-> Eidy: : parádní, když už váha , tak co nejníže ikdyž platí to vůbec i v tomhle případě mi tak napadá :-/
jinak nevim jestli se mi to zdá,ale matky nejsou zaklepnutý
a proč vůbec nebyla jiná možnost ? co tam překáželo třmenům ?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
18:56:26
03.03.2013
03.03.2013
T
13:41:03
03.03.2013
03.03.2013
radekp
-> Eidy: Paráda! Koukám že ti vzlíná i olej ze Spaxů kolem šroubu...myslím že i mě, podle prachu kolem šroubu...
01:02:14
03.03.2013
03.03.2013
Eidy
-> Tuner#2: To záleží od počasí. Rád bych to vyzkoušel dopředu samozřejmě.
Jo a LZ třmen pořád vlhne v připojení hadice. Takže to budu muset rozebrat a dát na lepidlo. Je tam poškrábaná těsnící plocha.
Jo a LZ třmen pořád vlhne v připojení hadice. Takže to budu muset rozebrat a dát na lepidlo. Je tam poškrábaná těsnící plocha.
00:32:08
03.03.2013
03.03.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Pěkný pane, stihneš to do Mostu ještě trochu zaject? Aby jsi je tam nepřepálil, to by byla škoda
20:18:23
02.03.2013
02.03.2013
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: Vypadá to krásně, ty kotouče
už abych je taky řešil . .
už abych je taky řešil . .
19:34:36
02.03.2013
02.03.2013
onba
Třmeny jsou divný, ale jinak držím palce ať to funguje.
19:07:49
02.03.2013
02.03.2013
Eidy
Zadní kotouče jsou komplet na autě. Poloha je trochu nezvyklá, ale jinak to nešlo. A funguje to.
Na levé straně teklo spojení hadice-třmen. Přetáhnul jsem to a zdá se to dobrý, ale ještě budu kontrolovat. Brzdový pedál je měkčí a jde o trochu níž, než jsem byl zvyklý, ale přisuzuju to nesedlým destičkám. Ručka bere krásně.
Ještě vyměnit štefty v předních nábojích a jsem připraven na sezónu.
Na levé straně teklo spojení hadice-třmen. Přetáhnul jsem to a zdá se to dobrý, ale ještě budu kontrolovat. Brzdový pedál je měkčí a jde o trochu níž, než jsem byl zvyklý, ale přisuzuju to nesedlým destičkám. Ručka bere krásně.
Ještě vyměnit štefty v předních nábojích a jsem připraven na sezónu.
13:55:20
01.03.2013
01.03.2013
Eidy
-> deathcat: V Mostě jsem při teplotách lehce nad nulou gumy nepřehřál. První kolo to klouzalo, ale ke konci prvního nebo začátkem druhýho získaly dobrou teplotu a lepily pak celou dobu stejně. Rozhodně jsem nepozoroval postupné slábnutí nebo klouzání. Ale když bude v létě 25°C, tak by se rozhodně přehřály. Na sportovní ježdění po okreskách je to pořád ok. To provozní teplotu ani nedosáhnou. Na ty vrchy je to otázka jak moc silnej motor budeš mít. Ale tratě jsou většinou 2-3km. Takže asi jo. To bude akorát.
Rozhodně se neboj, že bys je po jednom slalomu zahodil.
Rozhodně se neboj, že bys je po jednom slalomu zahodil.
08:06:12
01.03.2013
01.03.2013
deathcat
Díky za názory kluci.
Vzhledem k tomu že R888 už jsou za podobou cenu jako A048, tak bych šel asi spíš do yoko. Nepřehřívala se ti ta měkká směs ke konci 15minutovky? Ale ono asi na těch jarních/podzimních jízdách moc teplo nebejvá. Na druhou stranu, nemám to primárně na velké okruhy, spíš kopec nebo slalom a tam se snad za tu chvilku nestihne přehřát ani ta měkká směs i kdyby bylo 30°. Asi na nich nepotřebuju najet 10tis, spíš abych je nesežvejkal na prvním slalomu, kde bude trochu teplo.
Vzhledem k tomu že R888 už jsou za podobou cenu jako A048, tak bych šel asi spíš do yoko. Nepřehřívala se ti ta měkká směs ke konci 15minutovky? Ale ono asi na těch jarních/podzimních jízdách moc teplo nebejvá. Na druhou stranu, nemám to primárně na velké okruhy, spíš kopec nebo slalom a tam se snad za tu chvilku nestihne přehřát ani ta měkká směs i kdyby bylo 30°. Asi na nich nepotřebuju najet 10tis, spíš abych je nesežvejkal na prvním slalomu, kde bude trochu teplo.
