Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:27:19
30.10.2018
Eidy
Zavřel jsem vpravo zbytečný díry pro topení a vlevo pro lanovod. Navrtám vlevo novou díru, aby to bylo symetrický. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.10.2018 21:27:19
21:25:11
30.10.2018
Eidy
Zavřeno ze všech stran a provařeno k vnitřním “kostkám”.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.10.2018 21:25:11
21:24:02
30.10.2018
Eidy
To by šlo.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.10.2018 21:24:02
21:23:04
30.10.2018
Eidy
Vánoce se blíží, tak jsem začal balit vnitřní držáky zadních ramen. Trojkou nerezem. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.10.2018 21:23:04
17:45:19
30.10.2018
Eidy
-> Tuner#2: To Tě mrzet nemusí. Dipi to pálí podle výkresu, on za to taky nemůže.
-> CpEaRjHaY-průserář: ERko a sedan jsou stejný. Kdybych už nevyřezal stěnu podle tohodle, tak bych si taky udělal svůj. Stačil by užší a kratší. Mít správnej polotovar, tak je to sranda.
-> Čokin: A kdes byl? Pracovně v cizině? To víš, není čas ztrácet čas. 1
17:02:52
30.10.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 29.10.18 21:49:42: To mě mrzí 8 ale pěkně jsi si s tím pohrál 4
16:59:04
30.10.2018
CpEaRjHaY-průserář
-> Eidy 29.10.18 21:49:42: Když tak na to koukám, tak bude možná lepší si zbastlit něco doma. Taky jsem nad tím přemýšlel, ale když to tak vidím tak už se mi do toho tak moc nechce. Čekal jsem že to bude typu nasaď a jeď.. Nebo je snad dokonce rozdíl eRko a sedan?
11:28:47
30.10.2018
Čokin
Ted se dívám a nestačím se divit.........člověk tady 1/4 roku není a ona už není ani Koooča 3 Pěkně jedeš, budu se muset někdy zastavit 4
21:49:42
29.10.2018
Eidy
Musel jsem ho nastavit na výšku a stejně jsem musel pod držákem udělat ještě bouli. Na původní tunel to pak nesedí. Ani to původně nepasovalo úhlem na stěnu. Bylo s tím teda dost práce, vztekání a vymejšlení. Ale teď už všechno sedí a převodovka má rozumnou vůli. Zítra se vrhnu na vnitřní držáky zadní nápravy. Teď se půjdu odhumusit a ucpat odpad ve vaně. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.10.2018 21:49:42
21:45:13
29.10.2018
Eidy
Jen teda kdo ten tunel navrhoval, ten nikdy neviděl eRko ani pětikvaltovou skříň.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.10.2018 21:45:13
21:43:32
29.10.2018
Eidy
A po dlouhých hodinách je tam nový tunel.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.10.2018 21:43:32
21:41:54
29.10.2018
Eidy
Pak jsem vzal do ruky flexu a už to jelo.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.10.2018 21:41:54
21:41:00
29.10.2018
Eidy
Dneska celý den v garáži a něco šlo líp, něco hůř. Komplet jsem dodělal převaření držáků sedaček.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.10.2018 21:41:00
23:00:31
27.10.2018
Eidy
-> Shader: Musíš počkat do pondělí. Tenhle víkend dělám navigátora. 4
17:32:54
27.10.2018
Shader
-> Eidy: Už by to chtělo nějaké další fotky což? 3 3
23:12:06
25.10.2018
Luky
-> Eidy: alou do dílny, ať si ten víkend napracuješ 3
20:41:55
25.10.2018
Eidy
-> havlik: No jo vlastně, já zapomněl. 3
20:36:14
25.10.2018
havlik
-> Eidy: Se vyspis o vikendu
20:01:58
25.10.2018
Eidy
Dnes 8 kusů výztuh konzolí sedaček, aby to drželo kolem dokola. Dnes končím, musím se taky někdy vyspat. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 25.10.2018 20:01:58
Extreme Tyres