skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
08:40:59
25.10.2018
25.10.2018
Eidy
-> vhml: Hmm, a kolik máš zadních dveří? Já třeba žádný.
06:18:00
25.10.2018
25.10.2018
vhml
-> Eidy 24.10.18 23:57:11: s tim drzakem na pevno budeš mit starost tam dostávat a utahovat šroub. Skrz ramena tam neni poradne pristup. Ja ho mam šroubovací a jen vyndam srouby v prostoru za sedačkama a vyndam prevodovku i s drzakem.
23:57:11
24.10.2018
24.10.2018
Eidy
Pro jistotu jsem tam udělal trochu šlic, aby to šlo bez problémů usadit. Výztuha na stěně/podlaze je 1,5mm černý plech, zbytek 3mm nerez, protože se to při montáži určitě odře. Původní příčce dáme sbohem.
23:54:38
24.10.2018
24.10.2018
Eidy
Dneska se tu stavil ZdrubT, svezl mě závodní stodvácou s novým obutím a shledali jsme ji na vilkendový Revival bojeschopnou.
Pak jsem se pustil do vrchního uloženi špajzky.
Pak jsem se pustil do vrchního uloženi špajzky.
20:05:20
24.10.2018
24.10.2018
Vojťas
-> Eidy: jo tak jestli je to sama zaplata, tak to je fakt ze bys to stejne povymenoval :-) to mas recht
19:50:01
24.10.2018
24.10.2018
Eidy
-> Vojťas: To máš těžký. Teď to tak chci a je to moje auto a účel světí prostředky :) A jak říkám, kdyby to mělo bejt top auto, tak se budou měnit podlahy, podběhy atď za nový, že z toho nic nezbude. Takže by bylo lepší to odvézt rovnou na šroťák :) Třeba v PZ podběhu je 12 záplat za ty roky. Jako drží to, pevný to je, ale třeba Petr Molčan by z toho auta skoro nic nenechal. Takže vlastně můžou bejt všichni rádi, že držím při životě šrot :D
17:28:46
24.10.2018
24.10.2018
Vojťas
-> Eidy: je to moc pekny, ale nemas strach ze budes jednou litoval techto neoriginalnich uprav? jasne ze ted je to ku prospěchu veci k jaky to uzivas a je to plus a vylepsovani, ale nejakej originalista aby ti za dvacet let nechtel namlatit pres pazoury
14:56:49
24.10.2018
24.10.2018
Eidy
-> Vojťas: To bejvají slušný impulzy. Taky jsem to zažil. Ale tentokrát je to jinak.
-> Fifa: Ani nevím. O renovaci jsem uvažoval už několik let a spoustu věcí jsem měl v hlavě už vymyšlených nebo aspoň načrtnutých. A jsou k tomu celkem slušné podmínky, co se týká vybavení, prostor atd. Navíc končím v současné práci, takže na to už dlabu a chodím domů dřív. A taky mám termín na rámování a všechny věci v interiéru chci mít hotový dřív, než tam bude to lešení. Pak se tam bude pracovat mnohem hůř. A taky mě to baví a už teď mi chybí ten pocit při svezení. Chybí mi jen karosářské nadání, takže nedokážu z tabule vyklepat blatník, ale snažím se.
-> KIT, Luky:
-> Fifa: Ani nevím. O renovaci jsem uvažoval už několik let a spoustu věcí jsem měl v hlavě už vymyšlených nebo aspoň načrtnutých. A jsou k tomu celkem slušné podmínky, co se týká vybavení, prostor atd. Navíc končím v současné práci, takže na to už dlabu a chodím domů dřív. A taky mám termín na rámování a všechny věci v interiéru chci mít hotový dřív, než tam bude to lešení. Pak se tam bude pracovat mnohem hůř. A taky mě to baví a už teď mi chybí ten pocit při svezení. Chybí mi jen karosářské nadání, takže nedokážu z tabule vyklepat blatník, ale snažím se.
-> KIT, Luky:
14:43:16
24.10.2018
24.10.2018
Vojťas
-> Fifa: ja delal pokroky na aute naposled pred peti lety po rozchodu, pak me ulovila jina a slo to dost z kopce ale u eidyho to bude prirozeny zapaleni pro vec
14:25:51
24.10.2018
24.10.2018
Fifa
-> Eidy: Opravdu jedeš jak ďábel. Sleduju každodenní pokroky. Takové zapálení pro věc bych taky potřeboval. Máš nějaký návod jak se vyburcovat do takové akce?
09:47:45
24.10.2018
24.10.2018
KIT
Tohle je paráda vždycky se těším na další a další fotky
22:21:05
23.10.2018
23.10.2018
Luky
-> Eidy: obojí
22:15:33
23.10.2018
23.10.2018
Eidy
Už je rozumná mezera od podlahy. Pak jsem na to jen přes hodinu jen koukal a vymejšlel, jak udělat výztuhu a držák. A vymyslel. Pak už jsem jen překlepal rozšíření na 5Q, protože byl naohýbanej křivě, do vrtule.
22:11:23
23.10.2018
23.10.2018
Eidy
-> Pavell: Mě se taky líbí, když to odsejpá.
-> Luky: Jakože rychle nebo tolik věcí?
-> Tomáššš, Mates: Díky.
-> Venca.: Díky. Dělám vždycky do noci po práci. Cca 5 hodin denně.
Když vám dobrá věc není dost dobrá, dopadne to takhle.
-> Luky: Jakože rychle nebo tolik věcí?
-> Tomáššš, Mates: Díky.
-> Venca.: Díky. Dělám vždycky do noci po práci. Cca 5 hodin denně.
Když vám dobrá věc není dost dobrá, dopadne to takhle.
17:01:45
23.10.2018
23.10.2018
Venca.
-> Eidy: Stíháš ještě chodit do práce nebo už na full time vyvařuješ eRko? Dle pokroku to vypadá, jak když na tom denně strávíš minimálně 8 hodin.
Ale jinak pěkná práce
Ale jinak pěkná práce
15:55:16
23.10.2018
23.10.2018
Mates
-> Eidy: krásná práce Eidy, každý den sleduji jak pokračuješ
15:31:00
23.10.2018
23.10.2018
Tomáššš
-> Eidy: pekná práca
23:59:59
22.10.2018
22.10.2018
Luky
-> Pavell 22.10.18 23:27:42: jo to mě taky, takhle od klábosnice a s pivem v ruce. Ale takhle vyšívat bych na tom teda úplně nemusel. Ale o to větší respekt Eidymu že se do toho takhle hezky pustil