Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

11:51:07
25.01.2014
-> Eidy: : za tu cenu ? 131 dobrej kauf 40

a že vim, co to je ve skutečnosti ? 40 4
11:21:16
25.01.2014
Tommyk
11:11:08
25.01.2014
Eidy
08:47:32
25.01.2014
01:29:02
25.01.2014
Eidy
Jsem úplně zapomněl, že Kóča oslavila 16.1. svoje 34. narozeniny. Dárek bude snad brzy. Záleží na speedpru. 1 Všecko nejlepší.
07:13:25
24.01.2014
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.01.14 15:07:42: to kdybych si pamatoval. Kdysi jsme to zkoušeli, koženej volant ve škodovce a semišový Sparco v Pežotu versus moje kožený Alpinestary a kámošovo semišový Sparca. Myslím že semišový rukavice nefungovali na koženým volantu, ale 100% jistej si nejsem.
20:12:46
23.01.2014
-> vhml 23.01.14 15:04:44: : 3



-> Tuner#2: : tak to má být 40
15:07:42
23.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 23.01.14 14:55:17: Jak to vůbec je přesně? Já mám na semiš nějaký kartingový mám pocit, to asi teda není úplně správně?



-> T 23.01.14 14:59:00: Vzdálený strejda z DE jezdil se svým MB 190 zásadně v kožených hnědých rukavicích, jinak jsem ho nikdy neviděl a to i pro "rohlíky" do města.
15:05:13
23.01.2014
Luky
Já bych hlavně řekl, že tyhle úpletové pracovní rukavice na ruce moc nedrží. Že sice možná hezky přilnou k volantu, ale jak začneš šněrovat kontra v nějaký krizovce, tak z nich vystoupíš...
14:59:00
23.01.2014
-> vhml: : jo to jsem nedodal 4 ale prostě na klasický sériový volanty klidně....mě se potí ruce pořád a nejraději bych rukavice nesundal ani ve spotřebáku 4 8
14:55:17
23.01.2014
vhml
-> T 23.01.14 14:49:41: Úplně fuk to taky není. Na semišovej volant potřebuješ jiný rukavice než na koženej...
14:49:41
23.01.2014
-> U-Geen: : taky bych to tak viděl....hlavně, že nemá spocený ruce, co je to za rukavice je fuk, když to splní účel 5
14:26:33
23.01.2014
U-Geen
-> Eidy: tak jestli jsou to ty zespod kozeny, tak proc ne... proti poticim se rukam to asi pomuze dost ne?
20:46:30
22.01.2014
Mantrabeach
-> Eidy: to já radši budu jezdit bez rukavic než pořídím nový kormidlo než abych si bral rukavice do práce:D
20:26:10
22.01.2014
favo110lrs
¨jede ti to pěkne krásný!
20:14:25
22.01.2014
Eidy
-> Mantrabeach: Jo, ty jeho rukavice dostaly i pár dalších lidí. Ovšem nutno podotknout, že chlapec tam byl prvně. Příště už třeba bude mít něco lepšího.
19:24:22
22.01.2014
TTomas
-> Mantrabeach: Ne mam celokozeny od bernera, ale jsou to taky pracovni rukavice a driv jsem vozil rukavice na kolo:)



Edit: Ted koukam na to video a on ma tyhle rukavice na seriovej volant...to asi nemuze moc dobre fungovat.
upraveno 2x, naposled 22.01.2014 19:27:19
13:13:27
22.01.2014
Mantrabeach
-> TTomas: a ty je vozíš na okruh?přesně tyhle zespoda pogumovaný?s těma dělám v práci akorát v černý barvě:)

-> Ultim: asi máš pravdu,možná zabloudil:D
11:43:58
22.01.2014
Ultim
-> Mantrabeach: Nesmej se mu, borec jede z prace a vzal to zkratkou pres zavodni okruh. To se muze stat kazdemu 3
Extreme Tyres