Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka

komentáře | popis | fotky | Tuner#2 | 08.04.19 22:35 | 1030x v oblíbených
Popis uspořádání fotografií

- foto č. 1 - 30 je přehled nejlepších fotografií vzhledu z aktuální sezóny
- foto č. 31 – xxx je přehled prací na autě od roku 2000 až do současnosti

U každé fotografie najdete i popis.

ŠKODA 136L/A alias ŽLUTKA

Auto je původem Škoda 105L r.v. 1986. První majitel byl strýc, který si pak pořídil Škodu 130L a auto prodal tátovi. Pak sloužilo k běžnému užití u nás v rodině. V cca. 60tkm zkolaboval motor díky jedné špatné vložce už z výroby a tak se motor rovnou předělal na 120L. Táta si pak koupil Felicii a auto měl děda a po dědovi jsem se stal majitelem já. Ze začátku bylo auto zcela sériové, pak přišla řada na „samolepkový tuning“ společně s MATTESSem :o) Následně jsem se seznámil s TUNERem a proběhlo pár „ilegálních závodů“ :o) a tím začalo mé bádání co a jak na autě vylepšit. Začalo to snížením předku pomocí zkrácení pružin o závit + zarovnání, podložkami pod zadní kola, centrálním stěračem apod. Prostě věcmi s kterými začíná snad každý. V létě roku 2002 jsem se rozhodl, že auto dostane nový lak a nějaký silnější motor. Původně jsem nechtěl měnit nápravy, ale díky TUNERovi, který mě přesvědčil o lepších vlastnostech vlečné nápravy jsem nakonec koupil 5q a vlečku od Danovo kamaráda Jardy. Na podzim roku 2002 to začalo a na začátku jsem neměl vůbec tušení, že dokončení auta se protáhne až do roku 2005 a v podstatě až do dnešních dnů, protože úprav není nikdy dost :o) Žlutka prodělala přestavbu na Škodu 136 L (včetně zápisu do TP), vše pokud možno s použitím nových a nebo repasovaných dílů. Většina úprav se nese v duchu 130L/A (proto to Áčko v názvu) a řada z nich je i s vylepšením vzhledem k současným možnostem.

Popis provedených úprav

Skelet: Na velmi zachovalé karoserii se měnily prahy a zadní lemy (ač to nebylo třeba a klempíř (švagr) u toho brečel :o) Měnili se také přední blatníky, čelo, zavařovala se díra po stěrači, odvětrání v C sloupku a upravovalo se zadní čelo, aby se motor lépe odvětrával. Po vyvaření šlo auto do laku a po dlouhém vybírání jsem zvolil odstín Škoda 6225. Jedná se o vypalovací akrylát. Potom jsem auto přivezl z lakovny, dal na špalky a po vyndání náprav a všech trubek začala oprava spodku. V postatě pouze očištění a obroušení všech drobně napadených ploch až na čistý kov a následný nátěr základem a přes to tlumexem. Exteriér auta je jinak v podstatě sériový, protože jen tak vyniknou nadčasové tvary eMka. V sezóně 2015 jsem se vrátil ke dvojici stěračů a zadní čelo jsem vyměnil za nové s ventilací jako měla 130LR.

Podvozek: Přední náprava prošla repasí a zadní kyvadlová náprava byla vyměněna za úhlovou z Rapida. Všechny díly nápravy jsou opískované a buď v zinku a nebo 2x v základu (dříve syntetika Primer, dnes podstatně lepší dvousložkový epoxidový základ Sincolor) a přes to 2 x vrchní barva Alkyton.

