skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
17:40:20
25.03.2013
25.03.2013
onba
Já už taky raději osadil rám. Člověk nemůže předvídat, co se stane. Ať už technická závada či chyba jezdce, vždy to odnese jezdec a ve škodovkách je hodně malá šance.
17:33:05
25.03.2013
25.03.2013
MOLSO
jourin 25.03.13 14:25:09 napsal: ... Navic jezdit 200 km/h bez ramu a helmy v aute co ma skoro neviditelny predni a
prostredni sloupek neni uplne zdrave na plet :-) Hlaska roku 2013
prostredni sloupek neni uplne zdrave na plet :-) Hlaska roku 2013
14:32:35
25.03.2013
25.03.2013
Eidy
-> m8rinek: Tak skončit nechci.
14:28:23
25.03.2013
25.03.2013
Luky
-> Eidy: vidím to podobně jako jourin. Sloupky erko vlastně nemá, a že bys s tím jezdil tak, aby se vyloučilo riziko havárie (tzn. pomálu a při straně ), to se taky zrovna říct nedá...
14:25:09
25.03.2013
25.03.2013
jourin
Eidy 24.03.13 21:48:53 napsal:
→ m8rinek: klec? Ano, jenže pak jsme tam, kde jsme byli.
To nemas tak uplne pravdu, auto bude vyrazne tvrdsi a zlepsi se jeho jizdni vlastnosti :-) Uz ted eRko nema tuhy skelet a pokud ho vykuchas tak se to rozhodne nezlepsi :-)
Navic jezdit 200 km/h bez ramu a helmy v aute co ma skoro neviditelny predni a prostredni sloupek neni uplne zdrave na plet :-)
→ m8rinek: klec? Ano, jenže pak jsme tam, kde jsme byli.
To nemas tak uplne pravdu, auto bude vyrazne tvrdsi a zlepsi se jeho jizdni vlastnosti :-) Uz ted eRko nema tuhy skelet a pokud ho vykuchas tak se to rozhodne nezlepsi :-)
Navic jezdit 200 km/h bez ramu a helmy v aute co ma skoro neviditelny predni a prostredni sloupek neni uplne zdrave na plet :-)
14:06:46
25.03.2013
25.03.2013
Kurier Grobar
-> m8rinek: ale fakt
11:58:58
25.03.2013
25.03.2013
m8rinek
-> Zazaa: takový rozřezaný kilo už tu bylo :D. Začalo to stejně, hezký našláplý auto, pak se to posouvalo pořád dál až se to odvezlo do šrotu... Já bych byl pro při takhle radikálním řešení začít znovu a ne na funkčním autě...
09:14:43
25.03.2013
25.03.2013
Eidy
-> Zazaa: zajímavá myšlenka :)
08:39:46
25.03.2013
25.03.2013
Zazaa
a nebo bez kastle na ramu a pak to ovesit tim karbonem :)
21:52:11
24.03.2013
24.03.2013
Nwkt
To už by bylo lepší začít od začátku na jiný kastli ne?
21:51:23
24.03.2013
24.03.2013
m8rinek
-> Eidy: buď hustej a zainvestuj CrMo.
21:48:53
24.03.2013
24.03.2013
Eidy
-> m8rinek: klec? Ano, jenže pak jsme tam, kde jsme byli.
21:47:41
24.03.2013
24.03.2013
m8rinek
-> T: Tak třeba vršky podběhů jsou k prdu, sklo je těžký a rýmy dveří jsou taky těžký, prostoru pro odlehčení je dost... ale už si to skoro říká o klec...
21:22:22
24.03.2013
24.03.2013
T
-> Eidy: : to jo,ale pokud dojde i na výztuhy a odlehčení, tak myslím, že se níž nedostaneš
-> havlik: : jasnéééé, myslím, že se jen upsal
-> havlik: : jasnéééé, myslím, že se jen upsal
21:19:15
24.03.2013
24.03.2013
havlik
-> Eidy: když už tak aspon karbon ne?
21:18:12
24.03.2013
24.03.2013
Eidy
-> T: Nedalo.
Odlehčit všude. Všechno v laminátu, všechno odvrtat, všechno zbytečný vyhodit.
Odlehčit všude. Všechno v laminátu, všechno odvrtat, všechno zbytečný vyhodit.
20:57:53
24.03.2013
24.03.2013
T
-> Eidy: : a z druhé jízdy se nedalo změřit ani jedno kolo ?
a jak odlehčit ? a kolik ?
a jak odlehčit ? a kolik ?
20:31:45
24.03.2013
24.03.2013
Eidy
Tak pořád koukám na moje video ze včera a na jiný videa ze světa a musím víc odlehčit. Je to těžký. Já vím, že na vlastnosti Radicalu se nedostanu, ale proč to nezkusit?
11:24:11
24.03.2013
24.03.2013
spyker
Tam jsem byl jen na kukajdu... jim to rozhodně dávat nebudu ... tolik peněz nemám...
tady všechny fotky spyker.rajce.idnes.cz/Aut odrom_Most_volne_jizdy_23. 3.2013
tady všechny fotky spyker.rajce.idnes.cz/Aut odrom_Most_volne_jizdy_23. 3.2013
10:52:22
24.03.2013
24.03.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> spyker 24.03.13 00:37:57: Jako m8!!! Myslel jsem, že jsi šikovnej a jdeš do toho sám