Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka

komentáře | popis | fotky | Tuner#2 | 08.04.19 22:35 | 1030x v oblíbených
Popis uspořádání fotografií

- foto č. 1 - 30 je přehled nejlepších fotografií vzhledu z aktuální sezóny
- foto č. 31 – xxx je přehled prací na autě od roku 2000 až do současnosti

U každé fotografie najdete i popis.

ŠKODA 136L/A alias ŽLUTKA

Auto je původem Škoda 105L r.v. 1986. První majitel byl strýc, který si pak pořídil Škodu 130L a auto prodal tátovi. Pak sloužilo k běžnému užití u nás v rodině. V cca. 60tkm zkolaboval motor díky jedné špatné vložce už z výroby a tak se motor rovnou předělal na 120L. Táta si pak koupil Felicii a auto měl děda a po dědovi jsem se stal majitelem já. Ze začátku bylo auto zcela sériové, pak přišla řada na „samolepkový tuning“ společně s MATTESSem :o) Následně jsem se seznámil s TUNERem a proběhlo pár „ilegálních závodů“ :o) a tím začalo mé bádání co a jak na autě vylepšit. Začalo to snížením předku pomocí zkrácení pružin o závit + zarovnání, podložkami pod zadní kola, centrálním stěračem apod. Prostě věcmi s kterými začíná snad každý. V létě roku 2002 jsem se rozhodl, že auto dostane nový lak a nějaký silnější motor. Původně jsem nechtěl měnit nápravy, ale díky TUNERovi, který mě přesvědčil o lepších vlastnostech vlečné nápravy jsem nakonec koupil 5q a vlečku od Danovo kamaráda Jardy. Na podzim roku 2002 to začalo a na začátku jsem neměl vůbec tušení, že dokončení auta se protáhne až do roku 2005 a v podstatě až do dnešních dnů, protože úprav není nikdy dost :o) Žlutka prodělala přestavbu na Škodu 136 L (včetně zápisu do TP), vše pokud možno s použitím nových a nebo repasovaných dílů. Většina úprav se nese v duchu 130L/A (proto to Áčko v názvu) a řada z nich je i s vylepšením vzhledem k současným možnostem.

Popis provedených úprav

Skelet: Na velmi zachovalé karoserii se měnily prahy a zadní lemy (ač to nebylo třeba a klempíř (švagr) u toho brečel :o) Měnili se také přední blatníky, čelo, zavařovala se díra po stěrači, odvětrání v C sloupku a upravovalo se zadní čelo, aby se motor lépe odvětrával. Po vyvaření šlo auto do laku a po dlouhém vybírání jsem zvolil odstín Škoda 6225. Jedná se o vypalovací akrylát. Potom jsem auto přivezl z lakovny, dal na špalky a po vyndání náprav a všech trubek začala oprava spodku. V postatě pouze očištění a obroušení všech drobně napadených ploch až na čistý kov a následný nátěr základem a přes to tlumexem. Exteriér auta je jinak v podstatě sériový, protože jen tak vyniknou nadčasové tvary eMka. V sezóně 2015 jsem se vrátil ke dvojici stěračů a zadní čelo jsem vyměnil za nové s ventilací jako měla 130LR.

Podvozek: Přední náprava prošla repasí a zadní kyvadlová náprava byla vyměněna za úhlovou z Rapida. Všechny díly nápravy jsou opískované a buď v zinku a nebo 2x v základu (dříve syntetika Primer, dnes podstatně lepší dvousložkový epoxidový základ Sincolor) a přes to 2 x vrchní barva Alkyton.

- přední náprava vyztužená dle L/A specifikace
- předělané misky dorazů, výměna za rovnou páskovinu 4mm s výztuhou
- předělaný doraz horního ramene, aby nehrozilo vypadnutí pružiny z uložení
- vyztužené uchycení tlumičů
- navařený úchyt pro unibalové uložení stabilizátoru
- ovařená a vyztužená nápravnice, držáky řízení a upravené kozlíky
- podložky 6mm pod kozlíky horních ramen pro nastavení negativního odklonu
- tvrdé silentbloky na uložení horních i spodních ramen by Pemit
- stabilizátor průměr 20mm p. Svozil, navařené rozšíření na unibal 10mm
- tvrdé silentbloky na uložení stabilizátoru by Pemit
- přední pružiny 185mm, průměr drátu 14mm, tuhost 133kN (o 200% tvrdší než sériová)
- pružiny jsou vlastního návrhu (za podpory Eidyho) od firmy Invel plus
- tlumiče plynokapalinové Protlum sport se zakázkovou délkou těla a nastavením
- kotouče s vnitřním chlazením o průměru 247 x 20mm by Kalmar
- 4 pístkové brzdiče, rozšířené kvůli širšímu kotouči mezikusem s těsněním
- desky Ferodo DS 2500
- zmenšený průměr nábojů kvůli širšímu brzdiči a úspoře rotační hmoty
- převrtaný náboj na rozteč 4 x 100mm včetně úpravy středícího kroužku
- Al průchozí podložky podle druhu kola
- nastavení geometrie, odklon - 2° 15” a sbíhavost 0,0mm

- zadní náprava vyztužená dle L/A specifikace
- nová příčka převodovky, ovařené úchyty šikmých ramen
- nová šikmá ramena vyztužená dle L/A
- nová podélná ramena, vyztužená dle L/A a tvrdé silentbloky
- zadní pružiny 275mm, průměr drátu 14mm, tuhost 84kN (o 300% tvrdší než sériová)
- pružiny jsou vlastního návrhu od firmy Invel plus
- tlumiče plynokapalinové Protlum sport se zakázkovou délkou těla a nastavením
- náprava přikurtovaná ke karoserii dvojitým pásem, aby nehrozilo vypadnutí pružiny z uložení
- kotouče Brembo pro VW o průměru 239 x 10mm
- brzdiče Škoda Octavia I s pístkem 41mm a upravené lanovody na ruční brzdu
- desky Galfer original Škoda/VW
- náboje v zinku pro rozteč 4 x 100mm by Saky
- Al průchozí podložky podle druhu kola
- nastavení geometrie, odklon - 3° a sbíhavost 2,8mm

- kola na okruh a street „race“ ATS DTC Superlight 7 x 15“ s váhou pouhých 6,06kg
- pneu Nankang AR-1 195/50 R15 semi slick TW 80

- kola na slalomy Fondmetal (original Mazda) 7 x 15” váha 7,5kg
- pneu Toyo Proxes R888R 195/50 R15 semi slick TW 100

- kola na delší poklidné cestování a srazy Ronal Turbo 7 x 15“
- pneu Nokian V 195/50 R15

Motor: Je původem z Felicie 1,3 MPI 50 kW koupený s údajně necelými 20tkm.

- sání ze Škody 136L
- karburátor nový Sedr 136
- upravená příprava směsi by Urban motor
- trysky a vzdušníky dle doporučení Urban motor, difuzory sériové 22/24
- vzduchový filtr K&N
- elektrická nízkotlaká pumpa Facet
- upravená klika pro ložisko na mrkev
- odlehčený a vyvážený setrvačník
- duralová řemenice
- snížená hlava o 0,6mm
- upravené sací a výfukové kanálky v hlavě a k tomu slícované sací potrubí
- vačka Urban motor 280°/280°, zdvihy 7,05/7,05mm
- svíčky NGK BCP6ES
- plně programovatelné zapalování by Darabos s vlastní křivkou předstihu (konzultováno s Urban motor), omezovač otáček nastaven na 7000 rpm
- svody od hlavy 4 in 1 a celonerezový příčný tlumič nad příčku od Bohouše Krejčího
- svody našopované hliníkem, omotané páskou ThermoTec a natřené kovářským Alkytonem
- tlumič omotán páskou ThermoTec
- alternátor 70A z Fábie
- esterový olej Yacco Galaxie GT 10W60
- palivo 100 oktanový benzín
- blok natřený Galvinolem a 2 x Alkytonem
- sání a víko ventilů v komaxitu s broušeným logem
- téčka z mědi na zapojení vody do výhřevu sání
- vyztužené uchycení a tvrdé silentbloky uložení motoru
- v motorovém prostoru kompletně odstraněn plastizol
- na stěně a nosníkách nalepený tepelný štít s Alu folií

Převodovka: Je to 5q ze Škody 130L.

- stálý převod SP 4,22
- ocelová víka diferenciálu, zaslepený náhon tachometru
- olej Castrol manual EP 80W-90 API GL-4
- sériové odstupňování rychlostí

Interiér: Skoro série s normální L-kovou přístrojovkou, protože se mě líbí víc než GL/Rapid.

- volant OMP Corsica průměr 330mm
- logo Škoda na volantu made by TUNER a Pilot 105
- sedačky Sparco EVO I, držáky made by TUNER
- 3“ pásy OMP, navařené platle pro oka splňující FIA normy
- prodloužená a přihnutá k řidiči řadící páka s originál hlavicí
- zkrácené řazení short shift by Paja120l
- Al pedály OMP, plynový pedál podložený pro vyrovnání s brzdovým
- přístrojový štít z Al potažený černou fólií, odstraněný tachometr, který nahradil budík na tlak oleje od firmy KMGY a kombinovaný digitální budík na teplotu vody a oleje od JF performance
- nad otáčkoměrem je 5 diod signalizace shift light od JF performance
- velurové koberce s logem Škoda vlastního návrhu by Newman
- zadní část kompletně zbavena tlumení (asfalt, plastizol)

Kufr:

- rozpěra mezi přední tlumiče a na ní navařený rošť držáku baterie
- duralový držák baterie + kufr s nejnutnějším nářadím, díly a klíčem na kola
- baterie Banner 44Ah

Technická data: Určitě všechny zajímá výkon motoru, rychlost a zrychlení auta. Všechny údaje jsou přesně změřené.

- výkon motoru zatím nezměřeno (s bývalou vačkou 92HP)
- točivý moment zatím nezměřeno (s bývalou vačkou 122Nm viz. fotka grafu z brzdy)
- maximální rychlost se současným SP 4,22 cca. 190km/h
- zrychlení 0 - 100km/h pod 10s
- hmotnost 870kg (plně vybavené auto s ½ benzínu v nádrži)

- nejrychlejší čas na autodromu Most - 2:12,77 (sucho, 10°C, semislicky Nankang AR-1)
- nejrychlejší čas Nordschleife BTG – 9:59,98 (sucho, 25°C, semislicky Nankang AR-1)

Videa:

- zde je odkaz na video z Nordschleife
- všechna ostatní videa jsou dostupná na mém kanálu youtube: tuner2zlutka

Škoda 136L/A (Žlutka) on Nordscheife 10.06.2018 stint 6


Poděkování: Za vznik auta vděčím celé své rodině (moc mě mrzí, že se toho nedožil dědeček, který mě hodně pomáhal a fandil...), svojí milé a tolerantní přítelkyni Marušce, MATTESSovi, TUNERovi, Pilotovi 105, Zdanymu, krtovi, Hanušovi, U-Geenovi, Mildovi, Danovi, Jiříkovi, p. Opatrnému, p. Tomsovi, p. Procházkovi, p. Fridrichovi, p. Regnerovi a všem na které jsem zapomněl nebo nenapsal konkrétně. Moc děkuji!

FOTOGRAFOVÁNÍ

Mým dalším velkým koníčkem je fotografování. V současné době používám zrcadlovku Nikon D750 s objektivy Nikkor 24-120mm/f4, Nikkor 50mm/f1,8 a Nikkor 70-300mm/f4,5-5,6. Fotím čistě pro zábavu a radost zejména automotive tématiku.

Zde jsou odkazy na mou práci:

www.instagram.com/tuner2_ automotive_photography
www.zonerama.com/Tuner2/6 89484

Kontakt: tuner2@seznam.cz

Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka - komentáře:

13:58:38
26.08.2004
Tuner#2

-> TUNER: Aby jsme ho na příštím srazu vůbec poznali - on teď chodí do té posilovny... 3 4
13:57:11
26.08.2004
Tuner#2

-> malinahome: Děkuji za pochvalu - ten box v reálu působí úplně jinak než na fotkách a teď už ho má Hanuš/Š120L. Já chystám něco v novém stylu - zahrávám si s myšlenkou laminátu... Mno uvidíme a zima ukáže 4
13:27:54
26.08.2004
TUNER

Nech se překvapit až to vyjede,T2 určitě plánuje něco jinýho....4
13:25:28
26.08.2004
malinahome

Tak tomu říkám tuning,jen ten repro box místo toho zadního sedadla se mi moc nelíbí.
13:12:23
26.08.2004
TUNER

Namakaná je dost.....skoro jako Jižík...84
12:34:43
26.08.2004
CHIP

-> TUNER: Ty vole to je namakana stranka .... parada ... zrovna se mi to hodi na vejkend ...
11:47:16
26.08.2004
Tuner#2

-> TUNER: Díx4
11:41:04
26.08.2004
TUNER

www.windguru.cz4
11:10:11
26.08.2004
VOJTA ATC 175

No už sem volal kámošovi a snad pojedem... TAké sem v Mimoni ještě nikdy nebyl....
11:02:18
26.08.2004
Tuner#2

-> TUNER: A kde?? 9
10:56:40
26.08.2004
TUNER

Já koukam na lepší předpovědi,třeba na Mácháči,to je kousek má bejt 100% oblačnost a milimetr srážek a maximum 15 stupňů..8 Podle tohodle jsem se řídil na dovolenej minulej tejden a začalo pršet na hodinu přesně......Je to pro serfaře hlavně jak fouká ale je to přesný na všechno.....4
10:38:14
26.08.2004
Tuner#2

-> TUNER: Teď jsem slyšel předpověď na víkend a má se to vyčasit - nemá pršet a má být tak 20 - 22"C - to by šlo, ale páteční přesnější předpověď ukáže a domluvíme se - vemeš sebou kameru - že bych tě zvěčnil se Zazzou na sprintech 4
10:29:20
26.08.2004
TUNER

Já jsem právě letos jel už na 2 srazy ( Příbram která nebyla a Klášterec kde jsme byli tak hoďku ) a na obouch mi to zmoklo.....12 ...Tak bych nechtěl aby se to opakovalo....Ale v Mimoni jsem ještě nikdy nebyl a chtěl bych se tam aspoň podívat..MOC...tak asi takhle
10:25:21
26.08.2004
Tuner#2