- přední náprava vyztužená dle L/A specifikace
- předělané misky dorazů, výměna za rovnou páskovinu 4mm s výztuhou
- předělaný doraz horního ramene, aby nehrozilo vypadnutí pružiny z uložení
- vyztužené uchycení tlumičů
- navařený úchyt pro unibalové uložení stabilizátoru
- ovařená a vyztužená nápravnice, držáky řízení a upravené kozlíky
- podložky 6mm pod kozlíky horních ramen pro nastavení negativního odklonu
- tvrdé silentbloky na uložení horních i spodních ramen by Pemit
- stabilizátor průměr 20mm p. Svozil, navařené rozšíření na unibal 10mm
- tvrdé silentbloky na uložení stabilizátoru by Pemit
- přední pružiny 185mm, průměr drátu 14mm, tuhost 133kN (o 200% tvrdší než sériová)
- pružiny jsou vlastního návrhu (za podpory Eidyho) od firmy Invel plus
- tlumiče plynokapalinové Protlum sport se zakázkovou délkou těla a nastavením
- kotouče s vnitřním chlazením o průměru 247 x 20mm by Kalmar
- 4 pístkové brzdiče, rozšířené kvůli širšímu kotouči mezikusem s těsněním
- desky Ferodo DS 2500
- zmenšený průměr nábojů kvůli širšímu brzdiči a úspoře rotační hmoty
- převrtaný náboj na rozteč 4 x 100mm včetně úpravy středícího kroužku
- Al průchozí podložky podle druhu kola
- nastavení geometrie, odklon - 2° 15” a sbíhavost 0,0mm

- zadní náprava vyztužená dle L/A specifikace
- nová příčka převodovky, ovařené úchyty šikmých ramen
- nová šikmá ramena vyztužená dle L/A
- nová podélná ramena, vyztužená dle L/A a tvrdé silentbloky
- zadní pružiny 275mm, průměr drátu 14mm, tuhost 84kN (o 300% tvrdší než sériová)
- pružiny jsou vlastního návrhu od firmy Invel plus
- tlumiče plynokapalinové Protlum sport se zakázkovou délkou těla a nastavením
- náprava přikurtovaná ke karoserii dvojitým pásem, aby nehrozilo vypadnutí pružiny z uložení
- kotouče Brembo pro VW o průměru 239 x 10mm
- brzdiče Škoda Octavia I s pístkem 41mm a upravené lanovody na ruční brzdu
- desky Galfer original Škoda/VW
- náboje v zinku pro rozteč 4 x 100mm by Saky
- Al průchozí podložky podle druhu kola
- nastavení geometrie, odklon - 3° a sbíhavost 2,8mm

- kola na okruh a street „race“ ATS DTC Superlight 7 x 15“ s váhou pouhých 6,06kg
- pneu Nankang AR-1 195/50 R15 semi slick TW 80

- kola na slalomy Fondmetal (original Mazda) 7 x 15” váha 7,5kg
- pneu Toyo Proxes R888R 195/50 R15 semi slick TW 100

- kola na delší poklidné cestování a srazy Ronal Turbo 7 x 15“
- pneu Nokian V 195/50 R15

Motor: Je původem z Felicie 1,3 MPI 50 kW koupený s údajně necelými 20tkm.

- sání ze Škody 136L
- karburátor nový Sedr 136
- upravená příprava směsi by Urban motor
- trysky a vzdušníky dle doporučení Urban motor, difuzory sériové 22/24
- vzduchový filtr K&N
- elektrická nízkotlaká pumpa Facet
- upravená klika pro ložisko na mrkev
- odlehčený a vyvážený setrvačník
- duralová řemenice
- snížená hlava o 0,6mm
- upravené sací a výfukové kanálky v hlavě a k tomu slícované sací potrubí
- vačka Urban motor 280°/280°, zdvihy 7,05/7,05mm
- svíčky NGK BCP6ES
- plně programovatelné zapalování by Darabos s vlastní křivkou předstihu (konzultováno s Urban motor), omezovač otáček nastaven na 7000 rpm
- svody od hlavy 4 in 1 a celonerezový příčný tlumič nad příčku od Bohouše Krejčího
- svody našopované hliníkem, omotané páskou ThermoTec a natřené kovářským Alkytonem
- tlumič omotán páskou ThermoTec
- alternátor 70A z Fábie
- esterový olej Yacco Galaxie GT 10W60
- palivo 100 oktanový benzín
- blok natřený Galvinolem a 2 x Alkytonem
- sání a víko ventilů v komaxitu s broušeným logem
- téčka z mědi na zapojení vody do výhřevu sání
- vyztužené uchycení a tvrdé silentbloky uložení motoru
- v motorovém prostoru kompletně odstraněn plastizol
- na stěně a nosníkách nalepený tepelný štít s Alu folií

Převodovka: Je to 5q ze Škody 130L.

- stálý převod SP 4,22
- ocelová víka diferenciálu, zaslepený náhon tachometru
- olej Castrol manual EP 80W-90 API GL-4
- sériové odstupňování rychlostí

Interiér: Skoro série s normální L-kovou přístrojovkou, protože se mě líbí víc než GL/Rapid.

