TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

10:01:06
04.10.2009
Zazaa
kdyby nahodou tak z transaxlu porsche by ta spajz nemusela bejt draha :)



a mam pocit ze kamos kdyz jednu kuchal tak rikal ze by diferak dat obracene sel :)
09:07:12
04.10.2009
exwrcteam
s porsche by to nebylo ono:)
22:59:06
01.10.2009
TUNER
-> Pilot 105: Nejspíš,zatim je pořád v autě...vyndam jí až bude míň akcí )))
11:56:54
01.10.2009
Pilot 105
-> TUNER: Zase stálý převod, nebo něco jiného?
15:41:40
29.09.2009
TUNER
-> fine_ray: No když mi seženeš porsche tak do 10 000,- který jsem zatim za všechny repase a opravy převodovek cca dal,tak jdu do toho... 4
14:58:18
29.09.2009
fine_ray
TUNER 27.09.09 10:14:53 napsal:

Tak další převodofka KO …
týwe.. :( hele nebude už fakt levnější si koupit nějaký Porsche?
11:18:08
27.09.2009
MATTESS
-> TUNER: asi jsme na ty přvodovky v pátek málo pili10
10:19:48
27.09.2009
PedroBA
ci boha to je stroj2
10:16:31
27.09.2009
TUNER
Nevim,nepočítam 4
10:15:52
27.09.2009
Tomo - zrušená registrace
-> TUNER: to je uz kolka v poradi ?
10:14:53
27.09.2009
TUNER
Tak další převodofka KO ....
11:29:43
19.09.2009
PedroBA
super skodovica :) cital som o nej :)
01:35:39
19.09.2009
TUNER
-> Dragster: Uvidíme.... ;-) O víkendu ti cinknu... 4
15:26:09
05.09.2009
Dragster
-> TUNER:

Panáčku ty si to tady nějak drasticky probral ty fota. Pojedeš se mnou do Brna na finále3
12:25:07
25.08.2009
MATTESS
-> Tuner#2: no vidíš1
12:24:50
25.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
12:23:23
25.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS 25.08.09 12:22:16: Jo tak to jde i mě, ale tam jsem to teda nehledal 40
12:22:16
25.08.2009
MATTESS
-> Tuner#2: ale jde to, taky mam v práci IE. Klikneš pravým na fotku, zvolíš vlastnosti a tam máš URL
12:16:56
25.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS 25.08.09 12:00:50: Protože mě to tady v IE nejde, ve Firefoxu to najdu, tady ne. navíc když víš číslo, tak proč proklikávat. Kliknu na sekci třeba 80 - 120 když vím že to je 120 fotka ne?
12:15:42
25.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Slyšel jsem přesně opačný názor od člověka co profi fotí.
Extreme Tyres