-> jarda2: U Regnera v Plzni - je to super prodejna na škodovky u zimáku.
10:07:45
26.08.2004
VOJTA ATC 175

-> TUNER: Aha, no já se s kámošem rozmejšlim... Máme oba doma rozebraný auta a hafo práce.. NA druhou stranu sme kvůli tomu ejště letos nikde nebyli... No a ten boxer v reálu a 20V v reálu, to už by za to stálo....to vidět myslim.Dík a čau Vojta
09:43:16
26.08.2004
TUNER

2 VOJTA ATC 175 : Moc bych chtěl,ale rozhodne o tom počasí...Jestli bude chcavec tak zůstane doma v garáži4
09:40:23
26.08.2004
VOJTA ATC 175

-> TUNER: Zelenka jede do Mimoně????
19:41:42
25.08.2004
Jarda2

-> Tuner#2: To je startér z feldy ? Kde jsi ho koupil za 2400 ?
10:56:15
24.08.2004
Tuner#2

-> U-Geen: Já taky, ale na zadní jsme měli špatný postup - to přední tam šlo celkem v pohodě až na málem vyražený zuby, když mě rupnul drát :o))

Takže už mám komplet zaskleno...
10:53:02
24.08.2004
Tuner#2

-> minno: Aha, no to jsem neudělal, protože je tam akorát taková výstuha a je to docela velký zásah do pevnosti kasle - sám jsem viděl co dělá auto, když se ta výstuha vyřízne a nevěřím tomu, když tam bude znova přivařená - takže bude trochu mimo, což když bude ležet na straně, tak nápadné.
10:50:25
24.08.2004
Tuner#2

-> TUNER: Mě je to jasný :o)) 4
22:16:56
23.08.2004
U-Geen

-> Tuner#2: nasucho nasucho :-)
21:22:52
23.08.2004
minno

-> Tuner#2 23.08.04 11:25:28: myslel som to tak, že či si nezrobil novú dieru, ktorá by bola naozaj v strede :-)
19:21:00
23.08.2004
TUNER

Bohužel asi to místo bude na srazy pořád plný...10 Mladá chce jezdit pořád se mnou...2
18:03:33
23.08.2004
Tuner#2

-> TUNER: Možná máš pravdu, ale já nemám čas zaject ani na tu vrakárnu a to potřebuju jeden zámek ke spolujezdcovi - nemáš náhodou doma?? Mimoň nejedu - moc daleko, leda, že by jsi mě vzal Zelenkou?? :o))
17:59:09
23.08.2004
TUNER

Nemáš.Myslim že na to nemusíš spěchat...Když bys tam jel tak bys mu ho vzal a třeba při další cestě za půl roku ho vyzvednul.Vyšel by tě na 1000-1200 ale bez záruky.To je jediný v čem máš pravdu...Ale já už na ně jezdim dobrý 4 roky a jsou pořád OK...tak nevim na co záruku?Co MIMOŇ?
17:21:00
23.08.2004
Tuner#2

-> TUNER: Proč bych byl jantar?? Nemám čas lítat po vrakárnách vzhledem k mé pracovní době - to víš sám nejlíp. Když to sečtu, tak cesta na vrakoviště je pro mě 200,- za benzín a to ho tam musí mít, tam za něj dám litr. Pak si musím najít čas zavést ho Vénovi, to je 100,-, Véna mě to do 14 dní udělá za 200,- Já tam znova pojedu - to je zase kilo. A ve finále máme 1.600,- za starý startér 8 let, který je před smrtí - to si raději za 2.400,- koupím nový s dvouletou zárukou... nemám pravdu??
16:23:16
23.08.2004
TUNER

Ty jsi jantar.Kolik jsi dal za ten startér?
14:22:57
23.08.2004
Tuner#2

-> U-Geen: To byl první boj i u mě :o) a potom nám vyjížděl drát, takže jsem tomu pomáhla šroubovákem opatrně abych ten rantl nepoškodil - dělal si to na sucho nebo jsi to potřel jarem nebo ironem?
14:16:04
23.08.2004
U-Geen

-> Tuner#2: co ti nešlo na zasklívání? :-) ja se popravdě zasek na nandávání gumy na sklo, nechtela tam a nechtěla...
13:01:31
23.08.2004
Tuner#2

-> BEYER: Mno to jo, ale i to zaslívání nic moc - mám nové gumy a MATTESS by mohl vyprávět jak to jde "pěkně".4
12:51:20
23.08.2004
BEYER - zrušená registrace

Tuner#2: xi xi radsej budem tyzden zasklievat skodofky s kazdej strany ako rozmontovavat zadnu napravu 333
11:27:15
23.08.2004
Tuner#2

Jinak včera za pomoci kamarádů jsem zasklíval zadní okno - to je teda fuška... dneska jdem na přední, tak doufám že nepraskne, když jsem si koupil nové s pruhem.
11:25:28
23.08.2004
Tuner#2

-> minno: Vždyť jsem ho měl... a teď bude taky, protože tam mám jen jednu díru, ale bude tak jak ho má třeba U-Geen - líbí se mě to víc.
22:45:00
21.08.2004
minno

centrálny stierač ani teraz nebudeš mať centrálny?
10:08:09
21.08.2004
VOJTA ATC 175

-> U-Geen: jj
07:39:40
21.08.2004
mates

jak se bavíte o zadní nápravě,ja tu moji řešil úplně jinak.Byl to rok89 někdo mezi ty šrouby nalil beton a ta vlhkost rozežrala ty šrouby a zarezly v těch válečcích....to bylo maso to rozebrat 3
14:09:36
20.08.2004
Palic - zrušená registrace

-> BEYER: ja rika tuner taky jsem stim zapasil a nejprve jsem se zabavil toho sroubu co je na boku podelnyho ramena (proste jsem mu useknul matku sekacem a pak jsem ho vyrazil) pak jsem proriznul u podelnyho ramena ten prstinek co drzi pero a pak to slo oddelit a srouby jsem si nechal nakonec, vymlatil jsem takovou tu hlinikovou kostku co je mezi tema sroubama (stejne byla kantare) a nakonec jsem kazdej sroub zvlast nahral butanem a povolil..............
13:49:30
20.08.2004
BEYER - zrušená registrace

Tuner#2: mno budem musiet nieco pohutat 8 dik skusim tomu dat daku lazen 1
12:29:49
20.08.2004
Tuner#2

-> BEYER: Děkuji za pochvalu a pokud se nic nezvrtne, tak takový úmysl na 100% nemám - na tomhle se nedá vydělat pokud to děláš tak jako já - to jedině oplastovat nějakou šunku, pak tomu dát v garáži nový lak a prodávat to v časáku za 50tKč, ale jinak je tuning "házení peněz do kanálu", ale je to hezký a zatím mě to baví...

K těm ramenům - s rozebráním podélného a šikmého ramena jsem měl taky problém - chce to otočit šikmým dolů, tak aby jsi to mohl pořádně prolít nějakou sračkou na povolování - nechal jsem to takhle tři dni a pořád dolejval. Pak jsem vzal patřičný klíč (tuším 19), nasadil na něj rouru 1 m dlouhou a malou bombou jsem to hořákem nahřál a okamžitě začal povolovat - mno a povedlo se povolit všechny.
12:22:52
20.08.2004
BEYER - zrušená registrace

Tuner#2: dufam ze neskoncis ako vacsina tunerov, celi cas maju rozobrate auto a ked to zlozia tak to predaju 8 som zvedavy ako to bude vyzierat vo finalnej podobe ;o) viem si to celkom predstavit a bude to maskrta ;)
inac to co si mi poradil ako rozoberat tu zadnu napravu... moc nechelo ist... muslel som to cele poobrezavat karboskou... nepomahal ani autogen... 8 este musim dakym zazrakom vytiahnut sroby co spajaju pozdlne a sikme ramena 9 nemam predstavu ako to povolim 9 nemas daky typ... skusal som brzdovku, wd-cko... a fooobec nic... skor ten srob utrhnem ako ho povolim ale nato nemam power 1
11:38:56
20.08.2004
Tuner#2

Tak jsem si dnes koupil nový startér s reduktorem, nové gumy na okna a nové přední okno se stínícím pruhem - a jsem rázem o 4 tKč lehčí... O víkendu tam dám převodovku a chci natáhnout kabely ke startéru a upevnit ho, abych tam mohl šupnout přední nápravu.
06:44:37
17.08.2004
MATTESS

-> Tuner#2: Snad jo, taky potrebuju vyfotit rapida a spotrebaka......
06:15:44
17.08.2004
TUNER

Jsi měl říct...Včera jsem byl svezt Roberta a jeli jsme skoro kolem,tak jsem ti to mohl blejsknout....4
20:48:12
16.08.2004
Tuner#2

Pokud MATTESS půjčí foťák, tak budou po víkendu nové foto.
20:46:43
16.08.2004
Tuner#2

Jinak dovolenou jsem strávil pracovně, takže jsem vyndal zadní nápravu, trubky na vodu, vymyslel uchycení podvěsů pro nádrž a dal jsem jí tam - takže mám novou plastovou a doufám, že už mrcha nepoteče :o)) Mám už složenou přední nápravu kromě řízení, takže zanedlouho bude taky na autě mno a zasklil jsem všechny dveře včetně táhlel a klik - takže jsem splnil plán na 110 % :o))))
20:42:52
16.08.2004
Tuner#2

-> TUNER: Neboj na špalku je ještě prkýnko z měkýho dřeva a je přes celý práh :o)) navíc za chvíli to snad bude už na svých!!!!
11:14:56
07.08.2004
U-Geen

-> VOJTA ATC 175: na levym větší negativ než na pravym?
08:54:02
07.08.2004
VOJTA ATC 175

HM, koukám opět zajímavá debata... Já sem tenkrát dal nová podélná, věechno se to vyvařilo a mám mírná Áčka pořád a hzlavně na každym kole jiný, což mi mírně s.re.....
JInak mi nový nabízel kamarád před 3 týdny, repasoval vlečku a někdo mu je nabízel... Cena za nový rameno byla 3900Kč/kus...2
20:38:35
06.08.2004
TUNER

Měl by jsi ty špalíky občas přendat nebo se ti zkroutí prahy........a pak je budeš muset nahřát autogenem a srovnat je3
16:22:20
06.08.2004
Tuner#2

-> skodavrs: Někdo tvrdí, že šikný se nekroutí a stačí vyměnit podélná - já jim to neberu, ale můj názor je jiný. Šikmá ramena se kroutí a v druhé řadě se propadá ten domeček na spojení podélného se šikmým - proto je potřeba ho srovnat a vystužit hlavně u toho domečku. Ten kluk už takhle srovnal min. 20 vleček na okrese a všichni po vystužení max. spokojeni. znám jednoho kamaráda, ten už to má takhle asi dva roky, má na tom podložky + 15" kola a tvrdý závodní HPčka a kola má furt pěkně kolmo. Rovná to samozřejmě po nahřátí autogenem.
16:18:52
06.08.2004
Sušenka

Dobre, nebudu do tebe sit..tatatatatatata..rame na se kroutej a negativne prispivaji k osklivemu aaaaaaaa na zadnich kolech, pokud se nepletu, hihi 1
16:16:08
06.08.2004
skodavrs

-> Tuner#2: to jako chcete říct že někdo ty ramena rovná? a jak to dělá? podle mě na nich není co rovnat. Jinak něž je rovnat tak bych se radši porozhlíd po jinejch nebo radši po novejch, ale to je problém. Já jsem sehnal nový jen jedno(pravý) těch v tý době bylo v republice minimálně 7ks ale leví ani jedno. Jinak to nový stálo 390kč. Podle mě to narovnat ani nejde, ty ramena se nijak výrazně nezdeformujou a s tím rovnávím to musí bejt +/- několik milimetrů a navíc by je asi musel nahřát a to je pak vůbec na ho.. Ale třeba se pletu. Tak mi prosím odpovězte a neurážejte se hned, to je myšlený jako dotaz. Já už se na tomhle webu bojim na cokoli zeptat protože většina lidí hned do mě šije.
14:44:56
06.08.2004
VOJTA ATC 175

-> Tuner#2: Boží, dík... Odvezu je na písek a pak budou ready... Měsíc je OK doba, půl roku už by bylo moc...
14:31:37
06.08.2004
VOJTA ATC 175

-> Tuner#2: Boží, dík... Odvezu je na písek a pak budou ready... Měsíc je OK doba, půl roku už by bylo moc...
12:23:05
06.08.2004
Tuner#2

-> VOJTA ATC 175: Ahoj - Ty ještě žiješ :o)) Dělá to jeden známý v Rokycanech - můžu ti to zajistit, dával jsem mu tuším 400,- ale nesmíš na to pospíchat - má toho moc a bylo by to tak na měsíc. Pošli mě mail a já Ti po dovolené odpovím. Ahoj. P.S. má na to přípravek podle nových co má TUNER na zelence a podle něj to rovná.
11:31:30
06.08.2004
VOJTA ATC 175

Čau Tunere, koukal sem na popis tvého vozu a zaujalo mě několik detailů... Když sem před cca 2 roky repasoval zadní nápravu, řešil sem kde a jak nechat srovnat zadní nápravu a nebyl mi nikdo schopen ani tady to říct... Nevíš o někom, kdo by mi srovnal 2ks zadních příčných ramen... Dík a čau Vojta
P.S. Vyvařit je zvládnu sám...
18:40:23
05.08.2004
Hanuš

-> Tuner#2: Tomu nevěříš ani ty sám, že to všechno stihneš za tejden3
14:55:42
05.08.2004
Tuner#2

Tak snad příští týden mám dovolenou, tak bych chtěl vyndat zadní nápravu, dát tam plastovou nádrž místo téhle, která prolíná a konečně složit přední nápravu. Uvidíme jak to půjde - teď jsem měl zas období nedělání :o))
12:09:44
27.07.2004
Tuner#2

-> Black Knight: OK - za tohle se omluvám - to jsem nevěděl, ale nic to nemění na tom, že jsem Ti párkrát viděl ject přes vesnici o dost víc než by se mělo a astačí mžik a neštěstí je na světě... No nic nebudu moralizovat - někdy dáme řeč jestli se potkáme.
01:08:37
25.07.2004
Black Knight

