Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka

komentáře | popis | fotky | Tuner#2 | 08.04.19 22:35 | 1030x v oblíbených
Popis uspořádání fotografií

- foto č. 1 - 30 je přehled nejlepších fotografií vzhledu z aktuální sezóny
- foto č. 31 – xxx je přehled prací na autě od roku 2000 až do současnosti

U každé fotografie najdete i popis.

ŠKODA 136L/A alias ŽLUTKA

Auto je původem Škoda 105L r.v. 1986. První majitel byl strýc, který si pak pořídil Škodu 130L a auto prodal tátovi. Pak sloužilo k běžnému užití u nás v rodině. V cca. 60tkm zkolaboval motor díky jedné špatné vložce už z výroby a tak se motor rovnou předělal na 120L. Táta si pak koupil Felicii a auto měl děda a po dědovi jsem se stal majitelem já. Ze začátku bylo auto zcela sériové, pak přišla řada na „samolepkový tuning“ společně s MATTESSem :o) Následně jsem se seznámil s TUNERem a proběhlo pár „ilegálních závodů“ :o) a tím začalo mé bádání co a jak na autě vylepšit. Začalo to snížením předku pomocí zkrácení pružin o závit + zarovnání, podložkami pod zadní kola, centrálním stěračem apod. Prostě věcmi s kterými začíná snad každý. V létě roku 2002 jsem se rozhodl, že auto dostane nový lak a nějaký silnější motor. Původně jsem nechtěl měnit nápravy, ale díky TUNERovi, který mě přesvědčil o lepších vlastnostech vlečné nápravy jsem nakonec koupil 5q a vlečku od Danovo kamaráda Jardy. Na podzim roku 2002 to začalo a na začátku jsem neměl vůbec tušení, že dokončení auta se protáhne až do roku 2005 a v podstatě až do dnešních dnů, protože úprav není nikdy dost :o) Žlutka prodělala přestavbu na Škodu 136 L (včetně zápisu do TP), vše pokud možno s použitím nových a nebo repasovaných dílů. Většina úprav se nese v duchu 130L/A (proto to Áčko v názvu) a řada z nich je i s vylepšením vzhledem k současným možnostem.

Popis provedených úprav

Skelet: Na velmi zachovalé karoserii se měnily prahy a zadní lemy (ač to nebylo třeba a klempíř (švagr) u toho brečel :o) Měnili se také přední blatníky, čelo, zavařovala se díra po stěrači, odvětrání v C sloupku a upravovalo se zadní čelo, aby se motor lépe odvětrával. Po vyvaření šlo auto do laku a po dlouhém vybírání jsem zvolil odstín Škoda 6225. Jedná se o vypalovací akrylát. Potom jsem auto přivezl z lakovny, dal na špalky a po vyndání náprav a všech trubek začala oprava spodku. V postatě pouze očištění a obroušení všech drobně napadených ploch až na čistý kov a následný nátěr základem a přes to tlumexem. Exteriér auta je jinak v podstatě sériový, protože jen tak vyniknou nadčasové tvary eMka. V sezóně 2015 jsem se vrátil ke dvojici stěračů a zadní čelo jsem vyměnil za nové s ventilací jako měla 130LR.

Podvozek: Přední náprava prošla repasí a zadní kyvadlová náprava byla vyměněna za úhlovou z Rapida. Všechny díly nápravy jsou opískované a buď v zinku a nebo 2x v základu (dříve syntetika Primer, dnes podstatně lepší dvousložkový epoxidový základ Sincolor) a přes to 2 x vrchní barva Alkyton.

- přední náprava vyztužená dle L/A specifikace
- předělané misky dorazů, výměna za rovnou páskovinu 4mm s výztuhou
- předělaný doraz horního ramene, aby nehrozilo vypadnutí pružiny z uložení
- vyztužené uchycení tlumičů
- navařený úchyt pro unibalové uložení stabilizátoru
- ovařená a vyztužená nápravnice, držáky řízení a upravené kozlíky
- podložky 6mm pod kozlíky horních ramen pro nastavení negativního odklonu
- tvrdé silentbloky na uložení horních i spodních ramen by Pemit
- stabilizátor průměr 20mm p. Svozil, navařené rozšíření na unibal 10mm
- tvrdé silentbloky na uložení stabilizátoru by Pemit
- přední pružiny 185mm, průměr drátu 14mm, tuhost 133kN (o 200% tvrdší než sériová)
- pružiny jsou vlastního návrhu (za podpory Eidyho) od firmy Invel plus
- tlumiče plynokapalinové Protlum sport se zakázkovou délkou těla a nastavením
- kotouče s vnitřním chlazením o průměru 247 x 20mm by Kalmar
- 4 pístkové brzdiče, rozšířené kvůli širšímu kotouči mezikusem s těsněním
- desky Ferodo DS 2500
- zmenšený průměr nábojů kvůli širšímu brzdiči a úspoře rotační hmoty
- převrtaný náboj na rozteč 4 x 100mm včetně úpravy středícího kroužku
- Al průchozí podložky podle druhu kola
- nastavení geometrie, odklon - 2° 15” a sbíhavost 0,0mm

