skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
19:45:14
11.09.2013
11.09.2013
Nwkt
-> Eidy: Buď rád, jestli takhle uvažujou i policajt, tak no stress
19:42:56
11.09.2013
11.09.2013
Eidy
-> Star LC20: Pouze 1 (slovy jeden !) člověk si všimnul, že to má vzadu kotouče. Mám prostě sériovku. Asi tam musím dát obří křídla.
19:36:25
11.09.2013
11.09.2013
Star LC20
-> Eidy: že ty lidi ale vidí rozplácnutý eRko, a položí takovou otázku....no asis tam zakusil pár facepalmů což
19:31:20
11.09.2013
11.09.2013
Eidy
-> Star LC20: Popravdě dost blbě. Už jsem ukroutil pár poloos a brzdit z takových rychlostí je úplně děsný.
19:26:51
11.09.2013
11.09.2013
Star LC20
-> Eidy: teda a jak tu jízdu ten sériovej podvozek zvládá?
18:55:07
11.09.2013
11.09.2013
m8rinek
-> Vita: Pokud máš neupravenej Sportí motor, tak ti tohle nastavení bude uplně k ničemu...
12:29:18
11.09.2013
11.09.2013
Nwkt
-> Vita: skoda-virt.cz/cz/.../3539
-t-ero
12:27:50
11.09.2013
11.09.2013
Vita
Ahoj, nemáš někde osazení starého motoru co jsi měl v autě a tady na stránkách jsi to měl napsáno(š130, 1x Weber)???? Zajímalo by mě osazení toho Weberu. Díky moc. Klidně do SZ.
21:16:29
10.09.2013
10.09.2013
Eidy
-> radekp: Jojo, to jsme. Ale vyškolil? To snad ani ne. Nevím, jestli se řidiči uklidnili, nebo je už potenciál Kóči cítit, ale nikdo mě nepokouší. Cestou z Pohofestu jsem stál v Hradci na semaforech a vedle 2 motorkáři. Zkoušeli mě, jestli jako dáme sprint, ale s klidem na duši jsem zavrtěl hlavou a všichni jsme se v klidu rozjeli. Nějak nemám ani potřebu někomu něco dokazovat.
V neděli cestou domů ze srazu jsem značně pospíchal a po předjetí se na mě pověsila 323F, ale trasu mám najetou 1000x a řidič to po chvíli vzdal.
Jezdím svižně, ale vždycky na jistotu.
V neděli cestou domů ze srazu jsem značně pospíchal a po předjetí se na mě pověsila 323F, ale trasu mám najetou 1000x a řidič to po chvíli vzdal.
Jezdím svižně, ale vždycky na jistotu.
20:50:53
10.09.2013
10.09.2013
radekp
Je fajn, že to protahuješ po ose...už jsi vyškolil nějaké tédéí?
e: tyhle léta už mám(e) za sebou, ale pořád jsme tak trochu velcí kluci...
e: tyhle léta už mám(e) za sebou, ale pořád jsme tak trochu velcí kluci...
20:42:39
08.09.2013
08.09.2013
Alenka
-> Eidy: jj, tim hnedym. Za tebou jelo jedno auto a pak dlouho nic, tak jsem si rikal, ze bych se otocil, jestli bys treba nechtel Koce trosku protahnout perka, ale nakonec jsem si to rozmyslel, ze nebudu otravovat :)
14:25:23
07.09.2013
07.09.2013
Athlonek
19:46:15
06.09.2013
06.09.2013
Tommyk
-> Eidy: aha. já si s ním psal a řikal že se na to podívá, ale pak už se mi taky neozval, tak nevím..
ale hlavně že ti to jezdí :)
ale hlavně že ti to jezdí :)
17:12:26
06.09.2013
06.09.2013
Eidy
-> Tuner#2: hehe. Tak ještě něco pro tebe :)
-> Alenka: svym hnědým Fáčkem? Tak to jsem si fakt nevšimnul. Sorry.
-> Tommyk: nikdo se mi ještě neozval. Zatím tam mám čip z Řecka do 7200, ale je na cestě další do skutečnejch 7800.
-> Alenka: svym hnědým Fáčkem? Tak to jsem si fakt nevšimnul. Sorry.
-> Tommyk: nikdo se mi ještě neozval. Zatím tam mám čip z Řecka do 7200, ale je na cestě další do skutečnejch 7800.
14:17:01
06.09.2013
06.09.2013
Tommyk
-> Eidy: ten čip už máš vyřešenej? ani nevim jestli se ti ozval ten člověk ode mě..
11:57:50
06.09.2013
06.09.2013
Alenka
-> Eidy: jel jsem proti tobe Favoritem na vyjezdu ze Zeliz, maval jsem, ale ty sis me vubec nevsiml
Kazdopadne, Koca v pohybu na poradne silnici vypada popici.
Kazdopadne, Koca v pohybu na poradne silnici vypada popici.
11:37:51
06.09.2013
06.09.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Tady už je to jak na facebooku, fotky on-line z cesty. Užij si to chlape