Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

17:40:20
25.03.2013
onba
Já už taky raději osadil rám. Člověk nemůže předvídat, co se stane. Ať už technická závada či chyba jezdce, vždy to odnese jezdec a ve škodovkách je hodně malá šance.
17:33:05
25.03.2013
MOLSO
jourin 25.03.13 14:25:09 napsal: ... Navic jezdit 200 km/h bez ramu a helmy v aute co ma skoro neviditelny predni a

prostredni sloupek neni uplne zdrave na plet :-)
3 3 3 3 3 3 3 3 Hlaska roku 2013 3
upraveno 1x, naposled 25.03.2013 17:33:14
14:32:35
25.03.2013
Eidy
-> m8rinek: Tak skončit nechci.
14:28:23
25.03.2013
Luky
-> Eidy: vidím to podobně jako jourin. Sloupky erko vlastně nemá, a že bys s tím jezdil tak, aby se vyloučilo riziko havárie (tzn. pomálu a při straně 1 ), to se taky zrovna říct nedá...
14:25:09
25.03.2013
jourin
Eidy 24.03.13 21:48:53 napsal:

→ m8rinek: klec? Ano, jenže pak jsme tam, kde jsme byli.

8




To nemas tak uplne pravdu, auto bude vyrazne tvrdsi a zlepsi se jeho jizdni vlastnosti :-) Uz ted eRko nema tuhy skelet a pokud ho vykuchas tak se to rozhodne nezlepsi :-)



Navic jezdit 200 km/h bez ramu a helmy v aute co ma skoro neviditelny predni a prostredni sloupek neni uplne zdrave na plet :-)
upraveno 1x, naposled 25.03.2013 14:27:51
14:06:46
25.03.2013
Kurier Grobar
-> m8rinek: 3 52 ale fakt 3
11:58:58
25.03.2013
m8rinek
-> Zazaa: takový rozřezaný kilo už tu bylo :D. Začalo to stejně, hezký našláplý auto, pak se to posouvalo pořád dál až se to odvezlo do šrotu... Já bych byl pro při takhle radikálním řešení začít znovu a ne na funkčním autě...
09:14:43
25.03.2013
Eidy
-> Zazaa: zajímavá myšlenka :)
08:39:46
25.03.2013
Zazaa
a nebo bez kastle na ramu a pak to ovesit tim karbonem :)
21:52:11
24.03.2013
Nwkt
To už by bylo lepší začít od začátku na jiný kastli ne?
21:51:23
24.03.2013
m8rinek
-> Eidy: buď hustej a zainvestuj CrMo.
21:48:53
24.03.2013
Eidy
-> m8rinek: klec? Ano, jenže pak jsme tam, kde jsme byli. 8
21:47:41
24.03.2013
m8rinek
-> T: Tak třeba vršky podběhů jsou k prdu, sklo je těžký a rýmy dveří jsou taky těžký, prostoru pro odlehčení je dost... ale už si to skoro říká o klec...
21:22:22
24.03.2013
-> Eidy: : to jo,ale pokud dojde i na výztuhy a odlehčení, tak myslím, že se níž nedostaneš 8



-> havlik: : jasnéééé, myslím, že se jen upsal 40 3
21:19:15
24.03.2013
havlik
-> Eidy: když už tak aspon karbon ne?
21:18:12
24.03.2013
Eidy
-> T: Nedalo.

Odlehčit všude. Všechno v laminátu, všechno odvrtat, všechno zbytečný vyhodit.1
20:57:53
24.03.2013
-> Eidy: : a z druhé jízdy se nedalo změřit ani jedno kolo ?

a jak odlehčit ? a kolik ? 5 4
20:31:45
24.03.2013
Eidy
Tak pořád koukám na moje video ze včera a na jiný videa ze světa a musím víc odlehčit. Je to těžký. Já vím, že na vlastnosti Radicalu se nedostanu, ale proč to nezkusit?1
11:24:11
24.03.2013
spyker
Tam jsem byl jen na kukajdu... jim to rozhodně dávat nebudu ... tolik peněz nemám...

tady všechny fotky spyker.rajce.idnes.cz/Aut odrom_Most_volne_jizdy_23. 3.2013
10:52:22
24.03.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> spyker 24.03.13 00:37:57: Jako m8!!! Myslel jsem, že jsi šikovnej a jdeš do toho sám 4
Extreme Tyres