-> Tuner#2 : Ted naposled sem jel ve Volduchach a jak mas ten kram bliz u Svojkovic, tak naproti nemu staly 2 Peugeoti stejny barvy, takze nebyl videt. A kdyz ani nezablika, zacne vyjizdet, tak sem ho chtel objet, ale on vjel do protismeru celym autem, tak co jsem mel delat kdyz tam mas nejakych 100 metru? Uhnout vedle ke kramu a tam to prehodit na strechu kdyz tam jsou samy diry a rampa??? Me toho auta taky bylo lito ale uz se tam nedalo nic udelat. 10
09:34:08
23.07.2004
Tuner#2

-> Black Knight: Nebudem se tady hádat - k ničemu by to nevedlo - až se někdy potkáme, tak hodíme řeč. Pokud jsi za tu poslední nehodu nemohl, tak se Ti omlouvám, ale já spíš narážel na to jak jezdíš - a že jsem Tě několikrát viděl letět přes vesnici o hodně víc než 50 nemůžeš popřít. Nebudem to řešit - doufám, že se brzy potkáme a pokecáme.
09:31:20
23.07.2004
Tuner#2

-> JirikXT: Děkuji za pochvalu. Na Rubenu mám kontakt někde zahrabaný doma, ale je to normálně Rubena Náchod - řeknou Ti číslo na informacích, zavoláš tam a řekneš, že chceš tvrdý silentbloky a ta bába spojovatelka už ví a přepojí Tě :o)) - tak jsem to objednal já. Barva na spodku na kasli je 2 x základ Primer a 3 x tlumex. na nápravách je speciální pružná barvy od Rust oleum - jmenuje se Alkyton - super se s ní dělá, pěkně se rozlejvá, ale stojí 330,- za 750ml...
22:14:32
22.07.2004
Black Knight

-> Tuner#2 : Tady jde ale o to, ze mam znamy na dopravce a u sokolovny, tak nvim kde jinde bych je moh jeste mit. . . . . A kdo tady rika ze je to hrdinstvi???? Hrdinstvi to je, kdyz te nekdo pri predjizdeni zacne vytlacovat ze silnice nebo kdyz vyjizdi od krajnice a nepodiva se. Tomu rikas hrdinstvi? Tu stovku priznavam, protoze to byla moje chyba, kdyz sem tam dal pedaly a neseriznul srouby, tak se mi chytla tkanicka, takze to byla moje chyba. Ale to ostatni fakt ne. A taky kdyz snad vyjizdis, tak jezdis do protismeru??? Se klidne postavte na jejich stranu, me je to ukradeny. Co by sem se hadal, kdyz mate vic zkusenosti a vsechno si to klidne hodte na me.
20:22:09
22.07.2004
JirikXT

A jestli muzu mit jeden dotaz, co jsi pouzil jako nater na spodek a pod blatniky??? Mas to velice pekne:)) Jak jinak nez 10b:)
20:17:32
22.07.2004
JirikXT

A nemohl by si mi prosim Te hodit presnej link na ty tvrdy silentbloky v rubene ja je nemuzu na tom jejich netu najit, a nebo adresu odkud si to obednaval, popr. tel ci mail...Diky moc:)
13:36:23
22.07.2004
BEYER - zrušená registrace

Tuner#2: prepac ja som myslel ze som ti to napisal... tak tede sorry za zavadzanie... ;o)
ked dostanem nohy tak to pojdem zistit v do tej predajne... kde to predavaju ... dufam ze ma nevypoklonkuju 3
13:16:42
22.07.2004
Tuner#2

-> BEYER: No pokud vím, tak jsi mě nikdy neřekl, že máš tenhle woofer - jen si se ptal co já říkám na tuhle značku, ale to je jedno - zkus zavolat přímo do BS acoustic - tam ti to poví - teda až budeš vědět model :o))
12:57:22
22.07.2004
BEYER - zrušená registrace

Tuner#2: xi xi uz ti to pisem asi x-ty krat ze ten subik je aktinvy 150 ci 170 ani presne teraz neviem... no a ja uz ani neviem ako fisiera moje auto nieto aky model tam mam 3 oni boli desingovo uplne to iste lisili sa nel felkostou priemeru, watazou a tym ci je aktivny alebo nie 8 teda pokial si to pametam spravne ;o) .... viem kde ich v BA predavaju ale nemam na nich kontakt 8
12:50:11
22.07.2004
Tuner#2

-> BEYER: Aha, já myslel, že i sub je Bose... tak snad není nic jednoduššího než vzít telefon, zavolat a říct co máš za model a zeptat se jestli to je aktivní woofer a jestli to má nízkoúrovňový vstup na cinch konektorech ne???
12:46:05
22.07.2004
BEYER - zrušená registrace

Tuner#2: no ja mam od nich len vysky a stredy to moje audio je taky lepenec 3 a subik je BS akustik
12:41:19
22.07.2004
Tuner#2

-> BEYER: Alespoň vidíš, že dochází na má slova o nemožnosti koupit něco od Bose do auta - ty to prostě nedělají. Pokud to nebude stíněný kabel, aby jsi tam dal na konec cinch, tak to bude muset být zapojený, tak jak to máš.
12:27:22
22.07.2004
BEYER - zrušená registrace

Tuner#2: no vobec netusim ci to ma vysokourovnovy vstup... ale zosik ma ten sabik v sebe tie kabliky +- co idu s toho konektoru a su dost tenucke... a nevsimol som si na nich tienenie... ale hodim nato poriadny kukuc 9 zatial sa mi nepodarilo zohnat na nete nic... okolo toho subiku 8
tak mozno budem mat smolu a nezostane mi nic ine len to mat zapojene tak ako to je ;o)
12:11:10
22.07.2004
Tuner#2

-> BEYER: Přečti si znova co píšu - ten průhledný kabel je repro kabel a lze jím vést pouze +/- od zesíku nebo od rádia přímo na terminál reproduktoru, ale ne signál! Na signál musíš mít stíněný kabel - většinou se používá stíněná dvoulinka pro levý a pravý kanál. Nechápu co máš za subwoofer, který má napájení, což svědčí o tom, že by tam měl mít zesík v sobě, ale nemá cinchové terminály na připojení signálu?? Jedině že by měl jen vysokoúrovňový vstup a pak to teda musíš nechat zapojené na ty zadní repro tak jak to máš - nijak jinak to nezapojíš. Není náhodou ale ten kabel co ty tvrdíš, že je + a - náhodou stíněný kabel, ze kterého někdo odstřihnul cinche??? Poznáš to podle toho, že repro kabel je tvořen stejnýma jemnýma drátkama, kdežto stíněný signálový kablík je tvořen vnitřním vodičem, pak je izolace a opletení kolem dokola (něco jako koaxiální kabel na anténu, ale ten má živý vodič drát) - zkus se podívat - jinak nevím.
11:59:07
22.07.2004
BEYER - zrušená registrace

Tuner#2: no prave ze ten subik nema sincovy vstup... ma to len taky konektor s ktoreho mi trcia spolu styri kable... 2 na repro a 2 na napajanie 12v keby tie na repro boli ukoncene sincami tak mam jasno... ale niesu ;( su len na koncoch odblanene... to znamena ze aj keby som chcel pouzit signalovy nabel na since tak neviem kam dat tienenie... teda viem da sa to uzemnit o kostru ale nebude to potom splnat to co ma, lebo to tienenie nieje uzemnene v subiku ci sa mylim ? ale subik je tiez ukostreny o kasnu... tak teraz neviem
k tomu kablu... mal som na mysli ten priesvitny dvojzilovy kabel s cervenym lemovanim pre + polaritu

keby som mal doma auto tak uz je tu foto toho subika... aj zapojenia... pod... verim ze potom by sa problem riesil ovela jednoduchsie... skusim pozriet na webe ci nenajdem ten sabac... ;o ....
11:39:26
22.07.2004
Tuner#2

-> BEYER: Audio kabel není žádný termín.
1. Kabely reproduktorové: a, To může být dvoulinka, kde jedna žíla je + a druhá vede -
b, to může být různý spletenec více žilek kabelů (používá to třeba Kimber kable), který ale zas ve finále má třeba 5+ a 5- kablíku a vždy těch 5 spleteš do jednoho a dáš pod + nebo - terminál.
c, to může být koaxiální konstrukce okolo nějakého jádra (používá např. Audioquest) a tam pak na konci zase spleteš ty patřičné žíly do sebe a končí ten kabel + a -
Nejčastěji se v běžné praxi setkáváš s běžnou dvoulinkou - bývá v průhledné izolaci a červeně je označena jedna žíla, která se většinou zapojuje na +, ale je to jedno - jde pouze o zachování polarity!
2. Signálový kabel - je to stíněný kabel, kde živý vodič zapojuješ na prostřední kolík cinch konektoru a stínění se dává pod ten plíšek okolo.

Rozdíl je v tom, že repro kabel vede už zesílený signál ze zesilovače rovnou pro repro. Signálový kabel vede jen signál s nízkou úrovní - nejčastěji 2V a tem musí jít do zesilovače, který ten malý signál zesílý pro repro a nebo v tvém případě do aktivního woofer, kde ten zesík je uvnitř. Musí mít ale cinchové vstupy - to má??? Vždyť jsi tvrdil, že to má jen +/- od repro????
08:05:08
22.07.2004
BEYER - zrušená registrace

Tuner#2: no tak uz teda viem ako to rozlusknut ja som totiz nevedel ako ma byt zapojeny ten sinc mozem pouzit nato audio kable, mam na mysli tie priesfitne zo zlatou zilou alebo je vhodnejsi daky typu coax keby som pouzil tie audio kable tak tie, su netienenie, moze to ist aj bez tienenia, alebo to nedoporucujes ;o inac velky dik moc za rady tak asi este len ked to zapojim tak to bude hrat ako ma dik
17:34:49
21.07.2004
Tuner#2

-> BEYER: Foto pomůže, ale cinch se nezapojuje +/- - cinch vede jen signál - tzn. živý vodič uprostřed a stínění okolo. Vemu to ze základu: 1. Máš pasivní woofer (bez zesíku) a ten potom má vstup +/- na připojení repro kabelu od zesíku (nebo tam můžeš vést +/- od rádia, ale to nedoporučuju - je na to slabé a ve spojení se zadníma to nevydrží)
2. Máš aktivní woofer - do něj vedeš jen signál z rádia a to na cinch výstupu - to není repro výstup, ale jen signál!!! a ten zapojíš do cinch konektoru na aktivním subwooferu (protože má v sobě zesík uvnitř v bedně). No ale jelikož má zesík vevnitř, tak potřebuješ napájení +/- od baterky a REM aby se zapínal jen když hraje rádio.
Toť vše a nic mezi tím není :o))
17:27:47
21.07.2004
BEYER - zrušená registrace

Tuner#2: no toz holt ja to priamo na baterku zapojene mam ale ani neviem ci tam since maju byt alebo nie toz holt mali by byt 8
je to aktivny subik ktory ma konektor s tym co som ti popisal +- napajanie z baterky a +- polarita na repro... ako mam spravit tie since mne logika vravi ze jeden kanal bude chciet + a - polaritu a a druhy to iste... ale na vstupe do sabiku mam len jeden krat +- polaritu repro 8 tak som s toho tak troxu mimo 8 xi xi teraz nemam este auto ale ked sa k nemu aspon dostanem tak to vyfotim a dam to sem ok... lebo takto chodime len okolo horucej kase 1 .... inac skusal som aj robyt since a to tak ze z radia na sincoch +- +- sa pojalo do sabika na jeho vstup na +- ale to by potom nesiel lavy a pravy kanal teda ono to tak neslo totiz vobec 8 skusal som uz vselico ale zatial bezuspesne 11 ... zatial dik ja sa pokusim co najskor dostat to foto 1
17:05:11
21.07.2004
Tuner#2

-> BEYER: No pokud je subík aktivní, tak proč to máš zapojené ze zadních repro? Že by měl jen vysokoúrovňový vstup? Poznáš to podle svorek - pokud to má nějaké pérové a nebo šroubovací s označením +/-, tak to je vysokoúrovňový vstup=vstup určený pro výstup ze zesilovače - pak ale nechápu, když píšeš aktivní. Kdyby to byl aktivní woofer, tak do něj vedeš jen signál= nízkoúrovńový výstup z rádia na RCA (Cinch) konektorech a zapojíš napájení nejlépe přímo od baterky + a - buď ka baterce a nebo na kostru. No a to REM se zapojuje na isokonektoru u rádia - je to většinou tuším oranžový kablík - používá se též na napájení zesíku v anténě.
16:00:36
21.07.2004
BEYER - zrušená registrace

Tuner#2: no predok je oki vyskac ma svoj kondik... takze to y malo byt ok... no a na tom zadku to radio trpi uz rok 1 ten subik je aktivny... a idu z neho styri nazvime to vstupy + a - na repro & + a - na napajanie... teda ak si to dobre pametam.. uz som to dlho nevidel 8 a mam to zapojene Lzadny+ a Pzadny- alebo naopak ale to nieje hadam tak dolezite... dvolezite je ze je to zle 8 a ma to asi aj spinacie napetie pretoze sa sabik zapne vzdy ked vlozim panel autoradia ;o no som fut blby s toho ako to zapojit ;o xi xi 1
15:35:02
21.07.2004
Tuner#2

-> BEYER: Takže předek máš dobře, pokud tam máš výhybku a nebo výškáč zapojený ze středobasu s nějakým kondíkem v cestě. V zadu by měly být zapojené zas jen dva reproduktory - tzn. ty středobasy. Subwoofer na to pověsit nemůžeš a divím se že Ti to rádio trpí... jak ho máš teď zapojený - jen za jední středobasem - tzn. jen z jednoho kanálu +/- a nebo z levého - a z pravého středobasu +? - ono obojí je špatně, ale ptám se. Cinče - neboli linkový nizkoúrovňový výstup je na zapojení do zesíku a pak ze zesíku honíš woofer a nebo do aktivního subwooferu, který má zesík vevnitř v bedně. Lepší je ale první řešení - koupit nějaký 2ch a zapojit ho do můstku na subwoofer. ještě jedna otázka? Ten tvůj woofer má fakt +/- a ještě 12V a to má + a - a REM (spínací napětí)???
15:12:49
21.07.2004
BEYER - zrušená registrace