17:50:53
28.02.2013
28.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 28.02.13 17:31:11: Jo tak takhle to je, věděl jsem, že to je o řád jinde, ale myslel jsem opačně
17:31:11
28.02.2013
28.02.2013
Eidy
-> Tuner#2: Naopak. Měkké Toyo je ekvivalent střední Toyo. Čili oba máme podobnou směs. Takže ono říkat měkká, střední, tvrdá je dost zavádějící. Kdybys měl nejměkčí Toyo, tak už jezdíš po drátech.
16:42:07
28.02.2013
28.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 28.02.13 16:34:47: -> Eidy 28.02.13 16:34:47: Fakt? Já žil v tom, že jste to spolu řešili a že Yoko je o fous měkčí a že se říkalo, že střední Yoko je podobné měkké R888. V tom případě mám o dva stupně tvrdší gumu a nebo žiju v omylu? Dokonce jsi myslím nesouhlasil s vhml, který dopředu cpe měkké a na zadek střední.
Pokud je tomu tak, tak moje omluva!
Jinak já na Toyo najel už přes 5000km a z toho myslím 3x Most a jsem někde v půjce... P.S. prý se dají úspěšně min. jednou až dvakrát prořezat, ale docela se toho bojím. Budu muset za klukama co jezdí furmule, ty myslím prořezávačku maj.
Pokud je tomu tak, tak moje omluva!
Jinak já na Toyo najel už přes 5000km a z toho myslím 3x Most a jsem někde v půjce... P.S. prý se dají úspěšně min. jednou až dvakrát prořezat, ale docela se toho bojím. Budu muset za klukama co jezdí furmule, ty myslím prořezávačku maj.
16:34:47
28.02.2013
28.02.2013
Eidy
-> Tuner#2: ee, nejměkčí.
-> deathcat: No, teď mám druhou sadu, na který mám najeto asi 30km v Mostě a tak 500km na silnici. Není to na nich skoro poznat. Předchozí sada najela asi 400km v Mostě a 800-1000km na silnici (na silnici skoro nemizí). Přední byly na polovině (teď je má na Užovce radekp) a zadní byly zdrbaný dost, ale zbylo asi 1-2mm dezénu a mám je nechaný do foroty. Při střední směsi a klidném ježdění na nich najedeš, troufám si tvrdit, do 10000km.
-> deathcat: No, teď mám druhou sadu, na který mám najeto asi 30km v Mostě a tak 500km na silnici. Není to na nich skoro poznat. Předchozí sada najela asi 400km v Mostě a 800-1000km na silnici (na silnici skoro nemizí). Přední byly na polovině (teď je má na Užovce radekp) a zadní byly zdrbaný dost, ale zbylo asi 1-2mm dezénu a mám je nechaný do foroty. Při střední směsi a klidném ježdění na nich najedeš, troufám si tvrdit, do 10000km.
16:28:39
28.02.2013
28.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> deathcat 28.02.13 15:58:12: Pokud vím, Eidy jezdí stále střední směs všude stejně jako já
Jinak Most žere gumy opravdu hodně, ostatně jako každý okruh. Tomu se žádný slalom, malé okruhy a nebo okresky prostě nevyrovnají. Alespoň takový poznatek mám já.
Jinak Most žere gumy opravdu hodně, ostatně jako každý okruh. Tomu se žádný slalom, malé okruhy a nebo okresky prostě nevyrovnají. Alespoň takový poznatek mám já.
15:58:12
28.02.2013
28.02.2013
deathcat
Kolik už si cca najel na těch měkkých yokohamách? Jak moc se na nich projevilo tvoje řádění v Mostě?
13:47:00
26.02.2013
26.02.2013
m8rinek
-> spyker: Nooo kupovat kola je jako stavět dům od sřechy, ne? Ne že bych jich tu taky pár neměl :).
13:42:11
26.02.2013
26.02.2013
spyker
No Davide já už si vozím prdel ve VR6ce proto se ptám :D ...prodám golfa a budu kupovat kola na erko :D a pak brousit vařit cákat atp ... ale to nebudu rozebírat v jiném projektu
17:06:39
25.02.2013
25.02.2013
m8rinek
-> spyker: Hlavně začni něco dělat VR6ko :D.
15:57:24
25.02.2013
25.02.2013
spyker
Eidy jo než klasika co tam bývá ... protože hodně lidí říká, že bych měl moc těžkou prdel s tou vr6tkou.Letos se už na tom bude dělat tak chci mít jasno.
13:43:34
25.02.2013
25.02.2013
T
-> Eidy: : jo tááák, škoda no