
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 130L
Tohle auto je můj poslední přírůstek do rodiny. Objevil jsem ho úplnou náhodou na autohificlubu v létě roku 2009. Byl tam inzerát na nějakou 120L a někdo se tam divil, že se dají koupit ještě zachovalá auta s malým počtem km. Na to reagoval původní majitel (Zdeněk) tím, že mají doma po dědovi 130L která už 8 let nejela a má nejeto necelých 33tkm. Jakmile jsem to dočetl, tak jsem si hned vyhledal e-mail a napsal, že něco takového by se mě líbilo. Na mail nebyla bohužel vůbec žádná reakce. Po asi 3 měsících najednou e-mail od Zdeňka, který reagoval na dotazy z autohificlubu a že to zatím posílá jen 4 zájemcům co se “chytli” tak jako já. Auto nafotil a nadhodil cenovou představu s tím, že sestra potřebuje garáž a tak musí auto z domu. Ihned jsem to prodiskutoval doma s tím, že jsem blázen, ale že to není kam dát. Místo se nakonec vymyslelo v jedné staré stodole. Chtěl jsem po Zdeňkovi ještě víc fotek, vše ochotně vždy vyfotil a já byl čím dál víc rozhodnut, že to beru, ale když ještě ten samý den koukám na to odkud původní majitel je, tak mě polil pot a šli na mě mrákoty. Auto bylo od mého bydliště přes 300km daleko. Po snaze někoho sehnat, kdo by tam se mnou zajel s plaťákem jsem koupi pomalu, ale jistě začal vzdávat... Vyměnili jsme si pár mailů a Zdeněk se nabídnul, že plaťák nemá problém půjčit a že jede na služebku do Prahy a když mu zaplatím cestu ke mě, tak mě to doveze. Na dálku jsme si “plácli” a Zdeněk svůj slib dodržel a přesně v 7hod. ráno dorazil. Tímto mu ještě jednou děkuji za ohromnou ochotu a vstřícnost.
Skelet: Všechna plechařina původní, pouze zadní čelo a roh blatníku lehce promáčknuté od nacouvání do překážky, ale naprosto jednoduše opravitelné. Jinak vše v původním a velmi zachovalém stavu.
Podvozek: Komplet nastříkaný tlumexem, kdy vrstva i přes to, že auto nejezdilo se obnovovala pravidelně včetně stříkání dutin.
Motor: Originál 5ti kanálová 130.
Interiér: Opět vše originální a na všech sedadlech a zadním koženkovém platě potahy, takže je vše v luxusním stavu nepotrhané.
Plány do budoucna: Auto jsem koupil do “zásoby” je uloženo v suché stodole u známého a plán je ho vytáhnout tak za 10 let až bude zajištěná rodina a pak se uvidí zda ho prodám, vypucuju a nechám v původním stavu a nebo nejpravděpodobněji z něj vznikne nová dokonalejší Žlutka (přece jen skelet Žlutky už bude mít za chvíli 150tkm a navíc člověk nikdy neví kdo ho na dnešní silnicích trefí)…
Poděkování: Celé své rodině za pochopení, svojí milé a tolerantní přítelkyni Marušce, MATTESSovi a bývalému majiteli Zdeňkovi. Moc děkuji!
Kontakt:
tuner2@seznam.cz
Tohle auto je můj poslední přírůstek do rodiny. Objevil jsem ho úplnou náhodou na autohificlubu v létě roku 2009. Byl tam inzerát na nějakou 120L a někdo se tam divil, že se dají koupit ještě zachovalá auta s malým počtem km. Na to reagoval původní majitel (Zdeněk) tím, že mají doma po dědovi 130L která už 8 let nejela a má nejeto necelých 33tkm. Jakmile jsem to dočetl, tak jsem si hned vyhledal e-mail a napsal, že něco takového by se mě líbilo. Na mail nebyla bohužel vůbec žádná reakce. Po asi 3 měsících najednou e-mail od Zdeňka, který reagoval na dotazy z autohificlubu a že to zatím posílá jen 4 zájemcům co se “chytli” tak jako já. Auto nafotil a nadhodil cenovou představu s tím, že sestra potřebuje garáž a tak musí auto z domu. Ihned jsem to prodiskutoval doma s tím, že jsem blázen, ale že to není kam dát. Místo se nakonec vymyslelo v jedné staré stodole. Chtěl jsem po Zdeňkovi ještě víc fotek, vše ochotně vždy vyfotil a já byl čím dál víc rozhodnut, že to beru, ale když ještě ten samý den koukám na to odkud původní majitel je, tak mě polil pot a šli na mě mrákoty. Auto bylo od mého bydliště přes 300km daleko. Po snaze někoho sehnat, kdo by tam se mnou zajel s plaťákem jsem koupi pomalu, ale jistě začal vzdávat... Vyměnili jsme si pár mailů a Zdeněk se nabídnul, že plaťák nemá problém půjčit a že jede na služebku do Prahy a když mu zaplatím cestu ke mě, tak mě to doveze. Na dálku jsme si “plácli” a Zdeněk svůj slib dodržel a přesně v 7hod. ráno dorazil. Tímto mu ještě jednou děkuji za ohromnou ochotu a vstřícnost.
Skelet: Všechna plechařina původní, pouze zadní čelo a roh blatníku lehce promáčknuté od nacouvání do překážky, ale naprosto jednoduše opravitelné. Jinak vše v původním a velmi zachovalém stavu.
Podvozek: Komplet nastříkaný tlumexem, kdy vrstva i přes to, že auto nejezdilo se obnovovala pravidelně včetně stříkání dutin.
Motor: Originál 5ti kanálová 130.
Interiér: Opět vše originální a na všech sedadlech a zadním koženkovém platě potahy, takže je vše v luxusním stavu nepotrhané.
Plány do budoucna: Auto jsem koupil do “zásoby” je uloženo v suché stodole u známého a plán je ho vytáhnout tak za 10 let až bude zajištěná rodina a pak se uvidí zda ho prodám, vypucuju a nechám v původním stavu a nebo nejpravděpodobněji z něj vznikne nová dokonalejší Žlutka (přece jen skelet Žlutky už bude mít za chvíli 150tkm a navíc člověk nikdy neví kdo ho na dnešní silnicích trefí)…
Poděkování: Celé své rodině za pochopení, svojí milé a tolerantní přítelkyni Marušce, MATTESSovi a bývalému majiteli Zdeňkovi. Moc děkuji!
Kontakt:
tuner2@seznam.cz
Tuner#2 / Škoda 130L - komentáře:
-> Nwkt 09.02.20 13:57:34: No 2x přes Rakovník a ještě vykládka u Eidyho + Engine 

