Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

15:19:55
23.02.2021
MVM
-> vhml 23.02.21 14:30:16: Nene. Na čele hrušky je ploška a párový číslo soukolí. Hodnota je na talirovym kole.
15:06:17
23.02.2021
Václav Vašák
14:31:48
23.02.2021
minno
-> vhml: To viem. Ale myslel som prípravok a jeho montážna poloha :) Ale asi ako origo, kuknem do knihy.
14:30:16
23.02.2021
vhml
-> minno 23.02.21 14:27:04: na čele hrušky máš vygravírovanou hodnotu, kolik to má ukazovat na hodinkách.
14:27:04
23.02.2021
minno
-> Eidy 20.02.21 15:49:34: Parádička. Potom hoď fotku z praxe pri nastavovaní, ako to vypadá. Celkom zaujíma.
04:48:01
23.02.2021
MVM
-> Eidy: Máš to pěkný. Ja mam ty přípravky originál ze 70.let. 5
13:01:51
22.02.2021
Eidy
-> Bukaj: Včera jsem už zkoušel a funguje. 1
Klidně se stav. Nastavíme to. 4
12:17:45
22.02.2021
Bukaj
-> Eidy 20.02.21 15:50:17:1
Tak to si tady očistím pár převodovek a stavím se na vyzkoušení, jestli to funguje1
Ze žlutý tušírovací pasty je mi už blbě, jen jdu kolem té piksly3
18:19:05
20.02.2021
-> Eidy: 158
17:44:31
20.02.2021
Eidy
-> m8rinek: Dík. 1
-> T: Na seřizování polohy hrušky v převodovce. 4
17:27:55
20.02.2021
m8rinek
-> Eidy: luxusní futrál na indikátor!
17:11:26
20.02.2021
-> Eidy: a na co by to mělo být?
15:50:17
20.02.2021
Eidy
Udělal jsem prodloužení na špičku a může se měřit. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 20.02.2021 15:50:17
15:49:34
20.02.2021
Eidy
Není to vyloženě na Kóču, ale na moje auta obecně. Dlouho jsem po tom toužil a podařilo se sehnat. Resp. nechat vyrobit.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 20.02.2021 15:49:34
11:29:51
11.02.2021
Luky
-> Eidy 10.02.21 17:31:19: tunelem. Takhle to máme na litru z dob elektrickýho větráku origo chladiče. Husí krky pod čelem vedou dovnitř. Pošahem ruky se to tváří že tam nějakej nápor je.

Ale to co máš je hezký, snad to bude fungovat
22:33:20
10.02.2021
U-Geen
-> Eidy: no možná trochu decentnější :-) ba ne, líbí se mi co máš teď, a na mysli jsem měl něco takovýho: www.vividracing.com/wm.ph p/.../L6_222_65.jpg
20:46:54
10.02.2021
Eidy
-> MVM: Když budu mít na vstupu cokoliv kromě podtlaku, budu to považovat za úspěch. 4
-> U-Geen: Něco, jako měl Andruchovič na tisícovce? Určite je to funkční, ale to by se mi nelíbilo.
18:58:28
10.02.2021
U-Geen
-> Eidy: a co nějaký pořádný násos na střechu?
18:03:01
10.02.2021
Milan 136
17:40:03
10.02.2021
MVM
-> Eidy: To náporovy sani funguje až opravdu od vyšších rychlostí. Už je potom fakt lepší ten větrák.
Extreme Tyres