim ted suchou skrin a zadni unasece jinak na uate mam jiz kola a gumy na aute jsou pro zatim ve predu 205 a vzadu 225 s profilem 45 ale mam jiz pripraveny 205 predek a zadek 225 ale profil 40.
Potreboval bych sehnat: Saci potruby pres hlavu na hlinikovou hlavu a nebo na litinovou ale s kulatejma kanalama, 4kvalt se stalym prevodem 4,44, vacku 320/300 nejlepe origo motorsport, gumy 175/50 a 195/45.
kdyby jste nekdo o necem vedely prosim hodte mi to sem.
motor:vyrobni tajemstvi a ani nebudu sem psat vykon dokud nebude namerenej
vyfuk: nerezovy svody 4-1 a absorbcni nerezovej tlumič AMK a na srazy tam bude jen nerez trubka.
chlazeni: naporak vlastni vyroby-dle vzoru RS, trubky vedeny vnitrkem, vlastne vsechno spojeni kufr,motor je vnitrkem.
prevodovka: zatim origo 3,9, ale budou skraceny kvalty a ma vrchni drzeni.
podvozek: ve predu napreava s rapida a vzadu trouhelnikovy ramena ala LR. zmeneny rozchody kol z 1390/1350 na originalnich 1415/1368. stavitelny tlumice na obouch napravach a to jak utlum tak i predpeti.jinak tlumice jsou upraveny Spax.dlouhy a zesileny poloosy.tvrdy vsechny 4 pruziny.na predni naprave 2 stabilizatory,chtel bych do predu dat 2x 20mm stabil. a do zadu 18mm stabil, ale jeste poradne nevim co a jak.
Kastle: kompletne vyvarena,vyztuzena a pozinkovana, barvy budou original "valečný"-modro bila, komplet zbavena odhlucneni,laminatovy okruhovy blatniky a kapota.
brzdy: vepredu chlazeny kotouce, vzadu jednoduchy na obou napravach 4pisty ve predu jsou zapojeny cely na jeden okruh vzadu 1 par brzda 2 par rucka, v kabine kapalynova rucka. zatim s posilovacem s rapida
Kola: ARC v predu: 13"/7" vzadu: 13"/9" gumy: ve predu 205/40-1
a vzadu 225/40-13 bodou tam bud slicky nebo mokry slicky.
Tak to je prozatim vse, nektery veci jeste nejsou hotovy, ale vse bude tak jak to tu pisu.
Malonko zmeny: tlumice nejsou Spax ale KONI ty spaxe jsem vratil- chcal s nich olej, ty konaci jsou zase tvrdy jako svina, jsou to stavitelny plyno-kapalinovy a kdyz je uplne utahnu nejdou ani roztahnout. vejfuk taky asi nebude celej z nerezu-dochazej penize- takze svody z normalniho plechu a tlumic z nerezu, ve predu nebudou 2 stabilizatory ale 1 25mm a v zadu nebude zadnej stabilizator, motor dostane suchou skrin.
co je novyho : auto je nazinkovany, nastrikany nekolika vrstvama antikorozniho bodycka a ted pripravuju na lak zbytek auta, takze kituju a kituju a kituju. :-(
co je novyho: na aute ted monentalne moc nedelam, vyrabim ted suchou skrin a zadni unasece jinak na uate mam jiz kola a gumy na aute jsou pro zatim ve predu 205 a vzadu 225 s profilem 45 ale mam jiz pripraveny 205 predek a zadek 225 ale profil 40.
Potreboval bych sehnat: Saci potruby pres hlavu na hlinikovou hlavu a nebo na litinovou ale s kulatejma kanalama, 4kvalt se stalym prevodem 4,44, vacku 320/300 nejlepe origo motorsport, gumy 175/50 a 195/45.
kdyby jste nekdo o necem vedely prosim hodte mi to sem.
Pepino RS - komentáře:
15:19:36
14.06.2005
14.06.2005
DuriQ
inac auticko mas fakt krasne to sa nezapre...