Tuner#2: na predku mam zapojene vysky a stredy... v zadu stredo-bass zo sabikom... na sabiku mam len vstup na repro + - a 12V ale since tam neboli ... mam to napojene na zadne stredo-basse... zapojil by som to aj cez since ale som s toho jelito kedze mi ide zo sabiku vstup iba 1krat na +- ... a na radiu su dva since L a R tie su na zosik alebo sabik... mal som tam zapojeny aj iny sabik a ten cez tie since fungoval .... 100% budem mat chybu v zapojeni ale ako vravim som s toho uz uplne jelito 9 a funguje mi to tak uz rok 9 nebol cas sa stym zaoberat ale teraz je... tak ak mozes skus poradit diky 8
14:51:23
21.07.2004
Tuner#2

-> gim: To mohlo být reproduktorem, který měl už narušenou cívku a pak občas hraje a občas ne, takže se Ti to jeví jako, že to hraje jen výšky a basy někdy ano a někdy ne, ale tohle není případ BEYERA.
14:22:19
21.07.2004
gim

ja mel podobnej problem ze jedna pulka nehrala basy a spis vubec nehrala a druha pulka uplne spickove- mno a pak cmajzly komplet radio vc repraku a bylo vyreseno... :-)
14:14:29
21.07.2004
Tuner#2

-> BEYER: A přes co teda máš subwoofer zapojený??? Rádio má buď možnost dvou a nebo čtyř reproduktorů, kam zapojíš přední popřípadě zadní, ale rozhodně ne subwoofer - ten to neutáhne a nedá se to zmůstkovat=odpálíš rádio. Jak to máš tedy zapojené a kolik máš na rádiu repro? Zatím jsem se nesetkal s tím, že by nějaký kanál hrál slaběji pokud je balance a fader na 0 - to je principiálně blbost - max. by nehrál vůbec=odpálení, ale slaběji to ne.
12:51:38
21.07.2004
BEYER - zrušená registrace

Tuner#2: moze to byt aj radiom? lebo po prehodeni som si vsimol ze prava strana mi hra hlasnejsie ako lava 9 cca asi o 10-15%(to sa da doladit na radiu) ale pred tym islo vsio OKi polarita na repro je dobre zapojena je to vsetko zapojene ako ma... radio je to iste... a somostatny linkovy fystup je ? ak je to cez tie since tak cez to sa mi zial subik nezapaja...
12:22:59
21.07.2004
Tuner#2

-> BEYER: To je zajímavý problém a přiznám se, že nevím v čem je. Může to být způsobeno jen výstupem z rádia a to pokud máš samosatný linkový výstup pro subwoofer, že máš nastaveno míň basů pro tuner a víc basů pro reprodukci z CD. To mají ale jen špičková rádia. Je to divná závada, prtože většinou rádia "basují" víc než CD - mají tam různé ekvalizace na 80 - 100Hz aby to hrálo dobře i z pleček co má většina lidí. Výhybka Ti nepomůže - ta akorát ořízne kam až bude subwoofer hrát a většinou se nastavuje na 80 - 100Hz. Kompa koupíš od cca. 1.500,- až do 70.000,- třeba :o)) Je to vždy středobass, výhybka a výškáč a zkus se podívat na firmy jako Sinis live, Spirit, Magnat, Hertz, Helix, Canton, Axton, Spectron, Em phaser - atd. - těch firem je spousta a chce to vybírat dle vlastního vkusu a uší!
08:16:32
21.07.2004
BEYER - zrušená registrace

Tuner#2: oki tak to sreibnem sem.... mam taky problem s aktivnym subikom, ked mam pustene FM... tak sice hra ale strasne utopene... a ked prehodim na CD tak to hra uplne krasne, neviem ci to moze byt zapojenim... pretoze audio som prehadzoval z rapidy do rapidy... ale zapojene je to tak isto... a pred tym to hralo super tak aj tak 8 a ked odpojim subik nieje rozdiel medzi FM a CD 8 preto som rozmyslal nad dakymi vyhybkami ci by to nepomohlo ? a hladat vyhybky na bose bude asi problem 8 a po com sa daju kupit tie kompa ?
11:23:55
20.07.2004
Tuner#2

-> BEYER: Univerzální výhybky existují - dělá je třeba Dexon, ale je to taková nouzovka - vždy je lepší mít středobass a výškáč slazený s výhybkou od výrobce, protože nikdo nemůže vědět jaký dělící kmitočet je nejideálnější pro ten daný typ repro, jakou použít strmost výhybky a popřípadě fázové a impedanční přizpůsobení. Takže z nouze ano, ale jinak koupit kvalitní kompa. Mail posalt můžeš, ale kliďo to napiš i sem.
07:57:33
20.07.2004
BEYER - zrušená registrace

Tuner#2: ahoj mam taku audio otazocku... existuju dake univerzalne vyhybky ak ano co by si odporucil? este mam taky litle problem z akustikou v aute... mozem ti poslat mail ? nex to tu nerozoberame... diky
16:53:33
19.07.2004
Tuner#2

-> martin m: Ten držák od nich nemám. Držáky mě dělal TUNER na laseru a šlo o to jen vychytat polohu za volantem, takže mě je dělal asi na třetí pokus. Mám je uchycené přesně jako TUNER ty Sparca viz. zde: www.meap.cz/u-geen/.../in dex.php?id=4&id2=51&am p;idp=7020&PHPSESSID=b ce9f23044bfb925fff315f6ded d6979

Jinak mám tu nejmenší (je mě akorát - jsem chroust :o)) a pro spolujezdce tu prostřední velikost - až přiberu mám možnost to přehodit :o))
16:45:34
19.07.2004
martin m - zrušená registrace

-->Tuner2:prosím tě,-mám jeden dotaz.Rozhodnul jsem se pro sedačku od tuningtechu,-neboť dělají více rozměrů a já nejsem teda žádný suchoprd;o)).Jedu pro ni do Nového jičína(vyzkoušet,posedět) ,-a na jejich stránkách jsem si všiml,-že k tomu mají na spodek i jakýsi stavitelný držák.Máš to taky???A jak to pak pasuje na místo původních sedadel??Je třeba hodně řezat,a svařovat,-či to tam padne jako ulité;o).Dík.
14:58:40
12.07.2004
BEYER - zrušená registrace

Tuner#2: dikes ... 6
13:35:09
12.07.2004
Tuner#2

-> Radůz: Tak jsi byl po telefonu rychlejší :o)) Zkus se podívat na autohifi.cz a vznést dotaz tam - já s tím konkrétní zkušenost nemám.
12:02:55
12.07.2004
Tuner#2

-> BEYER: Nikdy jsem neslyšel, ale pár kousku jsem viděl v testu ve Wattu a pod. a konstrukčně je to tak na úrovni našich AQ - v těch levněších věcech mají TVMka a o těch si myslím svý - to je prostě zastaralý repro s kterým se dobrých výsledků nedá dosáhnout. Pak jsem viděl nějaký repro osazený Seasama a to už by mohlo být slušný, ale jak říkám neslyšel jsem - nemuho soudit - jen se ze své praxe domnívat jak to bude hrát. Audiobahn se k nám bohužel nedováží a myslím, že i na slovensku není zastoupen. Ale pokud Ti nejde o vzhled, ale o zvuk, tak je spousta jiných firem na výběr a mnohdy i lépe hrajících - např. Focal, Emphaser, DSL, Eton, Dynaudio...
11:27:20
12.07.2004
Radůz

čau Honzo. Potřeboval bych radu. Přemejšlím o koupi nového autoradia. Mělo by to umět přehrávat dvd + aby mělo v sobě obrazovku. Doufám že mi good poradíš. Ten panasonic nehraje špatně aaaleee . Díkas Radůz
10:48:29
12.07.2004
BEYER - zrušená registrace

Tuner#2: ahoj chcem sa ta spytat co si myslis o vyrobkoch bsacustic ? a pripadne nevies kto dovaza do ciech pripadne slovensko vyrobky od audiobhanu myslim ze tak sa to pise nie? ;o) dik za nazor...
10:28:58
12.07.2004
Tuner#2

-> Láďa Smrčka: Ta barva se jmenuje Alkyton a je od firmy RUSTOLEUM (nevím jak přesně se to píše). Je to speciální barva, která je pružná a měla by vydržet, navíc je to i antikorozní barva. Její nevýhoda je jen cena 330,- za 750mL, ale natřeš tím spoustu a perfektně se rozlejvá (neředit!), že to vypadá jako nastříkaný. Mají jí v Tescu a nebo já jí kupuju v jedné speciálce na barvy tady v Plzni. Dělá se obyč (tu mám já) a nebo s kladívkovým efektem. Můžu jen doporučit.
10:13:15
10.07.2004
Láďa Smrčka

Čau, mohl bych se zeptat, jestli na tech nápravách je nějaká special barva nebo normálni nějakej akrylát nebo nitro či syntetika? Myslím, jako aby ta byrva na tech nápravách vydržela.. Díky moc6
11:35:04
07.07.2004
BEYER - zrušená registrace

Tuner#2: dik
10:52:00
07.07.2004
Tuner#2

-> BEYER: Už jsem Ti odpovídal v diskuzi. Jo šrouby v kostce jsou většinou přirezlý, takže prolejt nějakou sračkou na povolování, nechat den dva a pak nahřát a povolit - šlo to relativně dobře. Vyndání kostky z podélného ramena jsem neřešil, protože podélná jsem dával nová a i kostku novou.
11:16:50
06.07.2004
BEYER - zrušená registrace

Tuner#2: ahoj ako si rozoberal tie zadne napravy bez poskodenia ;o ide to vobec ... sroby v tej kocke drzia priam neuveritelne ;o)
dik
22:46:47
05.07.2004

A já dám spíše na obsah než na gramatickou aprávnost6
22:45:50
05.07.2004

no tak na tom fakt něco je. Holt holky si nějak takovýchhle aut moc nevšímaj, ale mi chlapi se hned otočíme když projedou a když v tom je ještě šťabajzna tak je vymalováno1 1
22:34:44
05.07.2004
jenda

vyjede je y sory
22:33:48
05.07.2004
jenda

ale kdyz vijede tak je to silena kombinace lidi po nich cuci (po obou) ze na ne zarlim to po me nikdo nekoukne 3 3 3
22:24:23
05.07.2004

No tak zase musíš lepit brousit a lakovat. te mojí slečně naše pergola taky neuhla8
22:19:44
05.07.2004
jenda

ale lak bude novej10 lak je naprd a jezdi stim taky ma pani a trosku nechape ze naraznik je 8 cm nad zemi ...1
22:15:49
05.07.2004

Tak tak ve skutečnosti je to o něčem jiném5 já mám foto taky zkreslený8
22:14:14
05.07.2004
Tuner#2

-> jenda: No já čuměl - tady to fakt působí jak vyblitá červená a ve skutečnosti je to jiné kafe...
22:08:33
05.07.2004
jenda

1 proto tu mam tak malo bodu :na fotkach je vyblity jak leco a ve skutecnosti je to neco jinyho no
21:39:49
05.07.2004
Tuner#2

-> jenda: JJ už jsem taky koukal v Hradci, ale jsou trochu jiná - těhdle se dělá snad 100 druhů, ale pořád vypadají na první pohled stejně :o)) Jinak ta tvá barva na fotkách je nic moc (vypadá to jako červená), ale ve skutečnosti je to coooool.
15:22:31
04.07.2004
jenda

custak tady tak serfuju a zjistil jsem ze mame stejna kola1
17:50:12
25.06.2004
Tuner#2

-> Zdany: Ó děkuji, úplně se 424
17:25:57
25.06.2004
Zdany

-> All: Viděno na vlastní kukadla a valím voči. Pánové, ta preciznost, pečlivost a čistota zpracování je skoro neuvěřitelná. Smekám obrazně klobouk...
Pěkná práce Honzo. 9
14:21:53
25.06.2004
Black Knight

-> Tuner#2 : Jo dík, ale ted uz je zase trochu jiná. Aspon za neco ti dam 10b. 4
13:37:33
25.06.2004
Tuner#2

-> BEYER: Díky, díky.
12:41:43
25.06.2004
BEYER - zrušená registrace

Tuner#2: mas penke porobkane napravicky... paci sa preciznost ktoru je na tom vidiet ;o)
11:29:09
25.06.2004
Tuner#2

-> Black Knight: Jo je to hezčí něž to bylo.
19:58:35
24.06.2004
Black Knight

-> Tuner#2 : Jo jo, podle mě jí ta černá sekne víc, než zelená. A tu má každej, chtělo to změnit. 9
11:59:02
24.06.2004
Tuner#2

NOVÉ FOTO - velký dík U-Geenovi.
14:43:23
17.06.2004
Tuner#2

-> Bery: Díky za podporu, ale já fakt vyjedu nejdřív příští rok :o))
08:23:11
16.06.2004
Bery

to je pořád - vyjedu tak za rok...no a helemese jak to jde:-)no tak ať to přibejvá,já teď stagnuju,ale o prázdninách to snad rozjedu...zatim čus
16:57:09
15.06.2004
fine_ray

-> Tuner#2: Huž haby to bylo,ne? :) Palečky drží všichni si myslim!!! 158
12:42:38
15.06.2004
Tuner#2

-> Zdany: Děkuju, ale s tím finále si nejsem tak jistý :o)) i když teď o víkendu jsem složil a dal do auta zadní nápravu - už se to trochu rýsuje.
12:18:10
15.06.2004
Zdany

-> Tuner#2: Držím palce.. FInále je již v dohlednu.. :-))
20:46:09
04.06.2004
aDAm

snad trochu pomuže....ta tva kara je fakt supr...je na tom vidět poctiva a tvrda prace...fakt je to hodně povedene a mě osobně se to hodně libi, taky bych chtěl mít takovou preciznost...hlavu vzhuru chlape...
20:35:16
04.06.2004
Tuner#2

-> Antituner: -> antituner#2: Vaše starosti a Klausovo plat :o))

Měl jsem teď týden dovolenou, ale skoro nic jsem neudělal... V pondělí mě umřel dědeček, takže jsem neměl na nic náladu... Strašně mě chybí, protože on byl jediný, který mě bezmezně podporoval v práci na autě a nikdy neřekl křivého slova proti tomu co dělám... Nevím jak a kdy se z něčeho takového dostanu...
07:18:44
03.06.2004
MATTESS