- zadní náprava vyztužená dle L/A specifikace
- nová příčka převodovky, ovařené úchyty šikmých ramen
- nová šikmá ramena vyztužená dle L/A
- nová podélná ramena, vyztužená dle L/A a tvrdé silentbloky
- zadní pružiny 275mm, průměr drátu 14mm, tuhost 84kN (o 300% tvrdší než sériová)
- pružiny jsou vlastního návrhu od firmy Invel plus
- tlumiče plynokapalinové Protlum sport se zakázkovou délkou těla a nastavením
- náprava přikurtovaná ke karoserii dvojitým pásem, aby nehrozilo vypadnutí pružiny z uložení
- kotouče Brembo pro VW o průměru 239 x 10mm
- brzdiče Škoda Octavia I s pístkem 41mm a upravené lanovody na ruční brzdu
- desky Galfer original Škoda/VW
- náboje v zinku pro rozteč 4 x 100mm by Saky
- Al průchozí podložky podle druhu kola
- nastavení geometrie, odklon - 3° a sbíhavost 2,8mm

- kola na okruh a street „race“ ATS DTC Superlight 7 x 15“ s váhou pouhých 6,06kg
- pneu Nankang AR-1 195/50 R15 semi slick TW 80

- kola na slalomy Fondmetal (original Mazda) 7 x 15” váha 7,5kg
- pneu Toyo Proxes R888R 195/50 R15 semi slick TW 100

- kola na delší poklidné cestování a srazy Ronal Turbo 7 x 15“
- pneu Nokian V 195/50 R15

Motor: Je původem z Felicie 1,3 MPI 50 kW koupený s údajně necelými 20tkm.

- sání ze Škody 136L
- karburátor nový Sedr 136
- upravená příprava směsi by Urban motor
- trysky a vzdušníky dle doporučení Urban motor, difuzory sériové 22/24
- vzduchový filtr K&N
- elektrická nízkotlaká pumpa Facet
- upravená klika pro ložisko na mrkev
- odlehčený a vyvážený setrvačník
- duralová řemenice
- snížená hlava o 0,6mm
- upravené sací a výfukové kanálky v hlavě a k tomu slícované sací potrubí
- vačka Urban motor 280°/280°, zdvihy 7,05/7,05mm
- svíčky NGK BCP6ES
- plně programovatelné zapalování by Darabos s vlastní křivkou předstihu (konzultováno s Urban motor), omezovač otáček nastaven na 7000 rpm
- svody od hlavy 4 in 1 a celonerezový příčný tlumič nad příčku od Bohouše Krejčího
- svody našopované hliníkem, omotané páskou ThermoTec a natřené kovářským Alkytonem
- tlumič omotán páskou ThermoTec
- alternátor 70A z Fábie
- esterový olej Yacco Galaxie GT 10W60
- palivo 100 oktanový benzín
- blok natřený Galvinolem a 2 x Alkytonem
- sání a víko ventilů v komaxitu s broušeným logem
- téčka z mědi na zapojení vody do výhřevu sání
- vyztužené uchycení a tvrdé silentbloky uložení motoru
- v motorovém prostoru kompletně odstraněn plastizol
- na stěně a nosníkách nalepený tepelný štít s Alu folií

Převodovka: Je to 5q ze Škody 130L.

- stálý převod SP 4,22
- ocelová víka diferenciálu, zaslepený náhon tachometru
- olej Castrol manual EP 80W-90 API GL-4
- sériové odstupňování rychlostí

Interiér: Skoro série s normální L-kovou přístrojovkou, protože se mě líbí víc než GL/Rapid.

