skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Chtel bych vam ukazat moji skoro RS. zacnu s popisem, ale jelikoz nejsem na slohy tak to nebude nic extra.
motor:vyrobni tajemstvi a ani nebudu sem psat vykon dokud nebude namerenej
vyfuk: nerezovy svody 4-1 a absorbcni nerezovej tlumič AMK a na srazy tam bude jen nerez trubka.
chlazeni: naporak vlastni vyroby-dle vzoru RS, trubky vedeny vnitrkem, vlastne vsechno spojeni kufr,motor je vnitrkem.
prevodovka: zatim origo 3,9, ale budou skraceny kvalty a ma vrchni drzeni.
podvozek: ve predu napreava s rapida a vzadu trouhelnikovy ramena ala LR. zmeneny rozchody kol z 1390/1350 na originalnich 1415/1368. stavitelny tlumice na obouch napravach a to jak utlum tak i predpeti.jinak tlumice jsou upraveny Spax.dlouhy a zesileny poloosy.tvrdy vsechny 4 pruziny.na predni naprave 2 stabilizatory,chtel bych do predu dat 2x 20mm stabil. a do zadu 18mm stabil, ale jeste poradne nevim co a jak.
Kastle: kompletne vyvarena,vyztuzena a pozinkovana, barvy budou original "valečný"-modro bila, komplet zbavena odhlucneni,laminatovy okruhovy blatniky a kapota.
brzdy: vepredu chlazeny kotouce, vzadu jednoduchy na obou napravach 4pisty ve predu jsou zapojeny cely na jeden okruh vzadu 1 par brzda 2 par rucka, v kabine kapalynova rucka. zatim s posilovacem s rapida
Kola: ARC v predu: 13"/7" vzadu: 13"/9" gumy: ve predu 205/40-1
a vzadu 225/40-13 bodou tam bud slicky nebo mokry slicky.
Tak to je prozatim vse, nektery veci jeste nejsou hotovy, ale vse bude tak jak to tu pisu.
Malonko zmeny: tlumice nejsou Spax ale KONI ty spaxe jsem vratil- chcal s nich olej, ty konaci jsou zase tvrdy jako svina, jsou to stavitelny plyno-kapalinovy a kdyz je uplne utahnu nejdou ani roztahnout. vejfuk taky asi nebude celej z nerezu-dochazej penize- takze svody z normalniho plechu a tlumic z nerezu, ve predu nebudou 2 stabilizatory ale 1 25mm a v zadu nebude zadnej stabilizator, motor dostane suchou skrin.
co je novyho : auto je nazinkovany, nastrikany nekolika vrstvama antikorozniho bodycka a ted pripravuju na lak zbytek auta, takze kituju a kituju a kituju. :-(
co je novyho: na aute ted monentalne moc nedelam, vyrabim ted suchou skrin a zadni unasece jinak na uate mam jiz kola a gumy na aute jsou pro zatim ve predu 205 a vzadu 225 s profilem 45 ale mam jiz pripraveny 205 predek a zadek 225 ale profil 40.
Potreboval bych sehnat: Saci potruby pres hlavu na hlinikovou hlavu a nebo na litinovou ale s kulatejma kanalama, 4kvalt se stalym prevodem 4,44, vacku 320/300 nejlepe origo motorsport, gumy 175/50 a 195/45.
kdyby jste nekdo o necem vedely prosim hodte mi to sem.
motor:vyrobni tajemstvi a ani nebudu sem psat vykon dokud nebude namerenej
vyfuk: nerezovy svody 4-1 a absorbcni nerezovej tlumič AMK a na srazy tam bude jen nerez trubka.
chlazeni: naporak vlastni vyroby-dle vzoru RS, trubky vedeny vnitrkem, vlastne vsechno spojeni kufr,motor je vnitrkem.
prevodovka: zatim origo 3,9, ale budou skraceny kvalty a ma vrchni drzeni.
podvozek: ve predu napreava s rapida a vzadu trouhelnikovy ramena ala LR. zmeneny rozchody kol z 1390/1350 na originalnich 1415/1368. stavitelny tlumice na obouch napravach a to jak utlum tak i predpeti.jinak tlumice jsou upraveny Spax.dlouhy a zesileny poloosy.tvrdy vsechny 4 pruziny.na predni naprave 2 stabilizatory,chtel bych do predu dat 2x 20mm stabil. a do zadu 18mm stabil, ale jeste poradne nevim co a jak.
Kastle: kompletne vyvarena,vyztuzena a pozinkovana, barvy budou original "valečný"-modro bila, komplet zbavena odhlucneni,laminatovy okruhovy blatniky a kapota.
brzdy: vepredu chlazeny kotouce, vzadu jednoduchy na obou napravach 4pisty ve predu jsou zapojeny cely na jeden okruh vzadu 1 par brzda 2 par rucka, v kabine kapalynova rucka. zatim s posilovacem s rapida
Kola: ARC v predu: 13"/7" vzadu: 13"/9" gumy: ve predu 205/40-1
a vzadu 225/40-13 bodou tam bud slicky nebo mokry slicky.
Tak to je prozatim vse, nektery veci jeste nejsou hotovy, ale vse bude tak jak to tu pisu.