-> Tuner#2: Tos na ten Chodov jel přes Vary ne?

Večera 360km a mám doma dva zadní blatníky, nový chladič, a spoustu dílů od Davida. včetně nové pistni sady. Děkuji všem zúčastněným.
-> Tom Troll 18.01.20 12:15:52: jo to může, ale taky vidíš výsledek :-D ony repliky vtřikovaný do formy už nebudou. -> MATTESS: silikon :)
-> Tomaso435 18.01.20 12:08:51: psal jsem mu, díky za tip
-> Pavel P.. 18.01.20 12:20:18: ještě mám tip na jiného výrobce a to už vypadá lépe
-> Zdendys Š. 18.01.20 12:36:00: poklice mám dvě sady, takže budou udělané plechy a meteory. Nevydržím jezdit s autem celou sezónu na jedné sadě. Asi nemoc ze Žlutky.
-> Pavel P.. 18.01.20 12:20:18: ještě mám tip na jiného výrobce a to už vypadá lépe
-> Zdendys Š. 18.01.20 12:36:00: poklice mám dvě sady, takže budou udělané plechy a meteory. Nevydržím jezdit s autem celou sezónu na jedné sadě. Asi nemoc ze Žlutky.

-> Nevšovjan: na stání ano, ale za jízdy rachtají
-> Pavel P.. 18.01.20 12:20:18: tak to je fakt bieda
A přitom to bylo s těmi poklicemi tak hezké. 

-> Pavel P..: Ta mizérie je jenom v tom jak si to člověk upraví, ale na to udělat to fakt pěkně (případně nerozeznatelně) je poměrně dost práce. To co se tu prodává by se mělo brát spíš jako polotovar, s tim že musim dát za pravdu že i v rámci 3d tisknutí to neni ta nejvyšší jakost..
-> Tom Troll: to co někdo nabízí jako repliku z 3D tiskárny, to je mizerie.....
auto.bazos.cz/inzerat/... /poklicky-kol-alu-meteor.p hp
auto.bazos.cz/inzerat/... /poklicky-kol-alu-meteor.p hp
-> Tomaso435: řek bych že 3d vytisknout si to může kdo chce a kdy bude chtít
-> Tuner#2 18.01.20 11:56:37: ondie má originálky. repliky už nejsou a nebudou.
Dnešní nákup. Díky Honza Skoda za fér cenu a jednání. Kdyby měl někdo na prodej středové krytky a nebo věděl kdo je vyrábí, budu rád za informaci.
Pěkný to je, fakt že jo

-> U-Geen: -> vhml: Já mysle ze hnije jen Magda na počkání
-> havlik 21.01.19 09:08:12: standartni japonskej výkon 

-> havlik: a ja myslel, ze jsou tim povestny ;)
-> U-Geen: Zubaru taky hnije?
-> havlik: mam i jine korozi naklonene vozy ;)