09:35:22
13.06.2005
13.06.2005
honnza
neni to mu co vytknout.... jednim slovem nadhera
10:21:33
10.06.2005
10.06.2005
Tuxik
mas to fakt moc pekny klobouk dolu !
19:36:23
16.05.2005
16.05.2005
Pepino RS
-> Rapid: mam ted maturitu a prijimacky na vejsku takze auti moc neresim, ale pripravuji se na zastavbu ramu, prestrikani celyho auta bezbarvim lakem a udelani elektriky a brzd ! o prazdninach chci jezdit ! musim ale jeste koupit makrolon na okna ! mam toho ted moc !!
17:47:08
16.05.2005
16.05.2005
Rapid
tak jak pokracujes?uz dlouho nic
20:41:37
05.05.2005
05.05.2005
Pepino RS
-> Climber: ceho odlitek ? pisni mi mail nebo na icq, mail mam novej !!!!
18:33:57
05.05.2005
05.05.2005
Climber - zrušená registrace
-> Pepino RS: Poslyš nemužu Tě nějak zastihnout
Potřeboval bych ten odlitek-mas nejakej a co bys za nej chtel?dik
Potřeboval bych ten odlitek-mas nejakej a co bys za nej chtel?dik
09:41:58
04.05.2005
04.05.2005
Labros
-> Pepino RS: jo to jsem myslel, dík za uvedení do problematiky
08:52:40
04.05.2005
04.05.2005
Pepino RS
-> Vita ze Sudet: jo blbne mi mail a nic mi neprislo, musim si zalozit novej a poslat ti novej a tam mne cto posles.
19:56:19
03.05.2005
03.05.2005
Vita ze Sudet
Tak sem ti ty fotky poslal
15:58:24
30.04.2005
30.04.2005
Pepino RS
-> Peťa Klíč: podivam se jestli nekde nakej najdu !!
14:57:08
30.04.2005
30.04.2005
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
ach tak
potřebuju chladič dozadu do stofky
tak se zoufale ptám
potřebuju chladič dozadu do stofky
tak se zoufale ptám
16:56:43
29.04.2005
29.04.2005
Pepino RS
-> Tom: jen za vrsek ! tak jako to mnela LR !
-> Labros: to jsou prsa na suchou skrin, kdy olej neni ve vane ale v nadrzi, tak jako to jezdily LR/RS !! nebo jsi myslel neco jynyho ?
-> Labros: to jsou prsa na suchou skrin, kdy olej neni ve vane ale v nadrzi, tak jako to jezdily LR/RS !! nebo jsi myslel neco jynyho ?
15:31:37
29.04.2005
29.04.2005
Labros
-> Pepino RS: Promiň mě se to nechce vyhledávat v té diskuzi Prosimtě co to máš udělaný s těma prsama? Nebo je to taky tajemství?
14:35:13
29.04.2005
29.04.2005
Tom
Hele tu převodovku maš chycenou jenom za vršek, nebo i ještě jinde?
12:04:58
29.04.2005
29.04.2005
Pepino RS
-> Peťa Klíč: myslym ze ti nerozumim ! dneks jsem nakej natvrdlej !
09:31:30
29.04.2005
29.04.2005
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
jojo není nad náporové chlazení... hlavně když by se mohl někomu hodit původní chladič (třeba peťovi ) co ty na to??
17:58:06
20.04.2005
20.04.2005
tuningkamil
-> Pepino RS: mas to pekný u me to mas za 10b
09:33:08
20.04.2005
20.04.2005
minoLC
neviem si pomoct, ale ked vidim toto Auto tak som riadne nameko. je super!
09:08:47
20.04.2005
20.04.2005
Pepino RS
na aute momentalne nic nedelam, jediny co jsenm oda vanoc udelal je to ze jsem si pripravil rezervu, hodil jsem sem foto, zatim je nazuta na 5" arc kole ale pujde bud na 3" ARC disk a nebo kdyz se mi podari ji nandat na plechac tak bude na plechaci !