- volant OMP Corsica průměr 330mm
- logo Škoda na volantu made by TUNER a Pilot 105
- sedačky Sparco EVO I, držáky made by TUNER
- 3“ pásy OMP, navařené platle pro oka splňující FIA normy
- prodloužená a přihnutá k řidiči řadící páka s originál hlavicí
- zkrácené řazení short shift by Paja120l
- Al pedály OMP, plynový pedál podložený pro vyrovnání s brzdovým
- přístrojový štít z Al potažený černou fólií, odstraněný tachometr, který nahradil budík na tlak oleje od firmy KMGY a kombinovaný digitální budík na teplotu vody a oleje od JF performance
- nad otáčkoměrem je 5 diod signalizace shift light od JF performance
- velurové koberce s logem Škoda vlastního návrhu by Newman
- zadní část kompletně zbavena tlumení (asfalt, plastizol)

Kufr:

- rozpěra mezi přední tlumiče a na ní navařený rošť držáku baterie
- duralový držák baterie + kufr s nejnutnějším nářadím, díly a klíčem na kola
- baterie Banner 44Ah

Technická data: Určitě všechny zajímá výkon motoru, rychlost a zrychlení auta. Všechny údaje jsou přesně změřené.

- výkon motoru zatím nezměřeno (s bývalou vačkou 92HP)
- točivý moment zatím nezměřeno (s bývalou vačkou 122Nm viz. fotka grafu z brzdy)
- maximální rychlost se současným SP 4,22 cca. 190km/h
- zrychlení 0 - 100km/h pod 10s
- hmotnost 870kg (plně vybavené auto s ½ benzínu v nádrži)

- nejrychlejší čas na autodromu Most - 2:12,77 (sucho, 10°C, semislicky Nankang AR-1)
- nejrychlejší čas Nordschleife BTG – 9:59,98 (sucho, 25°C, semislicky Nankang AR-1)

Videa:

- zde je odkaz na video z Nordschleife
- všechna ostatní videa jsou dostupná na mém kanálu youtube: tuner2zlutka

Škoda 136L/A (Žlutka) on Nordscheife 10.06.2018 stint 6


Poděkování: Za vznik auta vděčím celé své rodině (moc mě mrzí, že se toho nedožil dědeček, který mě hodně pomáhal a fandil...), svojí milé a tolerantní přítelkyni Marušce, MATTESSovi, TUNERovi, Pilotovi 105, Zdanymu, krtovi, Hanušovi, U-Geenovi, Mildovi, Danovi, Jiříkovi, p. Opatrnému, p. Tomsovi, p. Procházkovi, p. Fridrichovi, p. Regnerovi a všem na které jsem zapomněl nebo nenapsal konkrétně. Moc děkuji!

FOTOGRAFOVÁNÍ

Mým dalším velkým koníčkem je fotografování. V současné době používám zrcadlovku Nikon D750 s objektivy Nikkor 24-120mm/f4, Nikkor 50mm/f1,8 a Nikkor 70-300mm/f4,5-5,6. Fotím čistě pro zábavu a radost zejména automotive tématiku.

Zde jsou odkazy na mou práci:

www.instagram.com/tuner2_ automotive_photography
www.zonerama.com/Tuner2/6 89484

Kontakt: tuner2@seznam.cz

Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka - komentáře:

07:58:28
18.03.2019
Tuner#2

-> T 18.03.19 07:43:26: To věřím, proč vlastně teď nejedeš?
07:43:26
18.03.2019

-> Tuner#2: zatím jenom vyprávím 3 ale docela se na to těším, jenom mám obavy, že se budu znova učit jezdit 3
22:27:08
17.03.2019
Eidy

-> Tuner#2: Ladit nee. Pořád ještě nebrzdí. Jen se tu zastavil na pokec, měl cestu kolem.
Jsem zvědavý na vás oba, až se na podzim setkáte na okruhu. 4
22:19:58
17.03.2019
Tuner#2

-> Eidy 17.03.19 22:09:52: Rád bych dorazil, uvidíme dle počasí 4

Jako Téčko byl u Tebe ladit? Nebo jen vyprávěl? Jako věřím tomu, potenciál tam má slušnej a přeju mu to 4 5
22:09:52
17.03.2019
Eidy

-> Tuner#2: Všechno ne. Dneska jsem vyvenčil Záclonu a ta (ne)jede furt stejně. 1
Jsem zvědavý. Do Mostu jedeš? Dorazíš v sobotu?