-> Antituner: Nahodou, kdyz jsem jel pro prevodovku, byl v dilne a v modrakach
20:23:57
02.06.2004
antituner#2 - zrušená registrace

-> Antituner: Když jsi ty pryč, tak přece nebudu jezdit sám 117
14:34:47
02.06.2004
Ampér

Tak bych řek,že si toho o výkendu moc nestihl když si pořád jezdil s Hanušem a testovali jste aparaturu1 Takhle dopadneš jako já a auto nikdy nevyjede.8
17:12:19
28.05.2004
Tuner#2

Tak mám týden dovču a snad něco udělám i na autě pokud bude chuť. Tak ahoj!
10:44:32
27.05.2004
Tuner#2

-> Fifa: -> Pajda: Děkuju a budu 4
21:26:55
26.05.2004
Fifa

Snaž se snaž4 1
20:36:47
26.05.2004
Pajda

Vypadá to dobře..
12:50:02
26.05.2004
Tuner#2

...snažit...
12:48:17
26.05.2004
Tuner#2

-> U-Geen: Aha - no to jo - je fakt že něčí očekávání můžu též zklamat, ale bude se nažit aby to teď bylo už jen a jen lepší...4
12:35:42
26.05.2004
U-Geen

-> Tuner#2: ale míň jo...
12:30:23
26.05.2004
Tuner#2

-> itchy: Děkuji, ale víc už dát nemůžeš :o))
09:36:19
25.05.2004
itchy

Mooc moc pekne auticko zatial 10b.
08:00:17
13.05.2004
MATTESS

-> Tuner#2: Vzdyt me znas a moje nazory na tuning
15:44:42
12.05.2004
Tuner#2

-> MATTESS: Fakt??? Díky 854

-> Zdany: Díky za podporu...
09:41:19
12.05.2004
Zdany

-> Tuner#2: Tak tak.. Dotáhnout to musíš.. Byla by blbost, se po té dlouhé době na to vykašlat.. Peněženka se mnou už taky nemluví a ještě ke všemu jsem jí včera večr někde potratil. Jdu vyhlásit pátrání.. :-))
Jinak já nejsem moc zazstáncem plasttuningu. Ikdyž mám práhy a chtěl jsem i velký nárazníky, ale nechám seriovky a taky to bude jezdit. Jak již bylo psáno někde na stránkách tuning bylo "původně" něco jiného než lepení plastů na auta. Tuning beru úpravy motorů, podvozků atd. Ale lepení plastů je sice forma tuningu ale řekl bych Face tuning.
Jinak samozřejmě děláme auta pro sebe, neboť nemáme sponzory na to, aby jsme dělali auta jen na čumendu na srazech.
11:10:16
11.05.2004
fine_ray

-> MATTESS: no dobře1 sou lidi který si třeba věcí "uvnitř" auta nevšimnou. Působí na ně jen lak a ne vyztužená náprava.. sem chtěl říct. Já sem obdivovatel hlavně tý peněženky co to sponzoruje9
07:21:00
11.05.2004
MATTESS

-> fine_ray: Nahodou, treba ja jsem jeden z obdivovatelu.
17:46:57
10.05.2004
fine_ray

jj.. myslim tim lidi který ocení jen třeba vzhled.. řekněme barvu nebo plastovej doplněk... Řek bych že tvoje shade mezi ně nepatří 1 3 1
17:25:43
10.05.2004
Tuner#2

-> fine_ray: To by bylo hodně drahý to dělat pro lidi :o)) tím musíš žít, musí to být ne koníček, ale kůň :o)) a nesmíš koukat na peníze - když se ted občas ve slabší chvilce ohlídnu zpět, tak bych to už asi nezačal dělat, ale teď už to hlavně kvůli sobě musím dotáhnout do konce a pak už snad bude z toho ta pravá radost...
17:18:05
10.05.2004
fine_ray

-> Tuner#2: Máš pravdu,ale mam pocit že ty děláš auto pro sebe ne pro lidi,ne? Kdybys to dělal pro lidi tak koupíš pár plastů....
14:37:35
10.05.2004
Tuner#2

-> Zdany: To by šlo - až budu někdy vozem, tak se ozvu. A s tím druhým příspěvkem asi nebudu souhlasit - když jsem viděl z čeho jsou lidi v Běšinách hotový (plastuning) a pěknýho auta se ani nevšimnou, tak asi ani to moje pozornost přitahovat nebude - vždyť to bude vzhledově sériové auto a podvozek ocení tak 1 ze 100 :o(( - viz. co mě říkal Milda
13:00:18
10.05.2004
Zdany

-> Adam Radimovič: Taky až Honza vyjede, tak si sednou všichni na prd**. :-))
12:57:11
10.05.2004
Zdany

-> Tuner#2: Neboj neboj.. Jen co prolezu technickou, tak to uvidíš a nebo že by jsi se stavěl u mě doma až by jsi jel do práce autem.. :-))
12:19:52
10.05.2004
Tuner#2

-> Bery: Díky - Tobě taky držím palce.
-> Zdany: Moc hezkej lak - už se těším až to uvidím naživo.
-> Adam Radimovič: Začal jsem s odstrojováním v listopadu 2002, ale plechařina se začla dělat v březnu 2003 - dřív švagr neměl čas, takže už to dělám rok a půl.
21:26:08
09.05.2004
aDAm

hele Tunere jak dlouho už děláš tu přestavbu???
16:20:28
07.05.2004
Zdany

-> Bery: -> Fifa: -> Tuner#2: Se vám to dělalo, či dělá... Já jsem to dělal s bráchou i mínusovejch mrazech v garáži, která je velká jako hrom a neni vytápěná.. A prášilo se tam taky.. :-)) Jo jinak už jsem přidal nové foto, takže můžete mrknou jak to teď vypadá.
07:29:57
07.05.2004
Bery

si stěžujte,já mám auto taky zaprášený jako sviň a ještě tam mrznu..teda mrznul jsem..
Tak ať se daří při skládání!
19:47:28
06.05.2004
Fifa

Tak to mam uplne stejne ale v kamnech topim i uhlim(nedostatek dreva).
11:01:05
06.05.2004
Tuner#2

-> Fifa: Děkuji, ale s tím prachem to taky slavný není - mám tam kamna na dřevo a honím to ventilátorem, takže prachu je na to taky dost :o((
20:33:30
05.05.2004
Fifa

Pěkný kolego, máš super že se Ti v ghatáži nepráší. Já mám auto pod slušnou vrstvou.(zimni topeni+broušení různých věcí) Když bylo zima, tak se mi brousit navenku nechtělo a pak to dopadá10
17:30:52
05.05.2004
Tuner#2

-> U-Geen: Ó děkuji - pochvala od nejvyššího se vzlášť cení 1714
17:26:23
05.05.2004
U-Geen

no parada...
17:15:46
05.05.2004
Tuner#2

A trochu jsem pozměnil popis v sekci Podvozek - Saky bude mít radost :o))
16:56:47
05.05.2004
Tuner#2

Osm nových fotek...
15:30:51
27.04.2004
Tuner#2

-> Saky: Jasně :o))
15:28:33
27.04.2004
Saky

ty uz ty pruziny davno mas-) staci si je vyzvednout-)
14:35:37
27.04.2004
Tuner#2

Tak jsem konečně dotahal brzdové trubky, zakryl trubky na vodu, mám natažený kabel ke startéru z kufru, zrepasovaný kaslík s pedálama. Teď je v plánu dosložit zadní nápravu a hodit jí tam, přední je ve stádiu natírání a až budou pružiny od Sakyho, tak jí čeká složení. Nějak jsem teď 14 dní na to ani nešáhl - byly jiné starosti a povinosti, tak se to snad zase trochu hejbne.
13:48:44
13.04.2004
Zdany

-> Tuner#2: Jo běs to je, viděl jsem to u bráchy, když nabořil rapida na předek.. Ale ve finále sehnal.. :-)) Sice ne nový, ale podsstatně lepší než tam byly...
10:58:39
13.04.2004
Tuner#2

Tak jsem to o víkendu vyřešil...

-> CHIP: -> Rapid: Teď už to vím taky, ale o to mě to víc štve - není na nikoho spoleh...
00:47:55
13.04.2004
Rapid

mas se na to vysrat a nikomu to nedavat! ja si na soustruhu vytocil pripravek a nalisoval to na sveraku ...byl to boj, ale slo to :o) Rek bych ze nový nesezenes.
12:34:19
12.04.2004
CHIP

-> Tuner#2: Dneska te kazdej oprca jak muze. Pokud chces neco udelat, snaz se aby jsi u toho mohl byt, to je jedina pomoc ... a pokud to pose.. tak mu to hned muzes omlatit o hlavu ...
22:40:54
10.04.2004
Ondřej Mareš

No ja už shaním taky dlouuuuuho a pořád nic hormí ramena jsou nedostatkové zboží 10
17:23:32
09.04.2004
Tuner#2

Pokud bude mít někdo nový horní ramena na Mko na přední nápravu, tak je asi vemu, protože nevěřím, že mě oni něco seženou... Díky a hezký svátky.
16:52:23
09.04.2004
Tuner#2

JSEM TOTÁLNĚ NAS**NEJ... V sobotu jsem byl u strejdy a nechal jsem mu tam horní ramena na vylisování a nalisování silembloků. Slíbil, že to bude v neděli hotový. Bohužel hned na prvním ramenu mu praskl šroub na lisu, takže to neudělal. Řekl mě, že to hodí v PO do jednoho servisu a že to bude ve středu. Včera jsem byl pro ramena, zaplatil, poděkoval a odvezl domů. Když jsem je ale položil na zem, tak jedno rameno se houpe asi o 1 cm - je totálně zkroucené do vrtule, protože ten de*il co to lisoval to blbě podložil a skřípnul ho a zkroutil. Podotýkám, že ramena byly hodně zachovalá (takový těžko seženu), opískovaná, vystužená dle L/A, natřená základem. Obvolával jsem všechyn lepší krámy v okolí a nikde už je dva roky neměly... Jsem zvědavej, co mě zítra řeknou v tom servisu, protože budu chtít náhradu škody a to nemluvím o časové strátě. Dneska fakt co si člověk sám neudělá, tak mu to akorát zkurví a nebo ho odrbou... Sorry za sprostá slova, ale míra má už přetekla a to jsem jinak klidný člověk.
15:56:25
09.04.2004
Tuner#2

-> TUNER: On Michal asi taky myslel Sprinty jako já a tím mám namysli obyč. Sparco a to je horší než ty moje sedačky to mušíš uznat :o)) jasně že EVO je lepší, ale ta cena...
14:43:36
09.04.2004
TUNER

Myslim že EVO neni obyč SPARCO...4 Ale asi budou určitě lepší než SRINTY u kterejch je znát že jsou těžší než skořepiny a mín pohodlný....Jinak kamarád si je kupoval se mnou a koupil jedno EVO a jednu REVku.Když jsem mu říkal at koupí obě EVA tak přád něco remcal a nedal se přesvědčit.Asi po půl roce REVku prodal a koupil druhý EVO..............Zatim je to nej SPARCO ve kterym jsem seděl1
20:04:41
06.04.2004
Michal1

-> Tuner#2: Ty Sparco Evo jsem chtěl původně ale zarazila mi ta cena. Tak jsem vybíral asi z pěti druhů sedaček až jsem vybral tyhle.Sedělo se mi v nich líp než v obyč Sparcu.
11:41:49
06.04.2004
Tuner#2

-> michal1: Ty moje jsou české výroby - dělá je firma tuningtech (tuningtech.cz). Jsou to skořepiny (takže lepší než Sparco Sprint, kde mě tlačí trubky) a stojí od 3.800 - 4.500,- podle velikosti a barev což je slušná cena a sedí se v tom podobně jako v Sparcu Evo co má Luboš, ale ty stojí 12tKč9 4
20:54:27
05.04.2004
Michal1

Ty sedačky jsou německý, podoba sparca ale teď nevim jak se jmenujou, tušim že Autostyl ? A ty kotouče jsou opravdu origoš, žádná domácí výroba.Jak se jmenujou ty tvoje sedačky ?
17:45:48
05.04.2004
Fifa

-> CHIP: -> Tuner#2: To znam tohleto cumeni, hoodne me zdrzuje10
16:16:40
01.04.2004
CHIP

-> Tuner#2: To se mi stava hodne casto, ze delam neco na aute najednou prestanu ... prohlizim si auto a nedelam nic ... pak se najednou proberu a pokracuju ... zajimavy ....
Kazdopadne makej at nam to auto muzes predvesti v akci.
16:11:45
01.04.2004
Tuner#2

-> CHIP: Měl jsem teď období dost na ***** vlastní vinou, ale snad už to bude lepší a budu mít i náladu něco dělat. Teď se mě několikrát stalo, že jsem se přistihl, jak čumím na auto a přemýšlím úplně nad něčím jiným a nedělám... No snad je to za mnou a zkusím zas něco dělat...
16:04:27
01.04.2004
CHIP

-> Tuner#2: Chut vymizela? To snad ne ....
16:01:53
01.04.2004
Tuner#2

Tak jsem obrousil a nastříkal trubky na vodu, dal jsem nový chladič a trubky jsem natahal. Teď dávám brzdové trubky, repasoval jsem kaslík s pedálama. Natáhl jsem i kabel od baterky z kufru - sehnal jsem pěknej se silikonovou izolací - průměr 9mm. Jde to pomalu, času málo a i chuť nějak vymizela...
15:54:07
01.04.2004
Tuner#2

-> michal1: Díky
20:31:08
25.03.2004
Michal1

Zdar Honzo, tak pár řádků už jsem tam o tom autě napsal. Jinak to máš pěkný.
12:00:04
24.03.2004
Tuner#2

-> Vojta: Děkuji za pochvalu...

