Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

16:13:25
15.02.2013
Eidy
-> vhml: Proč myslíš? Kdybych chtěl tunit stejným způsobem Lotus, stálo by to MNOHEM víc. Velkým stupněm úprav se dostávám na úroveň sériových sporťáků. V podstatě za stejný peníze dostaneš podobný svezení. Takže o co jde. A koupit si hotový auto a jen na něj koukat? CO bych dělal těch uplynulých 14 let? Resp. 14 let bych musel dělat nic, jen šetřit a teď si koupit sporťák. A stejná otázka. CO bych dělal těch uplynulých 14 let?

Takže za mě je to super. Kolik stojí samosvor na škodovku a kolik na Subaru, Mitsu, Porsche atd? Já si nestěžuju. Já jsem rád a baví mě to.
16:10:20
15.02.2013
kamikaze
-> Eidy: 9 pěkné pěkné, už se těším do Mostu
15:49:34
15.02.2013
vhml
-> Eidy: je pravda že u škodovky je poměr pěnez a zábavy docela smutnej, ale že bych se kvůli tomu musel prcat s pilkou? 3
14:58:19
15.02.2013
U-Geen
-> Eidy: jsou i kotouce na hlinik... otazka jak fungujou (a jak fungujou na duralu)
14:47:20
15.02.2013
Eidy
-> Zazaa: Víceméně. Něco i šukalkou, ale ta z toho radost neměla. Flexa funguje dobře na ocel. Ale jednou jsem zkoušel řezat nějakej dural a kotouč dost ubejval, materiál se teplem "mazal" a narozdíl od kotouče moc neubejval. Tak proto.

-> vhml: A proč se tu všichni vrtáme ve starejch paštikách? Tuhle jsem koukal na mobile.de a za ty peníze co jsou v Kóče bych si mohl koupit zachovalej Lotus Elise. Ale tohle mě asi bere víc. Je to lepší skládačka.

Taky jsem si chtěl zkusit, co dokážu ručně. Postaru. Chce to hlavně trpělivosti. Dalo by se to udělat ještě líp, ale to třeba příště. Stejně to bude chtít ještě dílčí úpravy a broušení.

-> Vojťas: Dík.

-> jok3r: Zatím jen dvě na uchycení třmenu. Pak se uvidí co dál.1
upraveno 2x, naposled 15.02.2013 14:50:49
13:11:16
15.02.2013
Zazaa
-> Eidy: to rezes vsecko pilkou na zelezo ?

ja na hrube deleni pouzivam "CNC" flexu ... je to nesrovnatelne rychlejsi :)
12:55:01
15.02.2013
jok3r
-> Eidy: a kolik do toho jeste udelas der kuli odlehceni?1
12:41:40
15.02.2013
Martin136COUPE
Možná pro dobrý pocit z vykonané práce ?40
12:31:53
15.02.2013
vhml
-> Eidy: proč se s tím pižláš a nesmahneš to za pár stovek na laseru?
22:58:33
14.02.2013
Vojťas
-> Eidy: docela frajer teda :)
22:21:22
14.02.2013
Eidy
Je to docela rovný.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.02.2013 22:21:22
22:17:54
14.02.2013
Eidy
-> Vojťas: Jo, sorry. Držáky zadních třmenů.
22:16:20
14.02.2013
Vojťas
-> Eidy: držák čeho? jinak moc pěkná práce, z toho muselo být bordelu co ? 1
22:14:00
14.02.2013
Eidy
A po 3 dnech za použití "CNC" ruční pilky a "CNC" pilníku mám tohle. Ještě je na tom dost práce, ale to nejhorší je snad za mnou.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.02.2013 22:14:00
upraveno 1x, naposled 14.02.2013 22:15:05
22:12:47
14.02.2013
Eidy
Začal jsem dělat držáky. Nejdřív jen certalová deska.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.02.2013 22:12:47
23:31:54
11.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Teda Ty dneska jedeš! Napřed v tématu o čurabocanie a teď o svátku zamilovaných. Ještě chvíli a budeš tu "oblíbený" skoro jako já. 5 Jak by řekl kamarád palec hore 158
20:06:04
29.01.2013
Eidy
Dveře už jsem sehnal díky ZdrubT.
18:51:55
25.01.2013
Aidamgonnahate
12:05:27
25.01.2013
m8rinek
-> Qwak: napiš Lamináťákoj...
Extreme Tyres