Před chvíli ode mě odjel T a myslím, že Tě čekají perný chvíle. 1
22:06:37
17.03.2019
Tuner#2

-> Eidy 17.03.19 22:05:18: Tak víš jak, po zimě jede všechno dobře 3
22:05:18
17.03.2019
Eidy

-> Tuner#2: Máme tomu rozumět tak, že to jede dobře, jo? 1
20:19:52
17.03.2019
Tuner#2

Dneska první svezení a doladění zapalování. První svezení sice nebývá po zimě moc objektivní, ale asi tam nějaký ten poník navíc bude a třeba dvojka je na omezovači (7200rpm) sakra rychle... 1

Díky pánové Urbi a Darabos, skvělá práce. 4
zvětšit Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka - obrázek od Tuner#2 vložen 17.03.2019 20:19:52
22:29:41
12.03.2019
Tuner#2

A pro mě asi nejhezčí BMW 3,0 CSi
zvětšit Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka - obrázek od Tuner#2 vložen 12.03.2019 22:29:41
22:29:14
12.03.2019
Tuner#2

Tady Porsche GT2 RS
zvětšit Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka - obrázek od Tuner#2 vložen 12.03.2019 22:29:14
22:28:44
12.03.2019
Tuner#2

Tak jsem v německu posbíral nějakou inspiraci 5

Tohle je teda spíš odstrašující, Mercedes 190 2,5 EVO
zvětšit Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka - obrázek od Tuner#2 vložen 12.03.2019 22:28:44
09:55:58
05.03.2019
Tuner#2

-> skodoukolemsveta.cz 05.03.19 09:30:52: JJ mám ještě z doby muziky, dneska bych už dal menší, ale nějak mě to zatím netlačilo 1

-> ptk 05.03.19 09:45:51: Mrklo to na mě v hledáčku, tak si říkám, bylo by pěkné ten obrázek na zdi tam zakomponovat. Jsem rád, že to mělo smysl 4
09:45:51
05.03.2019
ptk

detail Eidiho Kóči v späťáku na fotke 357 je buď ozaj pekným dôkazom perfekcionizmu tvojho fotenia alebo náhoda? 1
09:30:52
05.03.2019
skodoukolemsveta.cz

-> Tuner#2 03.03.19 22:33:43: Koukám, že máš taky nějakej nabušenější altík..:-)?
07:08:15
05.03.2019
vhml

-> Tuner#2 03.03.19 21:56:58: vytáhnu kabel z relátka. Čudlík jsem na to už nikdy nedodělal.
22:35:10
03.03.2019
Antony

-> Tuner#2: 4
22:33:43
03.03.2019
Tuner#2

-> Antony 03.03.19 22:30:40: Mrknu kde to mám, kdyžtak se připomeň jsem hlava děravá 4
upraveno 1x, naposled 03.03.2019 22:33:59
22:32:09
03.03.2019
StepaNoFUN

-> Tuner#2: Na 1000MB jak víš jedeme taky Darabose, na "LR" to tak bude asi taky... Nicéně na 1000MB z jednotky čerpadlo zapojený nemáme. Tam je natvrdo vypínač.
Ale jestli se bude řešit Felda, tak se ozvu. Pokud to do tý doby nebude chtít někdo jinej. ;-)
Edit: Tak asi prodáno ihned. :-D
upraveno 1x, naposled 03.03.2019 22:33:00
22:30:40
03.03.2019
Antony

-> Tuner#2 03.03.19 22:25:49: já bych ji asi vzal. Sice mám stejnou neperovu krabičku, ale nechodi mi právě přerušení, když ztrati tlak.
22:25:49
03.03.2019
Tuner#2

-> StepaNoFUN 03.03.19 22:23:58: Tohle umí ta Nepérovo krabička, mám jí ještě doma pokud by někdo chtěl, teď už mě bude k ničemu.
22:24:53
03.03.2019
Tuner#2

Jasné, pokud ale jednotka umí to co píšou kluci -> Tomas S 03.03.19 20:44:23: zde, tak je to pro mě nejlepší řešení.
22:23:58
03.03.2019
StepaNoFUN

