Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

10:07:26
25.10.2018
Eidy
-> vhml: 3
10:03:23
25.10.2018
vhml
-> Eidy 25.10.18 08:40:59: ani rám... 3 to je vlastne pravda ze by sis nasral do bot ještě vic 3
08:40:59
25.10.2018
Eidy
-> vhml: Hmm, a kolik máš zadních dveří? Já třeba žádný.
06:18:00
25.10.2018
vhml
-> Eidy 24.10.18 23:57:11: s tim drzakem na pevno budeš mit starost tam dostávat a utahovat šroub. Skrz ramena tam neni poradne pristup. Ja ho mam šroubovací a jen vyndam srouby v prostoru za sedačkama a vyndam prevodovku i s drzakem.
23:57:11
24.10.2018
Eidy
Pro jistotu jsem tam udělal trochu šlic, aby to šlo bez problémů usadit. Výztuha na stěně/podlaze je 1,5mm černý plech, zbytek 3mm nerez, protože se to při montáži určitě odře. 5 Původní příčce dáme sbohem.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 24.10.2018 23:57:11
23:54:38
24.10.2018
Eidy
Dneska se tu stavil ZdrubT, svezl mě závodní stodvácou s novým obutím a shledali jsme ji na vilkendový Revival bojeschopnou.

Pak jsem se pustil do vrchního uloženi špajzky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 24.10.2018 23:54:38
20:05:20
24.10.2018
Vojťas
-> Eidy: jo tak jestli je to sama zaplata, tak to je fakt ze bys to stejne povymenoval :-) to mas recht
19:50:01
24.10.2018
Eidy
-> Vojťas: To máš těžký. Teď to tak chci a je to moje auto a účel světí prostředky :) A jak říkám, kdyby to mělo bejt top auto, tak se budou měnit podlahy, podběhy atď za nový, že z toho nic nezbude. Takže by bylo lepší to odvézt rovnou na šroťák :) Třeba v PZ podběhu je 12 záplat za ty roky. Jako drží to, pevný to je, ale třeba Petr Molčan by z toho auta skoro nic nenechal. Takže vlastně můžou bejt všichni rádi, že držím při životě šrot :D
17:28:46
24.10.2018
Vojťas
-> Eidy: je to moc pekny, ale nemas strach ze budes jednou litoval techto neoriginalnich uprav? 40 jasne ze ted je to ku prospěchu veci k jaky to uzivas a je to plus a vylepsovani, ale nejakej originalista aby ti za dvacet let nechtel namlatit pres pazoury 3
14:56:49
24.10.2018
Eidy
-> Vojťas: To bejvají slušný impulzy. Taky jsem to zažil. Ale tentokrát je to jinak.
-> Fifa: Ani nevím. O renovaci jsem uvažoval už několik let a spoustu věcí jsem měl v hlavě už vymyšlených nebo aspoň načrtnutých. A jsou k tomu celkem slušné podmínky, co se týká vybavení, prostor atd. Navíc končím v současné práci, takže na to už dlabu a chodím domů dřív. A taky mám termín na rámování a všechny věci v interiéru chci mít hotový dřív, než tam bude to lešení. Pak se tam bude pracovat mnohem hůř. A taky mě to baví a už teď mi chybí ten pocit při svezení. Chybí mi jen karosářské nadání, takže nedokážu z tabule vyklepat blatník, ale snažím se.
-> KIT, Luky: 4
14:43:16
24.10.2018
Vojťas
-> Fifa: ja delal pokroky na aute naposled pred peti lety po rozchodu, pak me ulovila jina a slo to dost z kopce 3 ale u eidyho to bude prirozeny zapaleni pro vec
14:25:51
24.10.2018
Fifa
-> Eidy: Opravdu jedeš jak ďábel. Sleduju každodenní pokroky. Takové zapálení pro věc bych taky potřeboval. Máš nějaký návod jak se vyburcovat do takové akce?
upraveno 1x, naposled 24.10.2018 14:26:37
09:47:45
24.10.2018
KIT
Tohle je paráda 6 vždycky se těším na další a další fotky 25
22:21:05
23.10.2018
Luky
-> Eidy: obojí 171
22:15:33
23.10.2018
Eidy
Už je rozumná mezera od podlahy. Pak jsem na to jen přes hodinu jen koukal a vymejšlel, jak udělat výztuhu a držák. A vymyslel. Pak už jsem jen překlepal rozšíření na 5Q, protože byl naohýbanej křivě, do vrtule.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 23.10.2018 22:15:33
22:11:59
23.10.2018
Eidy
Pak to zase slepíte roztavenou ocelí.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 23.10.2018 22:11:59
22:11:23
23.10.2018
Eidy
-> Pavell: Mě se taky líbí, když to odsejpá.
-> Luky: Jakože rychle nebo tolik věcí?
-> Tomáššš, Mates: Díky.
-> Venca.: Díky. Dělám vždycky do noci po práci. Cca 5 hodin denně.

Když vám dobrá věc není dost dobrá, dopadne to takhle. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 23.10.2018 22:11:23
17:01:45
23.10.2018
Venca.
-> Eidy: Stíháš ještě chodit do práce nebo už na full time vyvařuješ eRko? Dle pokroku to vypadá, jak když na tom denně strávíš minimálně 8 hodin.

Ale jinak pěkná práce 4
15:55:16
23.10.2018
Mates
-> Eidy: krásná práce Eidy, každý den sleduji jak pokračuješ2 2
Extreme Tyres