-> Zdany: To je dilema viď :o)) na mě když lakýr vybalit snad 1000 odstínů žluté, tak mě málem odvážely 3
11:25:11
24.03.2004
Zdany

-> Tuner#2: Lák je objednaný.. Pravděpododobně to bude lák od okurek.. :-))
Ne ne.. Do čtrnácti dnů to poleju.. Ale to dilema co na to plácnout abych to celé dílo nepokazil nějakou hnusnou barvou, která tomu autu "nesedne".. :-))
10:45:59
24.03.2004
Vojta

-> Tuner#2: Drzim palce je to na nejlepsi ceste. I kdyz to nebude letos tak to bude pristim rokem, ale bude to stat za to!
17:14:50
18.03.2004
Tuner#2

-> Zdany: Děkuji, uctivě pane... :o)) Držím palce ať vyjde lak.
11:04:06
17.03.2004
Saky

proto mas taky 4dverak to je uplne jasny.. zadni prostor bez sedacek jako zavazadlovy prostor.. kdybys mel luxusni kupe tak to nejde-)
17:03:01
16.03.2004
Zdany

Zdary Honzo... Dávám 10... bez commentu.. :-))
13:19:52
16.03.2004
Tuner#2

-> Mantrabeach: S těma srazama a suchou silnicí jsi to vystihl - sůl je svině :o))

-> Saky: Však tam nebudou zadní sedačky, aby se mě tam těch brambor vešlo co nejvíc4
12:04:47
16.03.2004
MATTESS

-> Saky: No, asi tak3
10:14:57
16.03.2004
Saky

tohle bude urcite auto na denodeni jezdeni do prace, na podzim na pole pro brambory atd..proste normalni uzitkovy vuz
10:06:04
16.03.2004
Mantrabeach

Vypadá to solidně.hceš s tím jezdit deno denně nebo jen na srazy a po suchý silnici?Já přemejšlím že bych dal taky něco do laku jako třeba nápravy atd. ale já bych s tím jezdil asi každej dena nevím jak by to dopadlo v zimě na tý zkurvený soli.
16:21:44
15.03.2004
Racyk

hodně dobré (8)
20:16:03
13.03.2004
Tuner#2

-> U-Geen: Děkuji za pochvalu a sám bych byl rád kdyby to už jezdilo, ale jde to pomalu a času a peněz málo :o(( snad příští rok...
20:10:44
13.03.2004
U-Geen

Pěkný to máš. Ale už by to mohlo jezdit :-) A hrát...? :-)
20:10:38
13.03.2004
Tuner#2

P.S Ta fotka muziky je pro toho rejpálka co mě psal mail, když jsem tady vedl diskuzi o vypálených CD a on tvrdil, že to poznat nemůžu a už vůbec ne na tom jezevčíku co mam doma - takže jezevčíka doma mam, ale v garáži když dělám auto :o)) a jinak poslouchám z těhle komponentů. Není to žádný high-end, ale na poznání rozdílu u vypálených CD to stačí :o)) a jsem v rámci možností spokojen.
20:07:21
13.03.2004
Tuner#2

Tak jsem dodal nové foto, tak se můžete juknout a hodnotit. Dneska jsem nainstaloval konečně nádrž a nalévací hrdlo. S tím hrdlem to byl porod, nějak se mu tam nechtělo.
10:14:59
12.03.2004
TUNER

No joooo,to jsou ty mnohomegapixelové foťáky a pak je to stejně k ničemu.....3
18:00:38
11.03.2004
Tuner#2

Tak jsem chtěl dát nové foto, ale nevšiml jsem si, že mě to fotky sice upraví, ale menší než 200kB a já mám na CD od kámoše 1,2 - 1,5 MB a v práci žádný program... Tak snad o víkendu.
12:11:42
05.03.2004
Mantrabeach

takže to vypadá,že budu muset změnit káru.Protože kdybys to viděl u mě tak je to kotýlek.Jo a to jsem to ještě neměl sundaný protože by se mi to asi rozpadlo a nedal bych to zpátky.Možná koupím znova stodvácu ale v dobrým stavu.
10:45:56
05.03.2004
Tuner#2

Já měl trošku chycený jeden blatník a jeden zadní lem, ale málo. Jinak finančně už jsem na dvojnásobku co jsi psal a to je to pořád na špalkách 4
16:25:52
04.03.2004
Mantrabeach

tak to já bych chtěl taky kompletní GO ale mám před maturitou a naši mě moc nechtěj nechat se vrtat v autě a taky nejsem automechanik,ale chystám se na ten obor jít.Na vejšku se můžu vyprdnout.Jinak nevím jak ty jsi na tom byl,ale já mám shnilý prahy(asi ne tak moc ale díry tam jsou),pak blatníky přední(tudy mě teče do kufru),pak zadní pravej blatník trošku a nevím jak moc na tom jsou nápravy a spodek.Chtěl bych je dát vyvařit.Ale to by chtělo na kompletní GO tak 50 táců a to je možná málo aby to auto trochu vypadalo.
16:20:18
04.03.2004
Tuner#2

-> Mantrabeach: Díky a držím palce do odhodlání k začátku oprav a úprav. jinak mě když švagr řezal do auta, tak jsi měl slyšet ty slova - z toho slušného vybírám - "ty wole, vždyť řežeme do zdravého auta" ale vzhledem k tomu, že vše dělám pečlivě, tak jsem chtěl mít pod lakem je to nej, takže komplet GO.
16:15:07
04.03.2004
Mantrabeach

Zdravím.Dávám ti 10b protože až to auto vyjede s těma kolama a tou pěknou barvou tak to bude masakr.Ten vzhled předtím se mi taky líbil,sice to bylo prakticky sériový auto,ale alespoň to nebylo shnilý.Já nevím jestli to budu opravovat,ale když vidím jak se do toho každej pouští a vidím jakej stav třeba má tak do toho půjdu asi taky.
11:57:10
30.01.2004
U-Geen

Vsechno spatne, s prasatkami. Prasatka = ženská - prase :-)
11:53:30
30.01.2004
BlackSUN

prasátky
11:42:41
30.01.2004
Saky

jeste tam mas chybu melo by byt s prasatkami?a nebo prasatky? ale asi ne s prasatkama -)
11:38:06
30.01.2004
Tuner#2

Mě se práhy líbí :o))

Dopsal jsem ještě něco k podvozku.
09:19:46
30.01.2004
Saky

si taky myslim ze práhy vypada moc idiotsky, ja teda cesky moc neumim ale kdyz neco vypada blbe tak to je asi spatne-)) a práhy je debilni -))
07:04:44
30.01.2004
wekky

-> BlackSUN & all: je PRÁH, ale mn. č. PRAHY.
17:12:33
29.01.2004
Saky

ty mlc ty tady podporujes samantusovy a Bobovi perverznosti-) detskou pornografii atd tak nam doprej aspon neco-))
17:09:42
29.01.2004
U-Geen

Vy si z toho tady chlapci děláte gay seznamku, tudy ceste nevede, ne ne :-)
16:47:29
29.01.2004
Tuner#2

Jo máš pravdu, jsem hroznej slizoun, ale kdybych Vás dva nějak nemotivoval, tak jste nic nehledaly :o)) BTW. naše vláda tohle dělá každý den :o))
16:25:38
29.01.2004
Saky

no pockej ty neco slibis a jako nic jo? -)) to je charakter.. sem si o tobe myslel lepsi veci, ted si klesl na same dno.. uz stebou odmitam komunikvat-))
16:16:32
29.01.2004
Tuner#2

Ta pusa byl stejně jenom žert, ale díky kluci za opravy :o))
15:57:50
29.01.2004
BlackSUN

Jaxem psal, prah nic neni podle knihy, jenom práh, mn.č. práhy :-)
Ale pusu si odpustim, díky... :-)
15:53:12
29.01.2004
Saky

je videt ze pro tu pusu je blacksun schopen udelat cokoliv-)) hod nam sem tvoji fotku at se muzem podivat jakej vyhledava blacksun typ-))
15:51:22
29.01.2004
Saky

ozvěte se nějakej češtinofil, co je dobře? prahy nebo práhy
co se týká kotoučů, je docela dost lidí co vím a litují toho že to koupili kde koupili.. i když to že sem napsal jak na to,moc lidem nepomohlo, psalo mě pár lidí že i podle toho návodu se dostanou tak tak na moji cenu spíš víc a dá to hodně práce.. ale každej má šanci zvolit si co chce.. ne jako dřív že to musel kupovat jen od několika distributorů a krmit jejich hladové krky-))
15:50:26
29.01.2004
Tuner#2

-> BlackSUN: No to snad ne!! Mluvnici mě nepřiměla otevřít ani češtinářka (taky je to vidět) a Ty se na ní vrháš dobrovolně :o))
15:48:06
29.01.2004
BlackSUN

Práh je správně, koukal sem do "mluvnice" :-) nebo jaxe ta kniha menuje. Prah nic neni.
15:37:24
29.01.2004
Tuner#2

Tak jsem to všechno opravil až na práhy, protože u nás na Plzeňsku mluvíme prý "zpívaně" a mě se to víc líbí :o))

Saky: dobře víš jak to s kotoučema bylo a i MATTESS může potvrdit, že toho dnes lituju, že jsem o tom nevěděl.
15:33:38
29.01.2004
Saky

hm dobre treba si ho sezer-)) ja se ty pusy teda vzdam, jeste tam ma spatnou volbu u kotoucu-) ma tam mit ze si koupi ode me-)) ale to je uz jeho vec..
15:26:38
29.01.2004
BlackSUN

A zůstala sem psal taky takže dokonce 4:2 no o tom žádná kdo dostane pusu :-) Teda kdo by ji měl dostat, ale já ti ji přenechám :-)
15:25:40
29.01.2004
BlackSUN

2 Saky: Neni, oba máme 4 opravy, u tebe navíc teda prahy bych řek že je práh, u dveří je prostě práh, ne prah, leda tak prach. Takže vedu 4:3.
14:55:48
29.01.2004
Saky

"měnily se práhy" nemělo by být prahy?
délka pruziny 255mm má být pružiny
"Z ní zůstavy pouze" zůstala
"Je taktéž vystužená " vyztužená asi ne?

a pusa je moje-)))
14:47:00
29.01.2004
Tuner#2

Ty wole, že jsem to psal - teď to budu týden opravovat :o))
14:45:12
29.01.2004
CHIP

-> BlackSUN: Tobe de vylozene o tu pusu ... 2
14:44:04
29.01.2004
BlackSUN

a tuningtech, ne tunigtech. Končím, ale pusu nechci :-)
14:43:11
29.01.2004
BlackSUN

Vpředu dohromady (sekce podvozek)
14:42:15
29.01.2004
BlackSUN

sekce podvozek: zůstavy -> zůstala
14:39:19
29.01.2004
Tuner#2

-> BlackSUN: Jdu to opravit a zatím vedeš :o))
14:34:41
29.01.2004
BlackSUN

2 Tuner#2: Kdybys to nenapsal ani bych nic nehledal, ale jenom co sem kouknul na poslední odstavec, tak tam chybí čárka za prozrazovat :-)
13:31:39
29.01.2004
Tuner#2

Tak jsem přidal popisky k fotkám a hlavně předělal popis auta s výhledem do budoucna. Kdo mě najde nejvíc pravopisných chyb v textu, má u mě pusu :o))
22:25:07
06.01.2004
BlackSUN

2 Tuner#2: Mám taky P5000 Drago, myslim, že slušný gumy v tomhle rozměru za slušnou cenu, tátu stáli už je to cca rok tušim 1600 nebo 1700 za jednu, ale nakonec neměl na co je dát taxem je z něj vymámil..
15:24:29
06.01.2004
Tuner#2

-> Rapid: díky!! co ty jak makáš na kasli - asi moc ne co?? zkouškový období a zima jak v rusku, že jo? - mě to teď vůbec nebaví a na auto jsem nešáhl ani nepamatuju :o((
-> BlackSUN: děkuji a trefil jsi se. Jso to P 5000 - byly v akci za 1.790,- tak to nekup za ty prachy :o))
22:26:05
04.01.2004
BlackSUN

Moc pěkný kolesa... Na nich tipuju P5000 nebo P6000, co?
21:48:56
04.01.2004
Rapid

moc pěkný!
14:19:39
04.01.2004
Tuner#2

Tak jsem poslal nové foto U-Geenovi, takže až si na mě udělá chvilku čas, tak tady snad budou.

U-Geen: předem díky.
23:07:44
26.12.2003
Tuner#2

Něco málo jsem dopsal k autu a snad brzo dodám i foto.
19:11:12
17.11.2003
Saky

klidne se ozvi, ani nemusis nic kupovat poradim ti i tak stejne ze me 90pct taha jen rozumy tak uz sem si zvykl-)
ale kdyz budes neco chtit no problem
10:41:58
16.11.2003
Tuner#2

-> Saky: Hmm, škoda že jsem nevěděl dřív, ale Hípa mě se spoustou věcí poradil a tak jsem mu chtěl udělat alespoň nějaký kšeft. Jestli někdy budu vymýšlet kotouče na zadek, tak se ozvu. Díky.
10:49:32
11.11.2003
Saky

co se tyka ceny tohle je taky komplet sada tady v tom se ceny moc nelisej oni to maj myslim za 4000 ale co se tyka zadnich brzd tam uz sem u lepsich reseni levnejsi asi o 40 procent
10:47:29
11.11.2003
Saky

ja jich nabizim-) od standartnich po uplne jinej system brzd da se rict na zakazku treba s sestipistkama z audiny-) to je asi nejvetsi dilo co jsem delal ale ono je to vsechno stejny
08:39:24
11.11.2003
Tuner#2

Díky za nabídku, ale už jsem je objednal a navíc za podobnou cenu + sadu na rozšíření brzdových třmenů. BTW. Ty nabízíž také chlaďáky standartního průměru jako 130tkové? a nebo jsou to jiné.
22:32:21
09.11.2003
Saky

no ja nabizim predni chladaky za 3500 -)
11:20:29
08.11.2003
Tuner#2

Minulý týden jsem dal opískovat přední nápravu a kompletně jsme jí vystužily. Spodní i horní ramena, držáky tlumičů, vyvyřená nápravnice kolem dokola a obrácené misky dorazů. Teď jsem objednal od Hípy přední chlazené kotouče, které než jsem se rozhoupal mě stačily zdražit :o(( ale takový už je život...
11:17:32
08.11.2003
Tuner#2