- volant OMP Corsica průměr 330mm
- logo Škoda na volantu made by TUNER a Pilot 105
- sedačky Sparco EVO I, držáky made by TUNER
- 3“ pásy OMP, navařené platle pro oka splňující FIA normy
- prodloužená a přihnutá k řidiči řadící páka s originál hlavicí
- zkrácené řazení short shift by Paja120l
- Al pedály OMP, plynový pedál podložený pro vyrovnání s brzdovým
- přístrojový štít z Al potažený černou fólií, odstraněný tachometr, který nahradil budík na tlak oleje od firmy KMGY a kombinovaný digitální budík na teplotu vody a oleje od JF performance
- nad otáčkoměrem je 5 diod signalizace shift light od JF performance
- velurové koberce s logem Škoda vlastního návrhu by Newman
- zadní část kompletně zbavena tlumení (asfalt, plastizol)

Kufr:

- rozpěra mezi přední tlumiče a na ní navařený rošť držáku baterie
- duralový držák baterie + kufr s nejnutnějším nářadím, díly a klíčem na kola
- baterie Banner 44Ah

Technická data: Určitě všechny zajímá výkon motoru, rychlost a zrychlení auta. Všechny údaje jsou přesně změřené.

- výkon motoru zatím nezměřeno (s bývalou vačkou 92HP)
- točivý moment zatím nezměřeno (s bývalou vačkou 122Nm viz. fotka grafu z brzdy)
- maximální rychlost se současným SP 4,22 cca. 190km/h
- zrychlení 0 - 100km/h pod 10s
- hmotnost 870kg (plně vybavené auto s ½ benzínu v nádrži)

- nejrychlejší čas na autodromu Most - 2:12,77 (sucho, 10°C, semislicky Nankang AR-1)
- nejrychlejší čas Nordschleife BTG – 9:59,98 (sucho, 25°C, semislicky Nankang AR-1)

Videa:

- zde je odkaz na video z Nordschleife
- všechna ostatní videa jsou dostupná na mém kanálu youtube: tuner2zlutka

Škoda 136L/A (Žlutka) on Nordscheife 10.06.2018 stint 6


Poděkování: Za vznik auta vděčím celé své rodině (moc mě mrzí, že se toho nedožil dědeček, který mě hodně pomáhal a fandil...), svojí milé a tolerantní přítelkyni Marušce, MATTESSovi, TUNERovi, Pilotovi 105, Zdanymu, krtovi, Hanušovi, U-Geenovi, Mildovi, Danovi, Jiříkovi, p. Opatrnému, p. Tomsovi, p. Procházkovi, p. Fridrichovi, p. Regnerovi a všem na které jsem zapomněl nebo nenapsal konkrétně. Moc děkuji!

FOTOGRAFOVÁNÍ

Mým dalším velkým koníčkem je fotografování. V současné době používám zrcadlovku Nikon D750 s objektivy Nikkor 24-120mm/f4, Nikkor 50mm/f1,8 a Nikkor 70-300mm/f4,5-5,6. Fotím čistě pro zábavu a radost zejména automotive tématiku.

Zde jsou odkazy na mou práci:

www.instagram.com/tuner2_ automotive_photography
www.zonerama.com/Tuner2/6 89484

Kontakt: tuner2@seznam.cz

Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka - komentáře:

22:28:38
19.04.2019
Tuner#2

22:28:20
19.04.2019
Tuner#2

22:28:07
19.04.2019
Tuner#2

Pár fotek ze včerejšího ježdění Track & Safety v Bělé pod Bezdězem. Bylo to super! Jak teorie v podání Jakuba Michaloviče, tak ježdění na dráze. Ráno jedním směrem, odpoledne opačně ve vlastních autech. Následovalo svezení v závodním Subaru STI a na závěr povídání s Filipem Marešem a jeho spolujezdcem Honzou Hlouškem. Co mě dostalo při odjezdu úplně nejvíc, bylo to, když za mnou přišel právě Honza Hloušek a při pochvale auta říká, že to auto zná z virtu už dlouho a pamatuje si jak jsem dával pruhy na dveře. Mazec! Ještě jednou děkuji všem za hlasy! Díky!
zvětšit Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka - obrázek od Tuner#2 vložen 19.04.2019 22:28:07
21:19:55
15.04.2019
Tuner#2

Tak to klaplo, dovolená v práci nahlášena, tak ještě zítra dozapojit elektriku (musel jsem totálně překopat cestu od čidel k budíku na teploty vody a oleje, protože je rušila zapalovací lišta) a ve čtvrtek hurá na okruh do Bělé. Díky všem za hlasy. 4
zvětšit Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka - obrázek od Tuner#2 vložen 15.04.2019 21:19:55
08:40:28
09.04.2019
Qwak

-> Tuner#2: to já taky.. a radši sem to smazal 3 3
22:38:35
08.04.2019
Tuner#2

Konečně jsem se dokopal k úpravě popisu za poslední dva roky.