-> MVM: Tlačítko by bylo "bezpečnější".. .. :-)
Kdysi jsem to řešil jak vymyslet systém - Zapnu zapalování, cca 20vteřin běží čerpadlo. Pak se vypne a zapne se až s tlakem oleje. Pokud tlak nebude, čerpadlo se inhed vypne a zapne se znovu až po znovu zapnutí zapalování... Ale nějak jsem to nakonec jednoduše nevyřešil. :-/
22:18:40
03.03.2019
MVM

-> vhml 03.03.19 21:54:12: Však to píšu - máme to stejně (logicky asi) 1 -> Tuner#2 03.03.19 21:56:58: Přemostíš vypínačem to rozpínací relé a načerpáš si benzin, nebo když odejde to relé tak jedeš pumpu natvrdo právě tim přepínačem. Jak říká Vhml ,není tlak oleje není benzin. A stejně je to i opačně -tudíž když chci promazat motor aby hned nechytnul - vynechám ruční přepnutí.
22:05:32
03.03.2019
StepaNoFUN

-> Tuner#2: Buď tak, nebo jednoduše tlačítko na překlenutí relé a načerpání benzínu... ;-) Pak by to šlo ještě časovačem s logikou ovládání. Ale to už je "počítač"...
upraveno 1x, naposled 03.03.2019 22:08:12
21:56:58
03.03.2019
Tuner#2

-> vhml 03.03.19 21:54:12: Jak nasaješ suchý karbec? Nebo prostě jen déle točíš až se natlakuje, sepne pumpa a jedeš?
21:55:30
03.03.2019
Tuner#2

-> Tomas S 03.03.19 21:49:20: Super, střed (87a) ani teď nemám zapojený, takže jen vyhodím kostru a osadím kablík konektorem. Sice ho mám už zapletený, ale tohle bude určitě lepší řešení hlavně z hlediska nehody. Díky moc za podmět kluci. 4 Mikuláš by mohl vyprávět, měl se mnou svatou trpělivost na messengeru 1
21:54:12
03.03.2019
vhml

-> Tuner#2 03.03.19 21:18:40: ja mam pumpu jen jednoduse pres rozpinaci rele od tlaku oleje. Neni tlak, neni benzin...
21:49:20
03.03.2019
Tomas S

-> Tuner#2: áno, presne tak 6
21:46:08
03.03.2019
Tuner#2

-> Tomas S 03.03.19 21:44:23: Jo pravda, ono se to teda kostří přes tu jednotku. Takže kostru od relé vyhodím a dám tam jen kablík co jde od jednotky pozice 4 na konektoru od Darabose.
21:44:23
03.03.2019
Tomas S

-> Tuner#2: RJ ukostruje rele, stačí ti ukostriť len čerpadlo.
-pri 5pin rele 87a nevyužité
upraveno 1x, naposled 03.03.2019 21:46:14
21:42:25
03.03.2019
Tuner#2

-> MOLSO 03.03.19 21:39:13: A kostra?

Jinak myslím že tam mám to Mini.
zvětšit Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka - obrázek od Tuner#2 vložen 03.03.2019 21:42:25
21:39:13
03.03.2019
MOLSO

-> Tuner#2: www.peugeot-club.com/topi c/104457-schema-rele-peuge ot

30 - +12V (od alternátora napr.)
85 - +12 V spínaných (od indučky / odpojovača a pod. )
86 - RJ na pozíciu relé pal. čerpadla
87 - výstup - priamo na pal. čerpadlo
21:30:11
03.03.2019
Tuner#2

-> MOLSO 03.03.19 21:26:35: A to se teda zapojí jak? Aktuálně mám kostru, trvalé +, pak spínané + a výstup (takže celkem 4 kabely do relé co má myslím 5 pinů). Dneska jsem se na tom slušně zaseknul, protože spínané + bylo přes 15tku na cívce a já si myslel, že je to nějaký nepotřebný drát 3 Na mě musíš v tomhle polopatě co a kam zapojit 1
upraveno 1x, naposled 03.03.2019 21:30:53
21:29:24
03.03.2019
Tomas S