-> jettronic: Nemáš zač.
21:47:46
07.11.2003
jettronic

-> Tuner#2: Ok kouknu se tam...dík1
08:20:05
31.10.2003
Tuner#2

-> Jarda: Sériovou trubičku jsme uřízly až u tlumiče a přes to je navařená tahle. Zvuk to mělo jak píše Mattess hlubší a když se ohřál, tak při ubrání to lehce "bublalo"
08:18:23
31.10.2003
Tuner#2

-> jettronic: Myslel jsem na www.autohifi.cz v diskuzním fóru.
08:17:17
31.10.2003
Tuner#2

-> jettronic: Vyplnit ne - to je špatný a navíc pokud jsi chtěl použít třeba syntetické rouno co se používá na tlumení beden, tak to je špatné - saje to vlhkost a budo ti dveře reznout. Chce to ty gumoasfaltové samolepící pláty, ale jsou dost drahé. Zkus se na autohifi zeptat tappaji jestli je ještě dokáže sehnat - od toho je mam já a vyšlo mě to tuším 400,- za 1m.
12:04:19
30.10.2003
MATTESS

-> Jarda: Jo, mam to samy. Zvuk je trochu hlubsi a pri pusteni plynu to dela takovy lehky bouchani (ale jen lehce)
19:06:40
29.10.2003
Jarda

-> Tuner#2: chci se tě jen zeptat jakej má ten tvuj výfuk zvuk. To jsi navařil větší trubku na seriový výfuk že jo?
18:45:28
29.10.2003
jettronic

no jiný tapec tam nedám ale skusím ty dvere vyplnit....
11:20:45
26.10.2003
Tuner#2

-> Filip Ráž: Aha - to víš v počítačích se vůbec nevyznam - dík. Jinak něco takovýho je v plánu, ale ještě nevím jak přesně to bude - navíc tam nebude jeden, ale dva. Teď řeším spodek a nápravy - v úterý se bude vystužovat přední.
11:17:39
26.10.2003
Tuner#2

-> jettronic: Zabránit se tumu dá. Buď udělat tapecírunk celý nový ze silnějšího materiálu, nebo udělat tzv. doorboard, což je "kapsa" (nejlépe z MDF desky), který se přišroubuje na ten stávající tapecírunk a repro se uchytí přes ní. Je dobré i dveře vytlumit. Prodávají se na to speciální samolepící pláty, ale jsou poměrně drahý a problém je taky jakk ten vlastní tapecírunk přichytit, protože na těch plastových špuntech moc nedrží a šrouby tam budou vypadat dlbě - to už jsem taky řešil a zatím nevím jak to udělat.
11:14:36
26.10.2003
Filip Ráž

-> Tuner#2: problem windowsu to dela jettronikovi taky... 47
Tak to sladit do barvy vozu v kombinaci s hlinikem.
11:12:30
26.10.2003
Tuner#2

-> Filip Ráž: OK, ale neony nemusim a modrý semiš se ke žluté moc nehodí. Jinak teď jsi mě psal vzkaz, ale mě to nejde - ať na to klikám jak chci, to okno naskočí tak na 1 sekundu a pak zmizí a není ani na liště dole...
20:13:43
25.10.2003
Filip Ráž

-> Tuner#2: to je jasny ze to je vec vkusu, ale nerikal sem abys dal hlinikovej koberec i na tu bednu, to je mi jasny ze by to byla kravina, myslel sem okoli toho basaku dat do chromovyho odstinu a ten basak treba potahnout modrym semisem nebo kobercem, podsvitit modrym neonem. A kdyz jezdis jenom sam max ve dvou lidech dal bych pryc teda ty cely sedacky vzadu a udelal to tak jak rikam a bylo by to cool!!! 5
20:25:40
24.10.2003
jettronic

-> Tuner#2: hele nechci se hadat...je mi jasný že o tom víš hodně ale kupodivu mi to vzadu nerezonuje opravdu...
a dost často jezdím naloženej takže nemám na vybranou ale mám problém s předníma rep. mám tam 13cm kenwood 130w a když sou nahlas tak mi vrní lehce tapecírunk...dá se tomu nějak zabránit(kromě toho že to ztlumím)... 8
08:29:55
24.10.2003
Tuner#2

-> Filip Ráž:
1. To jestli je ten basák hnusně zabudovanej, je věc vkusu a je fakt, že na fotkácj to vypadá jak pěst na oko, ale je to tím, že jsem ho fotil zblízka aby byl vidět celej.
2. V té době jsem chtěl mít alespoň třímístné auto, což se později ukázalo stejně jako zbytečné.
3. Hliníkový koberec na bednu!!!??? Tak maximálně jen z boku a to by vypadalo hnusně. Nevím jak by jsi docílil toho aby buď v rohách nebyly mezery a nebo aby ten plech neležel na plechu a tím mohl rezonovat!!!
4. Pokud jsi chtěl dát plech i k reproduktoru, tak je to pěknej nesmysl!! Nevím jestli Ti něco říká slovo difrakce, ale právě kvůli nim je použití plechu na přední stranu, kde je repro značně nevhodné. ideální je semiš, nebo koberec, případně spousta nových materiálů, které zabraňují vzniku difrakcí (nechtěné odrazy)
5. Než začneš něco kritizovat a navrhovat, jak by jsi to udělal, tak se zkus o problému poradit s odborníky....
19:17:17
23.10.2003
Filip Ráž

-> MATTESS: rád si pockam na druhy stupen evoluce... 4
07:57:52
23.10.2003
MATTESS

-> Tomáš Černý: Hralo, bude hrat lip
-> Filip Ráž: Tohle byl 1 stupen evoluce.....1
14:22:26
22.10.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace

Filip Ráž: neber božího jména nadarmo

vypada to desne, ale mozna to voto lip hraje.
20:20:03
21.10.2003
Filip Ráž

-> Tuner#2: tak za 1. ten tvuj basak je tak hnusne zabudovanej, dal bych doprdele ten druhej dil te sedacky a dal to cely do hlinikovyho koberce... Aby to bylo už trochu profesionální. jak by rekl Tomas Cerny "To je bastl"! 78
21:58:24
19.10.2003
jettronic

no to myslel vážně...muziku nemám špatnou chlape....milionář nejsem...
21:08:35
02.10.2003
Milda

-> Petr/Škoda 130: Ja te klidne i svezu a nebudes se moct dockat vanoc 4
20:18:01
02.10.2003
Petr/Škoda 130

No doufám že mně a mojí drahou polovičku nechte sednout když hezky poprosíme no abych věděl jakou velikost objednat.prosím prosím smutně koukam12 20
20:11:27
02.10.2003
Milda

-> Tuner#2: teda ja nevim ale do tech nejmensich sem nesel a to sem hubenej, ja mam obe stredni a sou akorat
07:54:35
02.10.2003
Tuner#2

Je to tak jak píše Milda. Já mám u řidiče to nejmenší a u spolujezdce je to prostřední - to kdybych někdy náhodou přibral, tak si je přehodím 4 3 Jinak stály 8.500,- i s dobírkou.
20:01:33
28.09.2003
Milda

-> Petr/Škoda 130: Tuner 2 ma ty samy co ja, akorat jinak barevny, mrkni sem www.tuningtech.cz/sedadla .htm
16:19:33
28.09.2003
Petr/Škoda 130

co stálo sedadlo134
10:44:28
23.09.2003
CHIP

-> Lukáš: No at tady bude sefovat kdokoli, vzdycky na tom budeme nejhur my .... pracujici poctivci ...8
21:32:59
22.09.2003
Lukáš

-> **R@ZOR**: a kdo šetří - má za tři a kdo krade má za deset ;-) já teda zatím ne, ale jestli nám bude ještě chvíli šéfovat Špidlín, tak asi brzo začnu ...
21:23:40
22.09.2003
R@ZOR

Ja sice taky ne, ale... Kdo nekrade aspoň hodinu, šidí svojí rodinu!! :-)
14:26:25
22.09.2003
Bery

-> CHIP: já taky ne,ale asi začnu5
12:52:12
22.09.2003
CHIP

-> Bery: To neres ... ja taky lakuju jenom novy predni blatniky a celo ... kde bych vzal na novej lak ... prece nekradu .... 8
09:30:55
22.09.2003
Bery

fšichni auta v novým pěkným kabátě,jen mě na lak nezbyde...no,pěkný!!!
10:24:53
21.09.2003
Tuner#2

Díky všem za pochvalu barvy, ale s tím telecomem jste to nevystihly - oproti mě to mají vyblitý a né tak sytý a to jsem to porovnával i s novou fabkou :o))

Jinak auto je teď na špalkách a je z něj pouze skelet. Zbývá dobrousit zadní nosníky kam jsem se kvůli nápravám nedostal a pak to začít nastojovat...
09:32:06
20.09.2003
Radůz

hoj potřeboval bych poradit co si mam vybrat do auta za radio ozvi se mi na mail díky Radůz
12:58:36
19.09.2003
KamilX

Tuner#2 to myslí s tím TELECOMEM docela vážně. Mrkněte na:
www.meap.cz/u-geen/.../in dex.php?action=show&se kce=9&podsekce=1&p odpodsekce=3497&offset =0 3 3
11:24:05
19.09.2003
CHIP

-> Lukáš: Normalne jsem se chtel zeptat na to sami .....
-> Tuner#2: Ja myslim, ze budes budit obdiv .... 4
09:13:00
19.09.2003
Lukáš

farbička pěkná - tos Tunere ukradl někde na dvorku českýho telkomu nebo co 3 1
07:55:56
19.09.2003
MATTESS

Pekna farbicka. Uz aby to jezdilo. Doufam, ze na prvni jarni sraz uz
T#2 vyjede....179
21:37:58
18.09.2003
Tuner#2

U-Geen: Tak jsem uvolnil místo a můžeš to sem dát. Díky
17:04:47
13.09.2003
Tuner#2

U-Geen: doufám4 oni tady nemají totiž žádný program na úpravu velikosti a navíc bych to určitě neuměl udělat - holt si budu muset už koupit PC domů a naučit se s tím prát :o)))
17:01:21
13.09.2003
U-Geen

Myslíš jo?! :-)
16:52:58
13.09.2003
Tuner#2

Poslal jsem U-Geenovi fotky auta po laku, takže by se tu měly někdy objevit.
16:51:07
13.09.2003
Tuner#2

to TUNER: jenom půjčený - svůj si koupím až budu mít nějaké PC doma :o)) a asi až dodělám auto, protože teď veškeré peníze tečou do něj...

to Lukáš: to co bylo na blatníkách z venku je obyčejná syntetická základovka, protože ta před lakem šla stejně dolů - byla tam jen na to aby to nechytlo hned lišku, protože jsem to dělal dýl a pod akrylátový vypalovací lak nesmí přijít - viděl jsem to v lakovně jak to odrbaly až na čistej plech - blatníky cělo i lemy a to co mám vevnitř (kufr a interiér) je základovka jménem Primer od Alkytonu - stojí sice 200,- plechovka, ale drží lépe než normální a navíc je pružná a nepraská.
12:46:31
13.09.2003
Lukáš

-> Tuner#2: možná blbej dotaz, ale jak se dnes jmenuje ta hnědá základovka?
12:39:12
13.09.2003
TUNER

Si si jako koupil nebo cooo?Jestli jo tak mi řekni co je to za tip a kolik jsi za něj dal........nebo to bude zase jenom nějakej na půjčení
09:13:34
05.09.2003
Tuner#2

Snad teď po Štílci budu mít digitál, takže to konečně nafotím.
12:39:44
29.08.2003
Tuner#2

to All: jé díky, díky, mám z toho taky radost, akurát ty dveře u řidiče jsou horší, ale jinak je to good. O mouchách mě ani nemluvte, když jsem to měl v úterý na sluníčku, tak tam bylo snad milión mušek...:o))
13:59:20
27.08.2003
KamilX

Jasně, celej Kára... 3 V út. jsem s ním mluvil a už byl zas pěkně zarostlej... 104
13:05:34
27.08.2003
TUNER

Jééé to je jako Kára joooo,tak to je pěknej Rumcajs245 .....A s těma mouchama je to fakt,když jsem vyvezl ZELENKU v neděli na světlo tak během 5 ti minut byla obalená jako 256 ...
07:57:02
27.08.2003
KamilX

Je to fakt hodně slušný158, svítí jak 111 Není to sice metla, ale někdy lepší výrazná pastelová barva než nevýrazná metla.... viz. náš kolega. 245
15:37:20
26.08.2003
MATTESS

2Tuner#2: Mooooc pekny odstin. Moucham se bude libit. Tak a hura na spodek 156
14:59:22
26.08.2003
Tuner#2

Psal jsem to v kavárně a byla asi přeplá klávesnice, ale já to po sobě četl normálně - tak nevím :o))

No každopádně jsem chtěl napsat, že auto už je po laku a pokud mě to někdo nafotí digitálem, tak sem dám fotky.

to MATTESS: a jak se Ti to líbí??
07:37:38
26.08.2003
MATTESS

2Tuner#2: Co to je za zmatky??3
11:54:57
25.08.2003
Tuner#2

Žlutka už je doma!! Odstín barvy ač jsem vybíral dle vzorníku 2 x 4 cm vyšel přesně dle mých představ a na sluníčku je to nádhera. Nastříkaný je to taky velmi pěkně, ale sem tam se najdou mouchy, které půjdou ale ve většině případech zamaskovat nebo opravit. teď mě čeká vyndání motoru, náprav a potom to dát vše dohromady.
12:26:10
19.08.2003
KamilX

2Tuner#2: Fajn, o víkendu nás tedy čekej....
12:21:28
19.08.2003
Tuner#2

2KamilX: Snad to bude do konce týdne hotový, takže o víkendu už to budu mít doma. Mno uvidíme, slíbil že zavolá až to bude finišovat.
16:23:21
18.08.2003
Milda

14:16:25
18.08.2003
MATTESS

2Milda: Nevim, kolik prace si s tim delas ty.Nevidel jsem to, nemuzu posoudit. Ale vim kolik prace si s tim dava Tuner#2. I lakyr dost cumel9
Barvu, co dal, ty je stovky odstinu........
12:27:44
18.08.2003
KamilX

Honzíku a kdy to tedy přivezeš?? Martin potřebuje nastříkat golfa a tak by jsme to chtěli přijít vomrknout. S Divišem nemá dobrý zkušenosti a proto shání někoho jiného.
18:17:41
15.08.2003
Milda