Největší změny proběhly na motoru a v sekci focení, kde jsem přidal dva aktuální odkazy na mou tvorbu. 4
20:32:11
08.04.2019
Tuner#2

20:28:17
08.04.2019
Péďa17

-> Tuner#2: Už jsem ti ho tam daval 199
19:54:13
24.03.2019
Tuner#2

-> Markold 24.03.19 08:57:46: komplet sroubovany, jednodušší provedení než má Eidy. 4
08:57:46
24.03.2019
Markold

-> Tuner#2: Co to bude zač, komplet rozebiratelný nebo jen některé jako má Eidy?
19:20:58
22.03.2019
Eidy

-> Tuner#2: Voe, to je krasohled! 3
19:02:59
22.03.2019
Tuner#2

Dneska jsem byl domluvit nějaké to lešení a přivezl vzorek tlubky, pro realizaci spojek. Sezóna ještě nezačala a já se těším na zimu 5
zvětšit Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka - obrázek od Tuner#2 vložen 22.03.2019 19:02:59
11:27:41
19.03.2019
Čokin

-> Tuner#2: 7200 na omezovaci to už je pěkná hodnota. To se na to taky těším, pokud Chovanec stihne hlavu. Ted omezuju na 6800.
09:17:06
19.03.2019
Kilián

-> Nwkt: -> Tuner#2: ok, dik za info
08:26:07
19.03.2019
Nwkt

08:10:51
19.03.2019
Tuner#2

-> Kilián 19.03.19 07:51:43: Ahoj, měl jsem půjčené dva, abych vyloučil chybu prvotního nastavení.

Tenhle červený je od -> Nwkt: 4
upraveno 1x, naposled 19.03.2019 08:13:13
07:51:43
19.03.2019
Kilián

-> Tuner#2: Ahoj, na obrázku tam vidím stroboskop, jaký konkrétně typ používáš? Já si ho chci ted koupit a vůbec netuším jaký vzít, jestli potřebuji, aby to umělo i úhel sepnutí kontaktů atd. Budu ho používat na seriový motor( jednak po go a některé před go).
22:22:11
18.03.2019
Tuner#2

-> T 18.03.19 10:17:33: aha, to je škoda, termíny jsou pořád stejné, konec října a března. 4 Užijte si dovču. 4
10:17:33
18.03.2019

-> Tuner#2: auto není hotové a já mám dovolenou.....čekal jsem do poslední chvíle a na stránkách bylo pořád, že bude v Mostě jiná akce, tak se ubytování potvrdilo a týden na to přišel termín 10
07:58:28
18.03.2019
Tuner#2

-> T 18.03.19 07:43:26: To věřím, proč vlastně teď nejedeš?
07:43:26
18.03.2019

-> Tuner#2: zatím jenom vyprávím 3 ale docela se na to těším, jenom mám obavy, že se budu znova učit jezdit 3
22:27:08
17.03.2019
Eidy

-> Tuner#2: Ladit nee. Pořád ještě nebrzdí. Jen se tu zastavil na pokec, měl cestu kolem.
Jsem zvědavý na vás oba, až se na podzim setkáte na okruhu. 4
22:19:58
17.03.2019
Tuner#2

-> Eidy 17.03.19 22:09:52: Rád bych dorazil, uvidíme dle počasí 4

Jako Téčko byl u Tebe ladit? Nebo jen vyprávěl? Jako věřím tomu, potenciál tam má slušnej a přeju mu to 4 5
22:09:52
17.03.2019
Eidy

-> Tuner#2: Všechno ne. Dneska jsem vyvenčil Záclonu a ta (ne)jede furt stejně. 1
Jsem zvědavý. Do Mostu jedeš? Dorazíš v sobotu?