Malonko zmeny: tlumice nejsou Spax ale KONI ty spaxe jsem vratil- chcal s nich olej, ty konaci jsou zase tvrdy jako svina, jsou to stavitelny plyno-kapalinovy a kdyz je uplne utahnu nejdou ani roztahnout. vejfuk taky asi nebude celej z nerezu-dochazej penize- takze svody z normalniho plechu a tlumic z nerezu, ve predu nebudou 2 stabilizatory ale 1 25mm a v zadu nebude zadnej stabilizator, motor dostane suchou skrin.
co je novyho : auto je nazinkovany, nastrikany nekolika vrstvama antikorozniho bodycka a ted pripravuju na lak zbytek auta, takze kituju a kituju a kituju. :-(
co je novyho: na aute ted monentalne moc nedelam, vyrabim ted suchou skrin a zadni unasece jinak na uate mam jiz kola a gumy na aute jsou pro zatim ve predu 205 a vzadu 225 s profilem 45 ale mam jiz pripraveny 205 predek a zadek 225 ale profil 40.
Potreboval bych sehnat: Saci potruby pres hlavu na hlinikovou hlavu a nebo na litinovou ale s kulatejma kanalama, 4kvalt se stalym prevodem 4,44, vacku 320/300 nejlepe origo motorsport, gumy 175/50 a 195/45.
kdyby jste nekdo o necem vedely prosim hodte mi to sem.
Pepino RS - komentáře:
01:45:14
25.03.2005
25.03.2005
Johny Death
To si dělas s těma prednima pružinama prdel ne? vyfotis to jak to bude na aute tak zespodu? to by me zajimalo :)
23:16:48
24.03.2005
24.03.2005
Ing. Duso
Akoze strasne KRUTE auto... 10 bodov bez mihnutia oka !!
13:49:02
23.03.2005
23.03.2005
Aladin
Krása. 10 bodů a není co řešit...
08:17:12
23.03.2005
23.03.2005
Pepino RS
-> Dvordy: hned jak budu moct vyfotim a poslu !
08:15:46
23.03.2005
23.03.2005
Dvordy
-> Dvordy: prosím pošli, já to do auta teď dělám a zdá se mi to tam dost "chatrné".
08:10:15
23.03.2005
23.03.2005
Pepino RS
-> Dvordy: moc ne mam tam navareno vyztuhu ve tvaru omegy, rozmerove tak 20x20 na ty prvni fotce, kde je auto v plnici to je vydet skrze dvere. ale muzu ti to vyfotit komplet a poslat ti to !
09:28:58
22.03.2005
22.03.2005
JaWoR
Moc povedený, neexistuje nic co bych vytknul! (10)
08:38:43
22.03.2005
22.03.2005
Dvordy
-> Pepino RS: jak moc máš vyztužený skelet pro horní úchyt převodovky?
17:46:52
20.03.2005
20.03.2005
Pepino RS
-> Wrcteam: mi ten tvuj kamos sliboval gumy vid ?
17:27:52
20.03.2005
20.03.2005
Wrcteam - zrušená registrace
krasa jednim slovem,. proste mooooc hezky.. sem si mel asi taky postavitr RS ku... moc hezky....skoda ze nejde vic bodiku
22:39:02
19.03.2005
19.03.2005
Tomik130Lr
Je to propstě super co více dodat. Davam ti Bratře 10b !
15:09:42
18.03.2005
18.03.2005
Mourl
Tak to je hukot....9b moooc se mi to líbí...
13:36:43
18.03.2005
18.03.2005
Miloš Vyskočil
Nádhernost...nemám co bych dodal
10:19:34
18.03.2005
18.03.2005
Doyle
nádherná práce,za 10
21:18:52
17.03.2005
17.03.2005
Pepino RS
tak dneska mi nabizel borec vacku 320/300 origo AZNP ale zadrela se na 2 lozisku a v tom lozisku byly tak 1mm hlouboky rejhy, to jsem jeste v zivote nevidel aby se tohle stalo na cementovanym povrchu ajeste k tomu kdyz se to toci v hliniku !
17:22:32
17.03.2005
17.03.2005
Pepino RS
diky !
17:19:50
17.03.2005
17.03.2005
R@ZOR
Taktéž deset! Supr dílo!!
14:03:53
17.03.2005
17.03.2005
Oliver
-> Pepino RS: tak to je aka nadhera, davam 10b a keby som mohol tak ti dam aj moje
12:58:31
17.03.2005
17.03.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pepino RS: OK.
12:55:27
17.03.2005
17.03.2005
Pepino RS
-> Tuner#2: ve predu ani v zadu nejsou zatim origo pruziny ani tlumice, tohle je zatim jenom provizorni ! ten predek budu tak o 3-4cm vis !
-> Climber: stoji to krive pac je na zdku jedno normalni kolo a proto je to tak k jedny strane ! to kolo tam bylo ted uz jsou kolem dokola ARC !
-> Climber: stoji to krive pac je na zdku jedno normalni kolo a proto je to tak k jedny strane ! to kolo tam bylo ted uz jsou kolem dokola ARC !