-> Tuner#2: Tak ako píše pán -> MOLSO:
21:26:35
03.03.2019
MOLSO

-> Tuner#2: RJ spína kostru takže ideálne cez relé
21:18:40
03.03.2019
Tuner#2

-> Tomas S 03.03.19 20:44:23: A ten výstup z jednotky je jen nějaké spínání a nebo je to 12V a může se rovnou zapojit pumpa? Mám jí teda přes relé, jen přemýšlím kudy kam s kabelama, aby to bylo pro mě co nejjednodužší. 4

-> MVM 03.03.19 20:51:00: Výhody při nehodě jsem si vědom, měl jsem tady udělátko od Nepéra, bohužel dodnes nezapojeno.
20:51:00
03.03.2019
MVM

-> Tuner#2: To taky ale hlavně když se rzbiješ a zůstaneš zaklíněnej v autě - třeba eventuálně i požár,tak se vypne pumpa když zdechne motor. Já to mám po staru na tlak oleje a manuálně.
20:44:23
03.03.2019
Tomas S

-> Tuner#2: Ano presne tak, dá sa nastaviť interval, a potom beží len vtedy keď sa točí motor 4
20:36:21
03.03.2019
Tuner#2

-> havlik 03.03.19 20:28:05: Kabel mám natažený, zatím jsem ho neřešil/nezapojoval. Jak to vlastně funguje? Načerpá pár sekund na start a pak běží jen když se točí motor?
20:28:05
03.03.2019
havlik

-> Tuner#2: Mas ovládání čerpadla taky z jednotky?
19:02:06
03.03.2019
Nwkt

-> Tuner#2: Hurá, konečně video co vidím 3 3 3
18:58:29
03.03.2019
Tuner#2

-> Eidy 03.03.19 18:48:18: Takhle po půl roce když natahuje na sucho, tak dělá kravál velký a to je na silentblocích. Jak se zaleje, tak už to tak hrozné není a samozřejmě to násobí ten klid a akustika v dílně.

Jinak díky všem, mám z toho radost.
18:49:48
03.03.2019
Deacon

-> Eidy: Taky jsem si říkal. Jinak paráda 4
18:48:18
03.03.2019
Eidy

-> Tuner#2: Super. To je to čerpadlo tak hlučný nebo foťák tak citlivý?
18:35:54
03.03.2019
Mates

-> Tuner#2: paráda 2, já už taky vrčím, ale ty to máš o hodně lepší. Já čekám, zda to lakyra nalakuje a zda vůbec dokážou trefit barvu.
17:51:50
03.03.2019
Kocvin

-> Tuner#2: To je paráda.. :) Jsem za tebou teda v řádném skluzu..
17:43:52
03.03.2019
Tuner#2

Škoda 136L/A the first start with the control unit
09:11:36
27.02.2019
Čokin

-> radekp: 3 3 1
12:29:14
26.02.2019
Nwkt

-> radekp: 3 3 3
09:38:20
26.02.2019
Milan 136

09:30:06
26.02.2019
radekp

-> minno: Jé, ty máš tak hebké ruce, jak to děláš?
"Tak za prvé, nedělám!"
09:11:40
26.02.2019
minno

-> Milan 136 23.02.19 15:11:00: Občas ale treba aj pracovať.1
15:11:00
23.02.2019
Milan 136

-> Antony 23.02.19 12:20:01: U mě teda ne. Ani v práci, chovám se k tomu jak ke svýmu. Mám zcela jistě nejčistší a nejzachovalejší nářadí z dílny a vlastně asi celé pracoviště 1
12:20:01
23.02.2019
Antony

-> kraska98 23.02.19 00:14:09: postupem času se z každýho nářadí stává kladivo, ze šroubováků sekáče 1
09:35:43
23.02.2019
Tuner#2

-> Vojťas 23.02.19 05:52:10: nebo sekáč, majzlik 4
05:52:10
23.02.2019
Vojťas

-> kraska98: proto jsou vymysleny uderovy sroubovaky k tomu urceny
00:14:09
23.02.2019
kraska98

-> Tuner#2 20.02.19 18:44:35: Šroubovák není majzlík, ale někdy, kdy potřebuješ odseknout něco na špatně přístupném místě je to asi ta nejlepší věc na použití...
15:09:32
21.02.2019
Bukaj