Před chvíli ode mě odjel T a myslím, že Tě čekají perný chvíle. 1
22:06:37
17.03.2019
Tuner#2

-> Eidy 17.03.19 22:05:18: Tak víš jak, po zimě jede všechno dobře 3
22:05:18
17.03.2019
Eidy

-> Tuner#2: Máme tomu rozumět tak, že to jede dobře, jo? 1
20:19:52
17.03.2019
Tuner#2

Dneska první svezení a doladění zapalování. První svezení sice nebývá po zimě moc objektivní, ale asi tam nějaký ten poník navíc bude a třeba dvojka je na omezovači (7200rpm) sakra rychle... 1

Díky pánové Urbi a Darabos, skvělá práce. 4
zvětšit Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka - obrázek od Tuner#2 vložen 17.03.2019 20:19:52
22:29:41
12.03.2019
Tuner#2

A pro mě asi nejhezčí BMW 3,0 CSi
zvětšit Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka - obrázek od Tuner#2 vložen 12.03.2019 22:29:41
22:29:14
12.03.2019
Tuner#2

Tady Porsche GT2 RS
zvětšit Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka - obrázek od Tuner#2 vložen 12.03.2019 22:29:14
22:28:44
12.03.2019
Tuner#2

Tak jsem v německu posbíral nějakou inspiraci 5

Tohle je teda spíš odstrašující, Mercedes 190 2,5 EVO
zvětšit Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka - obrázek od Tuner#2 vložen 12.03.2019 22:28:44
09:55:58
05.03.2019
Tuner#2

-> skodoukolemsveta.cz 05.03.19 09:30:52: JJ mám ještě z doby muziky, dneska bych už dal menší, ale nějak mě to zatím netlačilo 1

-> ptk 05.03.19 09:45:51: Mrklo to na mě v hledáčku, tak si říkám, bylo by pěkné ten obrázek na zdi tam zakomponovat. Jsem rád, že to mělo smysl 4
09:45:51
05.03.2019
ptk

detail Eidiho Kóči v späťáku na fotke 357 je buď ozaj pekným dôkazom perfekcionizmu tvojho fotenia alebo náhoda? 1
09:30:52
05.03.2019
skodoukolemsveta.cz

-> Tuner#2 03.03.19 22:33:43: Koukám, že máš taky nějakej nabušenější altík..:-)?
07:08:15
05.03.2019
vhml

-> Tuner#2 03.03.19 21:56:58: vytáhnu kabel z relátka. Čudlík jsem na to už nikdy nedodělal.
22:35:10
03.03.2019
Antony

-> Tuner#2: 4
22:33:43
03.03.2019
Tuner#2

-> Antony 03.03.19 22:30:40: Mrknu kde to mám, kdyžtak se připomeň jsem hlava děravá 4
upraveno 1x, naposled 03.03.2019 22:33:59
22:32:09
03.03.2019
StepaNoFUN

-> Tuner#2: Na 1000MB jak víš jedeme taky Darabose, na "LR" to tak bude asi taky... Nicéně na 1000MB z jednotky čerpadlo zapojený nemáme. Tam je natvrdo vypínač.
Ale jestli se bude řešit Felda, tak se ozvu. Pokud to do tý doby nebude chtít někdo jinej. ;-)
Edit: Tak asi prodáno ihned. :-D
upraveno 1x, naposled 03.03.2019 22:33:00
22:30:40
03.03.2019
Antony

-> Tuner#2 03.03.19 22:25:49: já bych ji asi vzal. Sice mám stejnou neperovu krabičku, ale nechodi mi právě přerušení, když ztrati tlak.
22:25:49
03.03.2019
Tuner#2

-> StepaNoFUN 03.03.19 22:23:58: Tohle umí ta Nepérovo krabička, mám jí ještě doma pokud by někdo chtěl, teď už mě bude k ničemu.
22:24:53
03.03.2019
Tuner#2

Jasné, pokud ale jednotka umí to co píšou kluci -> Tomas S 03.03.19 20:44:23: zde, tak je to pro mě nejlepší řešení.
22:23:58
03.03.2019
StepaNoFUN

-> MVM: Tlačítko by bylo "bezpečnější".. .. :-)
Kdysi jsem to řešil jak vymyslet systém - Zapnu zapalování, cca 20vteřin běží čerpadlo. Pak se vypne a zapne se až s tlakem oleje. Pokud tlak nebude, čerpadlo se inhed vypne a zapne se znovu až po znovu zapnutí zapalování... Ale nějak jsem to nakonec jednoduše nevyřešil. :-/
22:18:40
03.03.2019
MVM

-> vhml 03.03.19 21:54:12: Však to píšu - máme to stejně (logicky asi) 1 -> Tuner#2 03.03.19 21:56:58: Přemostíš vypínačem to rozpínací relé a načerpáš si benzin, nebo když odejde to relé tak jedeš pumpu natvrdo právě tim přepínačem. Jak říká Vhml ,není tlak oleje není benzin. A stejně je to i opačně -tudíž když chci promazat motor aby hned nechytnul - vynechám ruční přepnutí.
22:05:32
03.03.2019
StepaNoFUN

