skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
15:02:33
06.03.2013
06.03.2013
vhml
Sekvenci netřeba, už samotnej dogbox je slušný peklo na hraní :-)
15:01:56
06.03.2013
06.03.2013
Luky
-> havlik: nj, já vim... Nicméně nahoře myslím píše cosi o bezedné kasičce, tak já mu věřím
14:52:03
06.03.2013
06.03.2013
havlik
-> Luky: jenže to už je zase těch cca 120tis co se eidymu nechtělo dát za tu porsche převodovku.
14:51:40
06.03.2013
06.03.2013
Eidy
-> TTomas: Při 250 bych to už asi neudržel na silnici a vzlétnul. Musel bych to dost okřídlit.
-> Luky: Ano i ne. Sekvence je dobrá frajeřina jenže za ty prachy... Ještě uvidíme časem.
-> Luky: Ano i ne. Sekvence je dobrá frajeřina jenže za ty prachy... Ještě uvidíme časem.
14:47:49
06.03.2013
06.03.2013
Luky
-> Eidy: jj, tak A nějaký dogbox by tě nelákal? Vím že jsi psal, že chceš trvanlivost, ale já mít nějakou takovou hračku, tak "převodovka z pionýra" je věc, kterou bych tam určitě chtěl Mohlo by mít i sekvenci...
14:46:39
06.03.2013
06.03.2013
TTomas
-> Eidy: Ja to pocital na 175/50R13 a teoreticka maximalka na tocive atmosfere je pres tech 250km/h. Bude to vhodne tak na turbomotor co nepreleze pres 6tis, ale i tak je to 80kg:(
14:44:09
06.03.2013
06.03.2013
Eidy
-> Luky: Jo takhle. Myslíš jako, abych nejezdil jen 1, 2, 3. To by bylo blbý. Ještě jsem nehledal konkrétní zpřevodování. 911 mají 15", 16" nebo i 17" kola v době, ze které bych převodovku případně chtěl a která by byla finančně dostupná. Moje 14" by mohly na maximálce a převodech něco sundat. No uvidíme. To jen, že jsme se tu bavili o tom, co do budoucna.
14:38:34
06.03.2013
06.03.2013
Luky
-> Eidy: no že porsche jede "jako kráva" a odpovídají tomu dlouhý kvalty. Ty asi tak rychle jezdit nebudeš (?), tak jestli při továrním setupu porschší (krásný slovo ) převodovky nebude příliš dlouhá, tj. zda nebudeš zkracovat SP, nebo zda se to vyřeší jen menšími koly, který máš oproti Porsche?
Edit: jako TTomáš
Edit: jako TTomáš
14:33:02
06.03.2013
06.03.2013
TTomas
Navic vazi 80kg:(
14:32:06
06.03.2013
06.03.2013
Eidy
-> Luky: Proč snižovat maximálku? Proč jen 3 kvalty? Asi nechápu.
14:31:38
06.03.2013
06.03.2013
TTomas
Cena je dobra, ale teoretickou maximalku na malych 13" pres 250km/h asi neuzijes.
14:28:54
06.03.2013
06.03.2013
Luky
-> Eidy: a myslíš že menšími koly se dostatečně sníží maximálka? Nebo chceš taky jezdit 250+ ? Já spíš abys využil i víc než jen tři kvalty. Nebo bys třeba upravoval stálý převod?
14:17:03
06.03.2013
06.03.2013
Eidy
-> David V6: Tím spíš, že je pomalá.
-> francomk: Starší nebo novější, to je fuk. A když už, tak 6°je supr.
-> francomk: Starší nebo novější, to je fuk. A když už, tak 6°je supr.
19:37:48
05.03.2013
05.03.2013
francomk
-> Eidy: A čo tak prevodovku z nejakej staršej 911? Napr. 930, 964
19:30:41
05.03.2013
05.03.2013
Bery
-> Zazaa: 1300 eur je krásná cena,vo tom žádná.
19:20:58
05.03.2013
05.03.2013
jok3r
coz oto, to ja bych asi i o jedny T3 vedel ze ktery by se dala vzit prevodovka asi...
19:10:53
05.03.2013
05.03.2013
David V6
-> Eidy: T3 je dost odolná(zuby silný a samosvor),já co mám 5st tak je ale stejně pomalá,takže si moc nepomůžeš,a řezat musíš,bez toho se nevejde
07:11:38
05.03.2013
05.03.2013
Zazaa
zas jak ma ta 911 poskladane kvalty ... podle me to bude ukrutne dlouhe
i kdyz zas mas podstatene mensi kola chtelo by to zapociat si :)
a ve finale tech 1300Eur na ebay.de jak posilal havlik je daleko min penez nez ma kdekdo ve skodovacke skladacce
i kdyz zas mas podstatene mensi kola chtelo by to zapociat si :)
a ve finale tech 1300Eur na ebay.de jak posilal havlik je daleko min penez nez ma kdekdo ve skodovacke skladacce
23:44:43
04.03.2013
04.03.2013
Eidy
-> m8rinek: Ok. Tohle mě taky napadlo, ale opět to vychází z obalu pro 70HP motor. To je nesmysl. A Custom bude za ranec. Řešení ze Stuttgartu je levnější a spolehlivější.
23:37:58
04.03.2013
04.03.2013
m8rinek
-> Eidy: já to dal jen jako nástřel (první odkaz z googlu).