Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

18:59:14
18.11.2019
minno
-> Eidy: Mal som prelink na tú diskusiu uložený, lebo tam bolo popísané veľa praktického. No vidíš, drôt je dobrý nápad, to ma nenapadlo :) Určite by som niečo potom vymyslel, ale chcel som vedieť, ako si to robil ty.

-> MVM: Dá sa aj tak, ale chcem sa s tým pohrať precízne.
18:17:04
18.11.2019
MVM
-> minno: Já jsem to vždycky dělal odhadem..1
18:00:17
18.11.2019
Eidy
-> minno: To jsou brouzdal do historie. Popravdě si nepamatuju přesně, ale rozhodně jsem kvůli tomu nic nevyráběl. Já myslím, že jsem na konec hřebenu natočil matku a pod ní jen zaháknul hák od mincíře. Nic speciálního. Nebo si můžeš z drátu udělat hák a přichytit maticí. 4
14:59:26
18.11.2019
minno
-> Eidy 27.12.18 13:02:14: Ahoj. K tomuto príspevku by som mal otázku: Akým spôsobom si prichycoval silomer k hrebeňu? Bude ma to čakať a bez vyrábania (zvárania) prípravku si to celkom neviem predstaviť :)
13:02:54
16.11.2019
Eidy
-> J.T.: To vypadá taky pekně. Dvousložka v jedný kartuši. Ale to už nechám lakýrovi.



Teď koukám na to lepidlo a doufám, že nebude nikdy potřeba tu střechu dát dolu. To by asi bylo lepší to uřezat ve sloupcích. 1
12:22:53
16.11.2019
J.T.
-> ZdrubT: Tak to jsem nezkousel, ale na lepeni karoserii pouzivame powerbond od wuertha
09:20:53
16.11.2019
ZdrubT
-> J.T. 16.11.19 08:53:41: To by šlo použít i na pal. nádrž. 4
08:53:41
16.11.2019
J.T.
Na poslední foto bych možná použil tohle: eshop.wuerth.cz/Nahrada-z a-cinovani-2K-2K-CINOVACI- NAHRADA/.../CZK?CampaignNa ... . Teď to používáme.
08:24:22
16.11.2019
ZdrubT
105 Je to tam.
23:26:14
15.11.2019
Eidy
-> Jozka: Nic se nesmí podcenit. 1
23:03:58
15.11.2019
Jozka
-> Luky 15.11.19 20:22:42: 3 3

Tolik svěrek pohromadě jsem ještě nikdy neviděl.. poetická scenerie.
21:03:19
15.11.2019
Eidy
-> T: To se musí dotmelit. Hrana střechy je v rovině se sloupkem. Z fabriky je to podobně a docínovaný. 4
20:55:09
15.11.2019
-> Eidy: konečně5

Co ta poslední fotka....jak to srovnas ?
20:25:54
15.11.2019
Eidy
-> Luky: Twl, doufám, že ty se nepřilepí. 3
20:22:42
15.11.2019
Luky
-> Eidy: nebudou tam pak ty svěrky překážet oknům? 36 47
19:50:02
15.11.2019
Eidy
19:49:29
15.11.2019
Eidy
Teď už jen aby držela. 1 Svěrek jsem potřeboval dost, něco jsem koupil, něco půjčil ZdrubT.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 15.11.2019 19:49:29
19:47:16
15.11.2019
Eidy
A je to tu. Po několika dnech příprav, dostřihování a pasování je střecha nalepená.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 15.11.2019 19:47:16
18:43:52
06.11.2019
Eidy
Všechny díly náprav, nádrž a šusplech jsou u lakýry. Tak uvidíme, jak a kdy to zvládne. A bude to první ochutnávka čerstvě nalakovaných dílů. Docela se těším.5
13:55:25
05.11.2019
Tom Troll
-> Dušan: jj, suchá vana na motorku plus mazací potrubí výroba tisknutim řádově desítky tisíc... Ale vůně budoucnosti to je nepopiratelně. 6



Můžeš si s tim dovolit tvary o kterejch se nikomu s odlejvánim nikdy ani nesnilo.
upraveno 1x, naposled 05.11.2019 13:56:17
Extreme Tyres