Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

18:03:45
23.03.2021
-> Eidy: taková blbost a tolik práce 3 4 156
17:04:03
23.03.2021
Eidy
Konečně řeším poslední rest z renovace. V době dodělávání měli v lakovně celozávodku a já nemohl/nechtěl čekat několik týdnů. Takže krátké sloupky do dveří jsou konečné otryskané a nalakované. Pod gumou byly dost vyžraný.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 23.03.2021 17:04:03
15:32:02
09.03.2021
Eidy
-> ZdrubT: Tak to musí být zkreslení čočkou. Teď jsem to změřil a je to stejný. 4
10:59:51
09.03.2021
ZdrubT
-> Eidy: Promiň, Kóča. Hlevně foto 3, 4, ale i 18.
09:27:46
09.03.2021
Eidy
-> ZdrubT: Na kterým autě? Miata nebo Kóča?
-> vhml: Tak třeba příště.
08:57:00
09.03.2021
ZdrubT
Na fotkách se pravý tváří víc do A
08:51:08
09.03.2021
vhml
-> Eidy 09.03.21 08:44:03: jj, z Činova. Já jsem posbíral nějaký videa, ale fotku nemám jedinou

MX-5 , RallySraz Běšiny 2020
upraveno 1x, naposled 09.03.2021 08:52:34
08:44:03
09.03.2021
Eidy
-> vhml: Taky jsem čuměl.
Myslíš fotku z Čínova? To je od kamaráda.
08:30:24
09.03.2021
vhml
-> Eidy 09.03.21 08:15:59: to čumím že se to o tolika narovná 9

Od koho vlastně máš nějakou schopnou fotku z okruhu? Já nemám nic jako tradičně :-(
upraveno 1x, naposled 09.03.2021 08:31:44
08:15:59
09.03.2021
Eidy
-> vhml: Pravda je, že jsem měl v plánu o trochu menší. Nastavoval jsem to ještě bez motoru a převodovky, abych k tomu měl lepší přístup. Věděl jsem, že si to pak sedne v řádu milimetrů, což nepředstavuje žádnou změnu odklonu. Co mě ovšem nenapadlo, že ramena se zkroutí. Když motor nadlehčím heverem, odklon se zmenší asi o 0,7°. Ale to jsem zjistil až později a to už bylo všechno usazený a zalepený. Každopádně když se podívám, co to dělá, tak si myslím, že je to ok.
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../3576_2020-11 -19_15-02-08_19.jpg
20:48:13
08.03.2021
vhml
Nemáš vzadu ty odklony strašně velký? 9

Má to vůbec smysl s 10stupnovou nápravou v unibalech a na semisliku s tvrdým bokem?
upraveno 1x, naposled 08.03.2021 20:55:12
21:40:17
02.03.2021
Eidy
Dodělal jsem záložní převodovku pro Kóču a teď stavím 4Q do užovky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 02.03.2021 21:40:17
21:39:28
02.03.2021
Eidy
-> Čokin: Jj, vznikly 2 kusy. Za tu cenu je to paráda.

Mám vyměněnou přívodní hadici sání. Ne, že bych měl porovnání, ale je zevnitř víceméně hladká.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 02.03.2021 21:39:28
19:18:03
02.03.2021
Čokin
14:12:20
25.02.2021
Eidy
-> Antony, minno: Dík. Teď je to tak jednoduchý, že už to není žádná zábava.1
10:34:34
25.02.2021
minno
-> Eidy: Paráda.
10:32:09
25.02.2021
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: moc pěknej přípraveček 4
19:59:42
23.02.2021
Eidy
Vyndáš dotyk, nasadíš hřídel a měříš. Dělal jsem to ještě ve smontovaném obalu, protože se to po stažení někdy hne. Mě jen asi o stovku. V podstatě je to záležitost na chvíli. No a pak už jen seřídit zubovou vůli na difu a “hotovo”.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 23.02.2021 19:59:42
19:56:45
23.02.2021
Eidy
-> minno: Tak jsem to změřil ještě jednou. 1
Vyklepneš ložisko, namontuješ základnu místo víka a zkalibruješ hodinky dle přípravku.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 23.02.2021 19:56:45
15:28:55
23.02.2021
Eidy
-> MVM: Jsi rychlejší.
-> minno: Něco nafotím.
Extreme Tyres