2MATTESS: Ja si myslim ze si s tim davam vic prace nez Tuner 2. Jenze ja to mel jednoduchy, ja sem rek ze chci tu nejbelejsi bilou co maji 4.
16:36:15
15.08.2003
MATTESS

2Milda: Nekdo to resi, nekdo ne. Kazdopadne barvu nedavas kazdy tyden. A pokud si s tim das tolik prace jako Tuner#2, hodne premyslis76
15:54:23
15.08.2003
Milda

2Radůz: Ja nevim co resite, ja mel odstin vybranej za 10 s
15:09:56
15.08.2003
Radůz

2Tuner#2: jo vybrat barvu to je fakt děs ted sem tim taky prošel
10:19:19
15.08.2003
MATTESS

2Tuner#2: Tak to je dobre,ze mu to jde od ruky.Doufam,ze budu v "pruvodu" az se auto poveze domu!!!!Chci to videt jako prvni, tedy spis druhy
09:39:42
15.08.2003
Tuner#2

Tak jsem se byl dnes kouknout jak pokračuje lakýr. Už má vše obroušené na čistý kov ( zanadával si co jsem tam dal základu, že to musí všechno pryč 6 - a to jsem dával jen jednu slabou vrstvu z venku ) něco už je i vykitované a říkal, že po víkendu do plniče a koncem týdne to snad bude hotové - jsem zvědavej a zároveň pořád nevím jestli jsem vybral správnou barvu - podle papírku 2 x 4 cm je to těžký - ukázal mě tam asi 200 odstímů jedné barvy a to je děsný - kdo to má pak rozhodnout 47
20:45:58
03.08.2003
Tuner#2

Tak auto na druhý pokus u lakýra. Doufám že vše dopadne dle mých představ - už se těším...
12:10:25
22.07.2003
Tuner#2

Tak jsem dočasně bez netu - tedy doufám že dočasně. Musím šéfíka do něčeho ukecat 47 Jednou za čas budu číst e-maily. Zatim čůůůs
12:01:34
17.07.2003
MATTESS

2Tomas Cerny: NO COMMENT1
11:54:16
17.07.2003
Tuner#2

2KamilX: dík, úplně se 42
11:51:06
17.07.2003
KamilX

2Tuner#2: Vídíš jak jsi šikovnej... ->T
11:45:58
17.07.2003
KamilX

2Tomas Cerny: Tím dokonce myslíš jen ses nikde nezminil.. Pak si ty přečti DOKONCE popis auta... 70
11:43:25
17.07.2003
Tuner#2

2Tomas Cerny: OK 4 jinak na to že zmizí smajlíci jsem už taky přišel a dávám si na to pozor.
11:39:33
17.07.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace

Simi: uz jsem zacal

KamilX: precti, prosim, mou skvelou pripominku az dokonce

MATTESS: to samý

Tuner#2: paraaada
Jinak jakmile jakejkoliv skvelej prispevek odesles a pak ho zkopirujes a chces doopravit, tak zmizej vsichni smajlici, tak si to neber tak osobne, jako zbytek majitelů tohodle auta.
10:50:49
17.07.2003
Tuner#2

Bery: díky a také Ti fandím a držím palce - doufám, že se pak někdy potkáme na nějakém srazu a hodíme řeč.
10:25:40
17.07.2003
Bery

No,já to mám přesně obráceně.nápravy jsou hotový-na zadní ještě trochu práce zbývá a kastle je na mraky-teda přední podběhy čekají na vyvaření.Kurnik ty fotky už bych mohl...Tak držim palce!!!
10:05:23
17.07.2003
Tuner#2

rOMAN: to víš, ferda mravenec práce všeho druhu :o))

to nigga: čtyřpísty zrepasované a nalakované jsou už ve skříni a až to příde z laku, tak začnu dělat nápravy a pak motor.

to KamilX, MATTESS a U-Geen: díky
07:41:00
17.07.2003
MATTESS

to Tuner#2: Uz aby to bylo. Jen bych chtel rict, ze uz ted mas za sebou hromadu prace a plno te jeste ceka. Tak at se dari28
07:38:46
17.07.2003
MATTESS

to Tomas Cerny: A navic, jak by to vypadalo, kdyz by to predelal na 136 a pak to slo do laku??? Cely ty vypiplany napravy by mohl delat znovu, prptoze by to bylo od lakyra zasvineny. Takze ted bude lak a pak se bude delat spodek
07:00:01
17.07.2003
KamilX

2Tomas Cerny: 92 Máš sice skvělý připomínky, ale jsi trochu MIMO. Co si prosimtě představíš pod: Auto probíhá přestavbou na Škoda 13674 ps. už jsem se setkal s lidma co prodávali 136 a nakonec z toho byla 120 s motorem s Fakera, ale takový bych nejradši 68 ale to není Tuner#2's příad.
00:01:26
17.07.2003
Simi

2Tomas Cerny: Tak zacni, nikdo ti nebrani...
23:25:08
16.07.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace

majitel: mozna bych upravy zacal u 4p brzdičů, ale prauda, kazdej na to mame jinej nazor nebo psis, treba to planujes, jen ses nikde nezminil..
21:23:36
16.07.2003
rOMAN

JA myslel ze se dela plecharina u klempire a ono hovno .....u truhlare 47
18:27:14
16.07.2003
U-Geen

už sou tu. není zač.
18:17:54
16.07.2003
Tuner#2

Pokud se to povede, tak ještě dnes by tu mohly být nové foto, aby bylo vidět, že taky něco dělám 4
P.S. díky U-Geene
12:32:12
11.07.2003
Bery

V garáži zase bude dobře...
12:24:00
11.07.2003
Tuner#2

Fakt?? Tak to vysvětluje i tu Tvojí nechuť něco dělat. Já jsem z toho dost na dně a doufám že mě potěší alespoň lakýr jak cenou, tak i kvalitou.
12:17:35
11.07.2003
Bery

tak to je to samý u mě!
10:40:42
11.07.2003
Tuner#2

JO 12
10:35:58
11.07.2003
Bery

velké zklamání-nebude v tom ženská???
09:55:21
11.07.2003
Tuner#2

U-Geen: souhlas - já mám felinu a vačku 265/265, takže doufám že to bude spolu šlapat. Jestli ne, tak koupím jinou - možná zrovnat tu z MPI jak máš Ty.
20:16:57
10.07.2003
U-Geen

2Tuner#2: Já mam felinku s vačkou 254 a nejak ani vic nechci. Ted mi sice blbne asi pal. pumpa takze to moc nechce jet ale jinak je to parada.
15:16:41
10.07.2003
Milda

2KamilX: Ber to tak, ze kdyz uz mas vymazleny auto, tak nemusis dokazovat kazdymu blbci jak ti to jede. Protoze vis ze na nej mas 4
14:27:36
10.07.2003
KamilX

Vždycky? 47 To, že má auto cedulku Š120 nic neznamená... Ale jinak se ti povedlo docela mě přesvědčit. Už tě nebudu trápit.(vždyť mě znáš, já vás rád ŠKÁDLÍM, ale nemyslím to špatně)
1
14:09:19
10.07.2003
Tuner#2

Tak vobouchanou 120 předjedu vždycky, ale o to přece nejde. Po mnoha zkušenostech se už od nějakýho ubožáka ve vorezlej pixle nenechám vyprovokovat. Oni jsou schopný za tebou letět 10cm a pak ťukneš o brzdu a je v tobě - kde pa z toho už jsem vyrost...
11:53:20
10.07.2003
KamilX

Tuner2: Nejde ani tak o mě (já se jí moct zbavit - NEVÁHÁM 86 ), ale o ty PACIENY s vobouchanou 120 , kteří se pak s tebou budou chtít na silnici srovnávat. A ty je nebudeš mít čím deklasovat.... Je mě jasný že to bude krásný auto když jsem viděl jak se se vším pipláš a dotahuješ do detailu. A muzika bude taky SUPER. Ale já bych se chtěl za ty peníze svézt trochu víc.75
11:19:09
10.07.2003
Tuner#2

KamilX: To jsem nezaspal dobu. Prostě chci aby to jelo slušně a na to mě zatím bude stačit felina s tou vačkou a jestli do budoucna něco našetřím a bude mě pořád bavit do toho cpát peníze, tak si nechám postavit motor od někoho kdo tomu fakt rozumí. Navíc to bude hezky udělaný auto s muzikou. Kdybych tě chtěl porážet a mít auto jen na svezení, tak nebudu vozit 100kg muziky a všehomožnýho odhlučnění a vytlumení, ale vyndám vše jako Niky - to ale nechci !!!
11:08:52
10.07.2003
MATTESS

Bude mit vyjimecnou muziku (kazdej preferuje neco jinyho)30
11:00:45
10.07.2003
KamilX

Tuner#2: Na Škodovku to pojede docela pěkně, ale zázraky nečekej... Když už bych se tak "pomát", že bych vrazil do Škodovky přes 100tis. musela by být vyjímečná. A né aby mě ujel kdejakej polazenej STŘEP 41 .(motory Fa. a Fel. už jsou dnes moc běžné to jsi zaspal 5let)
10:38:25
10.07.2003
Tuner#2

KamilX: mě to stačí - nechci dopadnout jako Lubka a myslím si, že s tou felinou to nepojede špatně. Časem bude něco lepšího, ale to je hodně dlouhá budoucnost.
07:57:13
10.07.2003
KamilX

Kolik?? 3 A to chceš aby ti to jezdilo jako ty ŠLEXRY co maj trochu polazenej motor z Fakera nebo Feldy74 (když bych tě neznal doplnil bych to i o 78 )
18:03:17
09.07.2003
vonderka

tak to je jina.
17:48:04
09.07.2003
Tuner#2

Hmm, tak tohle asi není rada pro mě.

1. nejsem lakýrník
2. neumím ani brousit a ani lakovat a nemám k tomu potřebné věci
3. nemám stříkací a ani vypalovací box, takže výsledek by byl hnuuus jako téměř všechny auta co jsem viděl po domácku stříkaný
4. když už v tom budu mít přes 100tKč, tak na laku šetřit nechci 51
17:40:32
09.07.2003
vonderka

jedinou radu.jelikož jsem lakyrník tak ti muzu doporucit nastrikej si to sam a bude to nejlevnejsi a nej hezci.
17:37:51
09.07.2003
Tuner#2

Včera jsem objel skoro všechny lakovny v okolí a v sobotu jedu ještě do jedný a muším se rozkodnout kam to dám. Ceny se pohybujou od 15 - 25 tKč za normální barvu (nechci metalízu). Zatím to vypadá na rozhodování mezi Holoubkovem a Nezvěsticema - pokud má někdo praktickou zkušenost, tak uvítám radu.
16:32:15
10.06.2003
Tuner#2

Tak ještě udělat v kufru držák na baterku, výztuhu vzadu na pásy, zavařit zadní sloupky a hurá do laku - teda vlastně ještě se rozhodnout komu to svěřím aby to udělal pořádně - teď jsem koukal na srazu na tu zlatou kitovou felinu a už mu to na pár místech dělá boule (rezne) - po dvou letech!!!
12:58:49
27.03.2003
Ampér

To Anti#2: Víme všichni,že jezdíš jako čuně,ale až se vymazneš tak ji moc nerozbij,ja bych si ji vzal na nahradní díly!1
13:49:17
26.03.2003
Tuner#2

Antituner: neboj - to už sníh a pokud možno ani vodu neuvidí51

antituner#2: a kdo jsi Ty - že by Staněk??
19:09:35
25.03.2003
antituner#2 - zrušená registrace

až to dáš do kupy, tak musíš zorganizovat nějakej malej sraz. Já přijedu taky pokud jí. . . 66 55
18:22:49
25.03.2003
Ampér

Moc si s tím nehraj,pak se stejně parkrát projedeš po sněhu a koroze je tu zase52 Ty kola se ti fakt povedli,sou dost pěkný.Už abys to měl v kupě,že bych přijel na čumindu.P.S. dík za mřížku,je lepší než ta moje bejvalá76
10:33:13
25.03.2003
Tuner#2

Dan: už jsem Ti to psal někam v diskuzi. Jsou hodně podobný těm co má Hána na Rapidu ( ten s těma kotoučema vzadu )
19:27:00
21.03.2003
Dan

A jakej dyzjan kol ?
Jóó, ty Pirelky sou teď u renokáru v axi, za gut cenu, tady je maj dokonce kolem 1400,- kus, to jest pecka.
17:19:09
21.03.2003
Tuner#2

Už mam i kola 7J x 15" a dneska mě přišly gumy Pirelli P 5000 Drago 195/50 R15
17:16:32
21.03.2003
Tuner#2

Tak skelet už je vyvařený a nabarvený a o víkendu jdeme spasovat blatníky + kapotu + dveře a konečně si to zas přesunu k sobě do garáže a začne se rozebírat. Už jsem vzdal, že to bude letos - chci vše udělat pořádně a bohužel času není moc a financí také ne. 51 Kdyby chtěl někdo zasponzorovat, tak pošlu mailem číslo konta 49 47
18:19:14
30.01.2003
U-Geen

Enjoy 1
14:35:46
30.01.2003
Tuner#2

Tyhle fota už jsou minulost a o víkendu jdem do auta říznout flexou :o)) Bude se měnit komplet plechařina (blatníky, práhy lemy a čelo) a pár zbytečností na karoserii zmizí. Zadní nápravu (úhlovku z Rapida) už mám téměř připravenou na složení a po vyvaření mě čeká jí tam šupnout i s 5q. Pak příde na řadu přední náprava a nakonec motor z felicie. No a pak do laku. Když dá bůh a finance, tak snad v létě jezdím - tak mě držte palce...
21:53:57
15.12.2002
Rapid

mno, já zase řadim muziku na poslední místo!!! :o)))
jinak je to gut...
15:16:35
12.12.2002
MATTESS

Tunerovo#2 je muj vkus - zadny plasty a precizne udelana muzika :-)))
16:49:15
09.12.2002
Tuner#2

dík, úplně se červenám :o)) P.S. škoda že tady není tvoje auto - taky bych Ti ho pochválil..
22:49:49
08.12.2002
U-Geen

Á, histericky první komentář :-)
21:12:18
08.12.2002
Dan

Tohle auto hraje nehorázně ukrutným způsobem dobře !
Fšecka čest, Honzo.
Extreme Tyres