Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:27:14
22.10.2013
Eidy
Dneska jsem ještě pro jistotu promáznul všechny unibaly.
12:37:47
22.10.2013
vhml
Já jsem to jel ( snad nelžu, už si taky pamatuju prd, v nějakým tématu je to napsaný ) s octávkou RS za 2:21 ( ale to bylo první kolo v životě v Mostě ). Jezdili jsme i s kombíkovým Superbem v podobným tempu.



Takže 2:25 s Tého erkem musí jít celkem v pohodě si myslím. Co ztratí na motoru dožene na podvozku a gumách.
upraveno 2x, naposled 22.10.2013 12:41:25
12:28:04
22.10.2013
spyker
Já dal s passatem 2:30 to jestli dáš taky tak se jdu zahrabat 1
08:36:00
22.10.2013
-> Eidy: : no jak říkám..2:30 a pokud by bylo 2:25, tak ani neusnu 40 4
21:51:15
21.10.2013
Eidy
-> T: Tak 2:25 4
21:26:23
21.10.2013
-> Eidy: : to je tak strop auta 40 já bych bral i o 10 vteřin víc 40
21:15:43
21.10.2013
Eidy
-> T: Kolik, 2:20?
21:12:53
21.10.2013
-> Eidy: : to dáš při pěkném počasí 4

já mám cíle mnohem,mnohem,mnohem,mnoh em skromnější 3
21:08:48
21.10.2013
Eidy
-> T: Jojo, 2:08.



Tlumiče jsou tam a Kóča spokojeně vrní. 5 Teď se jdu věnovat AVON slicku.1
21:08:01
21.10.2013
Toušík
-> Eidy: Aha promiň to jsem si nepřečet. Ale tak počítám že pro tebe ideální že si to odzkoušíš a pak už dáš rovnou nějakej překopanej podvozek ve stylu F1 :) Jinak auto jsem okouknul na Běšinech a moc hezký.
21:05:45
21.10.2013
-> Eidy: : tak toho stejného názoru jsem také...o té pravé noze 4 ale jinak jezdit takhle tak jsem spokojen se sebou 4

tak budu držet palce, co jsem dobře viděl, tak jsem našel nej kolo 2:09 nebo 8 , je to tak?
21:03:46
21.10.2013
Eidy
-> Toušík: Jak už jsem psal, SPAX tyhle tlumiče nerepasuje. Takže smolík.
21:00:58
21.10.2013
Toušík
-> Eidy: Jen jestli já můžu jak je to potom s repasí? Protože chápu že se jim to nechá odeslat zpět na repas, ale u tebe je mi jasný že potřebuješ ladit já když bych to chtěl na rally tak spíš uvažuju o HP rychle opraví je to přeci jen v čechách. Nebo je tady nějaké zastoupení na spax?
20:54:24
21.10.2013
Eidy
-> vhml: To budete koukat ;)

-> T: No, koukal jsem nedávno na svoje videa a musím říct, že jsem se vyjezdil. Dneska to to dávám mnohem líp. Nicméně pořád vidím prostory ke zlepšení a to především v pravé noze. Občas na to moc hamtám. Myslím na plyn. Chce to víc citu, co nejširší stopu a taky mám lepší čip, čili vyšší maximálku. Mělo by to něco přidat. Cílem je 2:05. Ale chci si to především užít.
19:48:56
21.10.2013
-> vhml: : tak, tak 40



-> Eidy: : Kóča nedrží, že ji chceš vyměnit bačkůrky ? 40

zrovna koukám na videa, abych potrénoval 40 a asi by to i nebylo špatný jet to s tímhle.....to bys na ty 2 minuty dosáhl 4
19:48:23
21.10.2013
Nwkt
-> vhml: Do toho otevřenýho kufru
19:47:02
21.10.2013
vhml
-> Eidy 21.10.13 19:42:44: to jsem zvedav kam to dáš :-D
19:42:44
21.10.2013
Eidy
Vymejšlím blbosti :)
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.10.2013 19:42:44
17:05:12
19.10.2013
Shader
-> Petrson: Dík
Extreme Tyres