Richard / 135GLi Richard / 135GLi

komentáře | popis | fotky | rsvancara | 24.11.20 16:10 | 392x v oblíbených
Typ vozu : Škoda 135 Bendix

Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).

Vyroba : 1988-1989

Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151

Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5

Hodnoty pro emise :

otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-

Barva vozu : Apollo red (8302)

Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka

Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu

Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.515952058442680.10 73741825.100000836714936&a mp;type=1&l=f9e436c732

Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.564057096965509.10 73741826.100000836714936&a mp;type=1&l=1a0c0ebd76

Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy

T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400001320037745.1 073741833.100000836714936& amp;type=1&l=08b56b3e0 f

Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.

Richard / 135GLi - komentáře:

18:54:29
05.10.2009
Shatter
-> rsvancara: noo krasa,,cudujem sa preco ju az teraz vidim :)...
inac ..ta nova hlava to je aka?
06:05:39
29.09.2009
rsvancara
-> gabo000000: sací nechávám nahrubo, leštění by bránilo víření směsi.
20:24:54
28.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> rsvancara: tie sacie kanale vyzeraju akoby boli nahrubo zvecsovane alebo co..nechces to zahladit? alebo to sa len mne blbo zda?
20:22:43
28.09.2009
rsvancara
-> gabo000000: pro mě jo - je potřeba ji zespoda trochu líznout (je poškrábaná), dodat ventily, zabrousit sedla a hotovo .... nebo máš nějaký nápad ? :-)

na normální provoz a dodržování rychlostních limitů je to myslím OK ;-)
20:04:41
28.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> rsvancara: ta hlava este nie je dokoncena..vid
18:38:53
28.09.2009
rsvancara
a dokonce se to začíná i lesknout :-)
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 28.09.2009 18:38:53
18:37:59
28.09.2009
rsvancara
Snažím se to vyleštit (první a poslední viditelný tunning na autě)
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 28.09.2009 18:37:59
18:35:19
28.09.2009
rsvancara
Nová hlava
zvětšit Richard / 135GLi - obrázek od rsvancara vložen 28.09.2009 18:35:19
12:52:16
10.08.2009
rsvancara
-> URU 09.08.09 22:26:32: jojo, koukal jsem na techwebu :-)

Na originální výfuk i kat kašlu (prakticky nesehnatelné), nechám si udělat něco co nejvíc podobného - pokud možno z nerezu ...
22:26:32
09.08.2009
URU
koukam, postup lepší než u mě :-)... co já bych dal za takovouhle kastli... taky mi chybí kat, origo vejfuk, filtrbox, a spousta dalších drobností... jinak přeju hodně úspěchu při opravě :-)
17:56:20
31.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara: Jasný, těším se.4
22:58:58
30.07.2009
rsvancara
-> Tuner#2 28.07.09 10:51:10: ve foréze je, stačilo seškrabat plastizol, par direk má - jen pro zajimavost, tahle foréza je khaki zelená. Až zase pokročím, tak udělám fotky a lepsi, ale dosly mi baterky a hned jsem to otacel na "kola" a teď to mám zase rozpracovaný, takže to nemůžu otáčet.
upraveno 1x, naposled 30.07.2009 22:59:53
10:51:10
28.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara: Aha, ono to z té fotky není vůbec poznat, vypadá to jako nové v černé foréze1
10:02:00
27.07.2009
rsvancara
-> Tuner#2 25.07.09 23:56:30: vyvařovat se teprve bude, ale základ je krásně zdravej a není toho moc - prahy, lemy zadních blatníků, vršky podběhů a P kapsy plus drobnosti.
23:56:30
25.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara: Ty jo koukám kasle svařená, chtělo by to více fotek lepší kvality.
07:40:24
11.03.2009
rsvancara
-> Tuner#2 10.03.09 17:31:37: jj, je to ona :-)
17:31:37
10.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> rsvancara: Moc jsem se o GLi nikdy nezajímal, ale myslím, že tohle bude jedna z nich? www.tuningforum.cz/viewto pic.php?f=20&t=83553
05:44:35
04.02.2009
rsvancara
-> jarda.u1 03.02.09 19:28:16: no však až bude zase složená, tak budeme jezdit po srazech :-), pokud mi klapne co plánuji, tak jsem do dvou let zpět na silnici :-D
19:28:16
03.02.2009
jarda.u1
-> rsvancara: Chtěl bych to někdy vidět na živo1
21:26:03
08.10.2008
rsvancara
-> Nwkt 08.10.08 18:27:59: No vyříznu stěnu s VINem a navařím to do novejch dílů a bude :-D
Extreme Tyres
pá 17. - ne 19.09. 36. Škoda sraz Doksy | pá 24. - ne 26.09. 7. Škoda sraz ve Vyskytné u .. | další akce...