-> Tuner#2: Buď tak, nebo jednoduše tlačítko na překlenutí relé a načerpání benzínu... ;-) Pak by to šlo ještě časovačem s logikou ovládání. Ale to už je "počítač"...
upraveno 1x, naposled 03.03.2019 22:08:12
21:56:58
03.03.2019
Tuner#2

-> vhml 03.03.19 21:54:12: Jak nasaješ suchý karbec? Nebo prostě jen déle točíš až se natlakuje, sepne pumpa a jedeš?
21:55:30
03.03.2019
Tuner#2

-> Tomas S 03.03.19 21:49:20: Super, střed (87a) ani teď nemám zapojený, takže jen vyhodím kostru a osadím kablík konektorem. Sice ho mám už zapletený, ale tohle bude určitě lepší řešení hlavně z hlediska nehody. Díky moc za podmět kluci. 4 Mikuláš by mohl vyprávět, měl se mnou svatou trpělivost na messengeru 1
21:54:12
03.03.2019
vhml

-> Tuner#2 03.03.19 21:18:40: ja mam pumpu jen jednoduse pres rozpinaci rele od tlaku oleje. Neni tlak, neni benzin...
21:49:20
03.03.2019
Tomas S

-> Tuner#2: áno, presne tak 6
21:46:08
03.03.2019
Tuner#2

-> Tomas S 03.03.19 21:44:23: Jo pravda, ono se to teda kostří přes tu jednotku. Takže kostru od relé vyhodím a dám tam jen kablík co jde od jednotky pozice 4 na konektoru od Darabose.
21:44:23
03.03.2019
Tomas S

-> Tuner#2: RJ ukostruje rele, stačí ti ukostriť len čerpadlo.
-pri 5pin rele 87a nevyužité
upraveno 1x, naposled 03.03.2019 21:46:14
21:42:25
03.03.2019
Tuner#2

-> MOLSO 03.03.19 21:39:13: A kostra?

Jinak myslím že tam mám to Mini.
zvětšit Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka - obrázek od Tuner#2 vložen 03.03.2019 21:42:25
21:39:13
03.03.2019
MOLSO

-> Tuner#2: www.peugeot-club.com/topi c/104457-schema-rele-peuge ot

30 - +12V (od alternátora napr.)
85 - +12 V spínaných (od indučky / odpojovača a pod. )
86 - RJ na pozíciu relé pal. čerpadla
87 - výstup - priamo na pal. čerpadlo
21:30:11
03.03.2019
Tuner#2

-> MOLSO 03.03.19 21:26:35: A to se teda zapojí jak? Aktuálně mám kostru, trvalé +, pak spínané + a výstup (takže celkem 4 kabely do relé co má myslím 5 pinů). Dneska jsem se na tom slušně zaseknul, protože spínané + bylo přes 15tku na cívce a já si myslel, že je to nějaký nepotřebný drát 3 Na mě musíš v tomhle polopatě co a kam zapojit 1
upraveno 1x, naposled 03.03.2019 21:30:53
21:29:24
03.03.2019
Tomas S

-> Tuner#2: Tak ako píše pán -> MOLSO:
21:26:35
03.03.2019
MOLSO

-> Tuner#2: RJ spína kostru takže ideálne cez relé
21:18:40
03.03.2019
Tuner#2

-> Tomas S 03.03.19 20:44:23: A ten výstup z jednotky je jen nějaké spínání a nebo je to 12V a může se rovnou zapojit pumpa? Mám jí teda přes relé, jen přemýšlím kudy kam s kabelama, aby to bylo pro mě co nejjednodužší. 4

-> MVM 03.03.19 20:51:00: Výhody při nehodě jsem si vědom, měl jsem tady udělátko od Nepéra, bohužel dodnes nezapojeno.
20:51:00
03.03.2019
MVM

-> Tuner#2: To taky ale hlavně když se rzbiješ a zůstaneš zaklíněnej v autě - třeba eventuálně i požár,tak se vypne pumpa když zdechne motor. Já to mám po staru na tlak oleje a manuálně.
20:44:23
03.03.2019
Tomas S

-> Tuner#2: Ano presne tak, dá sa nastaviť interval, a potom beží len vtedy keď sa točí motor 4
Extreme Tyres
pá 05. - ne 07.07. Pohofest 2019 | so 20.07. 1.Valašský Škoda Sraz | další akce...