-> Tuner#2 20.02.19 18:55:34: Také tyto šroubováky mám už léta a v pohodě, jen malý plochý jsem na špičce ohnul do vrtulky (takže to asi bude jiná šarže, než měl-> Nwkt 20.02.19 18:33:46: ) a u velkého plochého jsem poněkud orval tu gumovou (nebo silikonovou) protiskluznou vrstvu na rukojeti, neboť jsem jej používal coby rukojeť k vytahováku rozprašovačů z karburátorů a z některých kusů to jde fakt blbě, takže se vytahovák do gumy zařízl...3
21:04:21
20.02.2019
suri

-> Tuner#2: musím kuknúť koľko toho je a dokedy mi to ešte bude treba , moc sa to nekazilo , niekde je aj malá kocka na 1,6/BMM ale kde ...aj alternátory 70A
21:03:03
20.02.2019
Tuner#2

-> suri 20.02.19 20:50:00: To je moc hezká cena pokud máš přebytek, klidně bych vzal. Jinak mám tady tři origo vyndané z našich aut co jsem vrakoval. Držák je odlehčený záměrně + dvě dírky pro bindr co ještě bude držet trubku na vodu co poběží pod.
20:50:00
20.02.2019
suri

-> Tuner#2: tieto cievky mám niekde aj nové , posledná cena bola niekde okolo 18eur kus za čo nie je ani starline , inak pod krytom champion je výstup na osciloskop ... a ten držiak je nejaký odlahčený v strede
19:28:56
20.02.2019
Kocvin

-> Nwkt 20.02.19 18:48:02: Jj taky je vzal kolega do práce a už zbyly snad jen dva.. 3
18:55:34
20.02.2019
Tuner#2

-> Nwkt 20.02.19 18:51:57: šikovnej a nebo velká síla.
zvětšit Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka - obrázek od Tuner#2 vložen 20.02.2019 18:55:34
18:51:57
20.02.2019
Nwkt

-> Tuner#2: špička
18:51:37
20.02.2019
Tuner#2

-> Nwkt 20.02.19 18:48:02: Jak ulomil? Praskla rukojeť a nebo špička? Já mám pořád všechny.
18:48:02
20.02.2019
Nwkt

-> Tuner#2: Hlavně křížáky jsem ulomil. Plochej taky nějakej. Nevím jak 3
18:45:20
20.02.2019
Tuner#2

Opravil jsem mumii 1
zvětšit Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka - obrázek od Tuner#2 vložen 20.02.2019 18:45:20
18:44:35
20.02.2019
Tuner#2

-> Nwkt 20.02.19 18:33:46: Jak jsi to dokázal? Mám je asi 5 let a všechny funkční. Šroubovák není majzlik...
18:33:46
20.02.2019
Nwkt

-> Tuner#2: Mám stejný šroubováky, už jsem jich půlku rozlámal 3
18:28:04
20.02.2019
minno

-> Tuner#2: Vyzerá to ako nové1
17:12:07
20.02.2019
Tuner#2

Nové? Ne vyprané 1
zvětšit Tuner#2 / Škoda 136L/A / Žlutka - obrázek od Tuner#2 vložen 20.02.2019 17:12:07
20:32:09
18.02.2019
Tuner#2

-> Luky: -> Nwkt: Vy dva jste se hledali 3
20:30:50
18.02.2019
Nwkt

-> Luky: Jo, kamarádům to neukáže, ale cizáci to vidí ... 3 3 3
upraveno 1x, naposled 18.02.2019 20:31:03
10:29:50
18.02.2019
Luky

-> Tuner#2: tvůj profil vidím, video ne. Máš to rozbitý 1
23:11:50
17.02.2019
Tuner#2

-> Nwkt 17.02.19 23:00:14: To neuvidí nikdo, fb mám jen pro přátele...
23:00:14
17.02.2019
Nwkt

-> Tuner#2: Odkazuje to do videí na profilu www.facebook.com/jan.ruzi cka.tuner2
22:58:04
17.02.2019
Tuner#2

-> Nwkt 17.02.19 22:54:43: Není a myslel jsem, že skupina je veřejná.
22:54:43
17.02.2019
Nwkt

-> Tuner#2: Do jaký skupiny? To je přímo na tvůj profil ne?
Extreme Tyres
pá 05. - ne 07.07. Pohofest 2019 | so 20.07. 1.Valašský Škoda Sraz | další akce...