TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

13:56:10
16.10.2009
Tomo - zrušená registrace
-> MATTESS: bola by este jedna :D ale konina ... známy ? na STK ? 3 1
13:55:08
16.10.2009
MATTESS
no comment, next question3
13:54:20
16.10.2009
Tomo - zrušená registrace
-> Karel.: tak ho uz tolko netrap ... 6
13:51:09
16.10.2009
Karel.
-> Quest: ty vole, tak ty máš dost3 3 Se omlouvám ale to nejde3 4
13:44:02
16.10.2009
Quest
závodní TP
13:42:54
16.10.2009
Karel.
-> Quest: a co rám?sedačky, kola, kotouče vzadu? Tak ještě jeden pokus, jinak už nevím3
12:54:34
16.10.2009
Quest
na STK tam dá motor ze 120tky nebo nevím 3
12:53:03
16.10.2009
Karel.
-> Quest: já fakt nevím, že musíte mít takový dotazy3 Máš selskej rozum? Tak popřemýšlej4
12:38:16
16.10.2009
Tommyk
-> TUNER 16.10.09 12:30:23: 3
12:32:51
16.10.2009
Quest
To máš napsaný v papírech? podle mě je to blbost, u nás u pánů na technický kdybych tam s týmhle přijel tak bych určitě neprošel. A fízlové by měli taky beztak plnou prdel keců.
12:30:23
16.10.2009
TUNER
Normálka ne,emise to splňuje,prohnilý to neni,světla svítí,brzdy brzdí tak o co jde......
12:28:26
16.10.2009
Quest
jak tam stým můžeš projít?
12:27:47
16.10.2009
TUNER
-> Quest: líbí se jim to...4
12:26:12
16.10.2009
Quest
co páání na technický když se vyšklebý na tem motor?3
12:16:18
16.10.2009
TUNER
-> U-Geen: nononooo

-> pistaa: jaký 3,6 kg?? kde to vidíš??
11:41:21
16.10.2009
M@rtin
-> U-Geen: Co pořád máš s těma tramvajema :-D3
10:55:27
16.10.2009
pistaa
-> TUNER: 3,6kg??? si lahsi ako ja?? neni mozne
09:53:12
16.10.2009
U-Geen
-> TUNER: a ja myslel ze des pomahat dopravnimu podniku
09:45:00
16.10.2009
TUNER
Bylo tam kolo jen na zkoušku. Starý kola jsou stále na autě a na prodej aspoň pro zatím nebudou.

Nový kola jsou malý a zapadlý,proto čekám na náboje a nejspíš se bude muset doladit i výška zadní části auta 4

Až to bude jak to má bejt,tak dam nějaký fotky,ale to letos určitě nebude.. 1
09:08:27
16.10.2009
radekp
-> TUNER: Hezké...jak jsou na tom opticky lemy...nejsou moc "vytáhnuté, velké"?
Extreme Tyres