skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
21:27:14
22.10.2013
22.10.2013
Eidy
Dneska jsem ještě pro jistotu promáznul všechny unibaly.
12:37:47
22.10.2013
22.10.2013
vhml
Já jsem to jel ( snad nelžu, už si taky pamatuju prd, v nějakým tématu je to napsaný ) s octávkou RS za 2:21 ( ale to bylo první kolo v životě v Mostě ). Jezdili jsme i s kombíkovým Superbem v podobným tempu.
Takže 2:25 s Tého erkem musí jít celkem v pohodě si myslím. Co ztratí na motoru dožene na podvozku a gumách.
Takže 2:25 s Tého erkem musí jít celkem v pohodě si myslím. Co ztratí na motoru dožene na podvozku a gumách.
12:28:04
22.10.2013
22.10.2013
spyker
Já dal s passatem 2:30 to jestli dáš taky tak se jdu zahrabat
08:36:00
22.10.2013
22.10.2013
T
-> Eidy: : no jak říkám..2:30 a pokud by bylo 2:25, tak ani neusnu
21:51:15
21.10.2013
21.10.2013
Eidy
-> T: Tak 2:25
21:26:23
21.10.2013
21.10.2013
T
-> Eidy: : to je tak strop auta já bych bral i o 10 vteřin víc
21:15:43
21.10.2013
21.10.2013
Eidy
-> T: Kolik, 2:20?
21:12:53
21.10.2013
21.10.2013
T
-> Eidy: : to dáš při pěkném počasí
já mám cíle mnohem,mnohem,mnohem,mnoh em skromnější
já mám cíle mnohem,mnohem,mnohem,mnoh em skromnější
21:08:48
21.10.2013
21.10.2013
Eidy
-> T: Jojo, 2:08.
Tlumiče jsou tam a Kóča spokojeně vrní. Teď se jdu věnovat AVON slicku.
Tlumiče jsou tam a Kóča spokojeně vrní. Teď se jdu věnovat AVON slicku.
21:08:01
21.10.2013
21.10.2013
Toušík
-> Eidy: Aha promiň to jsem si nepřečet. Ale tak počítám že pro tebe ideální že si to odzkoušíš a pak už dáš rovnou nějakej překopanej podvozek ve stylu F1 :) Jinak auto jsem okouknul na Běšinech a moc hezký.
21:05:45
21.10.2013
21.10.2013
T
-> Eidy: : tak toho stejného názoru jsem také...o té pravé noze ale jinak jezdit takhle tak jsem spokojen se sebou
tak budu držet palce, co jsem dobře viděl, tak jsem našel nej kolo 2:09 nebo 8 , je to tak?
tak budu držet palce, co jsem dobře viděl, tak jsem našel nej kolo 2:09 nebo 8 , je to tak?
21:03:46
21.10.2013
21.10.2013
Eidy
-> Toušík: Jak už jsem psal, SPAX tyhle tlumiče nerepasuje. Takže smolík.
21:00:58
21.10.2013
21.10.2013
Toušík
-> Eidy: Jen jestli já můžu jak je to potom s repasí? Protože chápu že se jim to nechá odeslat zpět na repas, ale u tebe je mi jasný že potřebuješ ladit já když bych to chtěl na rally tak spíš uvažuju o HP rychle opraví je to přeci jen v čechách. Nebo je tady nějaké zastoupení na spax?
20:54:24
21.10.2013
21.10.2013
Eidy
-> vhml: To budete koukat ;)
-> T: No, koukal jsem nedávno na svoje videa a musím říct, že jsem se vyjezdil. Dneska to to dávám mnohem líp. Nicméně pořád vidím prostory ke zlepšení a to především v pravé noze. Občas na to moc hamtám. Myslím na plyn. Chce to víc citu, co nejširší stopu a taky mám lepší čip, čili vyšší maximálku. Mělo by to něco přidat. Cílem je 2:05. Ale chci si to především užít.
-> T: No, koukal jsem nedávno na svoje videa a musím říct, že jsem se vyjezdil. Dneska to to dávám mnohem líp. Nicméně pořád vidím prostory ke zlepšení a to především v pravé noze. Občas na to moc hamtám. Myslím na plyn. Chce to víc citu, co nejširší stopu a taky mám lepší čip, čili vyšší maximálku. Mělo by to něco přidat. Cílem je 2:05. Ale chci si to především užít.
19:48:56
21.10.2013
21.10.2013
T
-> vhml: : tak, tak
-> Eidy: : Kóča nedrží, že ji chceš vyměnit bačkůrky ?
zrovna koukám na videa, abych potrénoval a asi by to i nebylo špatný jet to s tímhle.....to bys na ty 2 minuty dosáhl
-> Eidy: : Kóča nedrží, že ji chceš vyměnit bačkůrky ?
zrovna koukám na videa, abych potrénoval a asi by to i nebylo špatný jet to s tímhle.....to bys na ty 2 minuty dosáhl
19:48:23
21.10.2013
21.10.2013
Nwkt
-> vhml: Do toho otevřenýho kufru
19:47:02
21.10.2013
21.10.2013
vhml
-> Eidy 21.10.13 19:42:44: to jsem zvedav kam to dáš :-D
17:05:12
19.10.2013
19.10.2013
Shader
-> Petrson: Dík